Kirjoittaja Aihe: Voiko taviksen (minä) olla uskottava tässä gendressä??  (Luettu 3821 kertaa)

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Ei, taviksilla ei oo mitään toivoa ollaa uskottava tässä gendressa.

Ee... mikä on gendre?

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
AP varmaan tarkoitti "BDSM-genreä" jotenkin noin niinku yleensä.

Ja kaikki me ollaan joskus oltu aloittelijoita, ihan joka hommassa. Toiset räpiköi, ja toiset menee heti kuin kala vedessä, mutta jonnekin syvemmälle kaikki on matkalla. Sitä voi vaan olla vaikea muistaa, jos asiat luistaa jo hyvin omalla painollaan..

Violation

  • Vieras
En ole miettinyt yhtään olenko jotenkin ”uskottava” tässä genressä vai en. Toisaalta mut tuntee näissä piireissä vain ihan muutama ihminen ja sen lisäksi roikun chatissä. Olen tavallinen. Näytän tavalliselta. Käyttäydyn tavallisesti PAITSI masokistisesti toisinaan. Mutta mussa ei ole mitään ihmeellistä ja en pohdi mitään uskottavuutta eikä mun mielestä muidenkaan tarvitsisi välttämättä pohtia.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
kysymys on hassu  ja tässä tuli vain spinoff  mieleen jos tekisi testin orjaa hakisi kokematon maija 45v tai " kaikkien " tuntema 20 v ammattilaisena toiminut liisa 45v    villi veikkaus vastausmäärät olisi hyvin erilaiset   MOT  uskottavuus vaikuttaa vai,,, =)

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
kysymys on hassu  ja tässä tuli vain spinoff  mieleen jos tekisi testin orjaa hakisi kokematon maija 45v tai " kaikkien " tuntema 20 v ammattilaisena toiminut liisa 45v    villi veikkaus vastausmäärät olisi hyvin erilaiset   MOT  uskottavuus vaikuttaa vai,,, =)

Jokaiselle jotakin, mut mä ehkä ottaisin ton Maijan.. ja sit vähän myöhemmin uskaltautuisin kysyä Liisaa, kun olis kokemusta.. ei tulis kuitenkaan ehkä ihan liikaa kerralla :))