Kirjoittaja Aihe: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?  (Luettu 4965 kertaa)

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 113
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #15 : 27.10.2023, 15:48 »
Itse Dommena harvoin törmään tommoseen joko ikä tekee sen tai miehet on oikeesti

eteismattoja . mutta joku epäili jotain välinettä " vähätellen "  näytin sitten toimintaa

meni hymy perseeseen niin minä toimin.

kuunlilja

Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #16 : 27.10.2023, 15:55 »
Taidan saada tästä kiinni.
Mulle se on ehkä varmistamista että oletko varma että haluat mut.
Varmuuden hakemista ettei toinen heti lähde pois.
Ei brättäilyä kuitenkaan.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #17 : 28.10.2023, 01:41 »
No, katson vähän pidempään ja kysyn "pitäisikö mun jotakin sun kanssa tehdäkkin, eli kannattaa muuttaa käytöstä tai sillä mä löydän jotakin muutakin tekemistä itselleni, eli sun pitää kiinnostaa mua enemmin kuin esim pleikan "pelaaminen"

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 719
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #18 : 28.10.2023, 09:30 »
Itse Dommena harvoin törmään tommoseen joko ikä tekee sen tai miehet on oikeesti eteismattoja .

Kyseessä lienee vanha kunnon kysyntä ja tarjonta. Nuorella subitytöllä on inboksi täynnä parin herutuskuvan jälkeen. Jotenkin niitä pitää karsia, ja yksi tapa on olla rasittava. Siksi kai monen subin profiilikin on suorastaan itseroustausta, hehkutusta siitä miten hankala ja ikävä ihminen on.

Naisdominoivista on pulaa, joten se on taas naiset, jotka karsii. Jos miessubina pääset ilmaisille treffeille dommen kanssa, et takuulla ryssi sitä pelaamalla jotain ihme pelejä.

True-päässä masterjanaa on sama juttu. Jos kuka vaan masteri kelpaa, voit käyttäytyä miten vaan. Jos tarviit jotain multa, pelaat mun säännöilläni.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #19 : 28.10.2023, 10:26 »
Mää en ole kokenut subin haastavan mua. Ennen ekaa treffausta keskustelu subin kanssa on yleensä niin tavallisista asioista höpinää ettei oikein saa tuollaista aikaan. Treffatessa taas onkin muuta mielessä kuin koittaa haastaa turhaan  >:D. Vaikken leluja alista niin omasta tahdosta alistuminen on ihan kiva

Subit on helppoja käyttää kun käsittelee oikein. Tietty on hulluja seassa subeissakin mutta ne kyllä tunnistaa yleensä ajoissa  :P

CuriousCat

Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #20 : 28.10.2023, 11:38 »
Mää en ole kokenut subin haastavan mua. Ennen ekaa treffausta keskustelu subin kanssa on yleensä niin tavallisista asioista höpinää ettei oikein saa tuollaista aikaan. Treffatessa taas onkin muuta mielessä kuin koittaa haastaa turhaan  >:D. Vaikken leluja alista niin omasta tahdosta alistuminen on ihan kiva

Subit on helppoja käyttää kun käsittelee oikein. Tietty on hulluja seassa subeissakin mutta ne kyllä tunnistaa yleensä ajoissa  :P

Tähän on pakko vastata.   :) Osalla miehistä kun tuntuu olevan käsitys, että riittää, kun naiselta selvittää ne leikeissä houkuttavat asiat ja etukäteiskeskustelu ennen tapaamista on siinä. Ei toimi, ei todellakaan. Kaipaan itse keskustelua laajemmin, ihmisestä itsestään, motiiveista, arvoista, ja toki siitäkin, onko D sitä tyyppiä, joka kuvittelee vaikkapa karjumalla ja mahtailemalla saavansa minut vikisemään riemusta, vai ehkä sellainen, joka osaa käyttää järkikultaansa, ääntään ja kosketustaan muutenkin kuin viemällä volyymit tappiin kerrasta. Jos minua kohtelee oikein, minusta saa tottelevaisen, muussa tapauksessa minua ei saa ollenkaan. Jokaisella omat juttunsa, joten miksi lähteä leikkiin, elleivät tarpeet ja halut kohtaa?

Aurinkoa päivääsi!

CC

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #21 : 29.10.2023, 09:06 »
Mää en ole kokenut subin haastavan mua. Ennen ekaa treffausta keskustelu subin kanssa on yleensä niin tavallisista asioista höpinää ettei oikein saa tuollaista aikaan. Treffatessa taas onkin muuta mielessä kuin koittaa haastaa turhaan  >:D. Vaikken leluja alista niin omasta tahdosta alistuminen on ihan kiva

Subit on helppoja käyttää kun käsittelee oikein. Tietty on hulluja seassa subeissakin mutta ne kyllä tunnistaa yleensä ajoissa  :P

Tähän on pakko vastata.   :) Osalla miehistä kun tuntuu olevan käsitys, että riittää, kun naiselta selvittää ne leikeissä houkuttavat asiat ja etukäteiskeskustelu ennen tapaamista on siinä. Ei toimi, ei todellakaan. Kaipaan itse keskustelua laajemmin, ihmisestä itsestään, motiiveista, arvoista, ja toki siitäkin, onko D sitä tyyppiä, joka kuvittelee vaikkapa karjumalla ja mahtailemalla saavansa minut vikisemään riemusta, vai ehkä sellainen, joka osaa käyttää järkikultaansa, ääntään ja kosketustaan muutenkin kuin viemällä volyymit tappiin kerrasta. Jos minua kohtelee oikein, minusta saa tottelevaisen, muussa tapauksessa minua ei saa ollenkaan. Jokaisella omat juttunsa, joten miksi lähteä leikkiin, elleivät tarpeet ja halut kohtaa?

Aurinkoa päivääsi!

CC

Mielestäni viestissäni lukee että tavallisista asioista viestittelen alkuun. Mieltymykset selvitän vasta tavattuani subiksi itseään kutsuvan naisen kanssa jos hän kiinnostaa mua.
Ei mua kiinnosta toisen mieltymykset ellei nainen ole kiinnostava ja jokaisen subin kanssa tulee ne omat jutut kun kaikissa on jotain erilaista.

Tuo järki,ääni ja kosketus lisättynä katseella ja oikeilla sanoilla on aika toimiva  >:D

Floora

Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #22 : 29.10.2023, 11:19 »
Besides the point, voiko joku educaittaa mua, että mikä on toi instadom tai instasubi mistä puhuttiin tuolla ylempänä?

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 719
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #23 : 29.10.2023, 11:55 »
Besides the point, voiko joku educaittaa mua, että mikä on toi instadom tai instasubi mistä puhuttiin tuolla ylempänä?

Luulisin asiyhteydestä, että ne on uudelleen brändätyt versiot ovimattosubi ja huutava master olkiukoista. Kummankaan lajin edustajia ei tunnu olevan olemassa, ne on vaan semmoisia mistä ihmiset tykkää kovaan ääneen irtisanoutua.

HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 288
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #24 : 29.10.2023, 12:12 »
Uutukaisena mutta määrätietoisena ja arvonsa tuntevana naisena ole  törmännyt kysynykseen, etteivät läheskään kaikki miehet osaa suhtautua naiseen, joka haastaa heitä. Kertokaahan, hyvät enemmän tai vähemmän kokeneet domit: Miten suhtaudutte naiseen, joka on tarkka siitä, kenen kanssa alkaa juttusille, puhumattakaan siitä, ettei suostu alistumaan miehelle, joka ei joko halua tai onnistu saavuttamaan hänen kunnioitustaan ja luottamustaan. Luovutatteko ensimmäisen haasteen edessä, pyörittelettekö silmiänne, odotatte (turhaan) naisen sittenkin alistuvan - vai vastaatteko haasteeseen? Ja ennen kaikkea: miten vastaatte, jos vastaatte?

Leikkisästi mutta ilman nöyryyttä vastausianne odottaen

CC

Erittäin hyvä ja mielenkiintoinen avaus, osittain myös siksi että jättää yllättävän paljon tulkinnan varaa.
Täytyy sanoa että Peikon tiivistetty vastaus, perusteluineen on kattava. Jo pelkkä ihmisenä ihmiselle, huolehtiva ajatus siitä että tarpeitaan maailman turuille tyydyttämään pyrkivä alistuja kantaa itse vastuuta siitä ettei ihan mihin sattuun ja kenelle tahansa itseään ensitreffeillä lämpöpatteriin kahlittavaksi suin päin sukkelaan tarjoa.
Vastaus varsinaiseen kysymykseen on siis hiljainen hyväksyvä nyökkäys, jopa tuomittavan itseriittoisin sävyin maustettuna, koska lätti on jo muutrnkin tulvillaan helmiä, eikä siat ehdi kaikkia edes nielemään.

Se mitä miesten osaamiseen tulee..ai että oppia ikä kaikki, sukupuoliroolit joutaisivat tästäkin irti, mutta olkoon, koska asetelma on klassinen ja avauksen kysymys vie mielen askartelemaan myös työelämän yms ovimattojen polkemisen maailmaan, jossa jää helposti kuulematta mitä se ovimatto oli sanomassa, kun se jo "laitetaan järjestykseen", meitä sitoo odotukset ja hiljaiset lait, niitä voi tulkita ja käyttää miten kukin haluaa, aallon harjalla on upeaa ratsastaa, kunnes huomaa on yksin avomerellä. Mutta tosiaan, jokain itsensä Alistajaksi identifioiva ei osaa välttämättä kun yhtä kieltä, ei osaa erotella yli kuutta väriä tai tehdä sokerikakkutaikinaa ja sellaista se on. Jokainen ei voi vastata kaikkiin tarpeisiin tai edes esikarsintaan jolla päästään itse asiaan.

Ihan siinä missä kaikki muukin kanssakäyminen, yhtään syvempi, myös Dominointi ja subilointi vaativat niiden kuuluisien kemioiden kohtaamista. Väärällä tavalla rasittava ja loputtomiin testaaja saa lopulta sen mitä oli hakemassa, osoituksen siitä ettei kukaan koskaan, kaikki aina lähtee ja hylkää, toisaalta onnenkantamoisella kohtaa jonkun joka rikkoo kaavan ja muuttaa kaiken.

Alistuminen on tarve, aina, se ajaa nännyksiin, teettää valintoja ja laittaa liikkeelle kunkes se alkaa saamaan täytettä. Mikäli se ei ole, se on rooli jolla haetaan jotain, vaihtokauppakin on kivaa, kuten roolileikitkin, mutta jos puhutaan niinkin merkityksellisistä asioista kuin luottamus, arvostus, alistuminen ja Alistaminen on kyse kuitenkin jo muusta kun roolista. Se nyt on vaan kielellisesti kätevämpi käyttää kun vaikkapa "tila".

"En kyĺlä anna kenen tahansa alistaa minua". On oivallinen lause, mutta loppujen lopuksi kovin ohut. Ei pyllylle taputtelu vaadi alistumista, ne joille se on jotain muuta saavat tästä kiinni heti kun ovat ensin rämpineet skenen normiviidakon läpi. Tämä tosin on jo toinen keskustelu oikeastaan.

Sanallinen ja ajatuksellinen haastaminen on upeaa, tyhjät taulut on toki nekin jänniä, mutta kuka mistäkin. Oma-aloitteinen räväkkä perseily karsii varmasti, koska jälleen se vaihtokauppa ja sama toisinpäin, siis itsensä alistaviksi ilmoittavien suhteen, karsii kunnes löytyy vai löytyykö sittenkään.

Tässä on kyse loppujen lopuksi niin yksin kertaisista asioista että avaus saa aikaan hyvää keskustelua, jota olisi parempi seurailla vaan sivusta, varsinkin kun ei selkeäsanaisesti osaa pysyä aiheessa, eikä puhua suoraan. Liian moni tarjoaa haarukkaa kun keittoa pitäisi syödä, pillillä on paljon haastavampaa saada lautanen tyhjäksi.

Sen verran olen itse itsestäni huomannut että yleiskäteviin ja joskus halpoihin seksuaalissävytteisiin haasteisiin keskustelussa ei enää jaksa ihan samoin lähteä, vaikka flirtti onkin elämän suola, pienikin ripaus teennäisyytyä saa kaiken maistumaan..teennäiseltä.

Keskustelu on mainiota luettavaa, siinä kun jo tulee esiin avauksen esille nostamaa vastausta kysymykseen. Tosiaan kivienkin neppailu tai pleikkarin farming-simulaattori on mielenkiintoisempi kun täysin random henkilö, joka käy vielä haastamisellaan rasittavaksi, toisaalta sitten taas syystä tai toisesta mielenkiinnon herättäjälle aukeaa mahdollisesti äärettömyys ja ikuisuus käsitellä luovasti kaikki mahdolliset mieleenjuolahdukset.

Ja loppujen lopuksi, avaus kysymyksineen vastaa jo itse itselleen.

-HPM

"Hulluuden käytävä hiki, kyllästyminen
Rikkinäinen iho raivo, kauhu itseä kohtaan
Petos, epäilys näkee rakastavaiset
Jotka vihaa toisiaan sormet turpoaa
Suusta valuu sinistä hiekkaa
(se ei tarkoita mitään)
Maailma on hedelmäpuristin pähkinänkuori
Jota sontiainen pyörittää inho ja viha
Tuska ja suru
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta

Kaikki mun lauluni pilkkaavat minua
"ilkeä, katala, täynnä vain itseään"
Suojele minua huorien jumala
Kumara humala hamara humajaa

Kartta on valmis
Odottaa kahvitaukoja, tupakkaa mene pois
Minä tarvit'sen sinua
Tarvitsen kaikkea liikaa sidetarpeita
Hajoaa laivat pulloissa on minulla hauskaa"


Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #25 : 06.11.2023, 11:49 »
Mä usein törmään siihen etten ajattele asioita "oikein" . Joten muihin kommentteihin kantaa ottamatta, kommentoin alkuperästä kysymystä.
-jos itsepäinen, oma arvonsa tunteva nainen tulee flirttailemaan, se on kieltämättä mieluisa asia. Mutta yhtä saman miellyttävä on jos lähestyy yltiösosiaalinen ja avoin ihminen. Eli sille en omassa arvomaailmassa antaa mitään etua, jos uusi tuttavuus ilmoittaa, että hänen yhteydenotto on jollain tapaa iso komplimenti minulle.
-Olettamus, että nainen alistuu damantien ja ihan vaan sentakia, että D sitä edellyttää on melkolailla tyhmä. Harvemmin yksikään D moiseen sortuu vaan yrittää kuitenkiin hahmottaa ennenkaikkea onko ees yhteistä leikkikentää ja kiinnostuskohdetta.
-kysynnän/tarjonnan laki määrää tässäkin. Jos se korkeanarvoinen subiksi ehkä haluava tuntuu liian haastavala ja on vähemmän "haastetta" tarjoava saatavilla, niin.... noh se ei oo monimutkaista.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #26 : 06.11.2023, 23:08 »
Näin miesnäkökulmasta sanoisin että otan kaikenlaisen "haastamisen" merkkinä mielenkiinnosta. Olen nimittäin vuosien varrella nähnyt ihan riittävästi miten naiset käyttäytyy silloin kun ns. "kemiat ei kohtaa", eikä siihen kyllä oikein koskaan liity minkäänlaista haastamista tai muutakaan teerenpeliä. Kaikenlainen testaaminen ja kisaaminen on oikeastaan ajankohtaista vasta sitten kun tekis edes vähän mieli ryhtyä, eh, hieromaan lähempää tuttavuutta.

Tottakai sillä on valtava merkitys että minkälaisesta haastamisesta puhutaan. En itse henkilökohtaisesti lämpene vittuilulle, kiukuttelulle tai muulle huonolle käytökselle, mutta aika vähänpä näihin nykyään törmää - varsinkaan silloin kun tutustutaan rauhassa ilman valtakuvioita, ja suunnitellaan yhdessä mitä tehdään.

Mun nähdäkseni nämä tämmöiset haastamishommat ei varsinaisesti liity siihen miten uusi tai wanha joku on skenessä, eikä oikeastaan edes rajoitu bdsm-kuvioihin, vaan kyseessä on primitiivinen suodatin jolla on tarkoitus karsia varhaisessa kanssakäymisessä sellaiset ehdokkaat kenen kanssa ei huumorit mätsää. Ei nimittäin liene hyvä idea heittäytyä haavoittuvaan asemaan sellaisen kaverin kanssa, jolla menee kuppi nurin poikkinaisesta sananpuolikkaasta.

Tottakai jokainen tutustuu omalla tyylillään, eikä kaikki välttämättä testaa ollenkaan. Jotkut puolestaan innostuu haasteesta, toiset ei voi sietää lainkaan. Haasteen laadun lisäksi aika paljon vaikuttaa myös haastajan oma viehätysvoima.

Luovutatteko ensimmäisen haasteen edessä, pyörittelettekö silmiänne, odotatte (turhaan) naisen sittenkin alistuvan - vai vastaatteko haasteeseen?

Yleensä kun nainen tulee mun juttusille, hänellä on jo valmiiksi aika selkeä tahtotila päästä alistumaan, joten ei mun tarvitse sitä alistumista ihan hirveästi odotella. Toisaalta en edes halua mitään alistumista tutustumisjutteluissa, vaan sellaiset asetelmat säästetään sessioihin. Jos jotain haasteita kuitenkin tulee, ja ne on asiallisia ja ystävällisiä, niin kyllä mä niihin pyrin vastaamaan asiallisesti. Toisaalta ei mun tarvitse alkaa todistamaan itseäni kenellekään tai esittämään mitään auktoriteettia tms, mutta enpä mä koe että sitä olis multa kauheasti edellytettykään. Ehkä se johtuu siitä kun mä olen enempi tämmöinen lempeä kahlitsija/koneenkäyttäjä. O:-)

Odin

Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #27 : 07.11.2023, 10:16 »
Se miten itse suhtautuisin, riippuu ihan siitä miten kiinnostava henkilö on kyseessä ja aistinko hommassa vastavuoroisuutta. Kieltämättä ehkä ihmettelisin jos valmiita asetelmia tuotaisiin suoraan etukäteen viesteissä jo ihan alussa esiin, ilman että niistä olisi ensin yhteisesti keskusteltu tai sovittu.

Mutta yleisesti:
Keskinäinen kiinnostus, kunnioitus ja arvostus ovat tutustumisen peruskiviä, jotka luovat turvallisuuden tunteen ja mahdollistavat red ja green flagien havaitsemisen. Kommunikaation tulisi olla vastavuoroista ja livetapaamiset miittien tai kahvittelun kautta voivat edistää suhteiden syventymistä paremmin kuin pelkkä pitkä viestittely. Ihmissuhteet ovat myös yksilöllisiä, eikä niille ole olemassa valmista kaavaa; dynamiikka kehittyy ajan myötä.

Ensimmäisen tapaamisen kynnystä ei kuitenkaan kannata asettaa alussa liian korkeaksi, sillä kokemukset syventyvät ja oivallukset lisääntyvät vuorovaikutuksessa. Jatkoa kannattaakin sitten miettiä huomattavasti tarkemmin ja sitten voi tuoda niitä asetelmiakin mukaan  :)

 D/s-suhteet ovat matka, ei päämäärä, ja toimivat suhteet voivat syntyä monenlaisista erityyppisistä dynamiikoista. Suomessa järjestettävät Femsubmiitit tarjoavat vertaistukea ja näkökulmia varmaan siihenkin, miten pian noita haastamisasioita kannattaa tuoda pöytään. Mikään ei ole varsinaisesti ainoa oikea tapa ja joillekin se pelkkä viestittelykin voi olla se juttu.

Idorable

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 33
  • The cat is the best anarchist.
  • Galleria
Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #28 : 07.11.2023, 12:53 »
Besides the point, voiko joku educaittaa mua, että mikä on toi instadom tai instasubi mistä puhuttiin tuolla ylempänä?

Luulisin asiyhteydestä, että ne on uudelleen brändätyt versiot ovimattosubi ja huutava master olkiukoista. Kummankaan lajin edustajia ei tunnu olevan olemassa, ne on vaan semmoisia mistä ihmiset tykkää kovaan ääneen irtisanoutua.

Instadom/instasub on niitä jotka alottavat keskustelun tyylillä "Get on ur knees for master u slave"/"uwu master can I suck your x y z" ensimmäisessä viestissä, ja voin ihan omasta kokemuksesta sanoa että niitä on olemassa ja paljon joissain ympyröissä, varsinkin online. Ite ehkä ymmärsin kontekstin tässä väärin alkuun joten ei pahemmin tähän liittyvää.

Floora

Vs: DOMit: kun newbie-sub haastaa, mitä teet?
« Vastaus #29 : 07.11.2023, 19:39 »
Besides the point, voiko joku educaittaa mua, että mikä on toi instadom tai instasubi mistä puhuttiin tuolla ylempänä?

Luulisin asiyhteydestä, että ne on uudelleen brändätyt versiot ovimattosubi ja huutava master olkiukoista. Kummankaan lajin edustajia ei tunnu olevan olemassa, ne on vaan semmoisia mistä ihmiset tykkää kovaan ääneen irtisanoutua.

Instadom/instasub on niitä jotka alottavat keskustelun tyylillä "Get on ur knees for master u slave"/"uwu master can I suck your x y z" ensimmäisessä viestissä, ja voin ihan omasta kokemuksesta sanoa että niitä on olemassa ja paljon joissain ympyröissä, varsinkin online. Ite ehkä ymmärsin kontekstin tässä väärin alkuun joten ei pahemmin tähän liittyvää.

Mäkin taisin käsittää alotuksen väärin. Sun selittämän perusteella voin confirmaa, että kyllä, instadomeja on. Varsinkin netissä. Itsekin törmännyt useampaan.