Kirjoittaja Aihe: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->  (Luettu 26270 kertaa)

swan

  • Vieras
Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« : 08.07.2011, 22:11 »
Tässä tämä "isompi" retki nyt sitten. Ei ole aivan yksinkertaista pähkäillä ajankohtia ynnä muita seikkoja ja jos koollekutsuja yrittää kammeta itsensä myös mukaan.

Aika myöhäiskesään menee, mutta sittenkin olen niin hullunrohkea ja luotan vaistoon, että päivä voi olla keskimäärin ihan hyvä.

Tässä aloituksessa siis nyt syytä mainita aiemmista kokemuksista jotain oppineena, että kannattaa varmistaa kohtuuhyvin oma ja mahdollisten kanssaretkeläisten mukaanpääsy.

 Kyseessä on saari, jossa paljon hiekkaa, kallioita, muurahaisia jne. mutta ahdasta ei ole ollut vielä kertaakaan, milloin itse siellä olen poikkeillut, yksin tai joukolla.

Minuun saa ja pitää olla yhteydessä, sekä varmasti kehen tahansa osallistujaan,jotta voi tulla mukaan ilman ajatusta jostain sisäpiireistä tai muista kummajaisista.
Osa toivoo, että menisimme naturistirannan puolelle, mutta kun sinne pitää mennä ilman rihmankiertämää, jää tälläkin kertaa yksittäisten ihmisten omaan oleiluun  se. Hämärästi muistan nähneeni joitain pylly paljaana aiemmilla retkillä, hyhhyh. :))


Linkki aiheeseen Pihlajasaari: http://www.pihlajasaari.net/liikenne.html

Kaikki lämpimästi tervetuloa !  :)









swan

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #1 : 08.07.2011, 23:29 »
Lisäyksenä vielä, ettei tämä ajankohta sulje pois ainuttakaan muuta ajankohtaa, milloin halutaan mennä Pihlajasaareen tai mihin hyvänsä.
Olkoon vapaus ja voima kanssanne  :)

kisupikkuinen

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #2 : 09.07.2011, 09:27 »
Kiitos Swan! Toivottavasti säät suosivat vielä elokuun lopulla.

Itseksemme täällä eilen pohdiskelimme, (siis minä ja kaksi parrakasta miestä) kinkyjen naturistiretkeä Pihlikseen. Kehittelemme vielä asiaa. Tässä kuitenkin näyttäisi vielä olevan monta vapaata viikonloppua ennen elokuun loppua...
Kiinnostaisiko ketään yhteinen retki naturistipuolelle?
Mutta ei siitä sen enempää tässä ketjussa. Yksäriä saa laittaa, katsotaan onko kiinnostusta kenelläkään moiseen, ja onko syytä aloittaa uusi ketju.

Kiitos ja kumarrus, nyt suljen suuni enkä sotke niitä asioita tänne.

swan

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #3 : 26.07.2011, 23:26 »
Ei armoa vaan uutta putkeen: 
Riittäkö kantti ynnä usko,että kesää on vielä jäljellä elokuun lopulla?
Tässä seulotaan nyt jyvät akanoista ja vuohet lampaista vai miten se meni..
:)
Kisu ja parrakkaat herrat voivat hyvin kysellä nudistimiittiä ja sitä vähän sivusimmekin lauantaina jutuissa.

Itse olen muissa jutuissa eli oman pikkusorvin parissa ainakin tonne elokuun loppuun,mutta toivoa sopii ettei aivan hautaudu elävältä jne.

misuli_n

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #4 : 26.07.2011, 23:41 »
siis Elokuun lopussa voi olla oikein kaunista päivällä, illat vaan jo pimeät...
pidettäisiinkö siellä sellaiset Venetsialaiset lyhtyineen? ;)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #5 : 26.07.2011, 23:46 »
Hmm...äkkiä nikkaroimaan pimeässä hohtavia piiskoja ja muuta sellaista sopivaa sälää, niin paljon tekemistä ja niin vähän aikaa...onneksi kynttilöitä ei tarvitse modata...
Kalenterissa on, ties vaikka hiippailen paikalle.

swan

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #6 : 26.07.2011, 23:56 »
Tässä sen voi taas todeta,että heti alkaa raksuttaa kinkstereillä. Kynttilälyhdyt ja valomie eikun -piiskat hienot ideat.
Tästä hyvä jatkaa :)

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #7 : 29.07.2011, 22:38 »
 >:D uskallan rohkeasti luvata meidän läsnäolon  saaressa tuona päivänä. Mutta nyt en ole kuskina... jippii eläköön vallankumous.. ja rohkeat subittaret >:D.

swan

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #8 : 29.07.2011, 23:16 »
Yks päivä  oli juuri puhetta siitä,että kuinka mahtavaa sekin että ihmiset lähtee mukaan kauempaakin. Hyvä Sleivi! (=

Mr.Vic

Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #9 : 30.07.2011, 01:30 »
Jos työkalenteri näyttää elokuussa samalta kuin nyt, niin saavun paikalle. :)

Ja niitä pimeässä hohtavia ruoskia ynnä muita saa helposti maalaamalla kaiken sillä samalla maalilla jolla anuksestakin sai pimeässä hohtavan...  ;D

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #10 : 30.07.2011, 01:42 »
Saapunen omalla paatilla  8)

Jokunen subitar mahtunee messiin... ::)

Siellä näkyy t: Cuda

Mr.Vic

Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #11 : 31.07.2011, 05:10 »
Kun nyt kerran eräässä pihlajasaaren miittiä käsittelevässä langassa haikailtiin nudisti/naturisti retkeä, niin ajattelin ehdottaa ruåttin matkaa naturisti kohteeseen. www.hyltebergagard.se

Sitten vaan huomasin, että se onkin aika pieni. Eli vain 8 henkeä mahtuu majoittumaan kerrallaan tähän mahtavaan majatalojen mekkaan. Ei siinä mitään, sillä ajatus pahennuksen aiheuttamisesta niin ruåttinlaivalla kuin Ystadin kuvankauniissa maisemassa kutkuttaa aivokuorta mukavalla tavalla... :)

swan

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #12 : 10.08.2011, 19:20 »
Pieni muistutusnosto matkalla Majavaan ja myöhässä sovitusta ajasta.

(pitäisköhän mut vaihtaa toiseen,krääk)

mievaan

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #13 : 10.08.2011, 22:53 »
Voishan tuota yrittää tulla paikalle, mut todennäköisesti olen kotiutumassa yö-kuvauksista tuolloin... Mutta on ne aikataulut ennenkin muuttuneet.  :D

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari-retki 27.08.-11 klo 11->
« Vastaus #14 : 11.08.2011, 00:09 »
Mittees jos on kylymä: sataa ja vihmoo? Mikä on se varasuunnitelma? Tahtoisi mukaan mutta riippuu säästä.