Kirjoittaja Aihe: Vs: (Ei otsikkoa)  (Luettu 16123 kertaa)

therenttu_m

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #15 : 23.02.2012, 01:26 »
lopettakaaha toi jo,kiitos ootte lapsellista kun pitää jaktaa,lapsellisilla vitseillä siksi se on ikäraja,tämän takia kun on niin paljon kaikenlaista ihmistä liikkeellä.KIITOS  pyydän jo että noi vitsit lopetaan ja ollaana asiallisia. Sentää jotkut osaa,kunniottaa ja lopettaa tästä vitsin vääntämisen  kiitos niille toivotaan että muutkin osaa lopettaa. ja kysellä saa asiallisesti eikä'??  en omista,sitä sivua ollenkaan ja sivuston pitäjä oli aika pahoillaan tästä asiasta,sitä enempää halua kuulla ja se ei halua kuulla myöskään tästä aiheesta enää mitään . Jten toivon rauhan maahan en muuta kiitos kauniit ystäväiset olen jo tiedustellut tänne ylläpitäjiin niittenki mielestä asian pitäs olla jo ok. joten olkaa tekin samaa mieltä kaikkien kanssa. kiitoksia. :) katsotaan nyt rauhassa vain kevättä kohti kaikki..hyvin mielin.

Uniform

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #16 : 23.02.2012, 01:47 »
Hyvä therenttu_m

Mielestäni kukaan ei ole kritisoinut uuden sivun mainostamista, eikä myöskään pilkannut sitä.

Kaikki kommentit ovat kohdistuneet nimenomaan tuohon viestittely tapaasi. Olet antanut erittäin epämääräisen kuvan tuosta uudesta foorumista, ehkä ymmärtämättömyyttäsi. Tekstistäsi ei oikeasti saa selvää ymmärrystä mistä on oikeastaan kyse. Lisäksi profiilissasi olevassa linkissä on kirjoitusvirhe, siksi se ei toimi.
Toinen asia mihin varmaan useampikin on tarttunut on tuo mainitsemasi ikäraja ja lukuisat kirjoitusvirheet viesteissäsi. Tuo yhdistelmä valitettavasti langettaa vielä suuremman epämääräisyyden harson asian ylle.

Minä itse olen ehkä suomen huonoin oikeinkirjoittaja mutta silti jopa minun oli vaikea lukea tekstiäsi.

Ja tämä ei ole mitään pilkkaamista, pelkästään rehellinen kommentti postaukseesi.

PS: itseäni kiinnostaa seksuaalisuuden lisäksi myös tatuoinnit ja siksi aion rekisteröityä sivuille. Joten tässä vaiheessa kiitos linkki vinkistä. Ja tsemppiä foorumin pyörittäjille.


Edit lisäys: mulla ei ole mitään hajua ko. Foorumista tai sen tekijöistä. Aattelimpahan vaan ettei kande tyrmätä pelkän lukihärön takia... :o
« Viimeksi muokattu: 23.02.2012, 03:06 kirjoittanut Uniform »

therenttu_m

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #17 : 23.02.2012, 02:04 »
Kaikille anteeksi,tämä sekaannus viesti minun näppäimet on vain niin jumissa tässä koneessa että odotan uusia jotta tulis kunnollista tekstiä.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #18 : 23.02.2012, 06:05 »
Asiasta aidan seipääseen laitoin rekisteröinnin tuonne sivulle,perjantaina ei ole vastausta kuulunut onko

valita kriteerit näin tiukat?

narri

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #19 : 23.02.2012, 14:40 »
Kannattaa kokeilla pääseekö hakemillaan tunnuksilla sisään, jos on ollut teknisiä ongelmia eikä automaattista vastausviestiä ole tullut.

Queena

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #20 : 23.02.2012, 14:58 »
Asiasta aidan seipääseen laitoin rekisteröinnin tuonne sivulle,perjantaina ei ole vastausta kuulunut onko

valita kriteerit näin tiukat?

Mulla oli sama- edelleenkään en ole saanut sitä vahvistusta, mutta kirjautumaan pääsen silti. Se on joku automaattiviesti mitä ne eivät kai vaan osaa ottaa pois. Mee vaan kokeilemaan tunnuksiasi.

LadyMask

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #21 : 23.02.2012, 18:09 »
 :)

Eiköhän tuo ole jo melko selvää, että sivuston tekijällä oli ihan hyvä yritys (kuka lieneekin), mutta
taito/aika ei riitä.
Tosin minulle jäi kyllä epäselväksi kenelle sivusto on edes tarkoittu,vaan kun kaikki ollaan uteliaita,
niin pitihän siellä käydä.
Ensin toimi, sitten ei.
No minullekin käy usein niin:)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #22 : 23.02.2012, 18:26 »

Tosin minulle jäi kyllä epäselväksi kenelle sivusto on edes tarkoittu,vaan kun kaikki ollaan uteliaita,
niin pitihän siellä käydä.

Sivusto on tarkoitettu, esittelytekstistä päätellen, vanhoille ja katkerille kinkyille, jotka eivät hyväksy eriäviä mielipiteitä taikka nuoria, jotka ovat vieneet heiltä toistuvasti partnerit.

Queena

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #23 : 23.02.2012, 22:49 »
Minähän sain jo virallisen varoituksen, ja jouduin tarkkailuun. Olen siis kirjoittanut foorumille kaksi viestiä, ja molemmat liittyvät teeman vaihtamiseen. Varoitus viestissä lukee, että olen haukkunut ylläpitoa tai valvojia, ja että en ole noudattanut keskustelualueen sääntöjä. En pysty enää siis kirjottamaan tuonne foorumille julkisesti ilman että viestini ensin tarkastetaan, eikä ylläpito vastaa mitään yksityisviestillä toimitettuihin kysymyksiin siitä että mikä tekoni on nämä toimet aiheuttanut  :)

Luulen että varoitukseni toisella foorumilla liittyy kirjoitukseeni tässä ketjussa, aika uskomatonta toimintaa :D
Tällä viestillä voinkin sitten testata, että millä toisella foorumilla suoritetuilla toimilla sieltä saa lähtöpassit kokonaan :)


Simone

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #24 : 23.02.2012, 23:08 »
ootellaan  :popcorn:  C:-)

knotti

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #25 : 23.02.2012, 23:14 »
Minähän sain jo virallisen varoituksen, ja jouduin tarkkailuun.

Oletpas sinä ollut tuhma tyttö  :o

Fifi

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #26 : 23.02.2012, 23:16 »
Minähän sain jo virallisen varoituksen, ja jouduin tarkkailuun.

Oletpas sinä ollut tuhma tyttö  :o
Antaakohan ne piiskaa jos ei osaa olla kiltti  8)

knotti

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #27 : 23.02.2012, 23:18 »
Antaakohan ne piiskaa jos ei osaa olla kiltti  8)

Siitä en tiedä, mutta minä annan, jos unohtaa olla tuhma!  >:D

Queena

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #28 : 23.02.2012, 23:25 »
Minähän sain jo virallisen varoituksen, ja jouduin tarkkailuun.

Oletpas sinä ollut tuhma tyttö  :o

Kyllä :D

knotti

  • Vieras
Vs: (Ei otsikkoa)
« Vastaus #29 : 24.02.2012, 00:06 »