Kirjoittaja Aihe: SMFR ylpeänä esittää: Fetish Warehouse @ Agros 6.6.2015  (Luettu 40217 kertaa)

_firehead_

  • Vieras
Mukana ollaan !  ;D

SMIle

Agros siirretty taas kesäksi, upeeta!
Kyllähän sinne pitää sitten tulla.

SirianSub

  • Vieras
100% varmasti paikalla panta kaulassa. :)

halpahutsu

  • Vieras
100% varmasti paikalla panta kaulassa. :)

sielläpä nähdään sitten jeeee  :-*
Mä en vielä tiiä vielä  mitä mulla on kaulassa mutta kumia ainakin päällä  :)

Underworld

  • Vieras
Pitäiskös jotain etkoja taas miettiä? Meidän seurueella oli ainakin jokin kevyt sapuskointi tai vähintään lattet suunnitelmissa siinä alkuillasta tai myöhäisenä iltapäivänä  :)

halpahutsu

  • Vieras
Pitäiskös jotain etkoja taas miettiä? Meidän seurueella oli ainakin jokin kevyt sapuskointi tai vähintään lattet suunnitelmissa siinä alkuillasta tai myöhäisenä iltapäivänä  :)

Etkot olisi kyllä kivat  :-*

toiletman92

  • Vieras
Sain tuossa kouvolan miitissä lisää tietoa tästä ni en anna kyllä minkää menon tulla tän etee.  :P

submit

  • Vieras
Meillä himassa pienimuotoista etkoilua - voipi ilmota yksärillä jos kiinnostusta. Pientä syötävää on - omat juomat messiin :)

Paikka muutama kilometri Helsingin keskustasta, ei bilepaikan suuntaan. Bussi-metro -yhteys tai taksi siirtymiseen tarvitaan.

Riverlady

  • Vieras
Agrokselle autolla vai jalan? Kumpikin käy mulle :)

TragedyForYou

  • Vieras
Ääh, ei tänne  pääsekään( taaskaan), liian paljon töitä, liian vähän vapaa-aikaa ja jäsenyydet hommaamatta ja kaikkea muuta epäkivaa.
Nauttikaahan taas te muut, hieno paikka kyseessä!

Dunedain

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 132
  • nartun kesyttäjä = onnellisesti naimisissa
  • Galleria
 :love: Agros !

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1199
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Mun köydet on taas kovasti sinne matkalla.

Kai minunkin sit pitää..... vaikken itte niin välittäis...  8)

Jos tekee mieli köysiin nii pliis jo heti alkuillasta nykimään hihasta :)... ettei pilkun jälkeen tarvii enään pihalla purkaa :)

Tuli

  • Vieras
Luultavasti tulossa. Etkoillekin osallistumista voisi harkita.

submit

  • Vieras
Meillä himassa pienimuotoista etkoilua - voipi ilmota yksärillä jos kiinnostusta. Pientä syötävää on - omat juomat messiin :)

Paikka muutama kilometri Helsingin keskustasta, ei bilepaikan suuntaan. Bussi-metro -yhteys tai taksi siirtymiseen tarvitaan.

Lisäys: Klo 17 aloitellaan ja aikomus olisi viimeistään ysin tienoilla siirtyä Agrokselle :)

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Kovasti yritin pyristellä vastaan, mutta tulossa ollaan :o