BDSM-baari
Ilmoitustaulu => Miitit => Aiheen aloitti: Warwick - 01.05.2026, 19:39
-
Ettei päästä turtumaan turhiin rutiineihin avataan kesäkausi Teerenrannassa :o
Niinkö myö kalkkikset sanotaan. Ole paikalla, tai ole palikka >:D
-
Mukana kuin peräpukama.
-
Voisin piiitkästä aikaa poiketa paikalle.
-
Oo paisteista säätä luvassa, eikä hirveän kylmä. Nähdään! :blank:
-
Tulossa, jos universumi ei aseta pahasti esteitä matkalle. ;D
-
On niin nätti päivä että yritän paikalle jo kuudelta! :-*
-
Kyllä täällä justiinsa tarkenee 8)
-
Siirryttiin alakertaan