Kirjoittaja Aihe: Voikohan yli 50vuotias haluta oikeesti vakavan suhteen 19vuotiaan kanssa?  (Luettu 15777 kertaa)

Riverlady

  • Vieras
Kun mä olin 19, isäni oli 40, joten 50-v. miehet olivat HUOM. minun mielestä ja minulle itselleni ollessani 19-v. nörtti täysi tabu, samaa luokkaa eläimiinsekaantumisen ja kannibalismin kanssa. Eivät edes "ällöjä" ja "limaisia", vaan seksuaalisesti he ei mulle olleet olemassa. Mukavia koulun opettajia tietysti saattoivat olla, ei siinä mit. Perheen, serkussarjan, kerrostalopihan jne. vanhimpana lapsena kasvettua olo on tuntunut kodikkaammalta nuorempien kanssa, mutta nykyään kun nuoremmat miehet ovat perheenperustamisikäisiä ja -haluisia, on tullut laajennettua otantaa varttuneempaankin väkeen.

Melkein 5-kymppisiinkin. Sen lisäksi että heikäläisiä on tullut tavattua, heltä lappaa privaviestiä täällä ja muualla, koska he ovat jotain vailla. Mulle väittävät että se jokin olisi Domme, mutta omat aavistukseni sanovat että monella sen ikäisellä miehellä vaikuttaa olevan elämässä jonkinlainen herkkisvaihe päällä. Siis vaikka päällisin puolin olisivat ihan tavis heteroita. Mielestäni aivan älyttömän osuva nettijuttu tässä  :)

http://creat.fi/paula-ojanen-neiti-nelikymppinen-mies/

Kun en tunne ketjun aloittajaa en tietenkään voi tietää minkälainen ukkometso juuri hänelle tällä hetkellä pörhistelee, mutta yleinen tendenssi on tämä. Nuoret naiset ja ikääntyvämmät miehet on ikään kuin saman verran mutta eri tavoin "confused" maailman edessä ja seksuaalisesti samassa vaiheessa. Sama juttu nuorilla miehillä ja ikääntyvämmillä naisilla.

Enää pitäis tietää, minkä maailman edessä itsekukin hämmentyy - onko erot liian suuret?

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Ainahan sitä haluta voi. Eri asia on, toimiiko suhde arjen harmaudessakin alkuhuuman jälkeen. Itse olen hyvin epäileväinen, mutta kukin tavallaan.

Queena

  • Vieras
Jotenkin epäilen suhteen toimivuutta noin isolla ikäerolla. Pariskuntana on varmaan mukavaa jos viikonloppuisin tykkää tehdä samoja asioita, ja tulevaisuudeltakin molempien odotukset on suht samanlaiset ja tulevaisuutta on mukava suunnitella. 50 vuotias mies ei välttämättä enää halua lapsia, kun taas 19 vuotiaalla naisella yleisesti se vaihe on vasta edessä. Ja vaikka nyt tuntuisi että lapsia ei halua, niin odotas kun olet 30 ja vauvakuume iskeekin..mieshän on sitten 60, ja pian jo mahdollisesti jäämässä eläkkeelle töistä.

Kyllä niitä nuorempiakin miehiä on tarjolla, turhaan tyytyisit vanhaan ukkoon :)

Minulla ja miehelläni on 9 vuoden ikäero, joillekkin sekin on jo liikaa, joten makunsa kullakin.

Misskoo

  • Vieras
Mä en kyllä usko, että tolla ikäerolla oleva suhde tulee olemaan pitkäaikainen. Noin nuorena, 19, elämä on vielä edessä ja monenko ton ikäisen suhde kestää muutenkaan, vaikka ois saman ikäisenkin kanssa? Muistan itse ainakin ton ikäsenä olleen ihan lapsi, en tiennyt olenko lintu vai kala vai mikälie :D Ja lasten hankkimiset tulee tottakai eteen tai niiden pohdinta sekä myöskin se, että elämässä on paljon nähtävää ja koettavaa, minkä varmastikin tuo 50 vee on jo kokenut, eikä 'rata' enää polttele niinkuin nuoria.

Mutta onhan noita paljon, varsinkin tässä skenessä, että mies on huomattavasti vanhempi ja tyttö taas nuori. Suhteiden kesto on sitten toista luokkaa. Tarvitseeko sitä nyt välttämättä jättää kokemattakaan, jos tuntuu sille, että toinen kiinnostaa.

Tuli

  • Vieras
Teen tästä ja yhdestä muusta ketjusta sellaisen tulkinnan, että kaipaat sellaista vanhempaa daddy-domia, joka on itsevarma, pitää sinua tarvittaessa kurissa, mutta rakastaa ehdoitta. Ja että tähän ehkä liittyy samalla fetissi vanhempiin miehiin, ehkäpä sellaisiin, joilla on hopeaa hiuksissa ja uurteita kasvoilla. Osuuko lähelle? (Fetlifessa on muutamakin ryhmä juuri tällaisille. Multa voi kysellä, jos ei itse löydä.)

Kyllä tuollaista etsiä saa. Ja maailmassa on miehiä, jotka etsivät samaa. Löytäminen ei ole välttämättä helppoa ja tosiaan omat haasteensa tulee myös suhteesta noin ison ikäeron kanssa. Mutta ei kuitenkaan välttämättä, jos vaan se suhteen dynamiikka natsaa.

Onnea etsintään.

Queena

  • Vieras
Tarvitseeko sitä nyt välttämättä jättää kokemattakaan, jos tuntuu sille, että toinen kiinnostaa.

tää on kyllä hyvin sanottu, ja samaa mieltä, jos kiinnostaa niin miksi jättää kokeilematta, vaikka kukaan itse mukaan lukien ei uskoisi suhteen pitkään kestoon ja yhteiseen tulevaisuuteen. Etenkin 19 vuotiaana on vielä aikaa melkein tuhlattavaksikin, vaikka sitten vanhemmassa herraseurassa :)

Jade95

  • Vieras
Teen tästä ja yhdestä muusta ketjusta sellaisen tulkinnan, että kaipaat sellaista vanhempaa daddy-domia, joka on itsevarma, pitää sinua tarvittaessa kurissa, mutta rakastaa ehdoitta. Ja että tähän ehkä liittyy samalla fetissi vanhempiin miehiin, ehkäpä sellaisiin, joilla on hopeaa hiuksissa ja uurteita kasvoilla. Osuuko lähelle? (Fetlifessa on muutamakin ryhmä juuri tällaisille. Multa voi kysellä, jos ei itse löydä.)

Kyllä tuollaista etsiä saa. Ja maailmassa on miehiä, jotka etsivät samaa. Löytäminen ei ole välttämättä helppoa ja tosiaan omat haasteensa tulee myös suhteesta noin ison ikäeron kanssa. Mutta ei kuitenkaan välttämättä, jos vaan se suhteen dynamiikka natsaa.

Onnea etsintään.
.                                                                                                                                                                                            Voi olla..yleisestikkin n.30-50vuotiaat kiinnostaa, mutta oon seurustellut nuorempien kanssa jolla ei oo ollut yhtään samat mieltymykset niin ei oo toiminu.

Loc

  • Vieras
Varmaankin kaikkea seuranhakua helpottaisi kun sitä hakisi tai vastaisi hakuihin. Ja ettei ihan offaria niin miksikäs ei. Nuorikko piristämään loppuikää.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Täähän on hyvä idea, jos oma järki ei riitä: tekee haaveidensa mukasella nickillä taustatutkimusta.

Jade95

  • Vieras
Täähän on hyvä idea, jos oma järki ei riitä: tekee haaveidensa mukasella nickillä taustatutkimusta.
Anteeks mitä?

Jade95

  • Vieras
Varmaankin kaikkea seuranhakua helpottaisi kun sitä hakisi tai vastaisi hakuihin. Ja ettei ihan offaria niin miksikäs ei. Nuorikko piristämään loppuikää.
?Haen kyllä, mutta ei mua voi jokanen kiinnostaa?

Bootes

  • Vieras
Lyhyt vastaus kysymykseen on: kyllä voi.

Pitempi vastaus sitten vaatiikin reunaehtoja. Mitä tarkoitetaan "vakavalla suhteella"? Sitäkö, että ollaan toisilleen ne ainoat oikeat, elämä pyörii yhteisen kodin ympärillä, ja kuolema lopulta erottaa? Siinä tapauksessa suuri ikäero melko varmasti aiheuttaa kitkaa, ja vaatii melkoista suhteelle omistautumista, että se onnistuisi pidemmän päälle.

Vakava suhde voi olla myös sellainen, että molemmilla on omaa elämää, annetaan tilaa ja hyväksytään se tosiasia, että ei olla toisilleen kaikki kaikessa. Mutta ollaan kuitenkin sitouduttu joihinkin yhteisin tavoitteisiin elämässä - olkoon se sitten vaikka Daddy/girl -kuvio tai jotain muuta.

Loc

  • Vieras
Varmaankin kaikkea seuranhakua helpottaisi kun sitä hakisi tai vastaisi hakuihin. Ja ettei ihan offaria niin miksikäs ei. Nuorikko piristämään loppuikää.
?Haen kyllä, mutta ei mua voi jokanen kiinnostaa?

Silloin lienee fiksua kertoa miksi ei. Pääsee jokainen asiassa eteenpäin.

Jade95

  • Vieras
Lyhyt vastaus kysymykseen on: kyllä voi.

Pitempi vastaus sitten vaatiikin reunaehtoja. Mitä tarkoitetaan "vakavalla suhteella"? Sitäkö, että ollaan toisilleen ne ainoat oikeat, elämä pyörii yhteisen kodin ympärillä, ja kuolema lopulta erottaa? Siinä tapauksessa suuri ikäero melko varmasti aiheuttaa kitkaa, ja vaatii melkoista suhteelle omistautumista, että se onnistuisi pidemmän päälle.

Vakava suhde voi olla myös sellainen, että molemmilla on omaa elämää, annetaan tilaa ja hyväksytään se tosiasia, että ei olla toisilleen kaikki kaikessa. Mutta ollaan kuitenkin sitouduttu joihinkin yhteisin tavoitteisiin elämässä - olkoon se sitten vaikka Daddy/girl -kuvio tai jotain muuta.
Toi että "Ei olla toisilleen kaikki kaikessa" ei kuullosta yhtään hyvältä..No lapsia ainakin pitää haluta, mutta esim. se onko avoin suhde on taas eri juttu.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
ihan hyvin voi.