Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelumaster  (Luettu 16112 kertaa)

Maaria

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #15 : 25.05.2015, 21:39 »
Mielenkiintoinen keskustelu jää minulle nyt vähän vajaaksi tai aukinaiseksi. Johtuneeko minusta vai siitä, että keskustelua käydään aivan kuin jatkeena jollekin jo aloitetulle mietinnälle.

Siis miten käytännössä sub esittää sävellähjatoivelistansa? Mitä ne masterille snnettavat reunaehdot ovat konkreettisella tasolla? Käydäänkö tätä "mä sitte haluun ensin sitä ja sen jälkeen että sä sidot, vähän klitorista ja sitten muutama sylkäisy naamaan ja narttu sana vasta orgasmin jälkeen" tai "kun mä alan riitelee niin mua pitää vaan ottaa tiukasti hiuksista ja panna peppuun. Paitsi että jos mä oon ihan tosissani ärsyyntynyt niin keskustelemalla pitää saada ärsytys pois. Siis voidaan sessioida joo, mutta se subbailu ei sitte oo kovin aitoo, kun tekee kaiken vain ootellen, koska loppuu" -keskustelua parisuhteessa, sovituissa sessioissa vailla ihastumista, vapaissa suhteissa, seksin jälkeen, riitoja selvitellessä vai subien kesken kahvilassa vai miiteissä vai onko keskustelu jotain yleistä tendenssiä?

Jos elät parisuhteessa toisen kanssa, niin ei siitä lähdetä sen syyn takia, että kemiat ja tarpeet eivät aina kohtaa. On pakko keskustella ja sopia. Tämä osuus pystyy helposti vesittämään spontaanin alistumisen tai vielä enemmän aidon alistamisen. Mitä alistamista on sellainen, mikä tapahtuu sovitusti sellaisissa rajoissa, mitkä alistuja määrittelee? Se on illuusioita tai peliä. Olen samaa mieltä. Mutta keskustelua pitää kai käydä, jotta parisuhde kehittyy ja rakentuu. Seksiä tuskin voi erottaa tästä.

Mutta mikä on se raja, mistä voidaan sopia tai puhua, jotta kysymys ei sävellahjalistasta? Mistä asioista konkreettisista sellaisista sopiminen tai argumentointi on masterin vallan rajaamista? Olisi kiva kuulla siis ihan eläviä esimerkkejä.
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015, 22:18 kirjoittanut Maaria »

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #16 : 25.05.2015, 22:04 »
Dominoivan asenne subin pyyntöihin on ratkaiseva.
Kaikenlaisia haluamisia ja toiveita voi toki kuunnella ja toteuttaakin. Hieman huvittuneena toisinaan tyyliin: ahaa, vai tuollaistakin vielä pitäisi, no mikäs siinä, kokeillaan jos toimii.

Dominoiva sallii subin puolelta kaikenlaista. Voi myös valita toisin ja estää jos näin haluaa.
Silloin olisi hyvä olla perustelu miksi kieltää jotain. Miksi ei halua tehdä jotain.

Nyt joku tietysti sanoo, että ei Dominoivien tarvitse perustella mitään. Käsky tai kielto riittää.
Itse olen perustelun kannalla siksi koska kun s saa tietää syyn, silloin on helpompi tyytyä siihen. Kun s saa kuulla syyn, se kasvattaa häntä näkemään tilanteen toisella tapaa.
Syy on kuin pimeään sytytetty valo. Se näyttää tietä ymmärtämään.


balthazar

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #17 : 25.05.2015, 22:44 »
Maarialle:

Olet täsmälleen asian ytimessä, jokaiselle on luonnostaan sopiva kumppani tai useampia, olipa kyse aidosta alistumisesta (miten sen itsekukin määrittelee) tai yhteisestä leikistä tai pelistä jossa on selkeät rajat ja/tai säännöt. Koskaan ei voi tietää mitä uutta elämä tuo tullessaan, jos on etukäteen määritellyt itsensä ja toiveensa liian tarkkaan. Kiitos kirjoituksestasi, olin äärimmäisen epävarma tätä kirjoitellessani, mutta ilmeisesti herännyt keskustelu on ollut hyödyllinen, hauska ja hedelmällinen :)

Maaria

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #18 : 26.05.2015, 09:17 »
Tämä keskustelu on itselleni hyvinkin ajankohtainen, sillä omassa parisuhteessa olemme vain menneet flowssa pitkään, mutta nyt d/s on vähitellen muuttunut suunnitelmallisemmaksi tai paremminkin tiedostavammaksi. Jos kerron miehelleni toiveistani, niin tunnen heti rajaavani hänen toimintaansa. Mieheni taas hyvänä puolisona myös haluaa toteuttaa toiveitani, mutta hyvin helposti tämä normi toisen hyvästä huolehtiminen kääntyy d/s ajatusta vastaan.


Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #19 : 26.05.2015, 11:49 »
Dominoivan asenne subin pyyntöihin on ratkaiseva.
Kaikenlaisia haluamisia ja toiveita voi toki kuunnella ja toteuttaakin. Hieman huvittuneena toisinaan tyyliin: ahaa, vai tuollaistakin vielä pitäisi, no mikäs siinä, kokeillaan jos toimii.

Dominoiva sallii subin puolelta kaikenlaista. Voi myös valita toisin ja estää jos näin haluaa.
Silloin olisi hyvä olla perustelu miksi kieltää jotain. Miksi ei halua tehdä jotain.

Nyt joku tietysti sanoo, että ei Dominoivien tarvitse perustella mitään. Käsky tai kielto riittää.
Itse olen perustelun kannalla siksi koska kun s saa tietää syyn, silloin on helpompi tyytyä siihen. Kun s saa kuulla syyn, se kasvattaa häntä näkemään tilanteen toisella tapaa.
Syy on kuin pimeään sytytetty valo. Se näyttää tietä ymmärtämään.
Monesti yhteistyö vaatii motivoitumista, jolloin se mitä ehdotetaan ei välttämättä nosta tätä. Jolloin on tietenkin dominoivalle puolella hyvä olla vastaanotosta mikä taas kiinnostaa, jolloin s voi itse miettiä joko tätä tai sitten ehdottaa oma vasta ehdotusta. Eli tällaiseen johon yleensä ei nämä palvelumassukat edes pääse, sillä he vain eivät voi pettymystä vastapuolelle  tuoda, eikä varsinkaan pistää tätä hankalaan ajattelua vaativaan tilaan, sillä tämä on kovin ikävän vaativaa, jolloin toisen mieli voi voi pahoittaa.

Eli taitaa palveluMasterin vaatia palvelun iroittamiseen etuliitteesnä, vaatia että ymmärtävät tasa-arvoisen suhteen perusasiat, jossa kumpikin on oikeutettu omiin mielipiteisiin, josta Masteriksi kasketaan vielä näistä pitämällä.

Maasterix

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #20 : 26.05.2015, 15:12 »
Freelance-toimintaa fiiliksen mukaan...istuu paremmin

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #21 : 26.05.2015, 15:25 »
On niitä, jotka vie ja niitä, jotka vikisee.

Ne jotka vie, on niiden vikisijiöiden pikku-huoria jos on
olemassa säännöt ja raamit.

Prove me wrong.

 >:D

K-nix

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #22 : 26.05.2015, 18:18 »
Äijällä on sana hallussa. Tiivistit Maarian turhan pitkän postauksen tuosta yltä melko napakkaan pakettiin :D
Kuinkahan moni tuon on omin nokkinensa hoksannut ja valaistumisensa jälkeen ilolla jatkanut puuhasteluja kuin mikään ei olisi muuttunut?


On niitä, jotka vie ja niitä, jotka vikisee.

Ne jotka vie, on niiden vikisijiöiden pikku-huoria jos on
olemassa säännöt ja raamit.

Prove me wrong.

 >:D

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #23 : 26.05.2015, 18:23 »
Äijällä on sana hallussa. Tiivistit Maarian turhan pitkän postauksen tuosta yltä melko napakkaan pakettiin :D
Kuinkahan moni tuon on omin nokkinensa hoksannut ja valaistumisensa jälkeen ilolla jatkanut puuhasteluja kuin mikään ei olisi muuttunut?


On niitä, jotka vie ja niitä, jotka vikisee.

Ne jotka vie, on niiden vikisijiöiden pikku-huoria jos on
olemassa säännöt ja raamit.

Prove me wrong.

 >:D

Stoge ainakin. ;D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #24 : 26.05.2015, 20:49 »

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #25 : 27.05.2015, 12:00 »
Jos pikkasen miettii miksi nämä keskustelut ovat monelle ikäviä, tämähän on ihan luonnollista, sillä eihän kukaan halua tunnustaa että on palvelumassukan kanssa, sillä tämähän alentaa hänet itsekkin subina ☺

Maaria

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #26 : 27.05.2015, 12:15 »
Jääkö keskusteluista ikävä maku ihmisille noin ylipäätään, jos ihmiset ovat eri mieltä asioista, tuntemuksista ja tarpeista tai niiden ilmaisuista?

Tietenkin aloin miettimään, että aliarvioinko jonkun alistumista tai d/s seksiä sanomalla, että toiveista puhuminen on illuusioita... lue: ei ole aitoa alistamista... Toivottavasti kukaan ei niin käsittänyt. Omat kirjoitukseni ja ajatukseni tietenkin pohjaavat vain ja ainoastaan minun omiin kokemuksiini ja haluan todellakin alleviivata, että minua ei saa mukaan minkäänlaiseen lokerointiin tai ihmisten arviointiin akselilla enempi-vähempi, aidompi-epäaidompi.

Mutta myös ihmettelen ihmisten kovin kiivasta tarvetta hakea hyväksyntää tai nähdä hyväksymättömyyttä tai arvostelua toisten ihmisten mielipiteissä tai ajatuksissa. Minua häiritsee elämässä yleensä kamalan pitkälle viety diplomatia sen pelossa, että joku loukkaantuu minun henk. koht. mielipiteistä jostakin yleisestä asiasta. Itse näen kaikissa asioissa monta eri tasoa ja on täysin vierasta minulle vetää herneitä nenään yleisestä mielipiteen vaihdosta. Jos minä pidän puutarhassa ruusuista ja kehun ruusuja, niiden tuoksua, ulkonäköä, helppohoitoisuutta ja pidän niitä kukkien kuningattarina, niin enhän minä sano enkä tarkoita, että tulppaaneja puutarhassaan kasvattava ei tiedä puutarhan pidosta mitään, tulppaanit ovat rumia ja sitä myöten tulppaanipuutarha ihan mitäänsanomaton.

Raah.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #27 : 27.05.2015, 12:25 »

Mutta myös ihmettelen ihmisten kovin kiivasta tarvetta hakea hyväksyntää tai nähdä hyväksymättömyyttä tai arvostelua toisten ihmisten mielipiteissä tai ajatuksissa.

Tuostahan palveluspoikamasteroinnissa on kyse, hyväksynnän hakemisesta ja pelosta että subi jättää jos tulee dominoiduksi. Osa kyllä varmasti sen tekeekin, mutta sellaisen seuralla ei tee yhtään mitään.
Kyllä se valta siellä on otettavana, jos siihen uskaltaa tarttua, ja subikin taipuu, jos on sub eikä vaan elämysmatkailija joka juuri sillä hetkellä on keksinyt että onkin sub.

submit

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #28 : 27.05.2015, 12:29 »
Ottamatta kantaa sen enempää juuri tähän keskusteluun, kerron Maarialle, ja muillekin uudemmille foorumilaisille, että skenessä on ainakin pari melko eri tavalla D/s:ää toteuttavaa ryhmää. He, jotka karttavat kaikenlaista lokerointia (ehkä, siksi että eivät löydä itseään niistä, tai eivät arvosta perinteistä linjaa?) ja he, jotka ovat suht konservatiivisia D/s:n harjoittajia. Se luonnollisestikin vaikuttaa kirjoituksiin foorumilla.


Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään.

Maaria

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #29 : 27.05.2015, 14:08 »
Varmasti kaikkien harrastusryhmien alta löytyy vaikka minkälaista lokeroa ja lokeroissa olijoita. Tietenkin. Mutta ei kenenkään lokero ole sen aidompi kuin toisen erilainen lokero eikä lokerointi mitenkään estä keskustelua.

Miten voi tietää kuuluvansa johonkin seksuaalisuuden lokeroon, jos ei saa elämysmatkailla (kehno termi) etsien itseänsä? Väitän, että hyvin harva ihminen tietää seksuaalisuuden kukkaan puhkeamisen vaiheessa, mitä haluaa, mistä nauttii ja mihin päin seksuaalisuus kasvaa. Tai siis mitä merkitystä sillä on keskustelun osalta on, onko elämysmatkailija vai jo oman, vaikka konservatiivisen tien, löytäjä? Käytännön tasolla tällä varmasti on paljon merkitystä... ehkä.

Minä väitän, että d/s skene on paljon paljon enemmän kuin kinky miitti jossain päin suomea tai keskustelufoorumi netissä. Ja sitä myöten väitän, että jos skenen lokerointia pitää tehdä niin valjuksi ja kapeaksi se jää, jos lokerot muodostetaan näiden perusteella.

***

Minä en voi käsittää mastereiksi itsensä luokittelevien itseluottamusta ja varmuutta. Siinä on jotakin mystistä. Ymmärrän siis, että erilaisten toiveiden ja tarpeiden täyttämisen edessä kokee epävarmuutta ja halua tulla hyväksytyksi. En voi uskoa kaikkien mastereiden olevan suuria ihmistuntijoita tai tunteiden tulkkeja, joten ihmettelen suuresti, mistä ne masterit ovat tehty, jotka kuulevat, näkevät ja vielä liikkuvat subiensa toiveiden ja tarpeiden toteuttamisen välimaastossa täysin tyytyväisinä itseensä.