Kirjoittaja Aihe: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?  (Luettu 4115 kertaa)

Broken Puppet

  • Vieras
Jälleen kuullessani tästä aiheesta, otin asiakseni tarttua siihen ja kirjoittaa tänne. Seksirobottejahan on kaavailtu jo pitkään. Tänään kuulin ohimennen kommentin, että tulevaisuudessa prostituoituja ei enää tarvita, kun on seksirobotit.
Miten on? Korvaako robotti ihmisen - etenkin kun siinä on asetuksien kautta valikossa bdsm-vaihde?
Osaako mekaaninen nukke - joka ei tosin kykene hoitamaan talous- siivous- tai muita töitä, koska se veisi liikaa tilaa robotin muistista ainakin nyt kehitteillä olevissa malleissa (niihin töihin on siis edelleen hankittava omat laitteensa; robotti-imuri, tiskikone, pesukone, blenderit ja koneelliset ruuan vatkaajat)- osaako rakastaa sinua takaisin, jos rakastut siihen?
Voisitko rakastua robottiin? Ei ihastua vaan voisitko rakastaa sitä.
Ja entä te ääridominoivat henkisen puolen alistajat: eikö ole aivan sama alistatteko ihmistä vai konetta, jos se tekee kaiken kuten sanotte? Osaisiko robotti toteuttaa kaikki asiat joita haluat? Pystyykö sen kanssa keskustelemaan? Tunteeko se tunteita - no ei todellakaan. Mutta sille asennetaan levyke jolla jäljitellään ihmisen tuntoaistia, se siis tavallaan tuntee kipua.
Onko sillä siis väliä onko kumppaninne(subinne tai orjanne) kone vai ihminen? Ja jos mielestänne on, niin miten jompikumpi on parempi, miksei niin?
Entä te altavastaajat, suostuisitteko alistumaan koneelle, ihmisen näköiselle robotille niin, että leikkisitte sen kanssa ja se komentaisi teitä? Olisiko siinä enää mitään järkeä?
Paljon kysymyksiä, mutta paljon mielipiteitä varmasti on, ja haluaisin lukea niitä.
Toteutuuko uhkakuva, että robotit syrjäyttävät seksikumppanisi, koska ne tekevät aina niinkuin haluat (ehkä niihin asennetaan joskus vielä ajatuksenlukusirutkin) ja tottelevat. Paitsi tietysti oikosulun yllättäessä.
Huolestuneena mutta kiinnostuneena aiheesta vastauksia odotellen...

balthazar

  • Vieras
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #1 : 06.08.2015, 14:56 »
Mielestäni robotit eivät koskaan voi korvata ihmistä - ennenkuin ne korvaavat kaikki ihmiset.

Mielenkiintoisia välivaiheita varmasti on :))

Ehkä aiheesta laajemmin kun en ole puhelimen varassa.

Glori

  • Vieras
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #2 : 06.08.2015, 15:03 »
Tässä linkki vuoden takaiseen pähkäilyyn asiaa sivuten.
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=8069.0

Broken Puppet

  • Vieras
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #3 : 06.08.2015, 15:17 »
Tuli mieleen että ennenhän suuseksikin perverssiä. Tai minulla on sellainen käsitys että nyt 50-vuotiaat ja sitä vanhemmat naiset pitävät suuseksin antamista perverssinä. Se on jotenkin meidän aikamme juttu. Koskahan sekin tuli muotiin...?
Tämä nyt ei liity varsinaisesti tähän muuten kuin ehkä fiilistelyyn miltä robotin suussa mahtaa tuntua  8)

Broken Puppet

  • Vieras
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #4 : 06.08.2015, 15:19 »
Kiitos linkistä Glori, mutta kaipaan nimenomaan NYKYhetken mielipiteitä :)

Ambra

  • Vieras
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #5 : 06.08.2015, 15:37 »
Toivottavasti mä oon kuollut ennen kuin mun pitää alkaa robottia hutkimaan.

Loc

  • Vieras
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #6 : 06.08.2015, 16:19 »
Voipi mulkku robotin suussa olla ikävä toimintahärön iskiessä. Muttas joo, robottien vallankumous on odotuttanut itseään toistasataa vuotta eikä muutosta näy. Edes teollisuusrobotin käsivarren hintaa ei ole saatu tasolle joka korvaisi halpamaan duunarin.

Pip

Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #7 : 06.08.2015, 16:23 »
Aiheesta on jo tehty biisikin. https://www.youtube.com/watch?v=FvnO3On4_fo

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #8 : 06.08.2015, 16:46 »
On vaikea uskoa että androidi saataisiin kovinkaan kohdakkoin niin uskottavasti menettämään itsehillintänsä että vakuuttuisin. Tarvittaisiin myös eritteet, tuoksut jne. Ehkäpä silkka virtuaaliulottuvuus olisi toimivampi kyhäelmä, mutta neuraaliplugeihin on vielä taivalta, vaikka jälkikäteen syynättynä todennäköisesti yllättävän lyhyelti.


  * )

Lohikeisari

Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #9 : 06.08.2015, 16:48 »

Voisitko rakastua robottiin? Ei ihastua vaan voisitko rakastaa sitä.



Rakkauden määritelmiähän on varmasti tuhansia, itse tykkään melko tästä melko klassisesta; rikon minulle rakkaan puhelimen mut voin marssia kauppaan ja ostaa tilalle vastaavan mut uutta vastaavaa rakasta ihmistä ei saa ja rakkauden päättyessä molemmat kokee näin eli "aidon" rakkauden täytyy olla vastavuoroista. Jääkarhumukini ei pöydältä tippuessaan jää kaipaamaan minua, vaikka sitä enää mistään saakaan.


Entä te altavastaajat, suostuisitteko alistumaan koneelle, ihmisen näköiselle robotille niin, että leikkisitte sen kanssa ja se komentaisi teitä? Olisiko siinä enää mitään järkeä?

Oli se robodomme nyt sit miten autenttinen hyvänsä, niin silti ajatus päässä kirkuu, että se jokin puuttuu... Just se että sillä ei ole inhimmilisiä piirteitä ja inhimmillisiä virheitä, suhde robotin kanssa ei kehity eikä sitä ole mahdollisuutta mokata. Ja muutenki, ajatuksen tasolla on tosi vaikea saada alistumisen kiksiä, jos kyseessä on kone, joka on pistetty tunnistamaan salaisimmat mielihalut, eikös orja ois kuitenki silloin enemmän herra?


omnom

  • Vieras
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #10 : 06.08.2015, 16:50 »
 Varmaan sellaiseen voisi kiintyä samalla tavalla kuin Japanissa ne otakut 2D-tytsyihin tai länsimaan miehet, jotka ovat julistaneet rakastavansa nukkekumppaniaan (googlella löytynee paremmin tietoa noista). Veikkaan tosin että tuollaiset robottileikit olisivat vielä pitkään ns. suunniteltua tarinaa samaan tapaan kuin tietokonepelien tarinahahmot tai sitten hyvin yksinkertaisia eleitä.

Taitaa nykyiset AI:t olla vielä tällä tasolla...
 https://www.youtube.com/watch?v=X_tvm6Eoa3g


Toteutuuko uhkakuva, että robotit syrjäyttävät seksikumppanisi, koska ne tekevät aina niinkuin haluat
 Tuskin sentään, seksissä ihminen taitaa hakea kontaktia toiseen. Ei sellainen varmaan koskaan olisi yhteisössä hyväksytty suhdekaan.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #11 : 06.08.2015, 17:17 »
Itse olisin Hirvazin kanssa samoilla aalloilla, virtuaalitodellisuus toimisi paremmin, sillä ihmisen tunteita ja aisteja on mahdollista jo nykypäivänäkin manipuloida, se vain on erittäin vaikeaa jos halutaan mahdollisimman aidon kaltainen kokemus. Robotin näkisin enemmänkin vain (todenäköisesti) saatanan kalliina runkkuleluna. Fetissinä toki voisi toimia, mutta rakkaus? Rakkaudestakin on monta eri teoriaa ja mistä se koostuu, vai onko se sittenkin vain kemiaa, vai kaikkia näitä muodostaen kokonaisuuden. Itse näen asian niin että en voi rakastaa robottia, jos se itse ei kykene rakkauteen, mikä pitää sisällään monia sosiaalisia asioita. Katsoisiko se elokuvaa kanssani pimeänä syysiltana ja kiehnäytyisi itse kainalooni turvaa hakiessa, vai istuisiko se vain paikallaan missä algorytmit saavat sen sanomaan "tämä on kiva elokuva, nautin tästä illasta".

Virtuaalisesti oikean ihmisen kanssa homma voisikin toimia, käyttäen stimulaatiota hyväkseen. Mahdollisuudet voisivat olla kirjaimellisesti rajattomat, ja voisit toteuttaa fantasioita mitä et voi todellisessa elämässä tehdä (ja sadomasikistina, vampiristina...ah bloodplay ja Predatorina noita vaarallisia fantasioita mulla riittää muillekin :D)

submit

  • Vieras
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #12 : 06.08.2015, 17:21 »
Tuli mieleen että ennenhän suuseksikin perverssiä. Tai minulla on sellainen käsitys että nyt 50-vuotiaat ja sitä vanhemmat naiset pitävät suuseksin antamista perverssinä. Se on jotenkin meidän aikamme juttu. Koskahan sekin tuli muotiin...?
Taitaa olla sinun henkilökohtainen oletuksesi :)

En ainakaan itse ole kuullut että ikäiseni tai vanhemmatkaan pitäisivät suuseksiä mitenkään erityisen perverssinä - ihan peruskauraa ollut jo silloin muinoin (70-luvulla)  :D

Ja itse asiaan: uskon, että robotit voivat olla tulevaisuudessa suosittuja myös subeina.

Ps. Kannattaa katsoa Hubotit - melkein ihmisiä / Äkta Människor /Real Humans
https://vimeo.com/album/2747482

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #13 : 06.08.2015, 17:43 »
En pelkää korvautuvani robotilla missään vaiheessa. Minusta tuntuu, että henkilö, joka haluaa nimenomaan oikean robotin kohteeseen ihmissubin sijasta ei varmaan olisi minusta muutenkaan kiinnostunut. Ihmisessä on kuitenkin juuri se oma viehätyksensä, mitä ei muualta löydy. Jos sitten sattuu fantasioimaan robotin kanssa leikkimisestä, niin se on sitten asia erikseen. Vastaavasti haluan D:n olevan nimenomaan ihminen omine mielihaluineen, eikä robotit tule koskaan korvaamaan minulle tätä tarvetta. En yksinkertaisesti koe robotteja seksuaalisesti kovin mielenkiintoisina laitteina, jota kohtaan kokisin tuollaisia tunteita :)

Itse kyllä näkisin älykkäille seksileluille kyllä hyötykäyttöäkin. Siis sellaista, mikä lähinnä samalla tavalla olisi osa sitä olemassaolevaa ihmisten välistä D/s-suhdetta kuin monet muutkin lelut, mitä leikeissä käytetään. Fiksumman teknologian vieminen tälle alueelle tarjoaisi vain aivan uudenlaisia mahdollisuuksia.

Miltä kuulostaisi vaikkapa omaa muotoaan muuttamaan pystyvä sauva, värinätoiminnot ja muut jutut, millä se voisi hyvin eri tavalla stimuloida käyttäjäänsä. Yhdistettynä sensoreihin, jolla se voisi arvioida käyttökohteensa kiihottuneisuutta ja jopa laukeamisen. Sen jälkeen siinä oleva ohjelmisto pyrkisi päälle laitettuaan oppimaan käyttäjänsä tavan reagoida eri vasteisiin eri tilanteissa ja tuottaa mahdollisimman nopeita/monia/voimakkaita/... orgasmeja jatkossa.

Tai miltä kuulostaisi siveysvyö vastaavalla toiminnallisuudella, joka D:n komennosta stimuloisi siihen lukittua subia, mutta ei koskaan päästäisi ihan loppuun asti, kunhan se vain ensin oppii, missä raja kulkee.

Tai jos menään enemmän robotiikan suuntaan, niin entäs sitten ulkoinen tukiranka, johon subi olisi kahlittu kiinni ja joka normaalisti kulkisi subin mukana, mutta erillisestä komennosta ottaisi vallan subin raajoista ja joko lukitsisi paikalleen, pakottaisi ottamaan halutun asennon tai vaikka kävelyttäisi väkisin nurkkaan häpeämään määrätyksi ajaksi. Tämä olisi sellainen vähän erilainen tiukemman fyysisen kontrollin kahle siis, joka eräällä tavalla yhdistäisi perinteisen dunkkarilaitteen robotin kaltaiseen liikkuvuuteen ja automaatioon :)

Viimeinen on ehkä enemmän scifiä, mutta aiempia pidän täysin mahdollisina sovelluksina.

Zina

  • Vieras
Vs: Korvaako seksirobotti aidon subin tulevaisuudessa?
« Vastaus #14 : 06.08.2015, 21:01 »
Tuli mieleen että ennenhän suuseksikin perverssiä. Tai minulla on sellainen käsitys että nyt 50-vuotiaat ja sitä vanhemmat naiset pitävät suuseksin antamista perverssinä. Se on jotenkin meidän aikamme juttu. Koskahan sekin tuli muotiin...?

Ihme ennakkoluuloja... :D