Kirjoittaja Aihe: Olemisen sietämätön keveys eli 16 kinkyn illallinen 4.4.2015 klo 18.  (Luettu 16528 kertaa)

Misskoo

• Vieras
Tarkoitus on, että kaikki valitsevat saman määrän ruokalajeja.  Kunhan ihmiset nyt lähettäisivät niitä ehdotuksiaan ruokalajien määräksi, niin katsotaan sitten mikä on enimmistön mielipide ruokalajien määrästä.

Kuitti! Sounds like a plan! Kiva idea koko juttu :)

alabama

• Vieras
Ilmoitan itseni saapuvaksi.
4 ruokalajia sopii. En ole juustojen ystävä, mutta voin syöttää ne sitten jollekkin, joka niistä tykkää.

Tuulia

• Kanta-asiakas
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria

Olisiko keskivertovaihtoehto hyvä ruokalajien määrän suhteen? :)

En älynnyt vastata tähän. Onhan 4 ruokalajia aina parempi kuin 3. Saa pidempään nautiskella jne. :)

balthazar

• Vieras
En nyt saanut peruskoulumatematiikalla laskettua, joko pöytä on täynnä, mutta ehdottomasti olen mukana jos mukaan mahtuu.

4.4... 4 ruokalajia?

Tuulia

• Kanta-asiakas
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Tällä hetkellä pöydässä istuu:

1. Tuulia
2. Tii
3. avec
4. Katkaisin
5. avec
6. Heikki_20
7. Misskoo
8. Herra Jack
9. alabama
10. balthazar
11. windmillsw
12. NamuuN?
13. SMile?
14. Tuli
15 +1 Dom ja punapää

+ orja teemu ja salilutka

Älä menetä toivoasi, jos et nyt ehtinyt paikkaasi varaamaan. Paikat vahvistetaan vasta maaliskuun 25. päivä, joten hyvin voi tulla vielä peruutuksiakin.
« Viimeksi muokattu: 22.02.2015, 12:00 kirjoittanut Tuulia »

Misskoo

• Vieras
Onko asu vapaa?

orja teemu

Illallinen kun on kyseessä niin tietenkii nättiä päälle. Tämä siis minun mielipide joten kysyn itseäni huomattavasti viisaammalta.
Palataan siis astialle tästä.

Tuli

• Vieras
Minä varaan yhden paikan.

Dom ja punapää

• Uusi asiakas
  • *
  • Kinky swingerpari
  • Galleria
Jopas pöytä täyttyi nopeasti. Meillä meni aikaa selvitellä pääsiäisen pesuekuviota, eikä ehditty ajoissa reagoida. Toivottavasti tällainen illallistilaisuus tulee myöhemmin uudestaan kohdalle, kiitos ideoitsijoille ja järjestystiimille.

hellävetoketju

• Vieras
mieluusti tulisin

Tuulia

• Kanta-asiakas
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Jopas pöytä täyttyi nopeasti. Meillä meni aikaa selvitellä pääsiäisen pesuekuviota, eikä ehditty ajoissa reagoida. Toivottavasti tällainen illallistilaisuus tulee myöhemmin uudestaan kohdalle, kiitos ideoitsijoille ja järjestystiimille.

Lisäsin teidät. Joukossa on vielä muutama vahvistamaton vieras ja aina joku kumminkin peruu tulonsa..

Onko asu vapaa?

Kyllä.

Nyt on pöytä täynnä. Pahoittelut niille, jotka eivät tällä kertaa ehtineet mukaan, mutta lupaamme pitää uudet iltamat. Ne jotka eivät ole vielä äänestäneet ruokalajien määrästä, voisivat sen tehdä. 4 lajia on tällä hetkellä voitolla viidellä äänellä, muita vaihtoehtoja ei ole äänestetty.

Tuli

• Vieras
Mä en ole nirso ruokalajien määrässä.

Dom ja punapää

• Uusi asiakas
  • *
  • Kinky swingerpari
  • Galleria
Kiitos Tuulia, päivämäärä laitettu kalenteriin.

dunedain

• Vieras
 8) Olemme kyllä kiinnostuneita, siis Dune ja Nikita. Mulle ei ole ihan selvää, miten tämä lista täyttyy. Elli niinkö, että tässä nyt on ilmaissut kiinnostuksensa vaiko niin, että maksaa osallistumisen.

No, epätoivoon emme vaivu. Itse asiassa olemme tässä aika lailla odotelleet niitä punaviinin maisteluiltoja, mutta kyllä hyvä ruoka myös listalla aika korkealla on.

Jäämme kuulolle.

Ugh...

windmillsw

• Vieras
8) Olemme kyllä kiinnostuneita, siis Dune ja Nikita. Mulle ei ole ihan selvää, miten tämä lista täyttyy. Elli niinkö, että tässä nyt on ilmaissut kiinnostuksensa vaiko niin, että maksaa osallistumisen.

No, epätoivoon emme vaivu. Itse asiassa olemme tässä aika lailla odotelleet niitä punaviinin maisteluiltoja, mutta kyllä hyvä ruoka myös listalla aika korkealla on.

Jäämme kuulolle.

Ugh...

Samat sanat täältä.
...paikka on olennaisen tärkeä...