Kirjoittaja Aihe: Ammattina sub tai Master?  (Luettu 4498 kertaa)

Ametistinger

  • Vieras
Ammattina sub tai Master?
« : 10.08.2011, 12:16 »
Ehkäpä tämä on aloittelijan typerä kysymys, mutta kysympä kuitenkin kun jotkut väittää ettei tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan...

Siis ammattilaisiahan on Dominoina melkoisen paljon, mutta en ole koskaan kuullut, että joku olisi ammatiltaan sub tai Master? Onko näitä siis olemassa? Ainakin Mastereita luulisi olevan kun on Dommejakin...  ???

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: Ammattina sub tai Master?
« Vastaus #1 : 10.08.2011, 13:17 »
Toki noitakin löytyy, on vain työpaikat aika harvassa tässä maassa.
Kyl foorumeilla välillä törmää ilmotuksiin, et haetaan orjatarta tai masteria.
Keikkaa vaan en usko löytyvän niin paljoa että ko. ammatilla suomessa eläisi.

Guide-Master

  • Vieras
Vs: Ammattina sub tai Master?
« Vastaus #2 : 10.08.2011, 14:42 »
Itse tunne muutaman ammatti Masterin, mutta todellakaan eivät asu Suomessa.
Kun olen niiden ammatinkuvaa katsonut, seuralaispalvelu omilla mausteilla tulee siitä mieleen.
Asiakkaat tulevat yleensä suositusten kautta, eikä ole itsestään selvää että asiakkaaksi pääsee, sillä vaatimus on ehdoton seksitön linja.
Suurin asiakas ryhmä on varakkaat yritys, virkamies ja kotirouvat. Periaatteella, siellä missä on rahaa, siellä on palveluita.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 777
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Ammattina sub tai Master?
« Vastaus #3 : 10.08.2011, 15:44 »
Tällä hetkellä Suomessa on ainakin yksi maksullisia sessioita tekevä master. Orjattaria on ajoittain ollut, mutta en tiedä, onko tällä hetkellä. Eräs studio ainakin vähän aikaa sitten haki uutta orjatarta.

Kinky-maailmassa tuppaa olemaan enemmän miehiä kuin naisia ja enemmän subeja kuin domeja. Näin ollen dominoille on suuri kysyntä, orjattarille ja masteille vähäisempi ja sub-miehistä on paljon tarjontaa. Lainsäädännöllisistä ja ihmissuhde syistä on myös parempi, jos maksullinen sessio ei sisällä suoranaista seksiä ja tämä tuntuu olevan hankalampi vaatimus mastereille ja orjattarile kuin dominoille ja orjille.

P.S. Saa minulle sessiosta maksaakin, jos haluaa.

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Ammattina sub tai Master?
« Vastaus #4 : 10.08.2011, 20:43 »
Mastereista en tiedä, mutta jotkus ammattidominat tekevät myös subin roolia. Olen itsekin kerran antanut sellaiselle piiskaa maksullisessa sessiossa.

Zen Master

  • Vieras
Vs: Ammattina sub tai Master?
« Vastaus #5 : 14.08.2011, 11:11 »
Aika satunnaista Suomessa. Kokeile U.K, Saksa tai U.S.

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 278
  • Galleria
Vs: Ammattina sub tai Master?
« Vastaus #6 : 31.08.2011, 23:28 »
Ammattisubin rooli olisi ilmeisen supistettu jo turvallisuussyistäkin, mutta uskoisin että rahalla saa erikoisuuksia myös ihan tavallisilta maksullisilta naisilta?