Kirjoittaja Aihe: Ylipaino  (Luettu 51905 kertaa)

Serafina

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #180 : 16.05.2013, 08:59 »
"Sulla oli joskus ihan hyvännäköinen perse, nyt se vaan on jäänyt piiloon"
Sanojana ex, joka kuitenkin väittää, ettei ulkonäkö merkitse hänelle mitään, vaan se ihminen itsessäään. Satutti enemmän, kuin jos joku merkityksettömämpi olisi ulkonäköäni ja ylipainoani arvostellut.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2962
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #181 : 16.05.2013, 10:31 »
"Sulla oli joskus ihan hyvännäköinen perse, nyt se vaan on jäänyt piiloon"

Itse voisin sanoa jotain vastaavaa kysyttäessä.

Mutta, se ei tarkoita sitä, että 'perseen piiloonjääminen' sinällään merkitsisi yhtään mitään,
kyse on muutoksesta ei siitä että sillä muutoksella olisi merkitystä. Joka tapauksessa,
jos muutos on tapahtunut niin sehän on realiteetti eikä sitä sanat muuta.

Itse haluan että minulle ollaan rehellisiä, se tuntuu olevan nykyyhteiskunnassa vallitsevan
'poliittisen korrektiuden' aikana suhteellisen vaikeaa enemmistölle.

Toki, realimaailmassa, aika harva näin ajattelee tai tälläinne 'on',
olen ehkä hieman poikkeava keski-ikäinen siis.  ;D

Jos kyse on, ilman kysymystä, esitetystä kommentista, se on täysin turha ja typerää.

-Stoge


n4103xxl

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #182 : 16.05.2013, 10:36 »
Mä en ymmärrä, miks koko yhteiskunnasta, ja maailmasta, on tullu niin ulkonäkö keskeinen, ihan niinkun ihmisellä itsessään ei enää olis mitään merkitystä, ulkonäkö ratkasee ihmisen arvon. Jokainen jolla on ylipainoa, minä mukaan lukien, ei varmasti ole onnellinen siitä painostaan, ja kaikki me haluttais olla niitä normipainosia, mutta kun se ei vaan ole helppoa. Ihan turha tulla sanomaan, että syö vaan vähemmän kun kuluttaa, ni kyllä se paino lähtee, sen ihan varmasti tietää meistä jokainen. Mutta kun on esim. liikunta rajotteita, niinkun itsellä, sen syödyn ruuan määrä, pitäis todellakin olla minimaalinen, että laihtuis. Ja joo, kasviksia voi kyllä syödä, vatsansa täyteen, mutta, on ne vaan niin helvetin kalliita, niinkun ylipäätään terveellinen ruoka, että ketuttaa, kun koko eläkkeen saa kantaa ruokakauppaan.
Itsestäni vielä senverran, että, kyllä minä liikun, kahden koiran kanssa on pakko, ja syön terveellisesti, vaikka ne rahat todellakin sinne ruokakauppaan menee. Mut mitään muuta sitä ei sit pystykään harrastamaan, kun ei ole yksinkertasesti varaa.

vide

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #183 : 16.05.2013, 10:38 »
Ylipainoon on aina tuhat selitystä.
Ne jotka hyväksyy itsensä sellaisina, kun ovat eivät valita.

Ja, jos joku ei pidä selkeästi ylipainoisia ihmisiä seksikkäinä niin suotakoon se oikeus heille.

Jos ei tykkää liikunnasta ja on sohvaperuna sekä syö roskaruokaa niin kyllähän ne paikat lyllyy ja sellulliitti on karmea ja kaljamaha hirvittävä ja perse on leveempi kuin ovi.

Mä tykkään myös pyöreämmistä muijista, mutta en ylipainoisista siis ulkoisesti.


MikaH

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #184 : 16.05.2013, 12:41 »
Ja olen aina ajatellut, että pyöreät naiset osaavat nauttia elämästä. Koski se sitten ruokaa ja juomaa, tai muita elämän iloja.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #185 : 16.05.2013, 13:15 »
Ylipainoon on aina tuhat selitystä.
Ne jotka hyväksyy itsensä sellaisina, kun ovat eivät valita.

Ja, jos joku ei pidä selkeästi ylipainoisia ihmisiä seksikkäinä niin suotakoon se oikeus heille.

Jos ei tykkää liikunnasta ja on sohvaperuna sekä syö roskaruokaa niin kyllähän ne paikat lyllyy ja sellulliitti on karmea ja kaljamaha hirvittävä ja perse on leveempi kuin ovi.

Mä tykkään myös pyöreämmistä muijista, mutta en ylipainoisista siis ulkoisesti.
Julman kuuloista mutta totta. Uskomattomia laihdutustarinoita saa kuulla milloin mistäkin, eli ei se mikään mahdottomuus ole painoa pudottaa. Kyse on pääosin motivaatiosta.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #186 : 16.05.2013, 13:19 »
Voi olla motivaatiosta kyse, joo. Tosin voi olla kyse myös siitä, miten kyseisen ihmisen kroppa toimii. Se nyt vaan on ihan fakta, että kaikki ihmiset ei laihdu samalla systeemillä.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #187 : 16.05.2013, 13:22 »
Voi olla motivaatiosta kyse, joo. Tosin voi olla kyse myös siitä, miten kyseisen ihmisen kroppa toimii. Se nyt vaan on ihan fakta, että kaikki ihmiset ei laihdu samalla systeemillä.
Yksikään ihminen ei tuota energiaa, eli puhdas matematiikka toimii jokaisella samalla tavalla. Joillekin painon pudottaminen on vaikempaa kuin toisille. Kuitenkaan sen ei pitäisi olla mikään itseisarvo - pudottaa painoa, olla laiha. Pääasia on että viihtyy omassa kropassaan ja on tyytyväinen olotilaansa. Jos ei näin ole, painaa liikaa tai liian vähän, ei märinästä ole mitään apua. Pitää tehdä asialle jotakin.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #188 : 16.05.2013, 13:27 »
Joo, märinästä ei pahemmin ole apua. Siinä olet oikeassa. Tarkoitinkin vain sitä, että pelkän ylipainon perusteella ei pitäisi olettaa ihmisestä, ettei hän tee asialle mitään. Tai jos joskus sattuu voivottelemaan kroppansa kokoa, niin olettaa että hän märisee.

MikaH

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #189 : 16.05.2013, 14:02 »
Ja, jos joku ei pidä selkeästi ylipainoisia ihmisiä seksikkäinä niin suotakoon se oikeus heille.

Kyllä suotakoon heille täysi oikeus olla pitämättä, mutta ei pidä sallia toisten haukkumista tai pilkaamista asiasta. Asian voi pitää omana tietonaan. Ja suotakoon myös oikeus niille jota pitävät ylipainoisia seksikkäinä, samoin myös niille ylipainoisille jotka pitävät itseään seksikkäinä.
Itselleni lihavat naiset ovat fetissi, mutta en lähde arvostelemaan laihoja naisia,  heille on omat ottajansa.

klipklop

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #190 : 16.05.2013, 16:48 »
Mä en ymmärrä, miks koko yhteiskunnasta, ja maailmasta, on tullu niin ulkonäkö keskeinen, ihan niinkun ihmisellä itsessään ei enää olis mitään merkitystä, ulkonäkö ratkasee ihmisen arvon.

Ei tämä mikään uusi juttu ole, näin se on aina ollut ja tulee olemaan. Se, millaista ulkonäköä pidetään kauniina, vaihtelee sitten ihmisten mieltymysten, kulttuurin yms. mukaan. Ja varmaan on luonnollakin näppinsä pelissä.

Käsi ylös kelle ei ulkonäkö merkkaa mitään parinvalintaa tehdessä?

Lilith

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #191 : 16.05.2013, 19:35 »
Käsi ylös kelle ei ulkonäkö merkkaa mitään parinvalintaa tehdessä?

*Viittaa*

Tai no, mitään ja mitään - mutta minkäänlaista kehopreferenssiä en ole itsestäni löytänyt; kumppaneina on ollut miehiä ja naisia, transmiehiä, transnainen ja muutama sukupuoleton tyyppi. Pitkiä, pätkiä, kaljuja, tukallisia, parrakkaita, jättikokoisia, pienenpieniä. Mulle olennaista karisma. Kemia. Energia.

Hyvä ketju tämä; näkee tosi tarkasti keiden seuraa kannattaa välttää koska he tekevät minusta määritelmiä ja analyyseja kehoni perusteella  ;D

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #192 : 16.05.2013, 19:58 »

Käsi ylös kelle ei ulkonäkö merkkaa mitään parinvalintaa tehdessä?

Hep.

Koo

  • Vieras
Vs: Ylipaino
« Vastaus #193 : 16.05.2013, 20:00 »
Käsi ylös kelle ei ulkonäkö merkkaa mitään parinvalintaa tehdessä?

Haluan, että on omat hampaat suussa mutta se menee hygienian puolelle, eikö? Minä haluan, että miehellä on hyvät jutut ja että se saa mut nauraan, siinä on mun "vaatimukset" 1-12.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Ylipaino
« Vastaus #194 : 16.05.2013, 20:02 »
Käsi ylös kelle ei ulkonäkö merkkaa mitään parinvalintaa tehdessä?

o/

Ps. Valokuva olisi kiva yllätys.