Kirjoittaja Aihe: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?  (Luettu 33051 kertaa)

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #30 : 24.11.2014, 14:42 »
Keskustelua, popparin mutustelua seuraillessa, popparinmutusteluhetkiä muille luodessa...


Ei vaan, ihmiset, suurimmassa määri mukavat sellaiset mut täällä pitää :)

windmillsw

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #31 : 24.11.2014, 16:25 »
samanhenkisyys. saa olla oma pervo itsensä, eikä kukaan pelästy sitä

chilinen

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #32 : 24.11.2014, 20:21 »
Muistan, kun ekan kerran menin cityn kinky baariin. Tunsin tulleeni kotiin. Ensin vain kuulostelin, sitten aloin osallistua juttuihin, ja lopulta löysin itseni miitistäkin. Mun onneni on, että olen törmännyt irl ensin ihan aitoihin, hauskoihin, upeisiin tyyppeihin, joista on sittemmin tullut ystäväpiiri. Edelleen roikun täällä reliikkinä, ihan vain siksi, että voi olla oma itsensä, miettiä mustelmia ja piiskauksia ilman outoja katseita työkavereilta, ja ennen kaikkea tykkään tutustua uusiin nikkeihin/ihmisiin. Voi olla oma itsensä hyvässä seurassa :) Ja joo, aina ei kaikki miellytä, tulee äkkivääriä mielipiteitä puolin ja toisin, mutta se taas on tämän paikan suola. Hyvässäkin mielessä, ei aina huonossa.

Knknti

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #33 : 25.11.2014, 12:59 »
Miksikö olen täällä?

Lähinnä vilkuilen, jos joku sattuisi avaamaan mielenkiintoisen keskustelun jostain itseänikin kiinnostavasta aiheesta, ja sitä pääsisi sitten kommentoimaan.
Näitä vaan on aika harvoin. Voisinhan toki avata itsekin keskusteluja, mutta yleensä kirjoittelen omia pohdintojani muualla.

Athene

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #34 : 27.11.2014, 21:27 »
En nykypäivänä roiku täällä kovinkaan paljon kun muutama vuosi sitten milloin minä kirjaimellisesti asuin täällä. Mutta vilkaisen silloin tällöin, käyn läpi viestiketjun ja jos löydän jotain itselleni mielenkiintoista, luen. Lähinnä viime aikoina on tullut kyllä kuitatuksi lukemattomat uudet viestit luetuiksi.

Mutta on tänne kyllä ihan kiva tulla poikkeamaan. Pahimmat riidatkin vissiin on koettu jo, eli murkkuikä alkaa olemaan ohi :).

Mr.Inathu

Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #35 : 29.11.2014, 13:10 »
Aika harvoin nykyään kinkyfoorumeilla, aiemmin enemmänkin. Pääasiassa kiinnostaa rakentava keskustelu, jonka tarkoituksena on lopputuloksena tuottaa kaikille keskustelijoille enemmän kuin heillä oli alunperin... Jostain kumman syystä nämä keskustelut vain tuppaavat aina siirtymään sähköpostiin tai alkamaan suoraan siellä.

Vihaan tarkoituksellista fleimaamista ja erityisesti tarkoitushakuista disinformaation tuottamista, mutta kaipa se on tullut verkkoon jäädäkseen, kun sitä nykypäivänä tuotetaan jo valtioidenkin rahoittamana :(

Täällä usein lähinnä kirjoittamassa omista kokemuksistani toivoen, että ne herättäisivät uusia ajatuksia ja oivalluksia lukijoissa sekä parhaimmillaan saisivat ihmiset entistä enemmän ajattelemaan ihan itse omilla aivoillaan :)

-Mr.Inathu

hlö

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #36 : 30.11.2014, 01:22 »
Itse asiassa en tiedä?

Tunnus lähtee nyt, MORO!

Mr. Schmerz

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #37 : 02.12.2014, 20:25 »
Ehkäpä täältä hakee samanhenkistä seuraa. Työpaikkalla kun kahvikupposen ääressä avautuisi erityyppisten piiskojen vaikutuksesta voisi joku vetää kahvinsa väärään kurkkuun. Samoin saattaisi sukujuhlien tunnelma muuttua kummasti ;D

Kulkuri

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #38 : 10.09.2016, 16:40 »
Keväällä maaliskuun alusta alkaen, 11vk jalkakipsissä yksinkotona ja puhumatta. Siitä pitkästyminen ja turhautuminen sai palamaan tänne. Ilokseni havainnut, baarin yleinen henki ja keskustelut on nykyisin paljon paremmalla tolalla (turhia riitoja on nykyisin paljon vähemmän.) Nyt vain roikun ja katson, mitä eteeni tulee..

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #39 : 10.09.2016, 16:53 »
Luen mielelläni ihmisten mielenkiinnon kohteista, varsinkin sellaisista, jotka eivät ole ykkösenä listallani. Taidan olla aikamoinen tirkistelijä.

Mutta kivaa on osallistuakin keskusteluihin.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #40 : 10.09.2016, 17:37 »
Enimmäkseen tää on mulle viihdettä mutta myös osittain vertaisryhmän tukea.

neurobashing

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 112
  • Vatsakas nahkamies
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #41 : 10.09.2016, 18:40 »
"Why do you hang around." ihmetteli Morrisseyki Suedehead - biisissään..
 Lähinnä hupiahan tämä on, mutta joskus ihan mielenkiintoisia keskusteluja. Ei sen ihmeempää itsellä..

tiikki

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #42 : 10.09.2016, 18:43 »
Normaalisti katsomassa mitä JKL:ssä tapahtuu ja mainostan jos itse koetan saada jotain säpinää.

Jos olen tylsistynyt niin sitten saatan jopa osallistua keskusteluun.

submit

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #43 : 10.09.2016, 19:01 »
Siksi kun ei ole parempaakaan kinkyfoorumia. Tämä perustettiin aikoinaan paikkaamaan Leikkikehän jättämää aukkoa - Tuntematon Maa -sivusto oli jo melko hiljainen. Kukkalaatikko ei tuntunut omalta paikalta ja Sidottuna oli jäsenmäärältään pieni.

Sosiaalisuutta, viihdettä, välillä tietoakin.

Koska harvoin tulee käytyä IRL-baareissa, saattaa täältä löytää seuraa - ystäviä ja ehkä jotain enemmänkin.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #44 : 10.09.2016, 19:29 »
En tiedä.  Vanhasta tavasta varmaankin.