Kirjoittaja Aihe: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.  (Luettu 51100 kertaa)

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #45 : 15.01.2016, 17:19 »
Oikeesti, ihan järkyttävän hyvä huumoriketju!  :))
Joo, mä oonkin vähän jo kaivannut näitä poikien höpsöttelyjä  :popcorn:

Hei, täälläkin mä myötäilen kaikkia teidän femakkonaisten päähänpistoja vittuilemalla luolamiehille. Olen nyt ihan teidän kollektiivisen tossunne alla. Tää feminismi on aika hauskaa. ;)


nonii, muuten oisin antanu ja vaihtanu sun renkaat mut kyllästyin jo kun oot tollanen femakkopoju.

Mitenkäs telaketjujen vaihto sitten?

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #46 : 15.01.2016, 18:52 »
Oikeesti, ihan järkyttävän hyvä huumoriketju!  :))
Joo, mä oonkin vähän jo kaivannut näitä poikien höpsöttelyjä  :popcorn:

Hei, täälläkin mä myötäilen kaikkia teidän femakkonaisten päähänpistoja vittuilemalla luolamiehille. Olen nyt ihan teidän kollektiivisen tossunne alla. Tää feminismi on aika hauskaa. ;)


nonii, muuten oisin antanu ja vaihtanu sun renkaat mut kyllästyin jo kun oot tollanen femakkopoju.

Mitenkäs telaketjujen vaihto sitten?

Kahta en vaihda! Teliksii ja PMSää!

Viridian

Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #47 : 15.01.2016, 19:26 »
Päinvastoin, sitä mukaa kun olen oppinut kunnioittamaan naisten tasa-arvoa, olen löytänyt parempaa naisseuraa. Suosittelen.

Tämä tarkoittanee, että olet ylipäänsä löytänyt naisseuraa, kun olet alkanut mielistellä naisia ja myötäillä niitten jokaista päähänpistoa, selitellen sitä itsellesi ja muille feminismillä.

Tähän hyvin moni mies sortuu, ymmärtämättä ettei naiset sellaista oikeasti halua, ne vaan kokeilee saavatko tahtonsa läpi, jos saavat, kyllästyvät.

IKRM

Jos itse on vasara, näkee ympärillään paljon nauloja. Tämä on kai hyväkin juttu, mutta ei kovin hedelmällistä sitten vasaroiden ja ruuvimeisselien tapella siitä, kuuluuko nauloja ruuvata vai ruuveja hakata vai ei sinnepäinkään.

Vir, tälleen metaforilla leikitellen ;)

ps. en muuten itsekään oikeen jaksais elää sellasessa ympäristössä, missä moni mies kuulemani mukaan elelee... siivousfetissi on kait aika yleinen vaniljoiksi itseään luulevilla naisilla ;)... toki voisin ottaa jonkun vaimon jos se antais mun kokkailla niinku tähänkin asti mutta hoitelis niitä siivoushommia.. paitsi mun kirjotuspöytään ei sais koskea.. eikä valittaa siitä, että musta tippuu ympäristöön kirjoja, teekuppeja, muistilappuja, viinilaseja... eli joo, ei vaimoa tänne

Underworld

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #48 : 15.01.2016, 22:37 »
Muutamia tuttuja naisia jotka sanoo olevansa sovinisteja. En kyl itse ole. Ei minulla muuta

-katy-

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #49 : 16.01.2016, 02:42 »
Joskus täällä Suomessa kuullut kerrottavan, että naiset synnyttävät, kasvattavat lapset,käyvät töissä, tekevät ruokaa, käyvät kaupassa ja siivoavat kodin..jotain tuosta saattaa puuttua,mutta. Siis että jos nainen kasvattaa lapset, niin miten se nainen ne poikalapset kasvattaa. Tätä ollaan mietitty perheenjäsenen ja hänen + mun lähipiirin kanssa muutamiakin kertoja.
 Kasvattaako nainen sittenkin pojat ja tytöt jotenkin eri tavalla, ihan vaan niinku vaistomaisesti ja miksi,jos niin on. Nimittäin kun ketä sitten syyttää siitä, että pojasta onkin kasvanut ns. kusipää tai erkaantunut tästä elämästä ja arjesta- ei olla kyllä päästy puusta pitkään tässä keississä-

Sekin,että "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin"- No itepä on kasvattanut renttunsa,vaiko ei.

Toisaalta ihannetapauksessa vanhemmat yhdessä hoitavat ja kasvattavat- Ken on niin suuri oikeasti, että arvelee selviävänsä aivan yksin yhdestä vaikeimmista asioista elämässä- kun on paljon niitäkin hetkiä, että teet miten vain, niin aina jonkun mielestä teet päin helvettiä- siinä on orastava vanhemmuus kovasti paljon koetteella-
« Viimeksi muokattu: 16.01.2016, 03:38 kirjoittanut Kammiovärinä »

Awkward

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #50 : 16.01.2016, 08:05 »
Kyseessä lienee vakionainen. Kiva mikäli typy tuntee englanninliigaa.

Totta kai kiinteä suhde on hyvä. Minulla on ollut monta. Jopa rakkaudenhedelmiä maailmaan yhteistoimisesti saatettu.

Elämme kuitenkin kertakäyttökulttuurissa. Ja keski-iällä monet haluavat saada menetettyä nuoruuttaan takaisin.
Minä en ...elin sen.

Vastaus on: tietysti kannattaa. Kuuromykkäsokea viinakaupanomistaja olisi erittäin bueno.

Erittäin epäpolyna ja omat huoraamiset aikoinaan suorittaneena suorastaan kaipaan vakituista suhdetta.

Mutta genren kokeilu- ja jakorasiameininki ei sedän makuun sovi.

hermit

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #51 : 16.01.2016, 08:34 »
Joskus täällä Suomessa kuullut kerrottavan, että naiset synnyttävät, kasvattavat lapset,käyvät töissä, tekevät ruokaa, käyvät kaupassa ja siivoavat kodin..jotain tuosta saattaa puuttua,mutta. Siis että jos nainen kasvattaa lapset, niin miten se nainen ne poikalapset kasvattaa. Tätä ollaan mietitty perheenjäsenen ja hänen + mun lähipiirin kanssa muutamiakin kertoja.
 Kasvattaako nainen sittenkin pojat ja tytöt jotenkin eri tavalla, ihan vaan niinku vaistomaisesti ja miksi,jos niin on. Nimittäin kun ketä sitten syyttää siitä, että pojasta onkin kasvanut ns. kusipää tai erkaantunut tästä elämästä ja arjesta- ei olla kyllä päästy puusta pitkään tässä keississä-

Sekin,että "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin"- No itepä on kasvattanut renttunsa,vaiko ei.

Toisaalta ihannetapauksessa vanhemmat yhdessä hoitavat ja kasvattavat- Ken on niin suuri oikeasti, että arvelee selviävänsä aivan yksin yhdestä vaikeimmista asioista elämässä- kun on paljon niitäkin hetkiä, että teet miten vain, niin aina jonkun mielestä teet päin helvettiä- siinä on orastava vanhemmuus kovasti paljon koetteella-

Ei tarvi mennä kovinkaan pitkälle ajassa taaksepäin, kun "kasvatus" oli pakon sanelemaa sähköttömissä ja vesijohdottomissa talouksissa. Lapset osallistuivat kotitöihin. Ei ollut vaihtoehtoja. Lukeminenhan oli joutavanpäiväistä hömppää kun sitten jäi oikeat työt tekemättä. Käytännön syistä oli naisten ja miesten tehtävät. Summasummarum; Miten voidaan muuttaa muutamassa vuosikymmenessä satoja/tuhansia vuosia käytössä olleet toimintamallit, jotka ovat ihmiskunnan alitajunnassa? Voipi mennä vielä jokunen vuosi...Feministinen/sovinistinen ajatusmaailma nykymuodossaan on omasta mielestäni varsin kotikutoista ja vähän huvittavaakin. Oliskohan se olevinaan tavallaan vallanhimoa?

Niin ja se vakionainen otetaan perinteitä kunnioittaen (tai voiskos ottaa useamman :P)


Maaria

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #52 : 16.01.2016, 09:16 »
Miten nainen osaa kasvattaa pojan. Väliheittona. Olisikohan ollut Sinkkonen, joka viittasi kirjassaan johonkin amerik tutkimukseen (nyt en muista). Tilastollisesti merkittävä osuus adhd pojista on kasvanut ilman isää.

Ei sillä etteikö kumpikin vanhempi osaisi tai kumpikin sukupuoli osaisi kasvattaa, mutta vaikutusta sillä on jonkinlaista, kumpi sukupuoli kasvattaa ja kumpi sukupuoli puuttuu kasvatuksessa.

Nick

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #53 : 16.01.2016, 10:47 »
Tiedän paljon tapauksia joissa nainen omii vauvan/lapsenhoidon ja ei anna miehelle mahdollisuutta osallitua. Joko tietoisesti tai tahattomasti.

Ei nimittäin montaa kertaa tarvitse miehelle tehdä selväksi miten väärin hän vaihtaa vaipan tai pukee/ruokkii vauvaa niin hän ymmärtää pysyä poissa. Alkaa entistä useammin työpäivät venymään ja vapaa-aikanakin puuhastellaan siellä autotallissa tai kavereiden luon eri harrastuksissa, poissa kotoa.

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #54 : 16.01.2016, 10:50 »
Korkeintaan kaksi.


Samoilla linjoilla ;)


-JaTaasSeRenttu-

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #55 : 16.01.2016, 10:55 »
Tiedän paljon tapauksia joissa nainen omii vauvan/lapsenhoidon ja ei anna miehelle mahdollisuutta osallitua. Joko tietoisesti tai tahattomasti.

Ei nimittäin montaa kertaa tarvitse miehelle tehdä selväksi miten väärin hän vaihtaa vaipan tai pukee/ruokkii vauvaa niin hän ymmärtää pysyä poissa. Alkaa entistä useammin työpäivät venymään ja vapaa-aikanakin puuhastellaan siellä autotallissa tai kavereiden luon eri harrastuksissa, poissa kotoa.

Tiedän myös tuon tyypin. Sitten valitetaan kun mies ei auta lasten hoidossa ja kun etäännytään miehestä. Miksei nuo äidit voi vain hellästi opastaa miestä isyysasioissa, eihän kukaan ole seppä syntyessään...

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #56 : 16.01.2016, 11:03 »
Tiedän paljon tapauksia joissa nainen omii vauvan/lapsenhoidon ja ei anna miehelle mahdollisuutta osallitua. Joko tietoisesti tai tahattomasti.

Ei nimittäin montaa kertaa tarvitse miehelle tehdä selväksi miten väärin hän vaihtaa vaipan tai pukee/ruokkii vauvaa niin hän ymmärtää pysyä poissa. Alkaa entistä useammin työpäivät venymään ja vapaa-aikanakin puuhastellaan siellä autotallissa tai kavereiden luon eri harrastuksissa, poissa kotoa.

Tiedän myös tuon tyypin. Sitten valitetaan kun mies ei auta lasten hoidossa ja kun etäännytään miehestä. Miksei nuo äidit voi vain hellästi opastaa miestä isyysasioissa, eihän kukaan ole seppä syntyessään...

Ehkä paras olisi äidin kääntää omat silmänsä pois siitä isän osuudesta (varsinkin jos ei osaa olla sivusta neuvomati). Kyllä miehet handlaa lasten ja vauvojen hoidon siinä missä naisetkin. Eikä ne mukelot niin helpolla rikki mene, tai vahingoitu hiukan erilaisista tavoista käsitellä. Luottamusta ja kunnioitusta enemmän sekä keskittymistä siihen tasapuoliseen vanhemmuuteen. Se on lastenkin kannalta paras juttu.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #57 : 16.01.2016, 11:16 »
Miksei nuo äidit voi vain hellästi opastaa miestä isyysasioissa, eihän kukaan ole seppä syntyessään...

Ei miehet opastusta tarvitse, kyllä ne osaa ihan ilmankin, ihan siinä, missä äiditkin.

Tuossa tilanteessa naisen on kyettävä päästämään irti halustaan hallita kaikkea ympärillään olevaa, 'oikean tavan hoitaa lasta ja perhettä' varjolla.

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #58 : 16.01.2016, 11:21 »
Miksei nuo äidit voi vain hellästi opastaa miestä isyysasioissa, eihän kukaan ole seppä syntyessään...

Ei miehet opastusta tarvitse, kyllä ne osaa ihan ilmankin, ihan siinä, missä äiditkin.

Tuossa tilanteessa naisen on kyettävä päästämään irti halustaan hallita kaikkea ympärillään olevaa, 'oikean tavan hoitaa lasta ja perhettä' varjolla.

Tarkoitin sellaista tilannetta, missä isä on epävarma eikä välttämättä omasta mielestään osaa. Sellaisessa tilanteessa minun mielestäni hellä auttaminen on parempi kuin äkäinen "Anna minä!"

Muoks. Muuten kummatkin sukupuolet tekevät arvokasta kasvatustyötä omalla tavallaan. Lisäksi ei saisi tulla sellaista "hyvä poliisi ja paha poliisi"-asetelmaa.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Kannattaako miesten ottaa vakio naista enään.
« Vastaus #59 : 16.01.2016, 11:32 »
Silloin kun vauva on sinappitehdaskehitysvaiheessa ja huomaat että mies on laittamassa vaipan liian löysästi päälle, harva äiti antaa kantapään opettaa, kun silloin siivottaisiin sitä ripulikakkaa vauvasta, sen vaatteista ja kaikesta mikä on kosketuksissa vauvaan kun se kakka tulee. Parempi vaan nätisti sanoa, että vaippa pitää laittaa kireämmälle.

Mutta oikeasti.... Kyllä ne miehet osaa. :)