Kirjoittaja Aihe: Kinkyilyn/monisuhteisuuden seurauksista...  (Luettu 7882 kertaa)

M-E-V

Vs: Kinkyilyn/monisuhteisuuden seurauksista...
« Vastaus #30 : 07.04.2022, 08:01 »
Olen jo ammattiavun piirissä, mutta se ei ole auttanut. Lisäksi mahdollisuus siihenkin loppuu ihan juuri, koska taloudellinen tilanteeni on niin huono sen hyväksikäytön seurauksena. Mutta en tätä enää täällä jatka, anteeksi että kokemukseni jaoin. Itseäni tästä kaikesta saan syyttää.

Pipiriina

Vs: Kinkyilyn/monisuhteisuuden seurauksista...
« Vastaus #31 : 07.04.2022, 10:15 »
Älä turhaan pyydä anteeksi. Täällä on lupa jakaa myös huonoja kokemuksia. Tässä ketjussa on tullut paljon hyviä vinkkejä siihen, mistä voit saada lisäapua (koska vaikka täällä tosiaankin on lupa puhua omasta pahasta olostaa, ei meillä kellään kuitenkaan ole mitään todellista keinoa viestien välityksellä sinua auttaa. Tukea ja empatiaa voimme toki tarjota).
Se, miksi minä vielä tähän ketjuun jatkan, on halu korostaa kinkyyden ja monisuhteisuuden syyttömyyttä sun ongelmiin. Olet tullut hyväksikäytetyksi todella väärin toimineen ihmisen toimesta. Hyväksikäyttö ja henkinen väkivalta ei kuulu kinkyyteen eikä monisuhteisuuteen. Ja kuten tuolla aiemmin ketjussa jo todettiin, niiden riski saattaa näissä piireissä olla jopa pienempi. Kun ei mennä ihan perinteisillä säännöillä, kommunikaation ja asioista sopimisen kulttuuri on vahvempi. Ne molemmat ehkäisevät ikävien tilanteiden muodostumista.

Minä, kuten moni muukin täällä, olen kohdannut elämässäni ikäviä ihmisiä, tullut hyväksikäytetyksi ja kohdannut väkivaltaa. Mulla suurin osa niistä kokemuksista on liittynyt monogamiseen vaniljaelämään. Mä koen, että nyt avoimesti ja aktiivisesti monisuhteista kinkyelämää viettäeesäni olen enemmän turvassa. Mun elämässä kinkyys on ollut voimavara ja olen sen myötä oppinut asettamaan rajoja. Kun olen tutustunut itseeni paremmin, tiedän nyt mikä on mulle hyvä ja millaiset jutut mua satuttaa. Ja kun olen avoimesti voinut noista jutuista muiden kinkyjen kanssa jutella, olen oppinut omia tarpeitani myös kommunikoimaan.

Toivon siis, että sä saat apua siihen, missä sitä tarvitsetkaan. Mutta jos kinkyys on sun juttu, älä hylkää sitä siksi, että olet kohdannut väärän ihmisen. Kusipäisiä ihmisiä on maailma pullollaan. Valitettavasti. Mutta heitä ei voi välttää pysyttelemällä jossain tietyssä elämäntyylissä. Heitä välttää oppimalla tunnistamaan hyväksikäytön ja opettelemalla sanomaan ei.

Pipiriina

M-E-V

Vs: Kinkyilyn/monisuhteisuuden seurauksista...
« Vastaus #32 : 07.04.2022, 10:39 »
Kiitos, mutta olen tainnut oppia ettei ole mun juttu, koska en osaa rajojani pitää, vaikka niitä asioita tarvitsisin voidakseni hyvin. Helpompaa olla vaan yksin ja tukahduttaa tuo puoli elämässäni, kun en kelpaa. Ei tule ainakaan satutetuksi enempää.

En halua tästä enempää jatkaa. Olen saanut jo tarpeeksi kuraa niskaan tästä aiheesta jo muuallakin ja hahmotan ettei tällaiselle ole tilaa, eikö tarvetta, täälläkään.

Ja taitaa se mun hyväksikäyttäjä pyöriä tällä foorumilla, kaipaa enää enempää hänen suunnaltaan.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2022, 11:03 kirjoittanut M-E-V »