Kirjoittaja Aihe: Ylipaino  (Luettu 51934 kertaa)

Irvokas.

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #135 : 20.04.2013, 11:01 »
Minä itse taas koen asian näin isona naisena: miehet jotka kiinnittävät huomionsa minuun johtuu enemmän siitä miten kiloni kannan.. En anna sen häiritä elämääni vaan elän niin kuin haluan...! Myös olen huomannut sen näin isona naisena,että miehet eivät heti kiinnostu kropastani vaan ehkä ajan kuluessani päästäni(siis mitä pääni sisällä tapahtuu). Olen ehkä normien mukaan ylipainoin,mutta olen omasta mielestäni juuri sopivan painoinen itselleni,sillä minulla on hyvä olla juuri tälläisenä kuin olen. :) :love:

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #136 : 20.04.2013, 11:03 »
"Jokaisen ison naisen sisällä on hoikka tyttö ja paljon suklaata"
- Terry Pratchett

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #137 : 20.04.2013, 11:11 »
Noo,

en vielä tähän korkeaan ikään ehdittyäni ole tavannut naista, jonka jotenkin lokeroisin painon perusteella . Aivan täysin painosta riippumatta nainen on sytyttävä, tai sitten ei  :)

Varsinkin BDSM puolella, ei ole tolla painolla niin väliä, sillä se mitä liikkuu yläkerrassa on korostetummin tärkeetä. Sillä mikään muu ei ole niin hirveetä kuin bimbo subbari, jolla ei yläkerrassa sen takia mitään liiku, että on koko ikänsä vain vaakaa ja meikkejään tarkkaillut.

misuli_n

Vs: Ylipaino
« Vastaus #138 : 20.04.2013, 23:41 »
"Jokaisen ison naisen sisällä on hoikka tyttö ja paljon suklaata"
- Terry Pratchett

Hyvin sanottu.

rovasti48

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 215
  • Auttamatta vanha tälle skenelle
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #139 : 21.04.2013, 09:17 »
Kyllä minäkin pidän tärkeimpänä "yläpään" toimintaa, itse kylläkin pidän muodokkaista naisista
joten minun kohdallani ei kiloilla ole merkitystä  ;)
Muutama rehevämpi subi on tullut tavattua ja mukavaa on ollut.
Kantakaa naiset kilonne rinta rottingilla  :) Teitä tarvitaan >:D

Serafina

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #140 : 21.04.2013, 14:56 »
Kyllä mua välillä ahdistaa nämä ylimääräiset kilot, mutta niin ahdistaa tämä muukin rupsahtaminen. Poden ikäkriisiä, enkä tahdo tottua peilikuvaani, joka kertoo korutonta kieltä ylipainoisesta keski-ikäisestä naisesta, kun mieleltäni kuitenkin olen ikuinen nuori :)

JaniH

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #141 : 24.04.2013, 10:13 »
Onhan sopivan hoikkaa mutta ei langanlaihaa naista kiva katsella esim tiukoissa farkuissa mutta en silti jätä katsomatta hemaisevaa pyöreähköätään naista. Kuten joku jo sanoi että se on siitä kiinni että miten ne kilot kantaa, jos niitä kantaa häpeillen niin se huokuu ihmisen olemuksesta ja jos ne on osa ihmistä niin se näkyy myös.
Itsekkään kun en ole mikään luudan varren taakse piiloon mahtuva niin en myöskään arvostele muita. En tosin arvostelisi muutenkaan kun mielestäni ihminen on parhaimmillaan itsenään  ;)

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #142 : 24.04.2013, 15:20 »
Entisenä syömishäiriöisenä tulee mieleen että mitens syömishäiriöt sopivat tähän vastakkainasetteluun että "läskiys on oma vika" vs. "ylipaino on sairaus". Syömishäiriöhän on psykofyysinen sairaus, mutta moni esim. ahmimishäiriöstä kärsivä syyttää syömisongelmastaan vain itseään ja huonoa itsehillintäänsä. Ja varmaan moni sivullinenkin tuomitsee heidät heikkoluonteisiksi. On tosi paljon ylipainoisia ihmisiä joiden suhde ruokaan on hyvinkin vääristynyt ja jotka tarvitsisivat psykologista apua mutta heille tarjotaan vain moraalisaarnoja ja ohjeita terveellisestä ruokavaliosta.

Tämä vain kommenttina siitä että sairaus vs. oma valinta ei aina ole niin yksinkertainen asia.... T. yksi joka aika usein muistaa olla onnellinen siitä etteivät ruoka ja painon vahdinta enää hallitse elämää. :)

morjasi

Vs: Ylipaino
« Vastaus #143 : 26.04.2013, 17:22 »
Läski nainen viestittää ulospäin velttoa mieltä ja elämänhallinta ongelmia. Ei se läski tartu kroppaan aurinkorasvasta. Jotku miehet tykkää jopa lihottaa naisia. Kun sä syöt tän ämpärillisen laardia, niin rakastan sua vielä enemmän. Onhan se tehokas keino hoitaa omaa mustasukkaisuuttaan.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #144 : 26.04.2013, 17:51 »
Läski nainen viestittää ulospäin velttoa mieltä ja elämänhallinta ongelmia.

Toivon totisesti että, tuo oli provona ja tsoukkina heitetty. Siksikin se on jo mauton. Eihän kukaan täysipäinen henkilö oikesti voi noin ajatella.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #145 : 26.04.2013, 17:55 »
Läski nainen viestittää ulospäin velttoa mieltä ja elämänhallinta ongelmia.

Toivon totisesti että, tuo oli provona ja tsoukkina heitetty. Siksikin se on jo mauton. Eihän kukaan täysipäinen henkilö oikesti voi noin ajatella.
Ajattelen itsestäni noin, vaikka en olekaan nainen. Jos päästän itseni repsahtamaan, se kertoo että olen veltto ja en saa pidetyksi elämäntapojani kurissa. Täyspäisyydestäni en mene takuuseen.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #146 : 26.04.2013, 18:00 »
Kyllä itsekkin pyrin liikumaan ja huolehtimaan itsestäni. Yleistyksenä tuo tuollainen ajatus on vain...ei osaa ees sanoo...Omaa itsensä olotilaa ja olomuotoa voi jokainen omalla kohdallaan ajatella niin kuin haluaa ihan vapaasti..voi toki ajatella muistakin mutta......että lähtee yleistämään. Asiat kun on aina just niin yksinkertaisia...

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #147 : 26.04.2013, 19:07 »
Nyt on pakko sanoa. Mä esimerkiks olen ollu ikäni lihava, siis jo pienestä pitäen, ja kun ne rasvasolut on päässy paisumaan, ei niiden kuriin saaminen enää ole millään tavalla yksinkertanen juttu. Toki saatte pitää muakin vaikka kuinka velttona, ja elämäntapojani halitsemattomana, mutta, tollaset yleistykset, niinkun yllä on, ne vois jättää kirjottamatta millekään foorumille, ne on loukkaavia, ihmisiä kohtaan, jotka yrittää, että sais pidettyä kilonsa edes jotenkin kurissa.

morjasi

Vs: Ylipaino
« Vastaus #148 : 26.04.2013, 19:18 »
Läski nainen viestittää ulospäin velttoa mieltä ja elämänhallinta ongelmia.

Toivon totisesti että, tuo oli provona ja tsoukkina heitetty. Siksikin se on jo mauton. Eihän kukaan täysipäinen henkilö oikesti voi noin ajatella.


Ei ole tarkoitus provota, eikä vitsailla. Ajattelen tällä tavalla ihan vakavasti, myös itsestäni. Onhan se nyt kumma, että se läski ihan itsestään siihen varteen tarttuu ja peittää allensa kauniin ihmisen.

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #149 : 26.04.2013, 20:21 »

 Onhan se nyt kumma, että se läski ihan itsestään siihen varteen tarttuu ja peittää allensa kauniin ihmisen.

?