Kirjoittaja Aihe: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015  (Luettu 11670 kertaa)

camo

  • Vieras
Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« : 05.05.2015, 18:36 »
Ihana Helsinki Wonderlust järjestetään tänä vuonna toista kertaa ja tietysti entistä upeampana!

"Wonderlust on monimuotoista ja tiedostavaa seksiä juhliva minifestivaali Helsingissä. Se kutsuu yhteen heteroita ja queereja, seksuaaliaktivisteja ja uteliaita aloittelijoita, kinkyjä ja ujoja, sekä kaikkia niitä ihmisiä, jotka eivät olisi aiemmin kuvitelleet osallistuvansa seksifestivaaleille."
www.wonderlust.fi

Keitäs muita on menossa ja mihin ohjelmaan?
Liputhan ovat tosiaan tulleet myyntiin ja oletettavasti myydään myös loppuun jo ennakkoon, joten mikäli kiinnostusta on, niin kauaa ei kannata empiä! Huom: Kätevästi yhdistettävissä myös SMFR-bilereissuun!
Itse olen ostanut liput iltabileisiin ja Hanky Spankyyn :)

ps. Tämä ei ole mikään "maksettu mainos", vaan ihan omasta innokkuudesta kumpuava!

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #1 : 05.05.2015, 21:09 »
Mua kiinnostaa ainakin tuo Wonderlust Play Party ja Hanky Spanky, täytyykin ostaa tosiaan liput ajoissa!

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #2 : 05.05.2015, 21:39 »
Play party ainakin harkinnassa.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #3 : 05.05.2015, 22:29 »
Tämähän vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta viikonlopulta...hmmm  O:-)

windmillsw

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #4 : 05.05.2015, 23:24 »
...aikataulu näyttää natsaavan Aitiherkuttelijoillekin, jos SMFR bileetkin ovat sitten lauantai-iltana jossain...
Teille kivaa tiedossa  :-*

Queerrilla

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #5 : 06.05.2015, 13:31 »
(ainakin) Hanky Spanky ja iltabileet ovat meilläkin ohjelmassa. Ja smurffibileet.

Kunnon tervetuliaiset heti kaupunkiin muuton jälkeen :D

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #6 : 06.05.2015, 21:44 »
Kuulostaa kiinnostavalta tapahtumalta. Ostin liput kahteen tilaisuuteen. Olisin halunnut osallistua Orgy- ja Hanky Spanky -työpajoihin, mutta ensimmäinen on loppuunmyyty ja toisen ajankohtana minulla on jo muuta ohjelmaa. Tosin tapahtumat eivät mene täsmälleen päällekäin, missaisin tuosta työpajasta vain ensimmäisen tunnin. Tietääkö kukaan saako sinne tulla myöhässä?

piNaNas

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #7 : 06.05.2015, 22:11 »
Kiinnostaisi, mutta hinta  :-X
Agrokselle sitten kuitenkin.

Viime vuoden play partyt oli ihan tosi jees.
Täytyy sanoo et en oo koskaan kokenu mitään vastaavan kaltaista yhtään missään.
Varautukaa vaniljoihin ja siihen et osa porukasta on herkullisen pihalla et miten tollasil play parteil pitäis olla. Koska itekin olin ihan ihmeissäni.
Ainakin mulle se oli just se suurin elämys, näki paljon kaikkee out-of-the-box joten kerranki sai todella kiinnostavaa vertailupintaa omaan seksuaalisuuteen.

kinkye

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #8 : 07.05.2015, 00:23 »
Play party harkinnassa :) Oishan se kieltämättä varmaan kiva tapa rentoutua rankan pääsykoerupeaman jälkeen :love:

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #9 : 07.05.2015, 06:24 »
Toi playparty kyllä kiinnostais...

camo

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #10 : 09.05.2015, 13:16 »
Kuulostaa kiinnostavalta tapahtumalta. Ostin liput kahteen tilaisuuteen. Olisin halunnut osallistua Orgy- ja Hanky Spanky -työpajoihin, mutta ensimmäinen on loppuunmyyty ja toisen ajankohtana minulla on jo muuta ohjelmaa. Tosin tapahtumat eivät mene täsmälleen päällekäin, missaisin tuosta työpajasta vain ensimmäisen tunnin. Tietääkö kukaan saako sinne tulla myöhässä?


Voi olla, että työpajan tunnelman kannalta on hieman riskiä tulla tunnin myöhässä. Ja kyllähän siinä menisi itseltäkin osa rahasta ja ennen kaikkea opeista sitten hukkaan... :(

Riverlady

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #11 : 09.05.2015, 17:04 »
Kun ei vielä yhtään tiedä tuon viikon työvuorojaan, paree olla innostumatta mistään! Sen kuitenkin huomaan, että Orgy-tilaisuuden toinen vetäjä Jarkko Partanen on ilmeisestikin nykytanssiteatteri Zodiakiin parikin jännää teosta kehitellyt koreografi (jos ei hän sitten ole koreografin täyskaima, koska nimi noin tavallinen)

Dirty Dancing
http://www.zodiak.fi/kalenteri/anni-klein-jarkko-partanen-dirty-dancing

ja Dig My Jockey, joka oli aivan alunperin tämmöinen "hevostelu"video :D
https://vimeo.com/21969918

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #12 : 09.05.2015, 23:43 »
Kuulostaa kiinnostavalta tapahtumalta. Ostin liput kahteen tilaisuuteen. Olisin halunnut osallistua Orgy- ja Hanky Spanky -työpajoihin, mutta ensimmäinen on loppuunmyyty ja toisen ajankohtana minulla on jo muuta ohjelmaa. Tosin tapahtumat eivät mene täsmälleen päällekäin, missaisin tuosta työpajasta vain ensimmäisen tunnin. Tietääkö kukaan saako sinne tulla myöhässä?


Voi olla, että työpajan tunnelman kannalta on hieman riskiä tulla tunnin myöhässä. Ja kyllähän siinä menisi itseltäkin osa rahasta ja ennen kaikkea opeista sitten hukkaan... :(
Kysyin asiaa suoraan Wonderlustin järjestäjiltä, ja kolmen minuutin päästä tuli vastaus että ei, työpajaan ei saa tulla myöhässä. Ei voi mitään, sitten jää Hanky Spanky -työpaja väliin. Parempaa onnea ensi vuonna sitten.

Nut

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #13 : 12.05.2015, 00:29 »
Osaakos kukaan viime kerralla paikalla olleista valaista, että kuinka hyvin tässä tapahtumassa (eritoten Play Partyssa) kävijät ovat noudattaneet kuvauskieltoa?
Itse nettisivuilla asia mainitaan vain hyvin ylimalkaisesti yhdessä pienessä kohdassa FaQ:ta, ja viime vuonna luottoni ei riittänyt järjestäjien pätevyyteen aiheen suhteen. Olisiko siis nyt kenelläkään kokemusta tai havaintoja aiheesta?

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #14 : 13.05.2015, 11:43 »
Liput Play Partyyn ostettu!  8)