Kirjoittaja Aihe: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni  (Luettu 4254 kertaa)

Jade95

  • Vieras
Niin tarkottaako se muka sitä että on huono itsetunto tms.? Mun mielestä ei, kun itsekkin ne ehkä haluaisin mutta varsinkin sen takia että toinen tykkäis.

pussipiru

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #1 : 11.02.2015, 23:43 »
Harvapa niitä kai pelkästään itseään varten ottaa?

Itse en kyllä kovin vähällä minkäänlaisiin kehonmuokkausjuttuihin lähtisi.

Jade95

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #2 : 11.02.2015, 23:45 »
Harvapa niitä kai pelkästään itseään varten ottaa?

Itse en kyllä kovin vähällä minkäänlaisiin kehonmuokkausjuttuihin lähtisi.
Mikset?

pussipiru

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #3 : 11.02.2015, 23:53 »
Mikset?

En oikeastaan osaa vastata tuohon kun en ole tarkemmin miettinyt asiaa. Olen kyllä joskus ollut niin toivottomasti rakastunut, että kyselemättä olisin vaikkapa toisen nimen itseeni tatuoinut. Mutta eipä ole kukaan sellaista ehdottanut. Silikoneista nyt puhumattakaan, sellaiset ei rujosta miehestä nättiä tee.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #4 : 12.02.2015, 00:14 »
Niin tarkottaako se muka sitä että on huono itsetunto tms.? Mun mielestä ei, kun itsekkin ne ehkä haluaisin

Jos vaikka ei itsensä lisäksi tuntisi ketään ihmistä, ketä miellyttääkseen tahtoisi nimenomaan leikkauttaa itseään, niin voihan siinäkin tapauksessa itsetunto olla huono. Silloin leikkauksen syy olis ettei miellytä omaa itseään. Ja eikös se ettei oma olemus miellytä itseä = huono itsetunto?

Tuommoisten näkyvien, tosi kalliiden ja lähes peruuttamattomien muutosten kohdalla miettisin, mikä elämässä ja omassa rahankäytössä on tärkeää ja keskittyisin niihin asioihin. Helppo tietysti mun sanoa, kun omat rinnat ei ole aiheuttaneet esteettistä huolta ja ovat sillai sopivankokoiset, että miehet kykenee puhumaan minulle eikä niille.

Majesty

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #5 : 12.02.2015, 00:49 »
Onko meikkaavilla ja tälläytyvillä naisilla huono itsetunto? Ei kai siinä ole mitään kummallista, jos vain itse tahdot ne ottaa. Se, että haluaisit ottaa ne myös miellyttääksesi kumppaniasi, on oikeastaan aika kaunis ajatus mielestäni.

Jade95

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #6 : 12.02.2015, 00:52 »
Onko meikkaavilla ja tälläytyvillä naisilla huono itsetunto? Ei kai siinä ole mitään kummallista, jos vain itse tahdot ne ottaa. Se, että haluaisit ottaa ne myös miellyttääksesi kumppaniasi, on oikeastaan aika kaunis ajatus mielestäni.
Niin mäkin sen oon ajatellu.:) Saahan ne poiskin..

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #7 : 12.02.2015, 02:21 »
Kovin nuorille silikoneja ei kai suositella sen takia, että moni asia voi vielä muuttua. Kuten vaikka se rintojen koko. Itselläni rinnat kasvoivat ensimmäisen raskauden myötä c-kupista g:hen.

Rotten

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #8 : 12.02.2015, 02:45 »
Typerin syy tehdä yhtään mitään on aina se että joku muu haluaa vaikka itse ei halua tai on vähän kahden vaiheilla.
Ja muista et jos nykyinen tykkääkin, niin seuraava ei välttämättä sit tykkäkkään.

Ota jos ite tekee mieli ja jos otat, niin teetä kunnolla niin ei tule mitään sementtipaskaa jotka roikkuu jo paranemisvaiheessa.

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 747
  • Galleria
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #9 : 12.02.2015, 04:16 »
En ottaisi, en edes harkitsisi. Jos kropassani on jotain, mikä on ylitsepääsemättömän vastenmielistä tai riittämätöntä toiselle, voi lähteä etsimään sitä täydellisyyttä muualta. Asia sitten erikseen, jos jokin asia häiritsee itseä niin paljon että vaikuttaa radikaalisti omaan itsetuntoon ja sitä kautta ratkaisevasti jokapäiväiseen elämään. Arvostan itseäni ja kroppaani ihan liikaa, että antaisin miellyttämisenhalun vaikuttaa siihen, mikä itsestä tuntuu ja näyttää hyvältä.


Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #10 : 12.02.2015, 07:33 »
En ymmärrä joidenkin naisten silikoni-intoa. Eivät ne keksintönä uudet ole, mutta kyllä niiden terveysvaikutukset ovat vielä melkolailla suppeiden tutkimusten käsissä. On mielenkiintoista ja myös pelottavaa, mikä on tilanne joskus 30-40 vuoden kuluttua kun nämä nykyisin parikymppiset silikoni- ja botox-naiset ovat keski-iässä. Mitä sitten löytyykään vai löytyykö?

Itse olen luontaisesti rintava ja usein toivonut, että hiukan pienemmät olisivat. Isoista rinnoista kun ei juuri iloa ole, vaan siinähän nuo mukana kulkevat.

submit

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #11 : 12.02.2015, 08:45 »
Minä ymmärrän hyvin naisten silikoni-innon, kun näen miten iso osa miehiä on isojen tissien ja silareiden perään. Toisaalta jos ulkoinen habitus ei olisi erityisen seksikäs, tuskin pelkät silarit asiassa auttaisi. Siis jos olisi tarkoitus kunnon povipommiksi ryhtyä :D

Ymmärrän hyvin myös jos joku pienirintainen kokee, että on naisellisempi isompien rintojen omistajana. Ehkä itsekin olisin voinut joskus olla altis asialle kasvattamaan rintoja miehen toiveiden mukaisesti, jos siihen olisi ollut aihetta. Tosin nyt voisi olla tarvetta kohotukselle, mutta ei kyl oikein innosta niin iso leikkaus enää tässä iässä.

Itse mietin välillä, että huomioivatko kaikki silikonirinnoista haaveilevat sen, että leikkaus joudutaan uusimaan aika ajoin. Ja poistokaan ei takaa niitä alkuperäisiä rintoja takaisin.

Painava rinta alkaa myös roikkua aikaisemmin, tosin rintojen malli ja perintötekijätkin vaikuttaa asiaan. Isorintaisen on usein vaikeampi löytää sopivia rintaliivejä. Joillakin tulee niska-hartiaseudun vaivoja.  Tietysti kohtuullisen kokoisilla silikoneilla välttää nuo ongelmat.

Arpikudos käyttäytyy eri henkilöillä eri tavalla, ja aina kun kehoon kajotaan veitsellä, on esim. hermovauriot mahdollisia ja jopa todennäköisiä. Joillekin tulee myös ns. kapseloitumista, mikä ei varmaankaan tunnu kovin seksikkäältä...

Myöskin rintasyöpäseulonnassa ja -diagnostiikassa voi silikoneista olla haittaa.

Koska silikoneja laitetaan naisten rintoihin paljon, lienee naiset sitten valtaosin tyytyväisiä niihin?

Rintojen pienennys- ja kohotusleikkauksiin olen kuullut naisten olleen tyytyväisiä. En tiedä, minkä verran tuttavapiirissä on silareita - vain yksi on asiasta kertonut. Töissä niitä olen enemmän nähnyt.

mr Kalle

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 189
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #12 : 12.02.2015, 10:39 »
Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä silikonirintoja.

Itse nautin eniten pienistä/keskikokoisista, mieluiten kiinteistä (ei roikkuvista) rinnoista.

Eli tyttöjen/naisten rinnat ovat parhaimmillaan teini-ikäisenä ja mitä isommat ne on, sitä nopeammin ne rupeaa roikkumaan.

windmillsw

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #13 : 12.02.2015, 11:43 »
Enpä ottaisi. Sama operaatio tulisi toistaa käsittääkseni 8-10 vuoden päästä ja mitä arpia yms kudoskasvua yms sitten mahtaakaan olla...
Ei ei, ei.

Tällä hetkellä ajan trendi ovat erilaiset kirurgiset toimenpiteet ja injektiot ulkonäköön liittyen.
Media tuo niitä esille ja monet nuoret luulevatkin, että se on "perusjuttu" ja ihan OK.

Kuten dokkarissa: Vulva 3.0 - Between Taboo and Fine-Tuning , mainonta/media käsittää myös pimperoiden ja häppäreiden tuunaamisen varmaankin aika pian myös Suomessa.
Tämäkin trendikkyys "muodistuu" varmaankin vain siksi, koska asiat "esitetään" näin.

Tehköön kukin mitä lystää, mutta surullinen suuntaus tämä on.
Ihmisen pitäisi voida riittää sellaisena kuin on - Etupäässä ja Myös Itselleen

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #14 : 12.02.2015, 11:58 »
Kun olin parikymppinen, silloinen poikaystäväni halusi minun ottavan silarit. Säästin innoissani rahaa, kohta olisin täydellinen. Pian rahasumma olikin kasassa. Sitten tulin järkiini. Kannattaako terveys riskeerata kauneuden vuoksi? Nyt asia huvittaa, minulla oli silloin ihan täydelliset luonnolliset rinnat. Ja jos olisin silloin ottanut silarit, nyt olisi jo uusintaleikkauksen paikka.
No, en kuitenkaan tuomitse kauneuskirurgiaa, ja minusta oman itsetunnon kohottaminen on ihan pätevä syy tehdä kauneusoperaatioita. Jos rakastat itseäsi enemmän kauniimpana, niin mikäs siinä. Mutta jos joku toinen rakastaa sinua enemmän kauniimpana, sanoisin että se on silloin väärä kumppani. Ihminen on muutakin kun ulkonäkönsä, ja suhde joka perustuu vaan kumppanin kauneuden ihannointiin ei kovin pitkälle kanna.