Kirjoittaja Aihe: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?  (Luettu 30148 kertaa)

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #60 : 27.01.2020, 12:04 »
Miksiköhän... tahdon kettuilla aloittajalle joten vastaan tosi vskavasti. En ymmärrä mitä järkeä on puhua ilmaa. Go on, haukkukaa autistiksi, ei se mitään :D

Tahdoin löytää kaltaistani seuraa. Yks lysti onko kaveri vai panopuu vai leikkikaveri vai wannabe-rakas (koska täytyy olla aika pihalla että rakastais tämmöstä vittupäätä), vai noiden yhdistelmä. Tahdon kaltaistani seuraa. Ja löysinkin jo yhden loistotyypin, jotenkin samoilla linjoilla. Kiitos baari! Lisää kyllä mahtuisi vielä, masturboin ja nostelen tarot-kortteja yksin. Aina hyvällä maulla.

Tosin panopuut... ei mua kiinnosta pelkkä paneminen enää. On tärkeämpääkin tekemistä.

Jolene

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #61 : 28.01.2020, 01:51 »
Mä haen rohkeutta heittäytymiseen.
Vasta 2 vuotta ollut genressä ja jostain syystä ihan solmussa itseni kanssa.

Violation

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #62 : 12.05.2020, 09:26 »
Keskusteluseuran takia. Täällä on mukavanoloisia tyyppejä, joista olen tosin tavannut vain kaksi. En etsi varsinaisesti seuraa. Ajankuluksi täällä chattaan ja luen näitä juttuja - eri mielipiteitä kiinnostavista aiheista.

Louhi

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #63 : 29.06.2020, 10:41 »
Seksuaalisuus ja seksi kaikissa muodoissaan kiinnostaa. Bdsm vetää puoleensa koko ajan enemmän. Seksuaalisuus on matka itseen. Mahdollisuus oppia tuntemaan itsensä (ja kumppani) entistä paremmin ja syvällisemmin. Nautinto, kipu, kauneus, raadollisuus, lempeys, kovuus, aistit, herkkyys...

Matka! Mikä ihana (teko)syy

Ekstrovertti

Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #64 : 17.07.2020, 04:39 »
Itselläni on varmaan tuo, että pääsee tutustumaan uusiin ja erilaisin tekniikoihin. Tuleekin paljon myös katsottua noita DIY kapineita. Koskaan ei jätä kylmäksi ja saa ajatukset lentoon.

Myöskin se, että todella hankalaa löytää sellaista porukkaa ketä on näistä niin avoin, että pääsisi oikeasti juttelemaan ja vaihtamaan ajatuksia. Miiteissä en kauheesti tykkää pyöriä, vaan haluaisin enemmän sellaista luonnollista tapaa tutustua ihmisiin tällä saralla. Myös tuo anonyymiys helpottaa kun ei tarvitse pelätä stigmoja.

On kai vain mukavaa vaihtaa ajatuksia sekä lukea sellaisia?

Lasher

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #65 : 19.07.2020, 16:42 »
Lähinnä ajanvietteeksi ja tiedonhakuun. Satunnaisesti on tullut vastaan joku sellainenkin johon tutustuminen on kiinnostanut. Ei tämä kovin mielekäs paikka ole, mutta miiteissä ja muissa tapahtumissa käymättömälle se varteenotettavin kanava.

Chennai

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 315
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #66 : 21.07.2020, 08:02 »
Aika nopeastihan tämä on läpi selattu mutta keskusteluja on mukava seurata - varsinkin silloin kun ne eskaloituvat oikein väännöksi. Loppujen lopuksi saman henkisten ihmisten seura, vaikkakin näin foorumin välityksellä on mukavaa. Myös seuranhakuun tämä on ihan järkevä paikka.  O0

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #67 : 21.07.2020, 18:28 »
Aikaisemmin olin täällä, kun halusin etsiä ja löytää tietoa, sellaisilta ihmisiltä, joilta löytyy omakohtaista kokemusta, ja tietämystä asioihin. Miten harrastaa turvallisesti asiaa X.
Mistä löytää leluja, mistä löytää seuraa, mistä, mitä, miten, milloin?

No pää on edelleen täynnä kysymyksiä vailla vastauksia, mutta pääosittain olen saanut tarvitsemani. Bdsmbaari on minulle täyttänyt "tehtävänsä" pääpiirteittäin.

No miksi siis edelleen roikun täällä, vaikkakin nykyään harvemmin? No edelleen samoista syistä kuin aiemminkin. Siihen lisäksi, jos mikään muu paikka, ei tarjoa ymmärrystä, jos mistään muualta en löydä henkilöitä, joiden kanssa puhua kinky jutuista... Ainahan se on tää bdsmbaari.

On tottakai muitakin sivustoja. On Reddit, on Fetlife, on Discord, kanavia on satoja. Bdsmbaari on kuitenkin minulle se tuttu ja turvallinen. Siitä on tullut osa elämääni, joka on omalla tavallaan tärkeä. Jos bdsmbaari suljettaisiin, kyllä se jättäisi ison tyhjiön elämääni.

Täältä olen löytänyt ihmisiä, ystäviä. Olen löytänyt miitti porukkaa. Hyviä vinkkejä, ja sekä mielen että silmän ruokaa, kun "nälkä" yllättää, mutta ei voi kenenkään kanssa harrastella.

Saattaa ehkä vähän kuulostaa kliseeltä, mutta en varmasti olisi sama ihminen, mitä nykyään olen ilman tätä alustaa. Samaa en voi sanoa monista muista alustoista, kuten Facebookista. Ja tämä siis tulee henkilöltä, joka on lähtökohtaisesti sitä mieltä, että suurimmaksi osaksi somet ja foorumit on loppujen aika mitätön osa omaa elämää.

Tästä paikasta netin syövereissä on tullut minulle erityinen.
Kiitos siitä monille täällä.  ;D

komppi

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #68 : 21.07.2020, 19:26 »
Ensisijaisesti olen täällä jakamassa niitä kuvasessioiden otoksia joita ei voi facessa jakaa sukulaisten nähtäväksi.  Ja täällä on myös usein todella hienoja kuvia joista saa itsekin uusia ideoita. AlastonSuomi on myös tuttu paikka, mutta siellä tuo kuvallinen ilmaisu rajoittuu aika yksipuolisesti piirakoiden ja meisseleiden esittelyyn. Olen kuitenkin ollut sen verran hereillä biologian tunneilla ettei se kuvasto järin uutta ihmisen rakenteesta enää anna, joten siksi omakin kuvakavalkaadi on lähtenyt (lapasesta?) uusille urille. Täällä voi heitellä linjoille aika erikoisiakin kuvia, ilman suurempaa lokeroitumisen pelkoa.

Mitä taas bdsm-maailmaan tulee niin olen aikoinaan ollut sen verran hyvässä koulutuksessa että aihepiiri on hyvinkin tuttu. Ja tässä elämän vaiheessa (pthyi, olenko vanha!?) sitä jo suurinpiirtein tietää mikä saa viisarin värisemään. Mutta aina sitä joku pääsee yllättämään mielenkiintoisella kysymyksellä tuolla foorumin puolella.  Fetissien maailma on aika mielenkiintoinen ja moneen suuntaan sykkivä. Siksipä seuraan näitä keskusteluja suurella mielenkiinnolla. Erityisesti puolenyön aikaan juuri ennen nukahtamista saa hyvät alitajunnan virrat lukaisemalla jonkun viestiketjun jossa mopo ei ole pelkästään lähtenyt käsistä, vaan höyryää jo liekeissä!   >:D
Puhumattakaan niistä ketjuista joissa se alkuperäinen aihe alkaa jo hautautua uuden kiivastuksen alle. Onneksi täällä kuitenkin keskustelun taso tuntuu pysyvän järkevän rajoissa.

Toki myös haaveena on löytää sielunkumppani ihan oikeassa elämässä. Tuntuu että tämä foorumi on lähinnä sitä omaa kieroa maailmankuvaa, joten siksi täällä tulee notkuttua toiveikkaana.

Violation

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #69 : 21.07.2020, 21:36 »
Keskusteluseuran takia. Täällä on mukavanoloisia tyyppejä, joista olen tosin tavannut vain kaksi. En etsi varsinaisesti seuraa. Ajankuluksi täällä chattaan ja luen näitä juttuja - eri mielipiteitä kiinnostavista aiheista.

Lisätäkseni edelliseen vastaukseeni vielä sen, että elämäni on nykyään hieman tylsää. Siksi käyn täällä.

ujotyttö

Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #70 : 19.08.2020, 21:23 »
kartuttamassa tietoa ja kenties tutustumassa uusiin ihmisiin. Ainakin muutama  tosi mukava tyyppi tarttunut jo matkaan. Heidän kanssa keskustellaan asioista niiden oikeilla nimillä   :love:

Aerity

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #71 : 19.08.2020, 21:30 »
Oppiakseni. Ymmärtääkseni. Löytääkseni itseni ja mitä oikeasti kinkynä haluan itselleni tehtävän/tekeväni muille.