Äänestys

Oletko sessiossa orgasmikeskeinen?

Olen, haluan sen aina session yhteydessä
84 (16.7%)
Olen, mutta tyydyn siihen mitä minulle annetaan
67 (13.3%)
Olen, mutta en aina onnistu siinä ja se häiritsee minua
29 (5.8%)
Olen ja en ole, riippuu sessiosta
142 (28.3%)
En ole, asialla ei ole minulle suurtakaan merkitystä
42 (8.4%)
Alistuvana minulle on tärkeämpi D:n orgasmi
93 (18.5%)
Dominoivana minulle on tärkeämpi o:n orgasmi
39 (7.8%)
En halua laueta sessiossa, se ei kuulu BDSM-seksiin
6 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 152

Kirjoittaja Aihe: Oletko orgasmikeskeinen?  (Luettu 68186 kertaa)

Xpyx

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #105 : 19.03.2016, 20:52 »
Olen, mutta tyydyn siihen mitä minulle annetaan. D:n orgasmiin taas suhtaudun fanaattisesti ja tuntuu tosi pahalta jos toinen ei tule. Itse voin olla tulemattakin, joskus en edes muista että oho mähän en saanut koko viikonloppuna. Mutta mieluiten niin että molemmat ja paljon.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #106 : 25.03.2016, 07:01 »
Mulle tärkeintä on olla läsnä hetkessä, mutta yleensä se johtaa siihen, että saan ja monta. Esim. eilen oli todella mielenkiintoinen ilta ja sain jonkun 20+ orgasmia. Mulle on tärkeää saada orgasmeja, siten että en halua "himojen jäävän päälle". Noh, joskus himoja jää jäljelle vaikka olisin saanut miten monta, esim. eilen olisin voinut jatkaa edelleen. Mut mielihyvä on ihanaa. Nautin myös toisen mielihyvästä, mut jos siihenkin uppoudun kunnolla, saan myötätunto-orkkuja. Eli mulle orgasmit on tärkeitä, mutta ne tulee siinä muassa helposti, kun vaan nauttii hetkestä, itsestään ja toisesta. Varmaan yhden käden sormin laskettavissa kerrat, kun en ole saanut, muutoin saan aina, nykyään yleensä 10+ orkkua rakkaan kanssa. Jos erikseen päätän, että miellytän vaan toista eikä mun tarvii saada, se on ok. Mutta silloinkin välillä käy niin, että saan silti, toista miellyttäessäni. Muutenkin, todella kiihottuneena en pysty estämään orgasmia vaikka haluaisinkin. Tiettyyn rajaan pystyn estämään sen (edging), mutta en tietyn pisteen jälkeen. Musta on parasta nauttia kaikilla aisteilla ja kunnolla.

Awkward

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #107 : 25.03.2016, 09:52 »
En

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #108 : 25.03.2016, 09:58 »
Olen.

Serena

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #109 : 13.04.2016, 20:10 »
En, koska olen oikeastaan kaikin tavoin kosketusarka, joten nautin silti vaikken orgasmia saisi. Ja khih, sehän on tietysti D:n päätettävissä ansaitsenko sitä lainkaan vai en. :love:

Feird

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #110 : 13.04.2016, 20:32 »
Joo ja ei, vähän riippuu.

fauni

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #111 : 18.05.2016, 07:52 »
Olen tavallaan erittäinkin orgasmikeskenen ja saankin orgasmin useimmiten seksiä harrastaessani. Kuitenkaan en pety mitenkään suunnattomasti jos orgasmi jää saamatta.

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #112 : 20.05.2016, 17:19 »
Ehdottomasti. Sessio huipentuu laukeamiseen. Tai useampaan.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #113 : 20.05.2016, 18:19 »
En ole.

Sessio voi olla luonteeltaan tai rakenteeltaan sellainen, että riisuutumiseni / panohommat vesittäisivät kuvion.

Ja olen yhä sitä mieltä, että kukin vastaa itse saamisistaan.

Disturbia

Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #114 : 20.05.2016, 19:39 »
Olen  :love:

Safana

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #115 : 20.05.2016, 23:57 »
En ole.

Jos pitää valita, että sattuuko vai saanko, niin valitsen mieluummin kivun. Kipu ja orgasmit taas ei minun maailmankuvassa liity toisiinsa juuri mitenkään. Pelko taas on vähän eri asia, koska riittävän suurta pelkoa kokiessani saatan laueta ihan spontaanisti ilman mitään kosketusta, mutta en varsinaisesti sitä tavoittele.

Silloin jos joskus alistun, en yleensä halua tulla, koska se on jotenkin aika laimeaa. Orgasmit ovat ehdottomasti parempia silloin, kun olen itse täysin kontrollissa ja joku muu on polvillaan. Alistuessa saatavat orgasmit ovat vähän niin kuin taskulämmintä kaljaa joisi. Lämpimän kaljan pakkojuottaminen taas voi saada muuten hyvällä jännitteellä etenevän session lätsähtämään hetkessä.

momoi36

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #116 : 10.11.2016, 12:37 »
Olen, piste.

Macy

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #117 : 10.11.2016, 12:56 »
Vähän riippuu, aina saaminen on mukavaa. Enemmän kannan huolta, että saahan toinen osapuoli. Joskus on jopa kiihottavaa kun toinen ei annakaan tulla, vaan käyttää hyväksi vain oman mielihyvän saamiseen. Tosin sillekin ajatukselle on kiva runkata sitten jälkeenpäin  O:-)

Nvriih

  • Vieras
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #118 : 10.11.2016, 17:27 »
Nooooh, en ehkä orgasmikeskeinen omasta valinnastani, koska olen orgasmiherkkä - ei voi mitään jos vaan aina tulee. :D Kontrolli onkin jo työn alla. Muutaman kerran on myös käytetty hyväksi ja jätetty kitumaan. Fiilis siitä oli jännä ja ihanan kutkuttava, ja olisi varmaan hyvä kokea sitä enemmänkin.

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Oletko orgasmikeskeinen?
« Vastaus #119 : 10.11.2016, 22:51 »
En alkuunkaan. Muutaman vuoden horkkujen napsimisen jälkeen kiinnostus vanillaseksiin ja orgasmiin on kadonnu aikalailla täysin, masturbointikin tuntuu sen verran suorittamiselta ettei sitäkään jaksa about koskaan. Kipu ja muu kosketus tuottaa mulle suurempaa nautintoa.