Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelumaster  (Luettu 16119 kertaa)

Ambra

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #45 : 31.05.2015, 16:15 »
Tämä on ollut minusta todella mielenkiintoinen keskustelu seurata.

Submitille kiitos siitä, että selvensit, että on selkeästi kaksi koulukuntaa. Itse sanoisin, että siitäkin huolimatta keskustelu ei ole koskaan pahasta. Jokainen voi tuoda mielipiteensä ja elää tavallaan, mutta ajatustenvaihto on aina hyvästä. Itse olen kokenut puhtaan D/s -suhteen ja sitten tällaista uutta koulukuntaa. Itse tykkään enemmän jälkimmäisestä.

Joku kysyi, että tietääkö dominoiva aina mitä subi haluaa pelkästään luottaen omaan arviointikykyynsä ja ihmistuntemukseen. No ei tiedä. Pakko on jutella ja kyllä kaikki lähtee liikkeelle siitä, että ylipäätään osapuolten kemiat kohtaa. Pakko on vähän kysellä mitä alistuva haluaa ja mitkä on ne ehdottomat nounout ja ylipäätään vain keskustelemalla voi päästä sen verran lähelle toista, että tietää onko onnistumisen mahdollisuuksia. Aina sitä ei ole.

Se, että itse sessiossa subi onkin se joka sanelee ja ohjaa koko hommaa on minusta kaukana koko ideasta. Rajat on vedettävä ennen settiä ja dominoiva päättää sitten itse session aikana suunnan, määrän ja laadun. Jälkeen päin voi pitää sitten palautekeskustelua, jos katsotaan tarpeelliseksi. Voihan siinä toki subi pullikoida vastaan, mutta itse olen ainakin sitä mieltä, että turvasana(t) on olemassa sitä varten, että subi voi ilmaista mielipiteensä session aikana.

Itse olen siis sitä mieltä, että palvelukatalogia voi selailla ennen itse asiaa, mutta sen jälkeen saa mitä on tilannut höystettynä dominoivan omalla näkemyksellä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #46 : 31.05.2015, 19:31 »

Joku kysyi, että tietääkö dominoiva aina mitä subi haluaa pelkästään luottaen omaan arviointikykyynsä ja ihmistuntemukseen. No ei tiedä.

Tietysti tietää, subi haluaa aina sitä mitä Herra haluaa. Jos ei halua, on karkkikauppasub, kokemusten hankkija tai elämysmatkailija, eikä se ole ollenkaan sama asia kuin sub.

Nick

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #47 : 31.05.2015, 19:37 »

Joku kysyi, että tietääkö dominoiva aina mitä subi haluaa pelkästään luottaen omaan arviointikykyynsä ja ihmistuntemukseen. No ei tiedä.

Tietysti tietää, subi haluaa aina sitä mitä Herra haluaa. Jos ei halua, on karkkikauppasub, kokemusten hankkija tai elämysmatkailija, eikä se ole ollenkaan sama asia kuin sub.

Sitten on karkkikauppamastereita jotka haluavat vain tietynlaisia subeja tai subin. Koska kokemus ja elämys.  :P

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #48 : 31.05.2015, 21:41 »

Joku kysyi, että tietääkö dominoiva aina mitä subi haluaa pelkästään luottaen omaan arviointikykyynsä ja ihmistuntemukseen. No ei tiedä.

Tietysti tietää, subi haluaa aina sitä mitä Herra haluaa. Jos ei halua, on karkkikauppasub, kokemusten hankkija tai elämysmatkailija, eikä se ole ollenkaan sama asia kuin sub.

Sitten on karkkikauppamastereita jotka haluavat vain tietynlaisia subeja tai subin. Koska kokemus ja elämys.  :P
Eikö se ole järkeä että on valikoiva, sillä jos kaiken hyväksyy. niin todelisia pommeja joutuu kestämään, sillä massasta on vaikea ihan helpolla ne kaikkikotona olevat löytää. Tähän kyllä on paras keino mennä mielummin pää edellä, eikä vain haaranväli tuntumalla. sillä kun vaivautuu pikkasenkin keskustelemaan, niin hyvin äkkiä huomaa kannattaako panosta, sillä elämä on tunnetusti lyhyt. Tietenkin jos onsen verran itse itsepäinen, että ei opi muutamasta epäonnistumisesta jo ne merkit mihin kannattaa kiinnittää huomiota, niin sitten voi varman luokitella jonkin asteen masokistiksi, sillä mitä on seurannut vierestä, niin ongelmien määrällä ei tunnu olevan mitää kohtuua, jos sattuu oikean unoelman mukaansa ottamaan:)

Maaria

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #49 : 01.06.2015, 21:36 »

Joku kysyi, että tietääkö dominoiva aina mitä subi haluaa pelkästään luottaen omaan arviointikykyynsä ja ihmistuntemukseen. No ei tiedä.

Tietysti tietää, subi haluaa aina sitä mitä Herra haluaa. Jos ei halua, on karkkikauppasub, kokemusten hankkija tai elämysmatkailija, eikä se ole ollenkaan sama asia kuin sub.
Höpsis. Olikos allekirjoittanut konservatiivisen linjan kannattaja? Meinasin jo tarttua aiemmin tuohon konservatiivi termiin. Jos nyt bdsm historiaa selaa taaksepäin, niin kyllä se kokemuksien ja salaisen intohimon tai kielletyn hedelmän maistaminen on konservatiivisempaa kuin jonkunlainen 24/7 ja kaikilla elämän osa-alueilla d/s taajuudella eläminen. Jopa elämänsä puolesta pelkäävällä orjalla on omat halut. Eriasia on miten ne omat halut tai mieltymykset ilmaisee niin että itse saa, mitä haluaa ja samalla toinenkin. Vaikkakin itsekin mielelläni alistun kokonaisvaltaisesti. Se luo turvaa ja tasapainoa. Mutta että aina haluaisin oikeasti ja tosissani? En. Alistunko? Joo, koska niin on sovittu.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #50 : 01.06.2015, 23:20 »
Joo, koska niin on sovittu.

Todella huono syy alistua. Varmaan suurikin nautinto dominoivalle saada sovittua alistumista ilman sielua.

IKRM

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #51 : 01.06.2015, 23:26 »

Minä en voi käsittää mastereiksi itsensä luokittelevien itseluottamusta ja varmuutta. Siinä on jotakin mystistä. Ymmärrän siis, että erilaisten toiveiden ja tarpeiden täyttämisen edessä kokee epävarmuutta ja halua tulla hyväksytyksi. En voi uskoa kaikkien mastereiden olevan suuria ihmistuntijoita tai tunteiden tulkkeja, joten ihmettelen suuresti, mistä ne masterit ovat tehty, jotka kuulevat, näkevät ja vielä liikkuvat subiensa toiveiden ja tarpeiden toteuttamisen välimaastossa täysin tyytyväisinä itseensä.

Täällä BDSM-skenessä on vallalla käsitätmätön ajatus siitä että ihmisen pitäis olla koko ajan jotenkin epävarma itsestään, etsiä itseään ja omia mieltymyksiään ja luonteenpiirteitään jatkuvasti. Ja muuttua joksikin toiseksi jotta olis löytänyt jotain uutta itsestään.

Suurin osa ihmisistä löytää itsensä ihan mutkattomasti, osa jo hyvin nuorena ja osa vähän vanhempana, mutta kuitenkin löytää. Eikä täällä tyypillinen jatkuva etsiminen ole sen jälkeen mitenkään tarpeen. On vaan sitä mitä on, vaikkapa Dominoiva, tai alistuva.
Ja kun on löytänyt omat nahkansa on melkoisen helppoa olla itsevarma ja käyttäytyä sen mukaisesti, oli sitten Dominoiva tai alistuva. Toki on hyvä jos löytää itselleen sopivan kumppanin, sellaisen joka on myös omasta itsestään selvillä.

Ei itsevarmuudessa ole mitään mystistä. Jos malttaa tutustua ja keskustella avoimesti ennen mitään puuhailuja, on helppo toimia. Kaikenlaisia tekniikoita voi opetella, mutta halu (ja kyky) dominoida joko on tai ei. Se ei ole opeteltavissa.

IKRM:ltä hyvin muotoiltu. Luulenpa, että ne ikuiset etsijät ovat (tiedostamattaan?) kateellisia tällaisille, jotka ovat itsensä ja omansa löytäneet ja tyytyväisinä leikkivät omalla hiekkalaatikollaan   :)


-katy-

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #52 : 02.06.2015, 00:36 »

Ei itsevarmuudessa ole mitään mystistä. Jos malttaa tutustua ja keskustella avoimesti ennen mitään puuhailuja, on helppo toimia. Kaikenlaisia tekniikoita voi opetella, mutta halu (ja kyky) dominoida joko on tai ei. Se ei ole opeteltavissa.

IKRM:ltä hyvin muotoiltu. Luulenpa, että ne ikuiset etsijät ovat (tiedostamattaan?) kateellisia tällaisille, jotka ovat itsensä ja omansa löytäneet ja tyytyväisinä leikkivät omalla hiekkalaatikollaan   :)
Kenties,mistä tietää,kateus on myös Kinkyn vaivana joskus,hihhihhii.
Luultavasti joku on mullekin kateellinen,kun on tällainen loputon etsijä-viitisen vuotta jopa tajuillut näitä Kinkyjä asioita eli vissiin jotenkin niukinnaukin olen pelastuneiden joukossa  :D

Laiska töitään luetelmoi,mutta mitä olen ollut asioissa mukana,jopa miittejä järkkäämässä ja hihat ylös käärittynä, niin tullut tunne, että aika vähän ihmiset haluavat keskustella ja tutustua avoimesti-tai kenties mä olen vaan niin tylsä tyyppi.
Mielestäni ei pidä olla liian valmis ja itsevarma-kuvitella,että kokemus ja intuitio riittää ihan kaikkeen ja ettei mitään keskusteluja ja tutustumisia edes tarvita. Riittää kun laskee käden reidelle tai tarttuu niskatukasta kiinni  :)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #53 : 02.06.2015, 08:52 »
Joo, koska niin on sovittu.

Todella huono syy alistua. Varmaan suurikin nautinto dominoivalle saada sovittua alistumista ilman sielua.

IKRM
Painotus oli varmaankin sanalla "aina"
Uskon ja tiedän sellaisia aikoja olevan jolloin ei alistuminen huvita yhtään. Silti alistuu koska niin on sovittu.
Alistuminen ilmenee tekoina. Aina ei jaksaisi. Se ei vähennä yhtään sitä tietoisuutta, että on alistuva jollekin. Tämä on asenne ja lupaus - sopimus.

Maaria

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #54 : 02.06.2015, 10:29 »
Kyllä minä voin ihan rehellisesti sanoa olevani kateellinen itsevarmoille ihmisille. Rauhallinen itseluottamus ja varmuus ovat sellaisia piirteitä, joiden edessä minä tunnen ihailua, koska  itselläni niitä ei niin suunnattomasti ole seksuaalisuuden osalta. Tai suhteellista tuokin. Minä en ole niin itsevarma kuin toivoisin olevani. Olisi aika kamalaa, jos pitäisi mieltää itsensä huonommaksi tai sopimattomaksi hieman naurettavaksi jopa, koska haluan kasvaa itsevarmemmaksi.

Dominointia voi opetella. Ihan kaikkea voi oppia. Mutta totta on se, että joissain ihmisissä on sellainen voima tai piirre luonnostaan, että he saavat ihmiset polvilleen. Tuota piirrettä on kyllä hankala opetella.


Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #55 : 02.06.2015, 10:29 »

Joku kysyi, että tietääkö dominoiva aina mitä subi haluaa pelkästään luottaen omaan arviointikykyynsä ja ihmistuntemukseen. No ei tiedä.

Tietysti tietää, subi haluaa aina sitä mitä Herra haluaa. Jos ei halua, on karkkikauppasub, kokemusten hankkija tai elämysmatkailija, eikä se ole ollenkaan sama asia kuin sub.
Höpsis. Olikos allekirjoittanut konservatiivisen linjan kannattaja? Meinasin jo tarttua aiemmin tuohon konservatiivi termiin. Jos nyt bdsm historiaa selaa taaksepäin, niin kyllä se kokemuksien ja salaisen intohimon tai kielletyn hedelmän maistaminen on konservatiivisempaa kuin jonkunlainen 24/7 ja kaikilla elämän osa-alueilla d/s taajuudella eläminen. Jopa elämänsä puolesta pelkäävällä orjalla on omat halut. Eriasia on miten ne omat halut tai mieltymykset ilmaisee niin että itse saa, mitä haluaa ja samalla toinenkin. Vaikkakin itsekin mielelläni alistun kokonaisvaltaisesti. Se luo turvaa ja tasapainoa. Mutta että aina haluaisin oikeasti ja tosissani? En. Alistunko? Joo, koska niin on sovittu.
Eikö orja osaa tuoda omat halunsa ja mieltymykset esille, jolloin Dominoiva muokkaa niistä sellaisia mitkä itseään kiinnosta toteuttaa,  jolloin orja on itse asiassa se aktiivinen osapuoli, joka haluaa itsestään tutkia niitä puolia jotka voivat olla epämieluisa mutta kiinnostavia. Jolloin se jännitys tulee siitä miten nämä toteutetaan, eikä niin kuin asiakaspalvelumasterien tilanteessa, jossa toteutetaan vain se mitä pyydetään.

misuli_n

Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #56 : 02.06.2015, 14:06 »
 ..


« Viimeksi muokattu: 02.06.2015, 18:49 kirjoittanut misuli_n »

Sindy68

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #57 : 02.06.2015, 16:25 »
Kun kyse on vapaasta tahdosta molemmat saavat ansionsa mukaan. Niin Herra, kuin narttu  >:D  Arvostus ja alistuminen tulee ansaita, muutoin se ei ole luontaista. Yhteisen kemian rakennuttua vastavuoroisuus ja palveleminen syntyy luonnostaan, koska kumpikin haluavat niin saada, kuin antaa 110% tai enemmän.  ;)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #58 : 02.06.2015, 19:07 »
Yhteisen kemian rakennuttua vastavuoroisuus ja palveleminen syntyy luonnostaan, koska kumpikin haluavat niin saada, kuin antaa 110% tai enemmän.  ;)

Tätä juuri tarkoitin.

IKRM

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelumaster
« Vastaus #59 : 02.06.2015, 19:14 »
Yhteisen kemian rakennuttua vastavuoroisuus ja palveleminen syntyy luonnostaan, koska kumpikin haluavat niin saada, kuin antaa 110% tai enemmän.  ;)

Tätä juuri tarkoitin.

IKRM

Tämä keskustelu pässyt hieman ohittumaan pitkänviikonlopun tiimellyksessä landella... mutta, ah -- paljon, paljon tekis mieli muotoilla.. Yllämainitut fraasit "niin pätee".. - että miettii toisaalta miksi analysoida enempää...?! ( varsinkin kun olen analysoimalla ehkä rikkonut 99% omista suhteistani.. lue = aika ankara itseä kohtaan,mutta monasti nainenkin on antanut suhteeseen vain sen 99% - joka ei riitä... ) niimpä