Kirjoittaja Aihe: Onko miehiä jotka suuttuu esim. tupakan polttamisesta?  (Luettu 3769 kertaa)

Jade95

  • Vieras
Mun mielestä olis kivaa että siitä sanottais jotain jos huomais että on polttanu. Ja jos liian usein olis juomas jossain niin myös siitä. Mutta mulle on kerrottu että sellasia ei oo, ja kyllä 19vuotiaan pitää itse päättää mitä tekee. "En mä oo sun isä"

CherryBelle

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 28
  • I bite on the first date.
  • Galleria
Niin no kyllä se vaan taitaa olla niin, että aikuisen ihmisen pitää osata tiedostaa mikä loukkaa toista ja mikä ei. Se, että tekee tahallaan asioita, joista haluaa toisen suuttuvan ja huomauttavan ei mielestäni ole aikuisen ihmisen käytöstä. Kuulostaa ennemminkin huomion hakemiselta ja aika teiniltä.

Ja luulenpa, että tämänkin kysymyksen olisi voinut kysyä muissa aloittamissasi ketjuissa ilman, että uutta olisi tarvinnut luoda :)

Jade95

  • Vieras
Niin no kyllä se vaan taitaa olla niin, että aikuisen ihmisen pitää osata tiedostaa mikä loukkaa toista ja mikä ei. Se, että tekee tahallaan asioita, joista haluaa toisen suuttuvan ja huomauttavan ei mielestäni ole aikuisen ihmisen käytöstä. Kuulostaa ennemminkin huomion hakemiselta ja aika teiniltä.

Ja luulenpa, että tämänkin kysymyksen olisi voinut kysyä muissa aloittamissasi ketjuissa ilman, että uutta olisi tarvinnut luoda :)
Ei voi ei tää liity niihin aiheisiin mitenkään.

submit

  • Vieras
Kotikuri-tyyppinen suhde voisi olla aloittajan juttu.

alice

Musta kuulostaisi siltä, että haet mahdollisesti Daddy/-girl -tyyppistä suhdetta, jossa saisi hakea huomiota brattyilemalla ja oikuttelemalla. Meidän suhteessa Isi esimerkiksi päättää mun nukkumaanmenoajat ja pitää mua muutenkin kurissa, joskaan meillä ei katella brattyilya hyvällä. Käsittääkseni sellaisiakin daddyja on kuitenkin olemassa, joiden puolesta oikuttelu ja haastaminen kuuluu osana kuviota. Toisen tahallinen, oikea suututtaminen ja loukkaaminen ei kuitenkaan ole koskaan ok, ja suosittelisin etsimään terveempiä ja konsensuaalisia tapoja hakea sitä huomiota ja kuria.

hiz

  • Vieras
Minulle tuli vähän sama tunne. Siis että Daddy/babygirl asetelma voisi olla sellainen jossa nuo kaikki 'haluan tehdä jotain väärin, jäädä kiinni, ja saada rangaistuksen' halut voisi tyydyttää.

Tulee myös mieleen se tunne joka vei itseni kohti D/s:ää, sellainen "kiltin tytön" / "nätin tytön" tuskastuminen siitä, että aina saa tahtonsa läpi, ja kiukuttelunsa anteeksi. Ja vielä hymyillään päälle ja tarjotaan karkkia. Siinä herää tarve saada jostain rajat, ja jostain löytää tyyppi joka pitää niistä rajoista kiinni ja antaa selvät seuraamukset jos ne ylitetään. Vaikka miten söpöilisi tai itkisi tai huutaisi vastaan. (Sellainen löytyi, ja olen tästä syvästi kiitollinen :) ).

Tulee mieleen sekin, että jos sanoo että 'olisi kiva että joku joskus sanoisi kun on polttanut/juonut liikaa" tms. niin tavallaan se voi myös vaan tarkoittaa että "olisi kiva jos joku välittäisi minusta". Ja silloin olisi hyvä jos aloittaa itsestään. Jos itse välittää itsestään ja terveydestään, niin juo ja polttaa automaattisesti vähemmän. (ainakin teoriassa. Mutta lipsun tässä kyllä itsekin välillä vaikka välitän terveydestäni).

Pakko myös kommentoida tuohon kun joku aiempi ketjuun vastaaja sanoi ettei ehkä olisi tarvinnut avata tästä uutta ketjua. Minusta kaikki ketjunaloitukset ovat tervetulleita, aina, varsinkin kun niissä on kinkyaihe. Täällä joku joskus avasi ketjun ja äänestyksen siitä kuuluuko laskijaispullassa olla mantelimassaa vai ei, ja siitä keskusteltiiin innolla sivukaupalla. Ei ikinä tiedä etukäteen mikä aihe kiinnostaa muita ja mikä ei. Joten kaikki ketjunaloitukset jotka tuntuu itsestä tärkeiltä kannattaa tehdä. On minun mielipiteeni. Mieluiten tottakai kinkyaiheista, kun kerran kinkyfoorumilla ollaan.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Itse en oikein pidä tupakoinnista. Mutta sen verran sadistia minussakin on, että nautin tupakointia katseleessani. Silmieni eteen piirtyy sairaalahuone, jossa terminaalivaiheessa olevien tupakoitsijoiden keuhkoista vedetään truutalla nestettä. Tupakointi, se on mitä mainioin hitaan itsemurhan ja pitkitetyn kärsimyksen tie.

chainschains

  • Vieras
Itsellä ei ole koskaan ollut positiivista mielikuvaa sauhutteluun missään muodossa ja en osaa yhdistää sitä seksikkyyteen millään tavalla.
Savunaudat saa pysyä minusta kaukana. ;)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Minä en ainakaan jätä sanomatta... ja jos mun vallassa olis hän, niin ottaasin ja piiskaasin kunnolla moisen heittiön.  >:(

Vieno

  • Vieras
Mun mielestä olis kivaa että siitä sanottais jotain jos huomais että on polttanu. Ja jos liian usein olis juomas jossain niin myös siitä. Mutta mulle on kerrottu että sellasia ei oo, ja kyllä 19vuotiaan pitää itse päättää mitä tekee. "En mä oo sun isä"

On sellaisiakin miehiä vaikkapa minä.
Yleensä yrittäessäni tupakkalakkoa, se tuntuu kumppanini takalistossa  >:D