Kirjoittaja Aihe: Tampereella miittaillaan jälleen TORSTAINA, 1.9. paikkana tuttu 2h+k!  (Luettu 6778 kertaa)

Corsected

Jeeee! Hyvä sinä! :3 *livauttaa vastuun asioista Hihattomalle* >:D

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Arvatkaa mitä? Mää oon Tampereella ja saavun torjantaina teijän iloksi!

senkin tunnerasisti! Miksei suruksi? :|

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2232
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Arvatkaa mitä? Mää oon Tampereella ja saavun torjantaina teijän iloksi!

senkin tunnerasisti! Miksei suruksi? :|
Suruksi se saapuminen muuttuu vasta, kun tulen. Koita nyt malttaa, beibi  :-*

Mindgamer

Tulenpa paikalle minäkin, tosin suoraan Jämsästä eli saa nähdä mihin aikaan. Onko se ilon vai surun aihe, sekin jää nähtäväksi.

Pikkuinen

  • Vieras
" vähän" pelottaa näin näin uutena mut tuun sinne klo 18.. Huh huh.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2232
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
" vähän" pelottaa näin näin uutena mut tuun sinne klo 18.. Huh huh.
Paljon aiemmin ei kannatakaan, paikka aukeaa vasta kuudelta. Meillä on useimmiten ollut edustus roikkumassa ovenkahvassa kun henkilökunta vääntää lukot auki-asentoon.

Jos tuntuu siltä, ota joku meistä vanhemmista pieruista tueksi. Heitä viestiä niin sovitaan, missä tavataan etukäteen, ja sitten tunnet ainakin yhden miittaajan saapuessasi.

Pikkuinen

  • Vieras
Ok. Näänkö sut varttia ennen ovella

Corsected

" vähän" pelottaa näin näin uutena mut tuun sinne klo 18.. Huh huh.
Paljon aiemmin ei kannatakaan, paikka aukeaa vasta kuudelta. Meillä on useimmiten ollut edustus roikkumassa ovenkahvassa kun henkilökunta vääntää lukot auki-asentoon.

Jos tuntuu siltä, ota joku meistä vanhemmista pieruista tueksi. Heitä viestiä niin sovitaan, missä tavataan etukäteen, ja sitten tunnet ainakin yhden miittaajan saapuessasi.

Ja kuten mä lupasin niin mullekkin voi tuupata viestiä, voin ihan hyvin tavata ennen miittiä kun pitää muutenkin tässä keskustassa hoidella asioita :)

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
" vähän" pelottaa näin näin uutena mut tuun sinne klo 18.. Huh huh.
Paljon aiemmin ei kannatakaan, paikka aukeaa vasta kuudelta. Meillä on useimmiten ollut edustus roikkumassa ovenkahvassa kun henkilökunta vääntää lukot auki-asentoon.

Jos tuntuu siltä, ota joku meistä vanhemmista pieruista tueksi. Heitä viestiä niin sovitaan, missä tavataan etukäteen, ja sitten tunnet ainakin yhden miittaajan saapuessasi.

Sehän muuten aukee neljältä.. Mut aika lähellä totuutta olit :P

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2232
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Sehän muuten aukee neljältä.. Mut aika lähellä totuutta olit :P

No niinpä tekeekin, oiskohan se kuudelta ollu jokin kesäaikataulu. Tai sitten oon joka kerta haahuillu jossain rinnakkaistodellisuudessa kuvitellen, ettei sitä ovea saa auki ennen kuutta.

Aina mukavampi näin, ei tarvi pihalla odotella!

Vorsma

Minä saavun myös paikalle. Pitäähän sitä olla kaikille uusille jotain kauhisteltavaa, ettei kaikki jännitys ole mennyt hukkaan  :P

jenna

  • Vieras
hieman ujo ensi tapaaisella mtta kyllä kait sitten jännitys laukee kun astuu sisään
 :o

Corsected

Pitikin mennä lupaamaan, että oon ajoissa.... :D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2232
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kertoivat mulle tiskillä, että talviajan putiikki aukeaa jo neljältä. Tämähän sopii miiteille paremmin kuin hyvin!

Löysin myös sen livautetun vastuun kiltin alta,  nyt on likainen olo. Kiitti vaan, C!

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
hieman ujo ensi tapaaisella mtta kyllä kait sitten jännitys laukee kun astuu sisään
 :o

Tässä ois ny klassikko vitsin tulemisen paikka...