Kirjoittaja Aihe: Vapaa suhde?  (Luettu 11671 kertaa)

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Vapaa suhde?
« Vastaus #45 : 27.06.2016, 19:32 »
No pain no game: kommentoiko sinä minulle?

No pain no game

  • Vieras
Vs: Vapaa suhde?
« Vastaus #46 : 27.06.2016, 20:04 »
En tiedä. Se tuntui siltä, että minua(kin) tarkoitit. Enhän minäkään sinua suoraan kommentoinut sen enempää.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Vapaa suhde?
« Vastaus #47 : 27.06.2016, 20:07 »
En tiedä. Se tuntui siltä, että minua(kin) tarkoitit. Enhän minäkään sinua suoraan kommentoinut sen enempää.

Tänks tarkennuksesta  :), en nyt sen enempää jaksa jauhaa asiasta. Ihan jo riitti minulle aiempi purkuni (= parkuni).

Ja ei, en kommentoinut siis sinun viestiäsi mitenkään. Ihan vain jatkoin yöllistä ajatustani issekseni.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Vapaa suhde?
« Vastaus #48 : 30.06.2016, 11:10 »
Olisi varmaan parasta määritellä mikä on vapaa suhde, eli voiko se olla vapautta jos pitää itseään keskiössä, jolloin joutuu määrittelemään saako toinen toteuttaa omaatahtoaan vapaasti. Jolloin myös joutuu myös tyytymään siihen miten paljon toinen antaa huomiota, sekä paljonko vaatii huomiota.

Lemmetty

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 34
  • ~Myyttistä alkuvoimaa etsien, palvoen ja nauttien~
  • Galleria
Vs: Vapaa suhde?
« Vastaus #49 : 30.06.2016, 12:31 »
Olisi varmaan parasta määritellä mikä on vapaa suhde, eli voiko se olla vapautta jos pitää itseään keskiössä, jolloin joutuu määrittelemään saako toinen toteuttaa omaatahtoaan vapaasti. Jolloin myös joutuu myös tyytymään siihen miten paljon toinen antaa huomiota, sekä paljonko vaatii huomiota.

Tämähän ei eroa mitenkään mistään ihmissuhteesta. Jokaisenlaisessa suhteessa se suhteen dynamiikka ja säännöt täytyy määritellä, ja se on sitten itsestä kiinni, mihin ne omat rajansa vetää. Sellaisessa suhteessa ei koskaan kannata olla, jossa ei ole hyvä olla.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Vapaa suhde?
« Vastaus #50 : 30.06.2016, 20:56 »
Olisi varmaan parasta määritellä mikä on vapaa suhde, eli voiko se olla vapautta jos pitää itseään keskiössä, jolloin joutuu määrittelemään saako toinen toteuttaa omaatahtoaan vapaasti. Jolloin myös joutuu myös tyytymään siihen miten paljon toinen antaa huomiota, sekä paljonko vaatii huomiota.

Tämähän ei eroa mitenkään mistään ihmissuhteesta. Jokaisenlaisessa suhteessa se suhteen dynamiikka ja säännöt täytyy määritellä, ja se on sitten itsestä kiinni, mihin ne omat rajansa vetää. Sellaisessa suhteessa ei koskaan kannata olla, jossa ei ole hyvä olla.
Onko se enää vapaa, jos pitää määritellä mitään. Eikö tällainen suhde joka on vapaa, täytyy vain vapaastatahdosta kummankin puolelta tulla. Eli itse vapaus on yksi vaikeimmin määriteltyjä asioita, sillä itse ainakin katson sen vain olevan kiinni siitä haluanko olla jonkun seurassa, mutta joudun hyväksymään sen että tämä ei välttämättä käy toiselle, sillä aikataulutus on juuri se joka tuhoaa koko vapauden☺