Kirjoittaja Aihe: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015  (Luettu 11667 kertaa)

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #30 : 06.06.2015, 08:16 »
Mikä tungos ja missä?


  * )
Siellä yläkerran baarissa.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #31 : 06.06.2015, 09:29 »
Ihan loistava kokemus itselleni oli tuo Play Party!  :love:  Oman kumppanin kanssa tuli leikittyä Dark Roomissa, olin niin nössykkä etten uskaltanut muiden kanssa leikkimään lähteä, mutta muiden peuhaamista oli kiehtovaa seurata :) Baarilaisia huomasin kyllä istuvan yläkerrassa porukalla, mutta olin senkin suhteen niin nössykkä, etten rohjennut tulla juttelemaan :D

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #32 : 06.06.2015, 10:35 »
Baarilaisia huomasin kyllä istuvan yläkerrassa porukalla, mutta olin senkin suhteen niin nössykkä, etten rohjennut tulla juttelemaan :D

Kylhän meille nyt ois voinu tulla juttelee :).

Oli hyvät bileet. Videohuone oli aivan mahtava idea, tälläinen smurffibileisiin kiitos !

halpahutsu

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #33 : 06.06.2015, 11:04 »
Baarilaisia huomasin kyllä istuvan yläkerrassa porukalla, mutta olin senkin suhteen niin nössykkä, etten rohjennut tulla juttelemaan :D

Kylhän meille nyt ois voinu tulla juttelee :).

Oli hyvät bileet. Videohuone oli aivan mahtava idea, tälläinen smurffibileisiin kiitos !

No olisit tullut jutteleen vaan! Oli kyllä huippu bileet, tuli tanssittua ja pervoiltua ja pitihän se showtakin vähän pitää  :love:  :love:

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #34 : 06.06.2015, 14:33 »
Ihan loistava kokemus itselleni oli tuo Play Party!  :love:  Oman kumppanin kanssa tuli leikittyä Dark Roomissa, olin niin nössykkä etten uskaltanut muiden kanssa leikkimään lähteä, mutta muiden peuhaamista oli kiehtovaa seurata :) Baarilaisia huomasin kyllä istuvan yläkerrassa porukalla, mutta olin senkin suhteen niin nössykkä, etten rohjennut tulla juttelemaan :D

Olisit tullu vaan, mä kun en viitsinyt olla tungetteleva niin en erikseen kutsunut vaikka sut taisin nähdäkin :)

Kivan olonen tuo tila, mukavasti luolastomainen se alakertakin :D

Charites

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #35 : 06.06.2015, 16:32 »
Ihan loistava kokemus itselleni oli tuo Play Party!  :love:  Oman kumppanin kanssa tuli leikittyä Dark Roomissa, olin niin nössykkä etten uskaltanut muiden kanssa leikkimään lähteä, mutta muiden peuhaamista oli kiehtovaa seurata :) Baarilaisia huomasin kyllä istuvan yläkerrassa porukalla, mutta olin senkin suhteen niin nössykkä, etten rohjennut tulla juttelemaan :D

Mitä mitä mitä, mä niin koitin katsella että löytyykö sua mistään kun oli köydet mukana matkassa! Pöh, ihan mennyt ohi. Noh, eipä haittaa, sain leikkiä köysilläni kuitenkin.  :P

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #36 : 06.06.2015, 17:47 »
Mikä tungos ja missä?


  * )
Siellä yläkerran baarissa.

No aika tyttöjen tungos oli missään vaiheessa.


  * )

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #37 : 06.06.2015, 18:43 »
Ihan loistava kokemus itselleni oli tuo Play Party!  :love:  Oman kumppanin kanssa tuli leikittyä Dark Roomissa, olin niin nössykkä etten uskaltanut muiden kanssa leikkimään lähteä, mutta muiden peuhaamista oli kiehtovaa seurata :) Baarilaisia huomasin kyllä istuvan yläkerrassa porukalla, mutta olin senkin suhteen niin nössykkä, etten rohjennut tulla juttelemaan :D

Mitä mitä mitä, mä niin koitin katsella että löytyykö sua mistään kun oli köydet mukana matkassa! Pöh, ihan mennyt ohi. Noh, eipä haittaa, sain leikkiä köysilläni kuitenkin.  :P

Eikä! Miten mä oon onnistunut missaamaan sut Charites! Nyt on vähän pettynyt fiilis sittenkin  :P

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #38 : 07.06.2015, 18:13 »
Play Party oli mukava käydä. Ensi kerralla ehdottomasti muihinki tapahtumiin mukaan.  8)

MiaQ

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #39 : 11.07.2015, 20:58 »
Oliko näissä bileissä siis darkkari, jossa pantiin? Ja mesta on ravintola?

tietämätön pöhkö maalta
MiaQ

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #40 : 11.07.2015, 21:59 »
Oliko näissä bileissä siis darkkari, jossa pantiin? Ja mesta on ravintola?

tietämätön pöhkö maalta
MiaQ

Juu kyllä siellä pantiin. Paikassa ainakin oli a-oikeudet ja baaritiski, sitä en osaa sanoa onko tuo le space ravintola vai oliko baari pystytetty sinne vain festivaalin ajaksi.

MiaQ

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #41 : 12.07.2015, 20:50 »
Kiitos tiedosta. Kysyin tätä kun viranomaiset joitain vuosia sitten puuttui näihin darkkareihin ja kielsi ne ravintoloista minkä seurauksena darkkarit poistui myös ravintolassa pidetyistä kinky-bileistä. Ehkä aika on uusi mutta tuulet vanhat  :-*

Underworld

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #42 : 12.07.2015, 21:29 »
Ihan mielenkiinnosta yritin selvittää tuota kyseisen paikan tarkkaa määritelmää. Nettisivun mukaan aika montaa funktiota, mutta anniskeluravintola mainitaan yhtenä. Missähän tuo virallinen raja menee....jos anniskeluravintolassa suljettu yksityistilaisuus jonne vain pääsylipulla, mahtaako olla virallisesti sallittua paneskella?

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #43 : 12.07.2015, 22:44 »
Ihan mielenkiinnosta yritin selvittää tuota kyseisen paikan tarkkaa määritelmää. Nettisivun mukaan aika montaa funktiota, mutta anniskeluravintola mainitaan yhtenä. Missähän tuo virallinen raja menee....jos anniskeluravintolassa suljettu yksityistilaisuus jonne vain pääsylipulla, mahtaako olla virallisesti sallittua paneskella?

Mitä oon ymmärtäny, et jos on yksityistilaisuus niin silloin saa tehdä mitä haluaa. Kulkea alastomana tai paneskella jos haluaa siis.. Mut yksityistilaisuus tosiaan tarkoittaa et yksityistilaisuus, jolloin vain "kutsuvieraat" pääsee paikalle, ja kutsuvieraathan voi olla juuri vaikka tietyn foorumin väkeä joille esitetty yleiskutsu.. Mutta joku enemmän asiasta tietävä saa korjata jos haluaa..

Esim wäiskissähän on vain osa paikkaa SMFRlle varattu ja vaikka yksityistilaisuus, ei silti niin yksityistilaisuus jne että ilmeisesti enemmän kiinni paikan omistajasta kuin muusta.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #44 : 13.07.2015, 00:04 »
^ Mun käsittääkseen anniskelulainsäädäntö on suomessa sitä vastaan että samassa paikassa myydään alkoholia ja paneskellaan.