Kirjoittaja Aihe: Rasismia ja someraivoa  (Luettu 59058 kertaa)

Loc

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #45 : 31.07.2015, 03:35 »
Ei tänne nytkään niin vain vapaasti pääse muuttamaan: http://www.migri.fi/oleskeluluvat

Noilla on pyyhitty hanuria moneen kertaan. Toissijainen suojelu, perhetilanne, henkilökohtainen tilanne, perhesiteet jne miljoona porsaanreikää tekee tuosta täysin reaalimaailmassa pätemättömän kirjaimen. Edes sarjaraiskaajaa ja murhaajaa ei saada poistettua maasta kun yksikään maa ei ota vastaan, ei tahdo poistua eli hieroo paskaansa poistavan poliisin naamaan jne.

Vuosittain yhden käden sormilla laskettavissa karkotettavat joiden toimeenpano saadaan aikaiseksi.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #46 : 31.07.2015, 07:24 »
Näissä jutuissa menee nähtävästi aina vellit ja puurot sekasi.

Ei monikulttuurin vastustaminen ole sama kuin rasismi joka ei ole sama kuin kansallissosialismi joka ei ole
sama kun uusnatsismi joka ei ole sama kuin rotuoppi joka ei ole sama kuin patriotismi.

 ;D

Ja monikulttyyristä, jos otetaan alue X jossa on ollut hallitsevana populaationa tyyppi Y ja nyt tähän alueeseen X
istutetaan populaatio tyyppiä Z niin Y j Z eivät jo terminologian monikulttuuri mukaan tule sekoittumaan kokonaisuudessaan
luoden esim. tyypin Ö  ja tällöin populaation ollessa ihmisiä edessä on konflikteja.

Kysymykset :
  -Miksi alueen X populatio Y haluaa konflikteja koska se olisi vältettävissä jos poppulaatiota Z ei tuoda alueelle ?
  -Mitkä ovat ne hyödyt jotka populaatio Y saa vieraan populaation hyväksynnästä alueelleen ?
  -Ovatko hyödyt ylivoimaisesti suuremmat kuin konfliktit ?

 :o

Ja realimaailmassa jos otetaan sitten terminologia 'pakolaiset' niin monikos paikallaolijoista on kävässy vaikkapa  Merirastilassa viikonloppuiltana ?
Kulkematta Kondekan Kurjenmiekan kautta. (*snif*)

 ???

*edit*

Tarkennukseksi, mulle ihan sama koska ; Pussy... it has no nationality!  >:D
« Viimeksi muokattu: 31.07.2015, 07:50 kirjoittanut stoge »

Haemis

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #47 : 31.07.2015, 08:01 »
Vuosittain yhden käden sormilla laskettavissa karkotettavat joiden toimeenpano saadaan aikaiseksi.

Jaha, väitteitä, ja väitteitä vielä tilastoistuista asioista. Kävin nimittäin kaivamaan, ja mitä löysin vuodelta 2013 esimerkiksi on :

258 karkotus päätöstä joista tehtiin 96 valitusta, eli alle 1 / 3 valittaa. Olen nyt todella antelias, ja sanotaan että jokainen valitus menee läpi.

No, miten tuo loppuporukka 162 henkilöä, kieltäytyy vaan lähtemästä? Vai onko tässä nyt niin että revit numeroita kauniisti sanottuna perseestäsi?

Jos ei, niin voitko linkata jotain todistusta asiaan. Jos ei ole esittää mitään, niin ollaan juurikin sen ongelman ääressä mikä "maahanmuutto-kriittisiä" vaivaa  kautta linjan:
Jos ei argumentit riitä, niitä sitten keksitään ja se syö sen vähänkin uskottavuuden.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #48 : 31.07.2015, 08:07 »
Vuosittain yhden käden sormilla laskettavissa karkotettavat joiden toimeenpano saadaan aikaiseksi.

Jaha, väitteitä, ja väitteitä vielä tilastoistuista asioista. Kävin nimittäin kaivamaan, ja mitä löysin vuodelta 2013 esimerkiksi on :

258 karkotus päätöstä joista tehtiin 96 valitusta, eli alle 1 / 3 valittaa. Olen nyt todella antelias, ja sanotaan että jokainen valitus menee läpi.

No, miten tuo loppuporukka, kieltäytyy ihan vaan lähtemästä vai? Vai onko tässä nyt niin että revit numeroita kauniisti sanottuna perseestäsi?

Jos ei, niin voitko linkata jotain todistusta asiaan. Jos ei ole esittää mitään, niin ollaan juurikin sen ongelman ääressä mikä "maahanmuutto-kriittisiä" vaivaa  kautta linjan:
Jos ei argumentit riitä, niitä sitten keksitään ja se syö sen vähänkin uskottavuuden.

Otetaan vastaan. Win. Ei oteta vastaan. Win.

http://mvlehti.net/2015/07/24/suomesta-on-vihdoin-tullut-koko-maailman-sosiaalitoimisto-1500-euroa-puhtaana-kateen/

Saiskohan tota jostain muualta, jos alkais käymään duunissa sillai et alkaa hakee sisäänpääsyä eri maihin ja viettää siel sit X aikaa
vittuillen kantaväestölle ja nyhtää fyrkat ja lallattelee koko matkan takas himaa ?

 ???

Vai saaks tätä vaa Suomesta ?
Sinällään en yllättyis.

 ;D

Ei se katsokaas oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Eiks je ?




Haemis

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #49 : 31.07.2015, 08:28 »
Vuosittain yhden käden sormilla laskettavissa karkotettavat joiden toimeenpano saadaan aikaiseksi.

Jaha, väitteitä, ja väitteitä vielä tilastoistuista asioista. Kävin nimittäin kaivamaan, ja mitä löysin vuodelta 2013 esimerkiksi on :

258 karkotus päätöstä joista tehtiin 96 valitusta, eli alle 1 / 3 valittaa. Olen nyt todella antelias, ja sanotaan että jokainen valitus menee läpi.

No, miten tuo loppuporukka, kieltäytyy ihan vaan lähtemästä vai? Vai onko tässä nyt niin että revit numeroita kauniisti sanottuna perseestäsi?

Jos ei, niin voitko linkata jotain todistusta asiaan. Jos ei ole esittää mitään, niin ollaan juurikin sen ongelman ääressä mikä "maahanmuutto-kriittisiä" vaivaa  kautta linjan:
Jos ei argumentit riitä, niitä sitten keksitään ja se syö sen vähänkin uskottavuuden.

http://mvlehti.net/2015/07/24/suomesta-on-vihdoin-tullut-koko-maailman-sosiaalitoimisto-1500-euroa-puhtaana-kateen/


En anna MV lehdelle liikennettä ja mainostuloja, niin voitko kopioida artikkelin tähän ja viitteet samalla. Kuulostaa aika hurjalta taas kerran, vaikka on jopa MV lehden otsikointia.

Mitä muuhun  viestiisi tulee, en ymmärrä mitä koitat sanoa ? Ilmeisesti arvuuttelet, että saako muualta sosiaalietuuksia, vai ainoastaan Suomesta? Jos luet vähän, niin opit äkkiä että EU:ssa sosiaaliturvasta ja perhe-etuuksista (esim. lapsilisät ja -vähennykset) vastaava maa määräytyy henkilön sosiaalisen tilanteen ja asuinpaikan mukaan, ei kansallisuuden mukaan.

Jos väärän värinen muualta tarvii enemän kuin valkoinen, niin tuon lain mukaan mennään. Sitä se joskus on, lait ei aina vaan suojele niitä omia kavereita.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #50 : 31.07.2015, 08:57 »
Vuosittain yhden käden sormilla laskettavissa karkotettavat joiden toimeenpano saadaan aikaiseksi.

Jaha, väitteitä, ja väitteitä vielä tilastoistuista asioista. Kävin nimittäin kaivamaan, ja mitä löysin vuodelta 2013 esimerkiksi on :

258 karkotus päätöstä joista tehtiin 96 valitusta, eli alle 1 / 3 valittaa. Olen nyt todella antelias, ja sanotaan että jokainen valitus menee läpi.

No, miten tuo loppuporukka, kieltäytyy ihan vaan lähtemästä vai? Vai onko tässä nyt niin että revit numeroita kauniisti sanottuna perseestäsi?

Jos ei, niin voitko linkata jotain todistusta asiaan. Jos ei ole esittää mitään, niin ollaan juurikin sen ongelman ääressä mikä "maahanmuutto-kriittisiä" vaivaa  kautta linjan:
Jos ei argumentit riitä, niitä sitten keksitään ja se syö sen vähänkin uskottavuuden.

http://mvlehti.net/2015/07/24/suomesta-on-vihdoin-tullut-koko-maailman-sosiaalitoimisto-1500-euroa-puhtaana-kateen/


En anna MV lehdelle liikennettä ja mainostuloja, niin voitko kopioida artikkelin tähän ja viitteet samalla. Kuulostaa aika hurjalta taas kerran, vaikka on jopa MV lehden otsikointia.

Mitä muuhun  viestiisi tulee, en ymmärrä mitä koitat sanoa ? Ilmeisesti arvuuttelet, että saako muualta sosiaalietuuksia, vai ainoastaan Suomesta? Jos luet vähän, niin opit äkkiä että EU:ssa sosiaaliturvasta ja perhe-etuuksista (esim. lapsilisät ja -vähennykset) vastaava maa määräytyy henkilön sosiaalisen tilanteen ja asuinpaikan mukaan, ei kansallisuuden mukaan.

Jos väärän värinen muualta tarvii enemän kuin valkoinen, niin tuon lain mukaan mennään. Sitä se joskus on, lait ei aina vaan suojele niitä omia kavereita.

En tarkota sosiaalietuuksia vaan sitä, että lain mukaan maahan pyrkijä saa rahallisen korvauksen (max. 1500 aikuinen / 750 per kakara) vaikka päätös olisi kielteinen.
Tästä johtuen jotkut ovat alkaneet samantien käyttämään tätä rahastuskeinoa hyväkseen.

Jos MV ei käy ni käyks finlex ?

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2015/20150854

Ja rahastuksesta esim :

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/suomea-markkinoidaan-albaniassa-turvapaikanhakijoiden-maara-rajahtanyt/5229552


Ja ei mua sinällään kiinnosta hevonvittuakaan, yhteiskunta on menettäny merkityksensä näissä asioissa mulle ajat sitten.
On vaan nähtävissä että aikavälillä X kaikki tää tulee tuomaan ongelmia ihan siks vaan että ollaan ihmisiä erilaisista lähtökuopista.

*edit*

Huvikseni kattelin :

Jos toi minimi 200 egee tipahtaa Albanialaiselle niin :

(xe.com)
200.00 EUR    =    27,943.19 ALL (Albanian valuutta)

(http://www.numbeo.com/cost-of-living/country_result.jsp?country=Albania)
Average Monthly Disposable Salary (After Tax)    38,869.97 Lek    

Eli minimikorvaus olis pyöreesti 72% kuukauden nettoliksasta.
Tekemättä siis muuta ku matkustella.

Käy mulle.

Mihi lähetää  ?  ;D


« Viimeksi muokattu: 31.07.2015, 09:25 kirjoittanut stoge »

heinrich

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #51 : 31.07.2015, 09:19 »
Tän koko sirkuksen valitettavin puoli kiteytyy melko pitkälle tohon hämiksen sivulauseeseen.
"mä an anna mainostuloja nettisivulle X, koska väärinsammutus"

Nyt vois peräänkuuluuttaa sitä avoimuutta ja avarakatseisuutta sitten...

Se perjantai-illan visiitti sinne Merirastilaan...
Suosittelen lämpimästi. Menkää kattoon kun se kulttuuri rikastuu.
Tosin bileet on paljon pidemmällä jo tuolla euroopan suurkaupunkien laidoilla tai ruotsissa...
Täältä Oulusta taitaa olla tosta rikastuksesta neljä... Viis uutista...
Kaikki liittyvät rikollisuuteen.

Siis nyt jo oikeesti.
Missä helvetissä se paljon mainostettu rikkaus on?

Toinen juttu onkin rahankäyttö.
Yhteiskunnan menot rahoitetaan kaikki samasta pussista.
Niin mamut kun namutkin...
Mun mielestä meidän yhteiskunnalla on ensisijaisesti velvollisuus huolehtia omista jäsenistään.
Ja niin kauan kuin surkeutta löytyy ihan riittävästi omien rajojen sisältä on hävytöntä ja typerää hassata vähiä varoja mihinkään ulkopuoliseen.

Siitä toki sopii keskustella kuinka paljon tällä surkeudella tehdään surutta bisnestä?

Haemis

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #52 : 31.07.2015, 09:27 »

Jos MV ei käy ni käyks finlex ?

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2015/20150854

Ja rahastuksesta esim :

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/suomea-markkinoidaan-albaniassa-turvapaikanhakijoiden-maara-rajahtanyt/5229552


Finlex käy hyvin, kiitos paljon.

Tuo kotia palauttamisesta maksaminen on kyllä mielenkiintoinen nyanssi. Joskin ymmärrän tuon hyvin, täältä poispäin lähteminen on sen verta kallis operaatio, että tukea tarvii.  Mitä luulette, jos ei mitenkään tueta sitä paluuta, olisiko motivaatiota lähteä tekemään sitä vapaaehtoisesti ? Mutta tuo on mielenkiintoinen juttu, pitää selvästi tutkia enemän ja jututtaa alan ihmisiä. Kiitos kertaalleen asiallisesta linkkauksesta.

Mitä tulee suomen markkinoimista Albaniassa hyvänä pakolaismaana, ei sekään ihan toimi kun " Jokainen hakija on saanut kielteisen päätöksen, sillä Maahanmuuttovirasto määrittelee Albanian yleisen turvallisuustilanteen rauhalliseksi." Mutta ymmärrän täysin huolen joka tuollainen asenne että " kaikki tänne vaan" tuo mieleen. Vaikka itse puhun avoimuuden ja vapaan kulun puolesta, en todellakaan ole aukaisemassa meidän rajoja kaikille. Camoon, en mä nyt sentään tyhmä ole.

Toiset sopeutuu paremmin kuin toiset. Lontoossa kasvanut musta mies löytää paikkansa helpommin kuin afrikassa savannin reunalla kasvanut. Mutta se ei tarkoita ettei savannin kasvatille pitäisi antaa samoja mahdollisuuksia näyttää mistä on tehty. 

Oikeastaan tuo sitä mitä vastaan mä koitan vääntää: Ettei pääse edes yrittämään koska on jostain kotoisin. Tai jos annetaan yrittää ,niin odotetaan että epäonnistuu. Tulee mieleen itseään toteuttava ennustus, jonka kaavan onnistuu rikkomaan mikäli sisuuntuu suomalaisittain " mie vielä näytän" tyyppisesti. Joo, ei ole elämä syntyperäiselle härmäläiselle helppoa, mutta oikeasti, kellä on ?

Helppo miettiä että meidän rahoilla tullaan tänne vaan, mutta asia ei ole noin yksisilmäinen.

Kuten Ruotsi otti meidän sotalapsia vastaan, tarjosi kodin ja suojaa, niin tulee meidän katsoa missä me voidaan auttaa myös muita, ja antaa sitä apua.

Joo, hirvee humanisti höpsö mä oon. Hippikin vielä.


Haemis

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #53 : 31.07.2015, 09:28 »
Tän koko sirkuksen valitettavin puoli kiteytyy melko pitkälle tohon hämiksen sivulauseeseen.
"mä an anna mainostuloja nettisivulle X, koska väärinsammutus"

Nyt vois peräänkuuluuttaa sitä avoimuutta ja avarakatseisuutta sitten...

Mä pyysin kopion & viitteet jutusta, mitä vielä haluat? Mä luen mitä kirjoitetaan mutten tue paska-journalismia liikenteellä.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #54 : 31.07.2015, 09:36 »

Jos MV ei käy ni käyks finlex ?

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2015/20150854

Ja rahastuksesta esim :

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/suomea-markkinoidaan-albaniassa-turvapaikanhakijoiden-maara-rajahtanyt/5229552


Finlex käy hyvin, kiitos paljon.

Tuo kotia palauttamisesta maksaminen on kyllä mielenkiintoinen nyanssi. Joskin ymmärrän tuon hyvin, täältä poispäin lähteminen on sen verta kallis operaatio, että tukea tarvii.  Mitä luulette, jos ei mitenkään tueta sitä paluuta, olisiko motivaatiota lähteä tekemään sitä vapaaehtoisesti ? Mutta tuo on mielenkiintoinen juttu, pitää selvästi tutkia enemän ja jututtaa alan ihmisiä. Kiitos kertaalleen asiallisesta linkkauksesta.

Mitä tulee suomen markkinoimista Albaniassa hyvänä pakolaismaana, ei sekään ihan toimi kun " Jokainen hakija on saanut kielteisen päätöksen, sillä Maahanmuuttovirasto määrittelee Albanian yleisen turvallisuustilanteen rauhalliseksi." Mutta ymmärrän täysin huolen joka tuollainen asenne että " kaikki tänne vaan" tuo mieleen. Vaikka itse puhun avoimuuden ja vapaan kulun puolesta, en todellakaan ole aukaisemassa meidän rajoja kaikille. Camoon, en mä nyt sentään tyhmä ole.

Toiset sopeutuu paremmin kuin toiset. Lontoossa kasvanut musta mies löytää paikkansa helpommin kuin afrikassa savannin reunalla kasvanut. Mutta se ei tarkoita ettei savannin kasvatille pitäisi antaa samoja mahdollisuuksia näyttää mistä on tehty. 

Oikeastaan tuo sitä mitä vastaan mä koitan vääntää: Ettei pääse edes yrittämään koska on jostain kotoisin. Tai jos annetaan yrittää ,niin odotetaan että epäonnistuu. Tulee mieleen itseään toteuttava ennustus, jonka kaavan onnistuu rikkomaan mikäli sisuuntuu suomalaisittain " mie vielä näytän" tyyppisesti. Joo, ei ole elämä syntyperäiselle härmäläiselle helppoa, mutta oikeasti, kellä on ?

Helppo miettiä että meidän rahoilla tullaan tänne vaan, mutta asia ei ole noin yksisilmäinen.

Kuten Ruotsi otti meidän sotalapsia vastaan, tarjosi kodin ja suojaa, niin tulee meidän katsoa missä me voidaan auttaa myös muita, ja antaa sitä apua.

Joo, hirvee humanisti höpsö mä oon. Hippikin vielä.

Jos ymmärsin oikeen, ei toi minimi 200 (huom. se on se minimi jos myönnetään) anneta esim. kuitteja vastaan vaan käteen.
Tästä sit taas seuraa se että, kuten tossa lehtiartikkelissa sanotaan, ei tällästä yksilöt pyöritä vaan joku setä järkkää reissut ja vetää provikat välistä.
Ei hakijoiden määrän nousu nyt Suomen kesäsäistäkään johdu.

Helppoo bisnestä. Roudaat vaikka 24 ihmistä kerralla, ne saa sen (ylemmästä tekstistä) 72% kuukauspalkasta josta vetäset 50%.
Siitä kulut pois ni sulla on näpissä tyyliin vuoden liksa tekemättä yhtään mitään.

Mutta

Kuten sanottu, ei se oo tyhmä jolla on bisnessvainua helpon rahan perään vaan se joka maksaa.

 :o

Haemis

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #55 : 31.07.2015, 09:44 »

Jos MV ei käy ni käyks finlex ?

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2015/20150854

Ja rahastuksesta esim :

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/suomea-markkinoidaan-albaniassa-turvapaikanhakijoiden-maara-rajahtanyt/5229552


..
Joo, hirvee humanisti höpsö mä oon. Hippikin vielä.
..
Jos ymmärsin oikeen, ei toi minimi 200 (huom. se on se minimi jos myönnetään) anneta esim. kuitteja vastaan vaan käteen.

Tuolla MTV3:n artikkelissa oli "Tukea paluumatkaan voikin turvapaikanhakija Suomesta hakea, tosin sitä on myönnetty vain harvoissa tapauksissa.  Vapaaehtoisen paluun tukea, arvoltaan 200 euroa, on myönnetty tänä vuonna noin 30 albanialaiselle"

Mutta joo, onhan tuossa paha pelaamisen mahdollistava porsaanreikä. Se on vaikea juttu, mikä on sopiva määrä byrokratiaa missäkin kohtaa? Tietyissä tilanteissa perinteinen määrä byroota on ihan liikaa jotta ihmiset kykenee vastaamaan vaadittuihin asioihin, kun toisissa kohtaa se on ihan oikeutettua. Se on varmaan tälläisen valtiohallinnon vaikeimpia puolia: Jokainen case on yksilöllinen, eikä juuri mitään voi tarkastella ison kuvan kautta, vaan tapauskohtaisesti. Jos laitetaan jotain automatisoiduksi, niin sitten on väärinkäytön uhka todellinen.

Saakeli kun on vaikiaa.

submit

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #56 : 31.07.2015, 09:46 »
Lainaus ylempää:

"Kuten Ruotsi otti meidän sotalapsia vastaan, tarjosi kodin ja suojaa, niin tulee meidän katsoa missä me voidaan auttaa myös muita, ja antaa sitä apua."

Mutuni on, että suurin osa palasi/palautettiin Suomeen?

Oma kantani maahanmuuttoon on tiukentunut entisestä maailmojasyleilevästä hipihköstä.

Mitäs mieltä olette ulkomaalaisten vankien määrästä Suomen vankiloissa?

Vuonna 2014 keskivankiluku oli 3 097, kun se vuotta aikaisemmin oli 3 175. Ulkomaalaisten osuus kaikista vangeista on hieman lisääntynyt. Vuonna 2014 heitä oli noin 16 % vangeista, 483 henkilöä. Vuonna 2000 heidän prosentuaalinen osuutensa oli 6,1 % (173 henkilöä).

http://www.rikosseuraamus.fi/fi/index/rikosseuraamuslaitos/tilastot/vangit.html

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #57 : 31.07.2015, 10:04 »
Suomi on vaan sellanen lintukoto ja "tokihan kaikkia pitää jeesata!" asenteinen mesta, mikä on tosi ihQ ja ylevää ja oikein ja kaikkee.
Mutta, sit on vaa se, että maailma ei oo samanlainen.

Kokonaisuuden kannalta turvapaikan hakijat ja sellaset on aika marginaalinen juttu (toistaseks) ja taloudellisesti
isommat ongelmat kyllä tulee vähän muualta vaikka näihinkin mm. rahan siirtyminen ulkomaalaisen työvoiman kautta ulos maasta
tuo aika ison siivun.

Mutta

Ollaan me vaan niin vitun lampaita, tiedostetaan ongelmia ja uskalletaan välillä jopa huutaa naama punasena jossain nettifoorumilla.
Sitä päivää että Matit ja Maijat on oikeesti barrikadeilla huutamassa perkelettä, sitä tuskin tulee.


Koska pannaa ?  ???


Haemis

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #58 : 31.07.2015, 10:07 »
Lainaus ylempää:

"Kuten Ruotsi otti meidän sotalapsia vastaan, tarjosi kodin ja suojaa, niin tulee meidän katsoa missä me voidaan auttaa myös muita, ja antaa sitä apua."

Mutuni on, että suurin osa palasi/palautettiin Suomeen?


Noin 80 000 tuhatta lähti, 15 500 jäi palaamatta takaisin. Eli oikein mutuilit.

heinrich

  • Vieras
Vs: Rasismia ja someraivoa
« Vastaus #59 : 31.07.2015, 10:42 »
Peräänkuulutin sellaista oikeaa avoimmuutta.
En turhanaikaista ininää pilkkuvirheistä.
Tai tihrustelua "kun en mä voi lukee ku se on punikkien / natsien saitti"

Hankkii niitä näkökulmia niin se simmu voi ruveta aukeen hipilläkin :)

Osa sotalapsista jäi asumaan niille sijoilleen.
Taitavat olla integroituneet kun en ole pannut merkille sen suurempia Suomalaiskulttuureita heidän jäljiltään...
Sen sijaan veikkaan, että se paikallinen kulttuuri on opetettu ns. Väkisin.
Seuranhakuilmoa vaan vetämään niin pääsee aihetta demonstroimaan ;)

Tää palauttamisfarssi on ihan uskomatonta roskaa...

Tietäen tän kansakunnan historian niin se Mattien ja Maijojen hermostuminen vähä hirvittää...
Viimeksi lähti mopot lapasesta samantien...