Kirjoittaja Aihe: Mitä osaa kädestä käytät  (Luettu 4117 kertaa)

Ambra

  • Vieras
Mitä osaa kädestä käytät
« : 27.06.2015, 11:40 »
Tuon runkkaustermin innoittamana kysynkin nyt teiltä arvon siskot, että mitä osaa/osia kädestä käytätte tuottamaan itsellenne nautintoa (siksi käytän itse termiä kädetys). Ja etenkin jos käytätte sormea/sormia niin mitä niistä? Tästä olen nimittäin jonkin kerran käynyt keskustelua ystävieni kanssa ja jokaisella se paras sormi tuntuu olevan eri.

Hepin omaavilla se taitaa olla ihan vaan nyrkkiasento eri variaatioilla, mutta jos olen ymmärtänyt väärin niin mielelläni kuulen myös teidän tekniikoistanne.

Kaikkea sitä ihminen kysyykin :o , mutta eihän sitä tiedä vaikka oppisi vielä uusia tekniikoita tälläkin alalla. Oppia ikä kaikki.




kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #1 : 27.06.2015, 12:07 »
Ja mihin kaikkeen sitä ihminen vastaakaan..

Mä käytän sormia,lähinnä  etu ja keskisormea tai sormenpäitä.
En edes leluja :o
« Viimeksi muokattu: 27.06.2015, 22:07 kirjoittanut kuunlilja74 »

Northern82

Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #2 : 27.06.2015, 12:24 »
Kiva topicci. Aiheesta kiinnostuneena mielellään kuulisi miten on päästy parhaisiin lopputuloksiin. ;)
Miehethän nyt on helppoja siltä osin, mutta ne naiset, ne naiset. :) Erilaisia variaatioita tuntuu löytyvän.

Mitä nyt itse yrittänyt naisten kanssa:
- sormet ns. levynä pyörittelyä
- parilla sormella klitan päällä pyörittelyä (etu-, ja keskisormi tai keskisormi ja nimetön)
- pari sormea sisään koukistellen/työntäen
- pari sormea sisällä edelliseen tapaan ja peukalo klitalle

Karkeasti toki kuvattuna noin, mutta jokainenhan se on erilainen ja reaktioista voi päätellä aika paljon.


pikkusisko

Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #3 : 27.06.2015, 20:01 »
Peukaloa. Painan sillä vibraattorin päälle ja pois  :)) Aivan äärimmäisessä hädässä turvaudun enää rehelliseen käsipeliin ilman apuvälineitä, tuntuu yksinkertaisesti niin paljon paremmalta lelun kans.

Ennen autoeroottisen elämäni teknistä vallankumousta runkkasin kaksin käsin ja peitto jalkojen välissä vatsallani, pikkutyttönä parhaaksi havaitulla tavalla. Vasta pari vuotta sitten opettelin laukeamaan varsinaisesti sormettamalla, etu- ja keskisormella "leveästi" painaen ja pyörivää liikettä tehden. Vihaan sitä sellaista millintarkkaa klitoriksen kutittelua  :D

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #4 : 27.06.2015, 22:02 »
^Joo mäkin käytän kättä vaan wandin pitelemiseen.

-katy-

  • Vieras
Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #5 : 27.06.2015, 22:24 »
Miehethän nyt on helppoja siltä osin, mutta ne naiset, ne naiset. :) Erilaisia variaatioita tuntuu löytyvän.

Jos nyt unkkauksesta on kysymys,niin olisin kyllä helppo kumppani. Millään ei saa venytettyä sessiota yli 10 minuutin kun kaikki on jo ohitse. Sitä en ala erittelemään,että miksi en kerkiä 3 minuuttiin mukaan (tai en ole kerinnyt joskus aikoinaan). Vamos ja hoblaa  :D

Piti ihan miettiä,että mitä osaa,niin keskisormea ja toisella kädellä tekoheppiä,joka on yleensä lukkojen takana piilossa,jos vaikka jälkikasvu poikkee kylään.

Ambra

  • Vieras
Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #6 : 27.06.2015, 22:24 »
Itselläni on ollut pitkä ja hyvin toimiva suhde viimeiset 40 v oikean käden etusormen kanssa  :love:, mutta olen huomannut viime aikoina, että  se ei enää oikein jaksa  :( Paljonkäytettynä on tullut ilmeisesti kulumia ja muutoinkaan ei ole enää ystävässä yhtä paljon voimaa kuin ennen.

Wandia en ole kokeillut, vaikka kaikki sitä kovin kehuu, mutta hankin bullet vibran ja avot hyvin toimii, mutta...
Jotenkin se vaan tuntuu niin rujolta toiminnalta. Se on vähän niinku pikapano...tosin ei siinäkään mitään pahaa ole. Ajaa asiansa silloin tällöin.

Täytynee vielä käydä neuvottelua tuon käden kanssa, josko muut osat siitä paikkaisi yhden soturin uupumista, mutta neuvottelutulos ei ole ollut kovin hedelmällinen tähän mennessä.

Wand??? Pitäiskö se hankkia, onko se hintansa väärti?

Niin, ja kun tällä saitilla ollaan niin voihan sitä aina käyttää jonkun muun etusormea  >:D

Northern82

Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #7 : 27.06.2015, 22:31 »
Niin, ja kun tällä saitilla ollaan niin voihan sitä aina käyttää jonkun muun etusormea  >:D
Kyllähän noita innokkaita sormia aina löytyy..  ::)

wertsu

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 45
  • Galleria
Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #8 : 28.06.2015, 02:04 »
Jos satun pelkkiä sormia käyttämään, niin etu- ja keskisormea tulee käytettyä. Useemmin kuitenkin käytössä on vibra ja (oli se kuinka teinityttöjen juttu tahansa) suihku, jonka olen olen usein todennut olevan naisen paras ystävä :D

Hra K

Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #9 : 28.06.2015, 04:46 »
Eihän nyt nyrkkiä hyvänen aika runkkaamiseen käytetä! Nyrkillä lyödän ja silloin tietenkin käytetään pikkusormen, nimettömän ja keskisormen rystysiä paitsi jos isku on voimakkaasti ylhäältä alaspäin, niin käännetään tietysti etusormen ja keskisorman rystyset kohtaamaan uhrin liha. Iskut on sadomasoleikeissä ei-vaurioittavia, jolloin lyönnin voimaa voi helposti rajoittaa ja ottaa pieniä vapauksia, kuten lyöden nyrkki osittain auki tai puolittain kämmenselällä. Pikkusormen reunaa pitkin menevä kämmensyrjän linja on erinomainen moneen käyttöön mutta varsin lyömiseen se uppoaa vähän liian tehokkaasti kudoksiin joten se on parhaimmillaan työntäessä ja ajellessa herkkien kohtien yli. Avoimella kämmenellä saa erittäin kovan lyönnin mutta sitä sopivasti rajoittaen tulee hyvä variaatiosarja erilaisiin tilanteisiin ja näissä on bonuksena hieno ääni ja joskus ihan se "käden jälkikin". Kämmeneen tulee lyöjälle itselleen kipua lyönnistä joka jakaa ihmisiä kahtia. Minusta lyöjän kohdistunut kipu on niin paljon matalampaa kuin lyötävän (ellei osu todella surkeasti) että se olisi normaalihermostoisen hyvä kestää itsekin tai sitten miettiä miltähän toisessa päässä mahtaa tuntua. Kämmensellä lyönti on kääntävä ja räväkkä mutta siinä saa helpoiten itselleen mustelmia ja turvotusta, jos kovasti innostuu paiskimaan, jolloin kättä voi viedä lähemmäs nyrkki-asentoa, joka suojaa hyvin kättä. Sormen päillä voi tietysti tehdä vaikka ja mitä.

Runkkaamsiesta mietin, että naisia tosiaan hieron sormen päillä, kämmensyrjällä tai muilla sormen nivelillä kuin rystysysillä koska niiden herkkyys ei tahdo riittää. Yhdellä kädellä saa mukavasti sormet reikiin kuin keilapalloon konsanaan, joloin jää sormia vielä hieromiseen. En nyt ala mitään anatomista selvitystä tekemään mutta sanoisin, että kumihanskat ovat erittäin mukavat ja kun kerran lisäät liukuvoidetta, niin sitä saa sitten läträtä koko ajan. Penis on taas kädessä kuin sivellin tai muu tarkkaan halittava objekti, eikä missään ihmeen nyrkissä. yleinen asenne näyttää olevan, että miehen runkkaaminen on jotenkin huoletonta ja tekniikkavapaata naisiin verrattuna mutta eiköhän kummallakin värkkityypillä ole omat kommervenkkinsä.

tiltu

Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #10 : 28.06.2015, 11:34 »
Pitkä kyntisenä on tuo manuaalinen toiminta pitänyt jättää pois, mutta kynnet leikkais lyhyeksi niin vasemman käden kolme keskimmäistä hoitais homman.

Ambra

  • Vieras
Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #11 : 28.06.2015, 12:39 »
Hra K:n kuvaus oli mitä hienoin, niin kauan aikaa, kun sitä ei yritetä toteuttaa minuun.

MInulle kädet on aina olleet tosi tärkeät juuri siitä syystä, että niillä voi tehdä kaikenlaista. Lyönti/hyväily, kovaa/pehmeää.

Monesti on niin, että sen jälkeen kun olen skannannut ihmisen muutoin, niin kiinnitän huomioni hänen käsiinsä.

Ehkäpä aihetta voisi laajentaa siihen, että miten te käytätte kättä - ja pysytään nyt kinkymaailmassa. Mikä on se teko, josta käsi nauttii. Itselläni se on kun käsi ottaa kiinnin piiskan varresta. (Ehkä tästä pitäisi tehdä oma topic).

Moita

Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #12 : 28.06.2015, 13:07 »
Olen tyydyttänyt itseäni niin kauan kuin muistan, siis luonnollisesti jo ennen kuin kykenin sukukypsyyden myötä varsinaiseen siemensyöksyyn. Nuorten lasten harjoittamassa villissä ja vapaassa itsetyydytyksessä ei nyt sinänsä ole mitään ihmeellistä, mutta on jotenkin hienoa muistella omia kuusivuotiaan minän orgasmeja. Oivalsin tuolloin myös jotenkin vaistomaisesti, etten aio puhua asiasta kenellekään. Aika pitkään koinkin hahmotonta häpeää ja syyllisyyttä salaisesta nautinnostani. Varttumisen myötä tajusin kuitenkin mistä on kysymys, ja turha pohdinta ja ujous katosivat.

Taisin pikkupoikana löytää oikeat kohdat itsessäni ihan sattumalta, mistä kehittyi erikoinen tapa tavoittaa huippukokemus pippeliä sohvan tai sängyn pintaa vasten hieromalla. Tästä jalostui omin käsin tapahtuva itsetyydytys, missä nyrkillä runkkaamisen sijaan hieroin ja läpsytin elintäni vasempaa sisäreittäni vasten juuri tietyllä tapaa, juuri tietyllä rytmillä... Valtaosa laukeamiseen johtuneista itsetyydytyskokemuksista myös aikuisiällä ovat noudattaneet tätä käsittääkseni hieman erikoista tekniikkaa.

Olen toki runkannut runsaasti myös EU-direktiivien mukaisesti nyrkkiin puristettua kättäni käyttäen. Vasenta kättä olen niin ikään kokeillut, rystyset ylhäällä vaihtelun vuoksi jne., mutta mikään masturbaation muoto ei ole ylittänyt tuota lapsena löytämääni ihmeellistä tekniikkaa. Onkohan muilla miehillä samankaltaisia kokemuksia?

Knknti

  • Vieras
Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #13 : 01.07.2015, 12:06 »
Kuten jo pari kommenttia on ollutkin, ei se miestenkään runkkaaminen välttämättä ole niin yksioikoista hepin vatkaamista nyrkissä, kuin ehkä luulisi. Tai toisilla on, toisilla ei.
Oikeastaan paremmalta tuntuu, jos koko kouran sijaan käytetään peukaloa, etusormea ja keskisormea. Tai ihan vain peukaloa ja etusormea, niin kuin muodostaisi hepin ympärille OK-sormimerkin.
Koko nyrkillä tumputtamisessakin suurin puristus taitaa tapahtua noiden kolmen maagisen sormen alueella, ja pikkusormi ja nimetön ovat melkeinpä vain enemmän tiellä. Vähemmän sormia kalun ympärillä näet mahdollistaa myös pidemmän edestakaisen runkkausliikkeen.
Tietenkin pienikätinen nainen voi pystyä runkkaamaan hyvinkin molemmat kädet hepin ympärillä.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Mitä osaa kädestä käytät
« Vastaus #14 : 01.07.2015, 12:54 »
Oikean käden keskisormi ja joskus myös etusormi.