Kirjoittaja Aihe: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?  (Luettu 30147 kertaa)

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« : 11.03.2011, 17:14 »
Miksi roikumme täällä, näillä BDSM foorumeilla? Miksi tulen tänne takaisin? BDSM, onko se harrastus? Onko foorumi kuin lennokkikerho? Harrastan valokuvausta, mutta en roiku valokuvaus foorumeilla. Harrastan musiikkia, musiikkifoorumit ei ei.

Alistun vain yhdelle,  joten ei sen takia täällä tarvitsisi roikkua. En etsi seuraa, vai etsinkö sittenkin, tiedostamatta? Olenko täällä varmuuden vuoksi, jos vaikka kaikki loppuu, niin tunnen muitakin? Olenko täällä todistaakseni itselleni, että olen normaali?

BDSM on nykyään osa minua, ei harrastus. Ei päivittäin, mutta mukana. Rehellisesti, seuraa en etsi, kavereita kylläkin. Tällä on mukavia ihmisiä, samanmielisiä ja kuitenkin myös erimielisiä.

Ilman toisia en tietenkään olisi täällä. Teidän takia olen. Me olemme täällä yhdessä.

Millan juttu: ”Niin paljon mieltymys, että jo fetissi” oli täällä minulle sellainen eka kirjoitus, miksi täällä ollaan kokemuksia jakamassa. Paras oli ”vaan suoran julkeaa tuijotusta” kohta. Hyvä kuvaus.

Sitten Smooth kysyi: ”Oletko orgasmikeskeinen?” Hyvä kysymys, kun en enää ole. Siis BDSM:ssä. Olin jo ehtinyt asiaa miettiä?

Huumori on tärkeää. Sitäkin pitää olla. Se ei saa vesittää asiallista keskustelua ja parasta on, jos huumori sivuaa BDSM:ää. Smooth on ”perpo” eli peruspositiivinen. Hauska juttu ja taitaa pitää paikkansa. Submit löytää helposti asioista sen huumoripuolen ja käyttää huumoria. Olen täälläkin jo muutaman kerran ainakin hieman hymyillyt, vaikka vakava olenkin  :)

Laitoin tämän tänne Baaritiskille, vaikka olisi sopinut pohdiskeluna Loungeen. Mutta haluaisin, että tässä niemen omaan ”Ikävät asenteet, tiukat pipot sekä ylenpalttinen vakavuus jätetään ulkopuolelle”.

Miksi te muut olette täällä?

submit

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #1 : 12.03.2011, 11:44 »
Miksi olen täällä tai yleensäkin BDSM-aiheisilla sivustoilla? Siihen on monia syitä ja nekin vaihtelevat. Yhteisöllisyyden tunne, yhteydenpito tuttuihin ja ystäviin - uusiakin välillä tulee. Vaikka en hakisikaan kumppania tai sessioseuraa, verkostoituminen on tärkeää. Varsinkin jos haluaa olla järjestämässä erilaisia tapahtumia, on hyötyä (ja iloa!) tuntea monenlaisia kinkyjä. Tiedon ja vinkkien saaminen BDSM-asioista on myös oleellinen osa-alue. Samoin kinky /eroottinen taide eri muodoissaan kiinnostaa sekä muoti, korsetit ja kengät.

Asun Oulussa ja minulla ei ole kuin pari naispuolista kinkykamua täällä, joten on kätevää kun on siinäkin mielessä koko maa käytössä. Toki miehetkin voivat olla ystäviä, ja ovatkin, mutta joskus on kiva jutella naisten keskenkin. Olen muutenkin innostuva siinä mitä teen, ja vietän ajoittain välillä aika (?!) paljon aikaa muutenkin netissä tai muuta tietokoneella tehden, siinä samalla tulee seurattua eri sivustoja.

Edit: omasensuuri iski ;)
« Viimeksi muokattu: 12.03.2011, 12:37 kirjoittanut submit »

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #2 : 12.03.2011, 12:26 »
Bdsm on muuttunut pikkusievästä harrastuksesta elämäntavaksi. Kinkiys on ollut sisälläni aina erilaisena tapana hahmottaa maailmaa.
Itselleni on tärkeää - kuten varmaan jokaiselle - että on osana niitä ihmisiä kenen kieltä puhuu.
Ryhmiä voi olla moniakin. Bdsm on yksi näistä joita tarvitsen hengittääkseni ja pysyäkseni sinä ihmisenä miksi olen syntynyt.
Bdsm:llä on vahva nälkä sisälläni jota haluan ruokkia olemalla samanhenkisten ihmisten seurassa ja ottamalla osaa samanhenkisten foorumeiden toimintaan.

Oma toimintani Dommena ja luovuuteni sisällä haluaa kehittyä koko ajan. Siihen tarvitsen myös näitä paikkoja joissa saan vihjeitä, joissa voin kysellä jostain ongelmasta. Joilla voin kertoa mokani ja nauraa yhdessä muiden kanssa.

Oman paikan löytäminen on kuin rakkauskertomus. Sen löytää, sitä haluaa kasvattaa ja sitä haluaa vaalia. Suhde syntyy pikkuhiljaa.
Bdsm-foorumiinkin voi olla rakkaussuhde. Kuin myös vihasuhde. Vahvoja tunteita mutta ennenkaikkea tunne siitä, että on oma paikka jossa haluaa olla.
Itselläni näitä paikkoja joihin on muodostunut suhde on tätä ennen yksi. Tästä ehkä tulee se toinen.
Aika sen näyttää.

Smooth

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #3 : 12.03.2011, 16:08 »
Minä tosiaan roikun useasti netissä. Ja mieluummin foorumeillä, ei niinkään chatissa. Syynä on yhteisöllisyys. Olen oikeassa elämässä reviiritietoinen ja kun työssäni en useastikaan tapaa kokonaista ihmistä vaan pelkästään ihmisen "pimeän puolen" tai "vinoutunut seksuaalisuuden" joilla on aika valmis ennakkokäsitys minusta, tarvitsen tosiaan yhteisön/vertaisryhmän ympärilleni. Kelle voin olla just se mitä olen. Naapurille jonka kanssa puhumme pihan kunnossapidosta en kuitenkaan aukeaa omasta elämästä melkein laisinkaan. Eikä pahemmin niillekään joilla on kohtuullinen ymmärrys minun työkuvastani ja elämäntavastani. Keskusteluaiheet jäävät selkeästi turvalliselle alueelle. Eikä intresseissani ole pakosti "valistaa" yhtään ketään asian tiimoilta.

Täällä en ole sulkeutunut, tosielämässä saatan ollakin. Ainakin varautunut. Tänne voi tulla muutekin kun sovituina aikoina. Ja täältä pääsee pois jos ei enempää jaksa seurustella.

Olen myös tapanut mahtavia tyyppejä. Ajatella nyt tämäkin projekti, puserretty kasaan käytännössä puolessatoissa viikossa... Ja muut ihmiset, nikeillä on kasvot kun uskaltaa olla muutakin kun nikki.

Minulle oma seksuaalisuuteni ei ole asia jonka kanssa pitää painiskella, eli sitä aihetta minun ei tarvitse enään vatvoa. Ei ainakaan kovin paljon. Yhteisöllisyyden lisäksi tietty infomaatio ja kaikenlaiset vinkit kaikkeen uuteen ovat melko arvokasta antia.

Siksi minä olen foorumeilla.

Hermes

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #4 : 13.03.2011, 08:21 »
Ehkä siksi että IRL, umpivaniljoiden keskellä, ei näistä asioista viitsi kauheasti huudella. Foorumeilla tapaa samanmielisiä joiden kanssa voi siirtyä suoraan kiinnostavaan aiheeseen ilman että ensin joutuu perustelemaan miksi on kinky, tai puolustamaan omaa oikeuttaa olla sellainen kuin on.

Se miksi ihmiset palaavat yhä uudestaan tutuille foorumeille, johtunee siitä, että kinky-yhteisöstä tulee tavallaan vaniljoilta suljettu oma maailma, salaseura. Se luo hyväksytyksi tulemisen ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, ja on varmaan jossain määrin myös huumaavaa koska palaamme aina vain takaisin ottamaan uuden annoksen. ::)

MarkoT

Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #5 : 13.03.2011, 10:19 »
Mielenkiintoiset asiat ja uudet "ideat" luovat mielenkiintoisia hetkiä kinky-sivuilla. Ystävien ja tuttujen tapaaminen chateissa  ;D

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #6 : 13.03.2011, 16:41 »
Jäin miettimään tätä vakavasti...Yhteisöllisyys on tärkeää, kaverit, ystävät, tutut. Paikka, jossa voi olla oma itsensä ja kertoa mielipiteensä vapaasti, paikka, jossa sinut hyväksytään juuri sellaisena kuin olet...Suhteellisen monella foorumillahan tässä on tullut pyörittyä vuosien varrella. Toivottavasti täällä vältytään kinkykansalle tyypilliseltä riitaisuudelta..

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #7 : 13.03.2011, 17:07 »
^

Niin, onko kinkykansa sitten muista skenejä riitaisampi?
En ole itse vielä törmännyt koskaan ainoaakaan yhteisöön tai nettisaittiin, missä ei jossain vaiheessa tulisi jotain erimielisyyksiä. Se, miten ne asiat pui, onkin sitten eri asia.

Minä olen täällä ensisijaisesti omien kuvien ja muiden kuvien takia. En vain yksinkertaisesti voi sille mitään, mutta valokuvas kaikessa muodossaa vetää muo puoleensta todella vahvasti. Kuvat ovat tosiaan tällä hetkellä ainut kanavani kinkymaailmaan. Kuvista etsin fantasioita ja kuvaamalla luon niitä.

hiz

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #8 : 14.03.2011, 12:57 »
Foorumit on minulle tapa oppia uutta, nähdä uusia näkökulmia, ihmetellä että on niin moni muu joka tuntee samoja asioita jota itse tunnen vaikka ne tuntuu minusta välillä niin oudoilta. Saada omat mietteeni selvemmiksi yrittämällä pistää ne sanoiksi, ja aina välillä tulla hiukan ravistelluksi hereille joskus ihan metsään menneistä oletuksistani muiden foorumilaisten kommenttien avulla.
 
Bdsm on minulle kiihottavaa seksiä, mutta on osoittautunut myös yllättävän voimakkaaksi apuvälineeksi jotenkin kasvaa ihmisenä, oppia itsestäni uutta ja se on joskus kivuliastakin, hämmentävää tai sen verran ihanaa että on ihan pakko saada välillä jakaa ne tunteet muiden kanssa jotka ymmärtävät mistä on kyse.

Foorumeilla tykkään erityisesti lukea minua kokeneempien "viisauksia", niin ettei tarvitse pudota ihan joka kuoppaan itse, ja ehkä niiden innostamana löytää uusille kiinnostaville urille jonne ei itse olisi muuten ihan heti keksinyt mennä.

Verna

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #9 : 14.03.2011, 13:59 »
Olen hakemassa lähinnä näkökulmia, vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin ja miksei uusia ideoitakin? Keskustelumuodossa näistä saa paljon enemmän irti, kuin artikkeleja tms. lukemalla. Käymällä läpi olemassaolevia keskusteluja voi myös saada langan päästä kiinni, kun jokin asia mietityttää, mutta ei ole osannut muotoilla sitä kysymykseksi.

Toisaalta tämäkin ketju on aika jännä, kun huomaa, mikä kaikki voi olla muille tärkeää. Itse olen varsin toimintakeskeinen tyyppi. Kuvia voi tietysti olla kiva katsella, puolisoni silmäilee niitä yrittäessään löytää uusia leikkivälineratkaisuja, joita voisi sulauttaa asunnon sisustukseen vailla pelkoa kyselyistä, että "mikä tuo on?" Itse olen kiinnostuneempi kuvien tilanteista ja tunnelmasta, pukeutuminen tms. ulkonäkökysymykset eivät herätä huomiota, kun ei ole minkään sortin fetissiä vaatteisiin ja materiaaleihin. Sessiointi ei minun puolestani vaatisi erityistä asureksvisiittaa, kunhan actionia piisaa ;)

Viisaat päät yhteen lyömällä toivottavasti voi saada elämästä oman kumppanin kanssa enemmän irti. Kaksillakin aivoilla voi ideoida paljon kivaa, mutta enemmän ideoita irtoaa vaikka kymmenen keskustelijan kesken :)

ursa

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #10 : 14.03.2011, 17:57 »
On erittäin hienoa, että on tälläinen yhteisö, missä voi lukea muiden kinkstereiden juttuja, mielipiteitä, kommentoida ja kirjoittaa omia juttuja tai katsoa ja julkaista kuvia. Tämä antaa alan ihmisille paljon tietoa ja tukea. Myös muilla kuin BDSM-suuntautuneilla on mahdollisuus tutustua tähän alueeseen ja toivottavasti oppia ymmärtämään ja hyväksymään myös tällaista erilaisuutta.

Tässä sivustossa on parasta se, että se on yhteisöllinen ja aktiivinen. Sen linja on vapaamielinen ja rohkaisee kaikkia osallistumaan. Sivuston Ylläpito on luotettavissa ja osaavissa käsissä ja järkevissä päissä.  ;D

Milla

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #11 : 15.03.2011, 01:59 »
Täällä (tai muillakaan BDSM-foorumeilla) ei tarvitse selitellä mitä on tai miksi on, ja jos selittää olevansa subitar, ei vastauksena tule: "hei, sähän voit sitoa mut sänkyyn, ja tehdä mulle kaikkee kivaa" niin kuin erään vaniljan kanssa kävi kun mainitsin olevani BDSM suuntautunut. Sen enempää en sitten aiheesta viitsinytkään.

Yhteisöllisyys, ystävät, kuvat, bondage+köydet, arjen ilot ja surut, duunin kahvipöytäjutut, keskusteleminen, asiatiedot, bileinfot, Tellen kalvosulkeiset, kaikki välilliset ja välittömät elämän osa-alueet menevät täällä sulassa sovussa sekaisin. Kaikilla on yksi yhteinen nimittäjä: jotenkin muotonsa hakenut ja paikkansa löytänyt, tai etsikkoaikainen BDSM.

Käsityö- ja askarteluihmisenä jaan ideani ja aikaansaannokseni ensin BDSM-foorumeilla, vasta sitten käsityö-foorumeilla  ::)

bemad

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #12 : 15.03.2011, 20:29 »
  Hyvä spekulaatio. Olen täällä pohjimmiltaan kahdesta syystä:

  1) Olen nuoresta pitäen ollut kova keskustelemaan kaikesta filosofiselta kannalta ja hankkimaan sadomasokistisesti kiihottavaa materiaalia, jota voi löytyä helminä sikojen seasta.
  2) Jos tänne tulee joku hyvin mielenkiintoinen nainen, tai mies olen kiinnostunut ystävystymään. Se on toinen motiivi. En kuitenkaan usko, sillä hemmetin kiinnostavat ihmiset tulevat todennäköisemmin vastaan esim. junassa.
  3) Satunnaiset syyt. Esim LadyWhipin dominoinnista on hauska välillä lukea.

sumuusa

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #13 : 15.03.2011, 21:29 »
Kun elämä täällä maaseudulla on sitä mitä on ja edes miitteihin ei aina tule lähdettyä kun matkaa on reilu sata suuntaansa on niin mukava iltasella päivän aherrusten jälkeen jutella niitänäitä kinksuasioista tai pohtia jotakin syvemminkin ystävän, tuttavan tai jopa vielä tuntemattoman ihmisen kanssa. Siksi minä roikkelehdin "täällä", vapaamielisen kinksuelämän toteuttaminen ei ole itsestäänselvyys näillä leveysasteilla  kun naapuritkin tietävät tarkkaan millainen auto pihassa kääntyy ja heti ollaan tiedustelemassa "sulhasesta"  :)) jos nyt joku miespuolinen henkilö eksyy pihaan (onneksi heidän ajatusmaailmaansa ei mahdu se että naispuolisetkin voivat olla jotakin muuta kuin ystäviä hih!)   Omapa on valintani asua missä asun (vähemmän uteliaat naapurit olisivat kyllä plussaa) On mukava saada lueskella ihmisten ajatuksia erilaisista asioista ja löytää uusia näkökulmia omiinkin juttuihin, sanoisin että näin roikkelehtimalla saan sentään jollakintasolla elämääni vaihtelua enkä muutu jonakinpäivänä hevoseksi  :))

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Miksi minä, sinä, me roikumme täällä?
« Vastaus #14 : 15.03.2011, 22:21 »
Pitäähän kaapissa olla ikkuna ...