Kirjoittaja Aihe: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺  (Luettu 8480 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« : 04.07.2016, 20:00 »
Hyvä ja mielenkiintoinen näkökulma aiheeseen, joka kannattaa lukea varsinkin Masterien☺
http://timo-vihavainen.blogspot.fi/2016/06/parisuhdeneuvoja.html#comment-form

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #1 : 04.07.2016, 20:29 »
Kaksikymmentäviisi kommenttia joista siteeraan suoraan yhtä niistä:
"Täytyy sanoa, että hieman ihmetyttää, voiko tuollainen viidesti eronnut olla kovinkaan uskottava neuvomaan parisuhdeasioissa. Itse ainakaan en kääntyisi tuollaisen ihmisen puoleen, jos apua tarvitsisin.
PP"

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #2 : 05.07.2016, 06:47 »
Kaksikymmentäviisi kommenttia joista siteeraan suoraan yhtä niistä:
"Täytyy sanoa, että hieman ihmetyttää, voiko tuollainen viidesti eronnut olla kovinkaan uskottava neuvomaan parisuhdeasioissa. Itse ainakaan en kääntyisi tuollaisen ihmisen puoleen, jos apua tarvitsisin.
PP"
Niin, on kumma kun kirjoittaja on professori, niin akateemisiltä kinkyiltä mennee usko kommentoida,  sillä heillekin professorit on profeettoja ☺

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #3 : 05.07.2016, 15:28 »
Sitaatti kirjoituksesta:

Lainaus
Jätän tässä syrjään sen, mitä olisi sanottava ihmisten ja eläinten tai esimerkiksi ihmisten ja seksinukkien välisten suhteiden yhteiskunnallisesta normittamisesta, käytäntö on nämä kysymykset kerran ratkaiseva.

Tämä olkiukko oman sikansa kanssa naimisiin menemisestä tuntuu elävän ja voivan edelleen hyvin vaikka yksikään vakavastiotettava seksuaalista tasavertaisuutta ajava taho tuskin on missään ajanut oikeutta pariutua amoraalisen olennon (so. eläin) tai pikkulapsen kanssa.

Toinen sitaatti:

Lainaus
Mitäpä muuta ihmisen pitäisi täällä maan päällä tehdä kuin tyydyttää omia tarpeitaan? Tämän aksiooman kritisoiminen tarkoittaisi hyökkäämistä pyhyyden ydintä vastaan ja kirvoittaisi heti mutavyöryn suvaitsevaisen etujoukon taholta.

Selkeä olkiukko,  jonka huomaa falskiksi jokainen vähänkin muiden ihmisten kanssa näkemyksiään törmäyttävä ja sosiaalista kanssakäymistä harjoittava ihminen.  Pettäminen,  selkeä puolison tai lasten laiminlyönti omien nautintojen kustannuksella ja älyvapaa rellestäminen tuomitaan edelleen laajasti ja niitä pidetään vahingollisina yleisesti.

Mä en näe tässä oikein mitään tarttumapintaa master/subiasetelmaan, käsittääkseni se venyy eikä sen voida olettaa olevan jonkinlainen vino mukaelma ydinperheestä.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #4 : 05.07.2016, 16:26 »
...mä en oikein tajunnut mikä se tarttumapinta oli naisiin....

Noin yleisesti ottaen kaikkien abrahamilaisten uskontojen perusteille rakennettujen kulttuurien ongelma on kova fallistinen/fantasoiva halu uskoa miehen alfametsästäjyyteen, jolle naisen miehen tarve nojaisi.
Ihan niin kuin luontoäiti olisi ollut niin nuija että olisi luonut nisäkäsnaaraan joka ei kykene omin nokkinensa hankkimaan ravintoa ja ruokkimaan pentujaan. Eli perustana on pelko jolla sitten yritetään hallita. Tämä harha edelleen laajasti vallitsee kulttuurissamme.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #5 : 05.07.2016, 17:06 »
Totnoin, mikä siinä oli hyvää?  ???

chilinen

  • Vieras
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #6 : 05.07.2016, 18:25 »
Mun tietoturvaohjelmistoni ei antanut avata linkkiä, mutta oisko tämä sen tuomitun itäsuomalaisen proffan juttuja?

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #7 : 05.07.2016, 18:30 »
Tuskin on jos heinäkuussa vielä takonut näppistä, toi lienee aika vähän interwepin vieressä lähiaikoina...

chilinen

  • Vieras
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #8 : 05.07.2016, 18:42 »
Jos ei ole hakenut valitusoikeutta, niin on vielä ihan vapaalla

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #9 : 05.07.2016, 18:51 »
Kaksikymmentäviisi kommenttia joista siteeraan suoraan yhtä niistä:
"Täytyy sanoa, että hieman ihmetyttää, voiko tuollainen viidesti eronnut olla kovinkaan uskottava neuvomaan parisuhdeasioissa. Itse ainakaan en kääntyisi tuollaisen ihmisen puoleen, jos apua tarvitsisin.
PP"
Niin, on kumma kun kirjoittaja on professori, niin akateemisiltä kinkyiltä mennee usko kommentoida,  sillä heillekin professorit on profeettoja ☺

Ai Vihanvainen vai? Voin kertoa, että ei ole  niitä suosituimpia kavereita. Yksi tuttu oli huolissaan, mikä hänen kirjassaan oli vikana, kun Vihavainen piti. 

Mitä tulee itse kirjoitukseen, niin vähän poukkoileva, mutta enkä oikein tiedä, mistä pitäisi tyrmistyä tai ihastua. Muutenkin mielestäni koko kirjoituksessa oli nimenoaan kyse ihmissuhteista, ei naisista.

Uskoisin, että tuo "avioliitto elinikäisenä parisuhteena olisi ihanne. Siinä syntyviä ongelmia kannattaisi luullakseni pehmentää diskreeteillä sivusuhteilla, joita olisi suvaittava" pitää paikkansa useimpien ihmisten kohdalla. Suurimmassa osassa maailman ihmisyhteisöissähän on käytäntönä, että polygamia on periaatteesa salittua miehille, mutta suurin osa ihmisistä elää monogamisissa suhteisa. Mitään tekemistä "Abrahamisten uskontojen" kanssa sillä ei ole. Se, että se on ollut sallittua vain miehille taas johtuu seikoista, jotka ovat vähitellen menettämässä merkitystään.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #10 : 05.07.2016, 21:02 »
...mä en oikein tajunnut mikä se tarttumapinta oli naisiin....

Noin yleisesti ottaen kaikkien abrahamilaisten uskontojen perusteille rakennettujen kulttuurien ongelma on kova fallistinen/fantasoiva halu uskoa miehen alfametsästäjyyteen, jolle naisen miehen tarve nojaisi.
Ihan niin kuin luontoäiti olisi ollut niin nuija että olisi luonut nisäkäsnaaraan joka ei kykene omin nokkinensa hankkimaan ravintoa ja ruokkimaan pentujaan. Eli perustana on pelko jolla sitten yritetään hallita. Tämä harha edelleen laajasti vallitsee kulttuurissamme.
Itse kun tossa juttelin vähän aikaa sitten yhden konsrvaatti feministin kanssa, hehkutti hyvin kovasti naisten itsenäisyyttä., jolloin ovat  omillaan.  Kun kysyin kannattaako hän keinohedelmöitystä, johon vastasi myöntävästi. Kun kysyin voiko silloin miehet käydä spermansa vain luovuttamassa, ilman velvoitteita vanhemmuudesta, eli kannattaako hän luonnollista muotoa lisääntyä, sen takia että naiselle tulee täysi vapaus päättää milloin haluaa lisääntyä. Tähän feministi sitten tyypillisessä feministi tavalla alkoi kiukuttelemaan, eikä osannut vastata. Kun vielä lisäsin tähän sen, että tällöin myös äidille tulee täysi oikeus myös manipuloida sikiön,  johon hänellä on yhtä vähän moraalisia esteitä kuin on silikoonirintojen ottamiseen hänellä on, eli onko tällainen vaara hänestä oleellinen, johon hän vaikeni, kun ei pystynyt enää puolustamaan kantojen.

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #11 : 05.07.2016, 21:07 »
...mä en oikein tajunnut mikä se tarttumapinta oli naisiin....

Noin yleisesti ottaen kaikkien abrahamilaisten uskontojen perusteille rakennettujen kulttuurien ongelma on kova fallistinen/fantasoiva halu uskoa miehen alfametsästäjyyteen, jolle naisen miehen tarve nojaisi.
Ihan niin kuin luontoäiti olisi ollut niin nuija että olisi luonut nisäkäsnaaraan joka ei kykene omin nokkinensa hankkimaan ravintoa ja ruokkimaan pentujaan. Eli perustana on pelko jolla sitten yritetään hallita. Tämä harha edelleen laajasti vallitsee kulttuurissamme.
Itse kun tossa juttelin vähän aikaa sitten yhden konsrvaatti feministin kanssa, hehkutti hyvin kovasti naisten itsenäisyyttä., jolloin ovat  omillaan.  Kun kysyin kannattaako hän keinohedelmöitystä, johon vastasi myöntävästi. Kun kysyin voiko silloin miehet käydä spermansa vain luovuttamassa, ilman velvoitteita vanhemmuudesta, eli kannattaako hän luonnollista muotoa lisääntyä, sen takia että naiselle tulee täysi vapaus päättää milloin haluaa lisääntyä. Tähän feministi sitten tyypillisessä feministi tavalla alkoi kiukuttelemaan, eikä osannut vastata. Kun vielä lisäsin tähän sen, että tällöin myös äidille tulee täysi oikeus myös manipuloida sikiön,  johon hänellä on yhtä vähän moraalisia esteitä kuin on silikoonirintojen ottamiseen hänellä on, eli onko tällainen vaara hänestä oleellinen, johon hän vaikeni, kun ei pystynyt enää puolustamaan kantojen.

Luin tämän kommentin kahteen kertaan enkä silti hahmota, että mitä tässä yritetään sanoa. Paitsi että jos tämä yksi  feministi on nyt joku kelpo otos todistamaan jostain jotain, niin aika heikoilla jäillä mennään.

Chmlnidae

  • Vieras

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #13 : 06.07.2016, 00:13 »
Luin tämän kommentin kahteen kertaan enkä silti hahmota, että mitä tässä yritetään sanoa. Paitsi että jos tämä yksi  feministi on nyt joku kelpo otos todistamaan jostain jotain, niin aika heikoilla jäillä mennään.

Mä en välttämättä luottaisi G-M:n määritelmään feminististä. ;D

Nick

  • Vieras
Vs: Hyvä blogi kirjoitus naisista☺
« Vastaus #14 : 06.07.2016, 00:20 »
Luin tämän kommentin kahteen kertaan enkä silti hahmota, että mitä tässä yritetään sanoa. Paitsi että jos tämä yksi  feministi on nyt joku kelpo otos todistamaan jostain jotain, niin aika heikoilla jäillä mennään.

Mä en välttämättä luottaisi G-M:n määritelmään feminististä. ;D

Kiviäkin kiinnostaa. Sitäpaitsi koulukiusaaminen on ihan perseestä.