Kirjoittaja Aihe: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni  (Luettu 4247 kertaa)

Riverlady

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #15 : 12.02.2015, 12:49 »
Onko meikkaavilla ja tälläytyvillä naisilla huono itsetunto? Ei kai siinä ole mitään kummallista, jos vain itse tahdot ne ottaa. Se, että haluaisit ottaa ne myös miellyttääksesi kumppaniasi, on oikeastaan aika kaunis ajatus mielestäni.
Niin mäkin sen oon ajatellu.:) Saahan ne poiskin..

Meikit ja tällingit saa päälle ja pois vaivattomammin kuin silikonit ja hiukset kasvaa äkkiä ulos mistä vaan kampauksesta. Silareihin joutuu sitoutumaan ja käyttämään rahaa ihan eri lailla.

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #16 : 12.02.2015, 13:01 »
Puolettoista tissit aikoinaan ostanu.. - Uskon että vielä tulee parisuhde,tms suhde ja "tarve" jossa ehkä taas kaivetaan snadisti kuvetta -nykyään tissit saa jo maineikkaalta klinikalta 4ooo  - tosin pitää mennä Latviaan ja omata suhteita kun tuolta esim ei niitä saa menemällä konsultaatioon ns.kadulta.

balthazar

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #17 : 12.02.2015, 13:04 »
Voisit ottaa silarit toista miellyttääksesi? Senkun otat. En mä näe tässä mitään ongelmaa ;D

Rotten

  • Vieras
Vs: Voisin ottaa silarit toista miellyttääkseni
« Vastaus #18 : 12.02.2015, 20:52 »
Puolettoista tissit aikoinaan ostanu.. - Uskon että vielä tulee parisuhde,tms suhde ja "tarve" jossa ehkä taas kaivetaan snadisti kuvetta -nykyään tissit saa jo maineikkaalta klinikalta 4ooo  - tosin pitää mennä Latviaan ja omata suhteita kun tuolta esim ei niitä saa menemällä konsultaatioon ns.kadulta.

Puolettoista... loppuko rahat kesken ja oli varaa vain toiseen?