Kirjoittaja Aihe: kiihottava ääni  (Luettu 37827 kertaa)

Tuli

  • Vieras
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #120 : 05.06.2017, 08:47 »
Se, kun nainen voihkaisee kiihotuksesta tai kivusta. Ja erityisesti, kun se kivun tuottama ääni muuttuu nyyhkyttämiseksi. Se, kun toinen uikuttaa panetuksessa ihan orgasmin partaalla, kun jää (taas) ilman orgasmia.

Näin tykkään tehdä tottelemattomalle lelulle mutta yleensä ovat niin kilttejä pikkusia että ansaitsevat orkkunsa  :P
Ja on se orkusta lähtevä mourinta aikaspaljon kivempaa kuunneltavaa :P

Mulla on ollut ilo löytää kumppaneita, jotka rakastavat sitä, kun heitä pidetään puutteessa.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1031
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #121 : 05.06.2017, 09:22 »
Se, kun nainen voihkaisee kiihotuksesta tai kivusta. Ja erityisesti, kun se kivun tuottama ääni muuttuu nyyhkyttämiseksi. Se, kun toinen uikuttaa panetuksessa ihan orgasmin partaalla, kun jää (taas) ilman orgasmia.

Näin tykkään tehdä tottelemattomalle lelulle mutta yleensä ovat niin kilttejä pikkusia että ansaitsevat orkkunsa  :P
Ja on se orkusta lähtevä mourinta aikaspaljon kivempaa kuunneltavaa :P

Mulla on ollut ilo löytää kumppaneita, jotka rakastavat sitä, kun heitä pidetään puutteessa.

Niin se menee että kaikki tykkää eri jutuista. Ja kun molemmmat tykkää samoista jutuista on yleensä kivaa :)

chalkeia

  • Vieras
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #122 : 05.06.2017, 13:32 »
Miehen orgasmin hetkellä päästämät äänet.
Metallikettingin kalahdus.
Zippon napsahdus avattaessa.
Odottava hiljaisuus.

Triss

  • Vieras
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #123 : 05.06.2017, 14:27 »
Hiljaisuus.

Ne odottavat, pitkät sekunnit, kun on hiljaista ennen seuraavaa piiskan viuhahdusta. Siinä on kaikki mitä tarvitsee kiihottuakseen. Siinä hetkessä kaikki aistit on järjettömän auki, varsinkin jos silmät on peitetty. Voisi kuulla perhosen hikkaavan.
Tämä  :love:  Hiljaisuus on ihan mieletön tehokeino. Voimistaa aisteja niin paljon kun kaiken tohinan keskellä yhtäkkiä kohtaakin vain hiljaisuutta.

Muuten se olisi matala murina, niin eläimellistä ja niin seksikästä. Tavataan jossain kiihotuksen ja satuttamisen lähimaastossa mieseläimissä. Ja vyönsoljen avaamisesta lähtevä ääni, skviik  :love:

lemmikki

Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #124 : 05.06.2017, 15:10 »
Aika monet äänet toimii.. Matala, rauhallinen, määrätietoinen puhe. Harkitusti käytetty käskevämpi sävy - vaativa, muttei vihainen.. Murahdukset. Se kun ääni muuttuu paksummaksi ja puhe vaikeutuu. Raskaampi hengitys. Se kun voin kuulla äänensävystä lämmön ja sen, että olen osannut miellyttää.

Mut kaikkein säväyttävin ääni mulle on se, kun johonkin sopivaan tilanteeseen reagoidaan hiljaisuudella, jonka halkaisee vain nenän kautta sisään hengitetty ilma. Mitä lähempänä korvaa, sen parempi :love:

RedCatherine

  • Vieras
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #125 : 09.06.2017, 00:32 »
Nahkahansikkaan vaimentama avunhuuto, armon anelu tai voihkaisu.

Giftige

Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #126 : 11.06.2017, 00:04 »
Matala, määrätietoinen ja rauhallinen miehen ääni, yhdistettynä taidokkaaseen sanailuun.
Ai että.

Urts

  • Vieras
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #127 : 11.06.2017, 03:10 »
Oletan, että tässä on kyse muistakin tilanteista kuin sessioista, joten vastaan: eräs Barcelonan metron Passeig de Gràcia -pysäkkiä kuuluttanut naisääni, kun kävin siellä vuonna 2007.

Toki moni muukin ääni kiihottaa mutta tämä nyt oli vaan mainittava.

fruu

  • Vieras
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #128 : 11.06.2017, 12:40 »
Matala ja karhea miesääni. Mmmmm  :love:

HungryWoman

  • Vieras
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #129 : 11.06.2017, 17:18 »
Mua kiihottavaa niin moni asia....mut oikeesti jos on 110% mukana niin...avot...im in >:D
.....joo ja tietty no hurry.....kiire tappaa kaiken....aina

firefly

  • Vieras
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #130 : 11.06.2017, 21:38 »
Mun korvista kulkee suora linja jalkojen väliin..  O:-)

Matala, kehräävä ja ehkä vähän karkeakin mies ääni joka kuiskii korvaan... Oikeestaa asialla oo väliä, siitäki polvet notkuu ku äänensävy on oikea ja aiheena päivän luetuin uutisotsikko. Kuiskiminen toimii. Ja ylipäänsä miehen päästämät äänitehosteet on kiihottavia. Murahdukset, äännähdykset, voihkiminen.. Ja sellainen käheä karhea miehennauru!!!  :love: :love: grr Sääli että moni mies on lauetessaankin turhan hiljainen.  ???


Kukkanen

  • Vieras
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #131 : 11.06.2017, 21:56 »
Kiihottaako ketään muuta omat äännähdyksensä?

Mua kiihottaa usein omat tahattomat äänet, mitä pääsee. Kun kuulee ja huomaa hengityksensä kiihtyvän. Kun jostain kaukaa kuuluu vierasta, eläimellistä, omituista ääntä, ja tajuaa sen olevan minä itse, on nautinnon huumassa eikä tajua mitä kaikkea suusta pääsee, se miten muistaa sen vain etäisesti jälkeenpäin.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #132 : 12.06.2017, 19:46 »
Anthony Hopkins Uhrilampaissa.

Ninni

  • Vieras
Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #133 : 12.06.2017, 21:51 »
Sylvester Stallone  :love: uih....

nahkaharness

Vs: kiihottava ääni
« Vastaus #134 : 12.06.2017, 22:53 »
Korkojen ääni.