Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelumaster  (Luettu 16118 kertaa)

submit

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #30 : 27.05.2015, 14:56 »
Joo, ei ollutkaan tarkoitukseni arvottaa edellä mainittuja ryhmiä, eikä muitakaan. Oma havaintoni on, että näkemyserot ovat aika suuria, vaikuttaen/vaikeuttaen välillä keskustelua ja mielipiteiden vaihtoakin. Ainakin on iso joukko foorumilaisia, jotka ovat lakanneet kirjoittamasta mitään syvällisempää tänne. Ainakin minä.


Tää foorumi on paisunut kai liian isoksi ja heterogeeniseksi.




Tähän: "ihmettelen suuresti, mistä ne masterit ovat tehty, jotka kuulevat, näkevät ja vielä liikkuvat subiensa toiveiden ja tarpeiden toteuttamisen välimaastossa täysin tyytyväisinä itseensä."

Ne on niitä Mastereita, jotka ovat löytäneet/valinneet itsellensä sopivan subin tai löytöretkeilleet yhdessä haluttuun suuntaan :)

misuli_n

Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #31 : 27.05.2015, 16:40 »
Miten mikään voisi kehittyä, jos ei ole keskustelua?
Väkivalta ja BDSM ovat eri asioita.

Mietin, että D/s on mielen matka omaan ja toisen mieleen
erilaisia keinoja käyttäen.

Tarvitaan yhteistä luottamusta, vuorovaikutusta, keskustelua ja mielen uteliaisuutta ja halua kokea yhdessä polkua.

Ajattelen, että alistumiseni on lahja sille ihmiselle, jolle sen haluan antaa, ei muille.

misuli.





kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #32 : 27.05.2015, 16:47 »
Miten mikään voisi kehittyä, jos ei ole keskustelua?
Väkivalta ja BDSM ovat eri asioita.

Mietin, että D/s on mielen matka omaan ja toisen mieleen
erilaisia keinoja käyttäen.

Tarvitaan yhteistä luottamusta, vuorovaikutusta, keskustelua ja mielen uteliaisuutta ja halua kokea yhdessä polkua.

Ajattelen, että alistumiseni on lahja sille ihmiselle, jolle sen haluan antaa, ei muille.

misuli.

Kauniisti sanottu.
Juuri noin mäkin sen ajattelen.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #33 : 27.05.2015, 16:52 »
Väkivalta ja BDSM ovat eri asioita.

Ei kaikille.  ;D

*lokerointia!*

 ;D

RMK

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #34 : 27.05.2015, 22:51 »
Mun BDSM ON väkivaltaa.

Tai emmätiiä mitä se on,mutta toimintaan jota harrastan liittyy seks ja väkivaltaa. Joskus pelkkää väkivaltaa,mutta se onkin paljon parempaa ku seksi!

Nääs nääs.

-katy-

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #35 : 27.05.2015, 23:52 »
Väkivalta ja BDSM ovat eri asioita.

Ei kaikille.  ;D

*lokerointia!*

 ;D

Väkivaltahan on rikos ja siten mahdollisesti tuomion alaista. Muista nyt pitää esillä,että kumppanisi ovat tuossa väkivallassa vapaaehtoisesti mukana. Jos vaikka pikkuiset lukevat näitä "kaikille avoimia alueita"

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #36 : 28.05.2015, 05:35 »
Joo, ei ollutkaan tarkoitukseni arvottaa edellä mainittuja ryhmiä, eikä muitakaan. Oma havaintoni on, että näkemyserot ovat aika suuria, vaikuttaen/vaikeuttaen välillä keskustelua ja mielipiteiden vaihtoakin. Ainakin on iso joukko foorumilaisia, jotka ovat lakanneet kirjoittamasta mitään syvällisempää tänne. Ainakin minä.


Tää foorumi on paisunut kai liian isoksi ja heterogeeniseksi.




Tähän: "ihmettelen suuresti, mistä ne masterit ovat tehty, jotka kuulevat, näkevät ja vielä liikkuvat subiensa toiveiden ja tarpeiden toteuttamisen välimaastossa täysin tyytyväisinä itseensä."

Ne on niitä Mastereita, jotka ovat löytäneet/valinneet itsellensä sopivan subin tai löytöretkeilleet yhdessä haluttuun suuntaan :)
Eikö tämä ole aina sama juttu kun marginaali muuttuu normaaliksi, mutta toisaalta se on itsestäni vain hyvä, sillä jos jotain vapautumista tapahtu meissä Suomalaisissa niin se on vain hyvä asia. Toisaalta miksi itse kirjoitan on enemmin syynä nämä jotka ihmettelevät sitä että ei tämän nytten pitänyt vain laitteita olla, jolloin jos keskustelemalla saan tietoa levitetty,  joka kyllä välillä jopa itsestäni tuntuu siltä kun olisi norsuna posliinikaupassa, sillä keskustelu taidot näistä asioista on vaikeata, sillä keskustelu niinkin henkilökohtaisesta kuin omasta sekuaalisuudestaan. Se vain aina kummastuttaa kuinka valmiita monet on henkisellä puolelle näissä asioissa, sillä itse joutuu aina toteamaan itsensä olevan itsensä kanssa vasta oppilas tasolla, sillä tieto ei koskaan vähennä kysymysten määrää, vaan se niitä avaa aina uusia moninkertaisesti.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #37 : 28.05.2015, 10:28 »

Minä en voi käsittää mastereiksi itsensä luokittelevien itseluottamusta ja varmuutta. Siinä on jotakin mystistä. Ymmärrän siis, että erilaisten toiveiden ja tarpeiden täyttämisen edessä kokee epävarmuutta ja halua tulla hyväksytyksi. En voi uskoa kaikkien mastereiden olevan suuria ihmistuntijoita tai tunteiden tulkkeja, joten ihmettelen suuresti, mistä ne masterit ovat tehty, jotka kuulevat, näkevät ja vielä liikkuvat subiensa toiveiden ja tarpeiden toteuttamisen välimaastossa täysin tyytyväisinä itseensä.

Täällä BDSM-skenessä on vallalla käsitätmätön ajatus siitä että ihmisen pitäis olla koko ajan jotenkin epävarma itsestään, etsiä itseään ja omia mieltymyksiään ja luonteenpiirteitään jatkuvasti. Ja muuttua joksikin toiseksi jotta olis löytänyt jotain uutta itsestään.

Suurin osa ihmisistä löytää itsensä ihan mutkattomasti, osa jo hyvin nuorena ja osa vähän vanhempana, mutta kuitenkin löytää. Eikä täällä tyypillinen jatkuva etsiminen ole sen jälkeen mitenkään tarpeen. On vaan sitä mitä on, vaikkapa Dominoiva, tai alistuva.
Ja kun on löytänyt omat nahkansa on melkoisen helppoa olla itsevarma ja käyttäytyä sen mukaisesti, oli sitten Dominoiva tai alistuva. Toki on hyvä jos löytää itselleen sopivan kumppanin, sellaisen joka on myös omasta itsestään selvillä.

submit

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #38 : 28.05.2015, 12:10 »
Joo, ei ollutkaan tarkoitukseni arvottaa edellä mainittuja ryhmiä, eikä muitakaan. Oma havaintoni on, että näkemyserot ovat aika suuria, vaikuttaen/vaikeuttaen välillä keskustelua ja mielipiteiden vaihtoakin. Ainakin on iso joukko foorumilaisia, jotka ovat lakanneet kirjoittamasta mitään syvällisempää tänne. Ainakin minä.

Tää foorumi on paisunut kai liian isoksi ja heterogeeniseksi.

Tähän: "ihmettelen suuresti, mistä ne masterit ovat tehty, jotka kuulevat, näkevät ja vielä liikkuvat subiensa toiveiden ja tarpeiden toteuttamisen välimaastossa täysin tyytyväisinä itseensä."

Ne on niitä Mastereita, jotka ovat löytäneet/valinneet itsellensä sopivan subin tai löytöretkeilleet yhdessä haluttuun suuntaan :)
Eikö tämä ole aina sama juttu kun marginaali muuttuu normaaliksi, mutta toisaalta se on itsestäni vain hyvä, sillä jos jotain vapautumista tapahtu meissä Suomalaisissa niin se on vain hyvä asia. Toisaalta miksi itse kirjoitan on enemmin syynä nämä jotka ihmettelevät sitä että ei tämän nytten pitänyt vain laitteita olla, jolloin jos keskustelemalla saan tietoa levitetty,  joka kyllä välillä jopa itsestäni tuntuu siltä kun olisi norsuna posliinikaupassa, sillä keskustelu taidot näistä asioista on vaikeata, sillä keskustelu niinkin henkilökohtaisesta kuin omasta sekuaalisuudestaan. Se vain aina kummastuttaa kuinka valmiita monet on henkisellä puolelle näissä asioissa, sillä itse joutuu aina toteamaan itsensä olevan itsensä kanssa vasta oppilas tasolla, sillä tieto ei koskaan vähennä kysymysten määrää, vaan se niitä avaa aina uusia moninkertaisesti.


Joo, ei minua haittaa, vaikka BDSM on viime vuosina menettänyt tietynlaista underground-statustaan ja tullut ainakin melkein mainstreamiksi tai ainakin hyväksytymmäksi ja siten kinkyskenekin kirjavammaksi. Kaikenlainen seksuaalinen rentous ja vapautuminen tekemään sitä, mikä kiinnostaa, on hyväksi ihmisille :)


Jotenkin vaan tuntuu, että olisi helpompaa keskustella yhteisesti BDSM:stä, jos ei olisi tunnetta, että joutuu puolustamaan omaa kantaansa, tapaansa toteuttaa. Mutta ehkä toi on vaan mun päässä. Mutta mä en olekaan keskustelijana mikään väittelijä tai hyvä argumentoija, lähinnä tyydyn jakamaan kokemukseni tai mielipiteeni.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #39 : 28.05.2015, 12:18 »
Mutta mä en olekaan keskustelijana mikään väittelijä tai hyvä argumentoija, lähinnä tyydyn jakamaan kokemukseni tai mielipiteeni.
Monesti nuo todella vahvan mielipiteen ja bunkkerin omaavat on myös niitä jotka ei kykene argumentoimaan, näkemään asiaansa toiselta/toisen kantilta, mutta kuitenkin saarnaavat kuin uskossa olisivat omaa mantraansa.

submit

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #40 : 28.05.2015, 12:29 »
Mutta mä en olekaan keskustelijana mikään väittelijä tai hyvä argumentoija, lähinnä tyydyn jakamaan kokemukseni tai mielipiteeni.
Monesti nuo todella vahvan mielipiteen ja bunkkerin omaavat on myös niitä jotka ei kykene argumentoimaan, näkemään asiaansa toiselta/toisen kantilta, mutta kuitenkin saarnaavat kuin uskossa olisivat omaa mantraansa.
Tarkoititko minua :D

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #41 : 28.05.2015, 12:29 »
Mutta mä en olekaan keskustelijana mikään väittelijä tai hyvä argumentoija, lähinnä tyydyn jakamaan kokemukseni tai mielipiteeni.
Monesti nuo todella vahvan mielipiteen ja bunkkerin omaavat on myös niitä jotka ei kykene argumentoimaan, näkemään asiaansa toiselta/toisen kantilta, mutta kuitenkin saarnaavat kuin uskossa olisivat omaa mantraansa.
Tarkoititko minua :D
En

submit

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #42 : 28.05.2015, 12:33 »
Mutta mä en olekaan keskustelijana mikään väittelijä tai hyvä argumentoija, lähinnä tyydyn jakamaan kokemukseni tai mielipiteeni.
Monesti nuo todella vahvan mielipiteen ja bunkkerin omaavat on myös niitä jotka ei kykene argumentoimaan, näkemään asiaansa toiselta/toisen kantilta, mutta kuitenkin saarnaavat kuin uskossa olisivat omaa mantraansa.
Tarkoititko minua :D
En
Fine :) Mutta täytyy myöntää, että pikkasen on tuttua tuo omallekin kohdalle. Jos kerran tiedän, minkälainen BDSM tai D/s on MUN mielestä antoisinta, toivoisin muidenkin hiffaavan sen, mikä on parasta  :love:


Mutta toki niin, mikä sopii mulle, ei välttämättä ole kaikkien muiden juttu.

Lisätty sana: kaikkien :)
« Viimeksi muokattu: 28.05.2015, 19:06 kirjoittanut submit »

Maasterix

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #43 : 28.05.2015, 16:59 »

Minä en voi käsittää mastereiksi itsensä luokittelevien itseluottamusta ja varmuutta. Siinä on jotakin mystistä. Ymmärrän siis, että erilaisten toiveiden ja tarpeiden täyttämisen edessä kokee epävarmuutta ja halua tulla hyväksytyksi. En voi uskoa kaikkien mastereiden olevan suuria ihmistuntijoita tai tunteiden tulkkeja, joten ihmettelen suuresti, mistä ne masterit ovat tehty, jotka kuulevat, näkevät ja vielä liikkuvat subiensa toiveiden ja tarpeiden toteuttamisen välimaastossa täysin tyytyväisinä itseensä.

Täällä BDSM-skenessä on vallalla käsitätmätön ajatus siitä että ihmisen pitäis olla koko ajan jotenkin epävarma itsestään, etsiä itseään ja omia mieltymyksiään ja luonteenpiirteitään jatkuvasti. Ja muuttua joksikin toiseksi jotta olis löytänyt jotain uutta itsestään.

Suurin osa ihmisistä löytää itsensä ihan mutkattomasti, osa jo hyvin nuorena ja osa vähän vanhempana, mutta kuitenkin löytää. Eikä täällä tyypillinen jatkuva etsiminen ole sen jälkeen mitenkään tarpeen. On vaan sitä mitä on, vaikkapa Dominoiva, tai alistuva.
Ja kun on löytänyt omat nahkansa on melkoisen helppoa olla itsevarma ja käyttäytyä sen mukaisesti, oli sitten Dominoiva tai alistuva. Toki on hyvä jos löytää itselleen sopivan kumppanin, sellaisen joka on myös omasta itsestään selvillä.

Komppaan IKRM:ää

Tunne_ja_tahto

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #44 : 31.05.2015, 15:36 »
Muutama asia pistää aina välillä silmään.

Mikä pakko on pistää ihmisiä mihinkään kategoriaan? Ihmiset kehittyvät tai ovat kehittymättä. Toki ymmärrän että lähtökohtaisesti on helpompaa, jos master tietää kuka on sub jne.

Toinen on se, että minusta kaikki asetelmat lähtevät päänupista. Toki itse toiminnassa se ei välttämättä aina näy.

Ja kolmas on se, että toiselle raja tulee nopeammin vastaan kuin toiselle. Se että ei pysty ylittämään joitakin rajoja, jotka toiselle ovat helppoja, ei tee ihmisestä huonoa tai hyvää.