Kirjoittaja Aihe: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?  (Luettu 31946 kertaa)

Master T

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #75 : 04.11.2013, 18:44 »
Jos liittyy ryhmään jossa kaikki muut käyttää vihreitä farkkuja ja itse käyttää sinisiä, niin hetken kuluttua itsellekin tulee kova hinku siirtyä vihreisiin farkkuihin. Onkohan sinulle käymässä nyt samoin, alitajuntasi kehittelee keskivaikeaa masennusta huomaamattasi.

Sairautensa ja rajoitteensa on hyvä jokaisen tiedostaa, eikä se tarkoita sitä että sellaista ihmistä pitää karttaa. Mutta tuskinpa kovinkaan moni subi olisi tyytyväinen masteriin joka salvoo itseensä liuskallisen valiumia ennen sitomis/piiskaamissessiota. Näitäkin tapauksia on ollut, kuten myös niitä että sen liuskaleikin onkin tehnyt sub tullessaan tapaamiseen.

Hauska kommentti!

Tuo on kovin yksilöllistä, miten paljon pyrkii olemaan samanlainen kuin kaikki muutkin. Tiedän, että monelle tosiaan on tärkeää massaan sulautuminen mahdollisimman hyvin, enkä ole sitä tuomitsemassa. En oikein pidä ajatuksesta omalla kohdallani, mutta ymmärsin kyllä ajatuksesi, halun olla juuri kuten kaikki muutkin. Ei siinä ole mitään pahaa.

Epäilemäsi "keskivaikea masennus" jossain alitajunnassani on kyllä tosi hyvin piilossa, koska en ole huomannut oireita itse. Mahdollistahan se tietenkin on, ei ole tarkoitus mitenkään kyseenalaistaa kykyäsi tehdä diagnooseja netissä.

Luulen, että olet oikeassa valiumin popsimisessa. Oletan olevan melko harvinaisen fetissin. En tosiaan tiedä, ei ole kokemusta.  Keskustelu on nyt sellaisessa sisällössä, josta ei ole minulla mitään tietoa, valiumin tai muiden rauhoittavien syömisestä edes yksittäin, liuskoista nyt puhumattakaan. Ehkä joku toinen osaa vastata sinulle tarkemmin.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #76 : 04.11.2013, 18:57 »

Ja mielenterveysongelmista, mistä sen muka kukaan tavatessa tietää onko toisella ongelmia, vakavia tai lieviä- lääkäriinkö se subi viedään heti arvioitavaksi? Tuskin 90% porukasta täälä huomaisi mitään, vaikka satunnaisesti sessioisikin henkilön kanssa, jolla olisi jonkin asteen ongelmia pääkopan kanssa.

Mä luulen että truumasterit saavat tämänkin taidon jo äidinmaidosta.  ;)
Olen ollut huomaavinani että jotkut massut löytävät subeistaan paljon mitä erinäisimpiä vikoja, varsinkin jos kyseessä on ex-subi. Tällaisissa tilanteissa on tosi helppoa vetää mielenterveys tms kortti esiin.

-Karwis

morjasi

Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #77 : 04.11.2013, 19:29 »
Ja mielenterveysongelmista, mistä sen muka kukaan tavatessa tietää onko toisella ongelmia, vakavia tai lieviä- lääkäriinkö se subi viedään heti arvioitavaksi? Tuskin 90% porukasta täälä huomaisi mitään, vaikka satunnaisesti sessioisikin henkilön kanssa, jolla olisi jonkin asteen ongelmia pääkopan kanssa.

Suurin osa mielenterveyden häiriöistä jää lääkäriltäkin huomaamatta, jos henkilö ei itse tuo oireitaan esille.

-katy-

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #78 : 04.11.2013, 19:43 »
Luulisi, että useat ovat sitä mieltä, että alistettaessa ja alistuessa hyvinvointi lisääntyisi kun saa toteuttaa sitä mikä on itselle tärkeää seksuaalisuudessa. Jos pahoinvointi lisääntyy lisääntymistään, se lienee merkki siitä että jokin on pielessä?


Jotenkin tässä pitäisi löytää kuitenkin muutakin kuin ongelmia- Kyllä minusta silti on mielenkiintoista se matka,jossa ihminen alistetaan ylittämään hieman rajojaan, vaikka kyseessä olisi arka ja ujo nainen. Sellaista ihmistä ei välttämättä kai tarvitse heti juoksuttaa alastomana  kaupungilla vaan hyvinkin pienet asiat voivat olla tehokkaita ja antoisia. Kuten tullut vähän leikkisästi sanottua, että kädestä pitäminenkin voi olla kovin hard corea, jos on yksikseen kauan ollut esim. Ei ikä välttämättä tarkoita kokeneisuutta- itsestäni välillä tuntuu, että lapseni ikäiset tytöt ovat kovin paljon kokeneempia seksissä tai ainakin he löytävät kumppaneita melko vaivattoman oloisesti. :)

IV

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #79 : 05.11.2013, 02:32 »
Alkuperäiseen aiheeseen: Eihän kunnioitustakaan oteta, se ansaitaan.

-katy-

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #80 : 05.11.2013, 02:40 »
Alkuperäiseen aiheeseen: Eihän kunnioitustakaan oteta, se ansaitaan.

Ot: itse olen ihmetellyt tuota judaistis-islam-kristillistä ajattelua näissä kinkypiireissä- itelleni ihan vieras.

Jos sinä pidät/tykkäät/rakastat jostain ihmisestä, ei siinä ole mistään ansaitsemisesta kyse. Jos tykkäät, kunnioitus on siinä mukana ihan niinku automaattisesti,imho.

Lisäys kun en oikein osaa selittää sitä mitä tarkoitan: Ansaitsemisessa on mun mielestä sellainen ajatus mukana, että sinun pitää muuttua joksikin toisenlaiseksi, ennen kuin olet ansainnut tai hyväksytty ja sitten kun ei kumminkaan voi muuttua toiseksi ihmiseksi vaan joutuu olemaan oma ankea/ihana tmv. itsensä-
« Viimeksi muokattu: 05.11.2013, 13:59 kirjoittanut katy »

RMK

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #81 : 05.11.2013, 13:36 »
No eka alistetaan,nii se alistuu? :o ;D

chilinen

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #82 : 05.11.2013, 17:21 »
Alkuperäiseen aiheeseen: Eihän kunnioitustakaan oteta, se ansaitaan.

Näinhän se nimenomaan menee. Eikä tässä ansaitseminen merkitse mielestäni ollenkaan katyn mainitsemaa muutosta, vaan juurikin niin, että olemalla itsesi, käyttäytymällä tietyllä kunnioitusta herättävällä tavalla (ei, ei taida olla olemassa yhtä ainoaa oikeaa tässäkään, vaan riippuu ihmisistä), ottamalla huomioon toisen saat aikaan paljon luottavaisemman ilmapiirin ja myös enemmän irti koko suhteesta.  Kun tietää, että toiseen voi luottaa, kunnioitat aidommin kuin jos se perustuu vain pakkoon. Sitä uskaltaakin paremmin antaa itsensä toisen johdateltavaksi, kun tietää, ettei lopussa toinen jätä roikkumaan löysään hirteen. Ainakaan ihan yksin :D

Ja tämäkin on taas ihan oma henkilökohtainen mielipiteeni, subbareitakin kun on niin monenlaisia. Ja suhteita.

Eipä taida tässä löytyä ikinä sitä yhtä ainoaa oikeaa, yleispätevää vastausta.

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #83 : 05.11.2013, 19:15 »
Luulisi, että useat ovat sitä mieltä, että alistettaessa ja alistuessa hyvinvointi lisääntyisi kun saa toteuttaa sitä mikä on itselle tärkeää seksuaalisuudessa.

Juu, tämänsuuntaisen kommentin olen kuullut ihan seksologiltakin. Että alistamalla/alistumalla voi vahvistaa tiettyjä puolia itsessään joiden kokee tarvitsevan vahvistamista.

IV

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #84 : 05.11.2013, 19:43 »
Juups, katy ja ChiliN, lähinnä tarkoitinkin sitä, että kunnioitusta ei voi pakottaa. Mitään sirkustemppuja en tee tai vaadi. Keneltäkään. Joten samoilla linjoilla ainakin pääosin.  :)

hiz

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #85 : 05.11.2013, 21:53 »
Tuli tästä mieleen pari ketjua Baarin alkuajoilta:

Alistuminen vs alistaminen http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=255.0
Gallup aiheesta kumpi tuntuu enemmän "omalta" jutulta, alistaminen/alistetuksi joutuminen vai alistuminen/alistumisen vastaanottaminen?

Alistuva vs. alistettava, Mitä eroa? http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=794.0
Yhden subin pohdintaa tuon gallupin keskustelun pohjalta + muiden ajatuksia aiheesta.


IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #86 : 05.11.2013, 22:19 »
Mahdollistahan se tietenkin on, ei ole tarkoitus mitenkään kyseenalaistaa kykyäsi tehdä diagnooseja netissä.

On aina mukavaa jos voin olla avuksi.
 
Luulen, että olet oikeassa valiumin popsimisessa. Oletan olevan melko harvinaisen fetissin. En tosiaan tiedä, ei ole kokemusta.  Keskustelu on nyt sellaisessa sisällössä, josta ei ole minulla mitään tietoa, valiumin tai muiden rauhoittavien syömisestä edes yksittäin, liuskoista nyt puhumattakaan. Ehkä joku toinen osaa vastata sinulle tarkemmin.

Olen jo aiemminkin todennut, että kaikki mistä täällä kirjoitan on jotain sellaista josta itselläni on omakohtaista kokemusta tavalla tai toisella. Niin tässäkin tapauksessa, kokemusta on vuosien takaa liuskanrapsauttelijasubista ja vielä kauempaa menneisyydestä hyvän tuttavan masterista joka kovin alkoi viihtyi samoissa puuhissa.

IKRM

Rottaliina

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #87 : 09.11.2013, 22:14 »

Esimerkiksi niin, että siinä missä yksi ihminen voi olla äärimmäisen kiihottava juuri tietyn hyvin ujon mutta voimakkaan alistuvuuden takia (ks. vaikkapa mitä r_63 kirjoitti alas luodusta katseesta), siinä joku toinen voikin vedota juuri sillä, että silmäkulmassa on sellainen pieni pikkupirullinen pilke, " a whiff of uppity"; lemmikki ei olekaan pelkkää pörröä ja kehräystä ja viestii, että tarvitsee rajaa ja kuria ....
.....toisessa taas jotkut eri jutut, jotka saavat voimaa siitä naisen "pikkupirullinen pilke" -luonteesta (esim "ujoon, luonnostaan alistujaan" verrattuna täysin erilainen tyyli, asut, kielenkäyttö). Ja sitten on naisia, joilla on niin laaja skaala, että heistä löytyy esim roolileikissä luontevasti kumpaa hyvänsä.


tässä oli jotain sellaista mitä pakko kommentoida, koska olen ajatellut, että mussa ei ole mitään perussubia. Olen ulospäin itsevarma, naisellinen nainen, ja nimenomaan ilkikurinen ja pikemmin ehkä dommeen päin kallellani. Mutta oikean miehen kanssa, musta löytyy ihan täysin se subi. Sitä ei tarvitse edes kaivaa esiin, vaan jos miehessä on Masteria, se saa musta subin esiin ihan helposti.
...mielenkiintoista.

blacklie

Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #88 : 24.11.2013, 20:41 »
Minä kuulun niihin ihmisiin, jotka ensin alistetaan ja se jälkeen kyllä alistun. Ensimmäisellä kerralla laitan yleensä aina jollakin tavalla hanttiin, usein jopa tiedostamatta. Sen jälkeen kun minulle on tehty selväksi kuka määrää pystyn alistumaan ihan helposti. EI tarvita kuin se yksi katse ja tämä tyttö tekee ihan mitä vain ja palvelemisen halu on valtava.

-Mermaid-

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #89 : 01.03.2019, 09:59 »
Tämä on mielenkiintoista:

Miehille tämä on vaikea laji, koska heidän Suomalainen kasvatus on ollut pienestä pitäen "miehet eivät itke"-kasvatusta. Pitää olla vahva ja voimakas.
Mieluummin tartutaan rottinkiin tai työnnetään pois häiritsemästä masterin tasapainoista tunne-elämää kuin otetaan syliin ja silitetään.

Suomalaiset miehet ovat kasvatuksensa uhreja. Naisten kasvattamia, eikä siinä kasvatuksessa yleensä ole paljoa kannustettu näyttämään tunteita. Se on sikäli iso sääli, että kaikkein vahvimpia ovat ne jotka osaavat olla myös herkkiä ja helliä kovuuden kääntöpuolena. Tilanteen mukaan.

IKRM

Olen samaa mieltä siitä, että nainen eli äiti on pääsääntöisesti vastuussa siitä millaiseksi mieheksi hänen poikansa kasvaa JOS aviomies sysää kasvatuksen naiselle TAI mies on ns. tossukka. Et voi siis syyttää äitiä millainen hänen poikansa on, koska pojan kasvatukseen tarvitaan myös aviomies!

Paremman, vahvemman miehen synty:
- Kun suhteessa kumpikin osallistuu lapsen kasvatukseen ja molemmat ovat huomaavaisia toisiaan kohtaan eikä nainen tai mies ole ainoa perheen päätöksentekijä, niin pojasta todennäköisesti tulee parempi mies.
(Välillä kauhistuttaa ajatella näitä 24/7 -pariskuntia, joilla on lapsia. Vanhemmat eivät voi tulla sanomaan, etteikö se heidän tekeminen näy, koska ovat puolueellisia. Vain lapsen kasvatettua aikuiseksi voi huomata millaiseksi hän on tullut....).
- Jos lapsia on useimpia, niin lapsia ei saa asettaa toisiaan vastaan eikä suosia toista parempien ominaisuuksien vuoksi (ulkonäkö, luonne, taidot, vahvuudet..).

Nykyiset nuoret miehet ovat paljon tasa-arvoisempia kuin edellinen polvi. He voivat tehdä naistenkin työt ilman että se vaikuttaa miehen itsetuntoon (myös itkeminen on normaalia) tai edes kokevat sitä mitenkään "subimaiseksi", kuten täällä olevat vanhemmat alistuva miehet, jotka haluavat tehdä "naisten töitä", koska eivät välttämättä sitä lapsuudessa tehneet kovin aktiivisesti, jos äiti vain siivoili ja pyykkäili kaiken aikaa.

Jännittävää siis on, että kun lapsia kasvatetaan yhdessä tasapuolisesti ja kotia hoitaa molemmat sekä rahatalous on yhteinen , niin voiko olla enää perusteluja kasvaa vinoksi kinkyksi, kun lapset eivät saa samanlaista mallia tai oppia kotoa kuten ennen vanhaan?... mielenkiintoista siis  :)