Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitti, Uleåborgs kabakmöte, ke 8.4. @ Rooster  (Luettu 6437 kertaa)

RMK

  • Vieras
Kuunneltu on reippaasti.


Ps. Minua lyötiin. Kahdesti.:o

Underworld

  • Vieras
Bussissa nuokutun/valvotun yön ja 1h torkkujen jälkeen äly-mieli-puhe yhdistelmä ei ehkä ihan kirkkaimmillaan, mutta jotain höpinää saatiin tantrasta ja tantra-seksistä aikaiseksi. Syntyi ihan kiintoisia keskusteluita, kiitokset osallistuneille, jatkossa sitten käytännön harjoituksia  :P

Underworld

  • Vieras
Kiitos kuuntelusta. En kyl nähnyt lyömisiä, eikä lasketa jos ei verta tule

Kuunneltu on reippaasti.


Ps. Minua lyötiin. Kahdesti.:o

Underworld

  • Vieras
Pari vanilja-ystävää oli kanssa ekaa kertaa paikalla.

Toi kreikkalaissyntyinen tuttavan tuttava oli kovasti hengessä mukana: "Hei muuten, ajan tossa jonkun viikon päästä Kreikasta Suomeen. Voisin ottaa jonkun naisen kyytiin. Ei maksa mitään, hoidan kaikki järjestelyt ja lupaan päivittäistä seksiä, jos sulla kiinnostuneita tuttavia niin voit kertoa tarjouksesta." Anyone?

heinrich

  • Vieras
Kiitosta vain UW.lle alustuksesta.
Ihan mielenkiintoinen aihe :)

Periugrilainen versio lienee lauantaiaamupäivän kalsarikännipanot... ;)
Anteeksi brutaliuteni...

Muutenkin mukava, kuten aina, miitti.
Danke shöön, shönke daan.

Neiti Heinänen

  • Vieras
Oli kyllä todella mielenkiintoinen aihe, kiitos siitä uw:lue.  Harmi että juuri sen jälkeen oli lähdettävä kotiin. Ensi viikolla pidempään sitten.

RMK

  • Vieras
Kiitos kuuntelusta. En kyl nähnyt lyömisiä, eikä lasketa jos ei verta tule

Kuunneltu on reippaasti.


Ps. Minua lyötiin. Kahdesti.:o



Et tietenkään nähnyt,se oli tarkotus ettei kukaan nää.

Kädestä on vähän vaikeempi saada verta aikaeks ku joku siihe lyö.


Mutta joo,oli kaikinpuolin kiva miitti.

jano

Muakin lyötiin ihan yllättäen ja pyytämättä. Tai no.. taisin mä vähän Rämyä kiusata.

RMK

  • Vieras
Muakin lyötiin ihan yllättäen ja pyytämättä. Tai no.. taisin mä vähän Rämyä kiusata.


Mitäs kiusasit..

Kaikella rakkaudellahan mä löin.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ei teijän kans uskalla mihinkään miitteihin enää lähtee ku kuitenkin yritätte pätkiä mua turpaan.

V-n hullut.

RMK

  • Vieras
Hihaton,emmä ainakaan lyö jos et pottuile.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Hihaton,emmä ainakaan lyö jos et pottuile.

Mää en oo kovin vakuuttunu nyt tästä. Samalla kertaa voit luvata Heinäselle jotain jos se ei puhu koko miitissä. Tai Fireheadille maat ja taivaat jos se ei juo viiniä eikä mainitse suihinottoa.

RMK

  • Vieras
Koskaan en oo sua kohtaan uhkaavasti käyttäytyny!

Ei kai sit,pitää alkaa järkkäilee diilejä heinäsen ja fireheadin kans.

Macy

  • Vieras
Tai mää tuun paikalle ilman peruukkia! Eiku, taisin tehä sen jo  ::)

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Oli huippu miitti. Ehkä paras! Liekkö tunnelmaa luonut omalla kohdalla Lost Abbey Mayan Apocalypse Judgment Day olut, joka valtaisalla voimallaan kohahdutti juuri sopivasti. Tätä lisää. Suuresti kannatan Roosterin alakertaa myös tulevien miittien taustatarinaksi. Tunnelma oli kohdallaan ja juotavasta löytyy (toki myös syötävää jos sitä haluaa). 

Ja mikäli paikka kirvoittaa vielä lämminhenkiseen väkivaltaan niin annan paikalle 10/10. Del Monte mies suosittelee.