BDSM-baari

Ilmoitustaulu => Miitit => Aiheen aloitti: Warwick - 01.05.2026, 19:39

Otsikko: Ketjureaktion miitti Lahden laivaravintola Teerenrannassa 7.5. klo 18.30->
Kirjoitti: Warwick - 01.05.2026, 19:39
Ettei päästä turtumaan turhiin rutiineihin avataan kesäkausi Teerenrannassa  :o
Niinkö myö kalkkikset sanotaan. Ole paikalla, tai ole palikka  >:D
Otsikko: Vs: Ketjureaktion miitti Lahden laivaravintola Teerenrannassa 7.5. klo 18.30->
Kirjoitti: Meeri - 06.05.2026, 14:46
Mukana kuin peräpukama.
Otsikko: Vs: Ketjureaktion miitti Lahden laivaravintola Teerenrannassa 7.5. klo 18.30->
Kirjoitti: bondi - 07.05.2026, 11:00
Voisin piiitkästä aikaa poiketa paikalle.
Otsikko: Vs: Ketjureaktion miitti Lahden laivaravintola Teerenrannassa 7.5. klo 18.30->
Kirjoitti: Kuriainen - 07.05.2026, 13:52
Oo paisteista säätä luvassa, eikä hirveän kylmä. Nähdään!  :blank:
Otsikko: Vs: Ketjureaktion miitti Lahden laivaravintola Teerenrannassa 7.5. klo 18.30->
Kirjoitti: T0mCat - 07.05.2026, 16:29
Tulossa, jos universumi ei aseta pahasti esteitä matkalle. ;D
Otsikko: Vs: Ketjureaktion miitti Lahden laivaravintola Teerenrannassa 7.5. klo 18.30->
Kirjoitti: Kuriainen - 07.05.2026, 17:23
On niin nätti päivä että yritän paikalle jo kuudelta!  :-*
Otsikko: Vs: Ketjureaktion miitti Lahden laivaravintola Teerenrannassa 7.5. klo 18.30->
Kirjoitti: Pörri - 07.05.2026, 17:55
Kyllä täällä justiinsa tarkenee  8)
Otsikko: Vs: Ketjureaktion miitti Lahden laivaravintola Teerenrannassa 7.5. klo 18.30->
Kirjoitti: LockSmith - 07.05.2026, 18:20
Siirryttiin alakertaan