Kirjoittaja Aihe: IS: Nukkeilu ja dollification Suomessa: Elias haluaa näyttää seksinukelta  (Luettu 2143 kertaa)

tv_tiia

Ilta-Sanomien ansiokas artikkelisarja kinky-teemojen ja normeista poikkeavan seksuaalisuuden ympärillä jatkuu. Artikkeli julkaistu perjantaina 20.10., huomasin sen vasta myöhään lauantai-iltana. Päivän vaihduttua sunnuntaille juttu oli 99. luetuin IS:n sivuilla :P

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009653186.html

Ziri

kiitos linkistä. Juttu oli mielenkiintoinen.

Jacqueline

Minuakin tuohon kysyttiin, mutta toimittajalla tais tulla muita kiireitä. Juttu ei ois ollu noin surulliseen sävyyn tehty jos minusta ois tehty. Nyt tulee semmonen kuva, että harrastetaan kaikki yksin salaa kaapissa noita juttuja ja ei voida koskaan tehdä normaalisti. Ja ettei ole minkäänlaista seksielämää muuten. No ei nyt ole kyllä ollutkaan, mutta johtuu ihan muista syistä. Mullekin minun ystävät linkittivät tuota, kun olen kertonut omasta dolleroinnista.

indigo

Kiinnostava artikkeli, Jasquelinelta myös hyviä huomioita jutun "surullisesta sävystä". Meitä on niin erilaisia ja tykätään samoista asioista eri syystä.

seeman

Nukkeilua on todella vaikea selittää ulkopuoliselle.
Itselle se on uuden hahmon luontia, jonka sisällä olen ikäänkuin vankina. Minua ei kiinnosta sisseily, enkä koe syntyneeksi väärään sukupuoleen ja olen hetero…ilmeisesti olen jonkunsortin nukkeilun välimallin jätkä🤣

fido


onez

Hyvä juttu oli :)
Tsemppiä Eliakselle uudessa matkassaan :love:

Pihla nln

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 79
  • Elämä voi olla unelmaa, jos jaksaa tehdä sellaisen
  • Galleria
    • Punaiset unelmat
Hyvä juttu oli :)
Tsemppiä Eliakselle uudessa matkassaan :love:

Samoin ajatuksin! Kaikkea hyvää Eliakselle. 👍