BDSM-baari
Ilmoitustaulu => Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta => Aiheen aloitti: Klara - 21.02.2026, 18:50
-
Hei!
Mistä johtuu, etten voi poistaa inboxin viestejä? Ei onnistu poisto massana eikä yksitellen. Mikä voisi olla avuksi?
T. Klara
-
Moi,
Oletko tarkistanut, että selaimessasi on pop-up ikkunat sallittu? Tämä on todennäköisin selitys sille, miksei viestien poisto onnistu.