Kirjoittaja Aihe: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?  (Luettu 33126 kertaa)

saappaat

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #15 : 16.03.2011, 07:52 »
On mukava lukea ihmisten mielipiteitä eri asioista ja ottaa kantaa niihin. Täältä saa myös moniin mieltä askarruttaviin kysymyksiin, vastauksia. On niin erilaisia ihmisiä ja ajatuksia, hyvä niin, sillä eihän keskustelua syntyisikään jos kaikki olisivat samaa mielta.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #16 : 18.03.2011, 22:10 »
Alunperin "suoritin teoriaopintoja" ...lueskelin asioista ja niiden tekemisestä turvallisesti. Myös muiden näkökulmat kiinnostivat, sitten erehdyin kommentoimaankin ja hups, jumituin sivustoille. Samalla sain useita uusia ystäviä ja tuttavia, ihmisiä joiden kanssa näistäkin jutuista voi rupatella siinä missä ruokaresepteistä tai bensan hinnasta :)  Ja toisinaan ei voi lähteä ulos, silloin netin kautta tavoittaa muut peewot :)
Pisteenä iin päälle...netistäkin voi löytää sopivaa seuraa  :-*

Simone

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #17 : 19.03.2011, 01:23 »
Alunperin "suoritin teoriaopintoja" ...lueskelin asioista ja niiden tekemisestä turvallisesti. Myös muiden näkökulmat kiinnostivat, sitten erehdyin kommentoimaankin ja hups, jumituin sivustoille. Samalla sain useita uusia ystäviä ja tuttavia, ihmisiä joiden kanssa näistäkin jutuista voi rupatella siinä missä ruokaresepteistä tai bensan hinnasta :)  Ja toisinaan ei voi lähteä ulos, silloin netin kautta tavoittaa muut peewot :)
Pisteenä iin päälle...netistäkin voi löytää sopivaa seuraa  :-*

Mauje - niin täysin kiteytit myös minun aatokseni!
Minä roikun täällä myös sen takia, että kun moni katsoo illalla telkkaria niin minä roikun netissä (kun ei siis telkkaria oo eikä ihan heti tuu).
On tässä myös joku sellainen "kuulun joukkoon" aspekti, on hyvä olla paikka jossa ei tarvitse spennailla eikä selitellä vaan voi puhua asioista suoraan, ilman kiertoilmaisuja ja noloilematta.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #18 : 19.03.2011, 10:05 »

On tässä myös joku sellainen "kuulun joukkoon" aspekti, on hyvä olla paikka jossa ei tarvitse spennailla eikä selitellä vaan voi puhua asioista suoraan, ilman kiertoilmaisuja ja noloilematta.

Meneppäs kertomaan työpaikalla, että katsokaa tytöt miten ihanan suuren mustelman sain eilen pakarani vasempaan sivuun. Pingismaila oli kyllä aika armoton mutta niiiiiiiin ihana.
Ei se toimi näin.
Mutta täällä voi huoletta sanoa vaikka mitä ja se kuuluu luonnollisena osana tätä kulttuuria.

Simone

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #19 : 19.03.2011, 11:46 »
Meneppäs kertomaan työpaikalla, että katsokaa tytöt miten ihanan suuren mustelman sain eilen pakarani vasempaan sivuun. Pingismaila oli kyllä aika armoton mutta niiiiiiiin ihana.
Ei se toimi näin.
Mutta täällä voi huoletta sanoa vaikka mitä ja se kuuluu luonnollisena osana tätä kulttuuria.

 ;D *reps!*
Just näin!

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #20 : 19.03.2011, 11:59 »
Nimenomaan...kaikille ei voi kehaista et olipa ihan sairaan kiva viikonloppu ;D

MarkoT

Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #21 : 19.03.2011, 12:25 »
Ei voi Ei.

Kohdistuu "kehaisijaa" kohti nyrpeitä katseita  :(
Voi miten me ihmiset jaotellaan toisemme, suvaitsevaisuus on joskus niin kaukainen "ajatus"

Koo

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #22 : 19.03.2011, 19:29 »
Joskus kaipaa juttuseuraa, joskus muunlaista seuraa - ilman että aina tarvitsee käyttää tuhottomasti aikaa ja vaivaa sen selvittämiseen, että miten se mahdollinen kaveri suhtautuu mieltymyksiini. Joskus haluaa vain lueskella muiden juttelua osallistumatta.

Yleensä tunnen itseni vieraaksi millä tahansa foorumilla; tämänkaltaisilla ehkä vähiten :D

Jake

Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #23 : 23.08.2012, 19:11 »
Miksi roikumme täällä, näillä BDSM foorumeilla? Miksi tulen tänne takaisin? BDSM, onko se harrastus? Onko foorumi kuin lennokkikerho? Harrastan valokuvausta, mutta en roiku valokuvaus foorumeilla. Harrastan musiikkia, musiikkifoorumit ei ei.


Heh!  ;D  Exäni meni 10 vuotta sitten naimisiin.info -foorumille, koska halusi kuulla kokemuksia ja säästää häiden kuluissa. Hän on siellä edelleen, enkä usko että hirveästi keskustelee enää hääasioista...  ;)

Veikkaan, että minulle käy täällä juuri noin; haen tietoa, kokemuksia ja ystäviä, mutta jumitan tänne kun ne tarpeet on tyydytetty. Olen toki yrittänyt kykkiä monella muullakin foorumilla, mutta ei se ole toiminut mun kohdalla. Mä kokoustan työni puolesta hyvin paljon ja olen oppinut, että mulla on tarvittaessa kirjallisia töitä mukana jos kokous jumittaa ja jauhaa. Toki osallistun jauhantaan JOS minulla on sanottavaa, muuten olen hiljaa koska en pysty vaikuttamaan/nopeuttamaan/tehostamaan kokousta. Foorumeilla mulla on usein sama rooli, eli kuuntelen/luen paljon, mutta kommentoin harvakseltaan jos mulla ei ole uutta sanottavaa. 

Hyvin lyhyellä kokemuksella (tästä foorumista) voin sanoa, että täällä tuntuu olevan varsin lämmin tunnelma toisin kuin monilla muilla foorumeilla: asioista voidaan keskustella ja [tiukkaa] kuittailua tapahtuu mielestäni vähän (vaikka vahvojen ihmisten voisi kuvitella reagoivan toisinkin).

Mutta kysymykseen miksi "roikun" täällä (olen roikkunut peräti alle viikon  ;D ): mitä väliä niin kauan kun hyvältä tuntuu!  :))

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #24 : 22.11.2014, 19:27 »
Pyrkimässä kaiketi ujouden yli ja etsimässä häntä. Vaikka profiili muuta väittääkin.

-katy-

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #25 : 22.11.2014, 19:48 »
Mää stalkkaan..no ei nyt ihan täysin niinkään. Miksi ihmiset ylipäätään ovat ja roikkuvat eri foorumeilla..(henk.koht.kai se on jotain yksinäisyyden lievitystä ja ajankulua ja kai itse aihekin vielä vähän jaksaa kiinnostaa.) Kumppania ei ole löytynyt miltään foorumilta,ei täältäkään, mutta muutaman ystävän olen löytänyt baarista ja jopa käynyt yhdessä reissussa. Jollain lailla ei jaksa enää olla epätoivoinenkaan,se on voimia vievä tunne ja kokemus. Silti, ystävyys on jo itsessään erittäin arvokas asia, vaikkei nähtäisi kovinkaan usein.

 Ja ettei liian auvoiselta vaikuttaisi,niin kyllä sitä mieluiten "seurustelisi" tuolla ulkona ihmisten kanssa kuin netissä.
 Työ on yksi asia, mikä vie siinä määrin puhtia,että ei jaksa niin usein lähteä ihmisten ilmoille kuin haluaisi ja olis viisasta.
No, ehkä tää tästä vielä iloksi muuttuu
« Viimeksi muokattu: 22.11.2014, 21:50 kirjoittanut katy »

X-Myster

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #26 : 24.11.2014, 00:53 »
Pieni optimisti sisälläni kai se pitelee täällä. Ajantappamisen lisäksi ::)

MaisteriX

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #27 : 24.11.2014, 12:17 »
Odotan yhä sitä ensimmäistä viestiä, jossa joku kertoo kroissantin ja mokkalaten jälkeen räntäsateen näyttävän kauniilta ja koskettavan ihqusti hänen innosta pomppailevaa sydäntään ennen haasteellisen, mutta niin paljon antavan työpäivän alkua.

Peukku :love:

Peukku :love:

Peukku Mysterin kuvalle....kiva.... :love:

(Helevetin tylsä  Ihqun outo....eihän muumissa oo muita reikiä ku silmät) :o Miten se hengittää?

Lähden tästä duuniin. Halit kaikille tutuille. Ihan oikeasti :)
« Viimeksi muokattu: 24.11.2014, 12:34 kirjoittanut MaisteriX »

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #28 : 24.11.2014, 12:38 »
PERSETTÄHÄN TÄÄLLÄ VONGATAAN!


Kaikki muu on selittelyä.  >:(


 ;D

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #29 : 24.11.2014, 12:59 »
Juuri tällä hetkellä en oikeastikkaan tiedä..

Mutta kivat kaverit,uudet tuttavat ja juttuseura toistaiseksi vielä pitävät täällä.