BDSM-baari
Newbie-nurkka => Kysy ja vastaa => Aiheen aloitti: oPoika - 25.06.2026, 10:52
-
Olen mietiskellyt, että tuskin kukaan tahtoo leikkiä leikkejä, joista hän ei saa kokonaisuudessa mielihyvää, on se sitten fyysistä tai henkistä. Siksi minusta jako punishment vastaan funishment on keinotekoinen. Minusta puhishment voi toteutua vain hetkessä, mutta lopulta sekin kääntyy kokonaisuudessa mielihyväksi, koska en usko, että kukaan mieleltään terve ihminen tahtoo leikkiä leikkejä, joista oikeasti tulee paha olo. Vaikka olo olisi hetkellisesti hankala, niin kokonaisuudessa se kääntyy mielihyväksi.
-
Minusta on. Rangaistus on rangaistus vaikka siitä, että on säännöt joita noudattaa, ja joku joku välittää niin paljon, että suorittaa rangaistuksen kun sääntöjä vastaan on rikottu, tulisi hyvä mieli. Rangaistus itsessään tuntuu pahalta. Se voi tuntua sitä fyysisesti tai henkisesti tai molempia, riippuen rangaistuksesta, ja sen kuuluukin tuntua. Saada ajattelemaan asiaa. Se, että kokonaisuus tuottaa hyvää oloa ja turvaa, ei muuta rangaistusta itsessään muuksi.
-
Mietitäänpä niinkin pientä asiaa kuin huomiotta jättäminen rankkuna. Riippuen yksilöstä, mutta väitäisin että tämä tehoaa yllättävissäkin määrin. Sillä kaikkihan me haluamme tulla kohdatuksi omine tarpeinemme!
-
Minusta on. Rangaistus on rangaistus vaikka siitä, että on säännöt joita noudattaa, ja joku joku välittää niin paljon, että suorittaa rangaistuksen kun sääntöjä vastaan on rikottu, tulisi hyvä mieli. Rangaistus itsessään tuntuu pahalta.
Se voi tuntua pahalta rangaistuksen hetkellä, mutta jos ihminen ei saisi kokonaisuudesta mielihyvää, niin miksi hän jatkaisi leikkejä?
Kun ihminen pyrkii kohti mielihyvää ihan kaikessa muussakin elämässä, niin miksi kinkyleikit olisivat poikkeus?
-
Minusta on. Rangaistus on rangaistus vaikka siitä, että on säännöt joita noudattaa, ja joku joku välittää niin paljon, että suorittaa rangaistuksen kun sääntöjä vastaan on rikottu, tulisi hyvä mieli. Rangaistus itsessään tuntuu pahalta.
Se voi tuntua pahalta rangaistuksen hetkellä, mutta jos ihminen ei saisi kokonaisuudesta mielihyvää, niin miksi hän jatkaisi leikkejä?
Kun ihminen pyrkii kohti mielihyvää ihan kaikessa muussakin elämässä, niin miksi kinkyleikit olisivat poikkeus?
Voi tuntua yllättävältä, mutta kaikkien ihmisten päällimmäinen pyrkimys ei ole saavuttaa mahdollisimman korkea oma mielihyvä asiassa kuin asiassa.