Kirjoittaja Aihe: Ylipaino  (Luettu 51908 kertaa)

Serafina

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #165 : 28.04.2013, 12:13 »
Jos joku haluaa mennä oksentamaan mut nähdessään, niin ihan vapaasti vaan. Ja jos mun ajatukset ja jutut ei miellytä, niin tuskin ne miellyttäis, vaikka olisin missin mitoissa. Ja vaikka olisin missin mitoissa, niin naama ei sitten siihen sarjaan kuulu, eli taas olis jotain pielessä.

morjasi

Vs: Ylipaino
« Vastaus #166 : 28.04.2013, 13:07 »
Mielestäni pienten lasten syöttäminen voimakkaan ylipainoisiksi täyttää pahoinpitelyn tunnusmerkit.

Terhenneito

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #167 : 28.04.2013, 13:20 »
Submiesjns, olen aivan samaa mieltä kanssasi - mutta kuten tuossa joku jo sanoikin, tämä ketju on myös oikein hyödyllinen siinä suhteessa, että se kertoo kovin paljon paitsi siitä mitä täällä olevat henkilöt ajattelevat ylipainosta myös siitä, millainen heidän yleinen soveliaisuudentajunsa ja sivistystasonsa on.

Tämä on täydellinen ketju niille, jotka tajuavat esim. deitti-ilmoitusten kohdalla käydä lukemassa ilmoituksen jättäjän keskustelukommentit. Niistä kun saa yleensä parasta taustaa sille, millainen se ilmoituksessa kuvailtu superihminen todellisuudessa onkin.


vide

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #168 : 28.04.2013, 13:23 »
Mielestäni pienten lasten syöttäminen voimakkaan ylipainoisiksi täyttää pahoinpitelyn tunnusmerkit.

Samaa mieltä.

morjasi

Vs: Ylipaino
« Vastaus #169 : 14.05.2013, 23:14 »
Olen laihduttanut tässä viidettä viikkoa ja paino on tippunut kilon viikossa. Painonpudotus on erittäis helppoa verrattuna esimerkiksi tupakka lakkoon. Tietysti tässäkin vaaditaan pitkäjännitteisyyttä ja itse kuria.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #170 : 14.05.2013, 23:18 »
Olen laihduttanut tässä viidettä viikkoa ja paino on tippunut kilon viikossa. Painonpudotus on erittäis helppoa verrattuna esimerkiksi tupakka lakkoon. Tietysti tässäkin vaaditaan pitkäjännitteisyyttä ja itse kuria.

Kerro paino nyt ja puolen vuoden päästä niin voidaan kaikki seurata miten se paino oikeasti kehittyy.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #171 : 15.05.2013, 10:16 »
Joulunseutuna paino pääsi lipsahtamaan ylöspäin ja pötsi alkoi pömpöttää. Makeat pois, vihreää tilalle - 6 kiloa veke ilman mitään ponnistuksia. Takaisin normaalipainooni, eli karvan yli seitsemäänkymmeneen kiloon. Helppo resepti - syö vähemmän kuin kulutat.

kutkut

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #172 : 15.05.2013, 11:45 »
Ainakin itselle naisen tiimalasivartalo on äärimmäisen kaunis katseltava ja sellaisen liike on jotain vangitsevaa. Makuuhuoneessa suosin tällaista, mutta kaveruussuhteissa ja ihmisarvon osaltahan vartalonmuodolla ei ole mitään tekemistä.


Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #173 : 15.05.2013, 16:42 »
(Ehkä) piristykseksi niille jotka ovat saaneet kuulla kritiikkiä liiasta painosta/lläskistä : sainpa muutama vuosi sitten kuulla mieheltä johon olin kovin rakastunut että jos olisin vähän tuhdimpi niin olisin hänestä viehättävämpi. Hänellä kun sattui olemaan semmoinen maku.

Pahalta tuntui, ihan samalla lailla kuin silloin kun on moitittu liian tuhdiksi. Tuntui etten kelpaa. Minä joka en edes ole normaalipainon alarajoilla vaan kaikkien kriteerien mukaan oikein terveellisessä painossa enkä muutenkaan luisevimmasta päästä.

Aloin katsella kaupungilla rehevämpiä naisia kateellisena että jaa, tuo meheväpyllyinen varmaan olisi hänen mieleensä... Että jos olisin tuollainen niin sitten.

No, eipä siitä suhteesta tullut mitään joten ei tarvitse sitä enää surra. :)

Mitä tästä opimme.... Normaalipaino/hoikkuus ei ole oikotie onneen ja on muitakin kauneusihanteita, kuten tässäkin ketjussa todettu. Aina löytyy joku jonka mielestä on liikaa tai liian vähän jotain. Ja sitten toivottavasti löytyy joku joka pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet.

Papi

Vs: Ylipaino
« Vastaus #174 : 15.05.2013, 16:51 »

Mitä tästä opimme.... Normaalipaino/hoikkuus ei ole oikotie onneen ja on muitakin kauneusihanteita, kuten tässäkin ketjussa todettu. Aina löytyy joku jonka mielestä on liikaa tai liian vähän jotain. Ja sitten toivottavasti löytyy joku joka pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet.

Vakka kantensa valitsee.

Toisen ihmisen muuttaminen oman kauneusihanteensa mukaiseksi on ainakin minua kiehtova ajatus, mutta epärealistinen lukuunottamatta sessioiden vaatimia pukeutumis, sheivaus, kampaus, meikkaus, ym. rituaaleja.

Oikeassa elämässä toisen muokkaaminen ei onnistu. Parempi siis valita partneri, joka tykkää sinusta sinuna itsenäsi. Tämä siis yleisellä eikä henk. koht. tasolla, Tuhmakisu.

Jake

Vs: Ylipaino
« Vastaus #175 : 15.05.2013, 16:58 »
Mä en oo koskaan aikaisemmin edes ajatellut alkavani suhteeseen ison naisen kanssa - päinvastoin exäni piti omalla tavallaan huolen, ettei ajatuksiini edes tullut moinen.

Naisen vartalo on kaunista katseltavaa.  :love: On ollut hieno huomata, ettei se ole kiinni koosta tai tietysti ajattelutavasta - itselläni. Päinvastoin alun jälkeen olen huomannut nauttivani huomattavasti! Tein myös hauskan huomion ajatellessani asiaa: minulle tärkeistä ystävistäni näyttää olevan valtaosa kriteerien mukaan ylipainoisia ihmisiä. :D Mutta jotain kai sekin kertoo? Mutta mitä se kertoo ja kenestä?  8) 

Jake

Vs: Ylipaino
« Vastaus #176 : 15.05.2013, 17:03 »

Toisen ihmisen muuttaminen oman kauneusihanteensa mukaiseksi on ainakin minua kiehtova ajatus, mutta epärealistinen...

Oikeassa elämässä toisen muokkaaminen ei onnistu. Parempi siis valita partneri, joka tykkää sinusta sinuna itsenäsi.

Hmm. Mä uskon että me kaikki pyrimme muuttamaan toista ihmistä  - tavalla tai toisella. Keinoja on monia ja moni varmasti pettyy kun se ei onnistu. Mutta onko kyse siitä, että keinot ovat väärät tai tavoite epärealistinen - tai ettei itse olla valmiita kompromisseihin? Itseni kohdalla pyrkimykset eivät *millään lailla* sulje pois sitä tosiasiaa, että tykkään toisesta sellaisena, kuin hän juuri nyt on.  :)

lili

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 114
  • My pain, Your thrill.
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #177 : 15.05.2013, 17:22 »
Toisen ihmisen muuttaminen oman kauneusihanteensa mukaiseksi on ainakin minua kiehtova ajatus, mutta epärealistinen lukuunottamatta sessioiden vaatimia pukeutumis, sheivaus, kampaus, meikkaus, ym. rituaaleja.

Oikeassa elämässä toisen muokkaaminen ei onnistu.

Mun suosikkifantasioihin kuuluu nimenomaan olla toisen mielihalujen mukaan muokattavana joten EN SUOSTU USKOMAAN ETTEI OLISI MAHDOLLISTA!!! ;)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #178 : 15.05.2013, 21:00 »
Iso täti, medium täti, pikku täti, aivan sama.

Jotenkin koko fyysisen olemuksen asettaminen prioriteetiksi ihmisen arvioinnissa on
mielestäni lähinnä säälittävää. Ihmisissä kiinnostaa luonne ja asenne.
Naisissa erityisesti kieroutunut seksuaalivietti ja perus vittumainen asenne.

-Stoge

ps.

Itse olen ollut 90 kiloinen 15 vuotta treenannut kuutiovatsainen miehenalku,
nyt olen 120 kiloinen tynnyrimahainen perusläski. Sama jätkä, eri kuorissa.







chilinen

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #179 : 15.05.2013, 23:45 »
Toisen muokkaaminen onnistuu aidosti ja hyvin vain, jos molemmilla on sama suunta ja halu. Pelkästään oman mielihalun mukaan toisen muuttaminen harvoin onnistuu ilman isompia vaurioita henkisesti, tai ainakin niillä voi saada pahimmillaan/parhaimmillaan aikaan suhteen, jonka täyttää katkeruus ja itseinho. Mitä kukin hakee... mutta en näe terveenä  tarkoituksellisesti toisen mielen tärväämistä (vaikka jotkut hamsterit näin väittääkin). Parhaimmillaan taas juttu voi tuottaa ihan loistavan siteen kahden ihmisen välille. Vaatii joskus vähän enemmän psykologista silmää, mutta on sitä palkitsevampaa, kun se onnistuu.

Käytännössä (siis pahasti yleistäen) toista ei voi muuttaa, mutta omaa asennettaan voi.

Personalraineria ootellessa :D