Kirjoittaja Aihe: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015  (Luettu 11665 kertaa)

MiaQ

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #45 : 13.07.2015, 10:15 »
Se meni niin että kun Suomen vanhinta toiminnassa olevaa homobaaria Tampereen Mixeitä käsittelevässä lehtijutussa mainittiin että siellä on darkkari, niin siitä jotkut ihmiset kauhistui tyyliin että baarissa pannaan. Kalabaliikin lopputuloksena viranomaiset linjasivat että anniskeluravintola ei ole tarkoitettu seksiä varten. Täten myös stadin homobaarien piti poistaa darkkarit.

Sen seurauksena esim. Rsyke ei voinut enää kyhätä darkkaria Mixeissä järjestettyihin Fetish Clubeihin. Mainittakoon, että Mixein kyseinen darkroom on nykyään energiansäästöhuone ja siellä sijaitseva slingi on lepäämistä varten.

Agroksenmäellä, Jyväskylän tanssilavalla tai Turun barkerissa, voi olla darkkari, koska ne ovat yksityistilaisuuksia. Yksityistilaisuuden tuntomerkki on se, että niihin pääsee vain kinky-yhdistysten jäsenet (+ avecit). Niitä ei myöskään järjestetän julkisessa ravintolassa. Se, että sisäänpääsee kuka tahansa joka ostaa pääsylipun ja noudattaa dresscodea (kuten TAFFissa), ei tee tilaisuudesta yksityistilaisuutta.

Wonderlust järjestetään teatterissa, jossa on baari, joka on todennäköisesti auki vain silloin, kun teatterissakin tapahtuu, häilyy jossain tuolla välissä. Luulen, että järjestäjät eivät ole tietoisia tästä darkroom-hässäkästä n. 8 vuoden takaa. Viranomaiset tuskin seuraavat darkroom-asiaa aktiivisesti, joten jos asia ei mene julkisuuteen, niin kaikki sujuu hyvin. Ehkä TAFFiinkin saadaan vielä darkkari  O:-) Ja pitäkäämme suu supussa (monestakin syystä  :love:)

Ensi vuonna mäkin osallistun Wonderlust-tapahtumaan


« Viimeksi muokattu: 13.07.2015, 12:33 kirjoittanut MiaQ »

MiaQ

  • Vieras
Vs: Wonderlust Helsinki Festival 4.-6.6.2015
« Vastaus #46 : 13.07.2015, 12:43 »
Sen mä vielä sanon, että mun huomion kiinnitti se, että tapahtumassa oli spanking-työpaja, johon löytyi myös tässä topicissa kiinnostuneita. Sen hinta oli ennakkoon 33 euroa. Musta aika kova hinta. Pitänee varmaan järjestää sellainen myös Tampereella TAFFin yhteydessä jos sellaiselle on tilausta. Mutta mä luulen, että jos sen hinta on ennakkoon 33 ja ovelta 40 euroa, niin siitä tulee VALTAVA valitus tällä foorumilla.