Kirjoittaja Aihe: Bdsm-Sisustusta..  (Luettu 55320 kertaa)

xantra1986

  • Vieras
Bdsm-Sisustusta..
« : 26.08.2011, 12:56 »
Uuteen kotiin mietin uudenlaista sisustusta. Onko hyviä vinkkejä siitä, kuinka saisi kätevästi sisustukseen upotettua kattokoukut, ketjut, kahleet jne.. Tarkoitus ei ole, että kaikki täytyisi jotenkin piilottaa, mutta sijoittaa asiat makkariin kuitenkin siten, etteivät ne heti hyppää silmille.

Ja jos joku on löytänyt tavallista suurempia peilejä, niin MISTÄ?? On24:n nettikaupassa oli jotakin, mutta aika pieniä nekin. Tai ehkä joutuu teettämään. Hmm..

Vinkit ja kuvalinkit tervetulleita!

Mr.Vic

Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #1 : 26.08.2011, 13:53 »
Mulla mikään ei ole varsinaisesti piilossa. Mutta.
Koukut saa kätevästi piiloon ripustamalla niihin "jotain muuta". Esimerkiksi rottinkinen riipputuoli sopii erinomaisesti olkkariin roikkumaan siitä tietystä koukusta. Tai voi siihen tietysti laittaa vaikka amppelin roikkumaan, mikäli viheriäisiä kodissaan hautoo.

Seinille voi ladella tilaa piiskoille ynnä muille vermeille poraamalla sinne kiinni häkki-sermejä tai vaikkapa koko seinän pituisia teräs/alumiini naulakoita/koukkuja, joihin tavarat asettuvat nätisti. Itsellä on melko yksinkertaisesti sängyn vieruksella kahdessa koukussa kiinni ketju, jossa tärkeimmät välineeni roikkuvat siististi paikallaan.

Queena

  • Vieras
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #2 : 26.08.2011, 16:27 »
Musta on hienoa huomata että ensimmäinen sisustusvinkki tuli mieheltä. Noin yleisestihän naiset ovat innokkaampia sisustajia, mutta kinkysisustus taitaa olla eri juttu.

Anteeksi mulla ei kyllä ole loistavia sisustusvinkkejä jakaa, kun oma sisustus ei ole lainkaan aiheeseen suunniteltu. Koukkuja olen kyllä harkinnut, mutta ei oikein olisi kukkien lisäksi mitään järkevää ripustettavaa ja valo ei kämpässä oikein riitä kun ikkunan edessä mihin taas ei ehkä toivoisi joutuvansa sidottuna killumaan..toisilla on varmaan valoisammat asunnot niin hyvin voi harkita kauemmaskin ikkunasta.
Yksi hyvä voisi olla sellainen tanko missä vedetään leukoja, monellahan niitä näkee eikä siinä ole mitään ihmeellistä..siihen on kätevä laittaa raudoilla kiinni.

Lelujen sulauttamisesta sisustukseen en tiedä kyllä mitään. Mulla on kaapissa kaikki.

switcher

  • Vieras
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #3 : 26.08.2011, 18:29 »
tosiaan taisi olla *submit* joka mainitsi muussa keskustelussa tuon foxyfurniture sivun olihan se pakko käydä katsomassa ja ehkä siitä jotain ajatuksia tulee jos ei ole sivu tuttu. Mie rupesin heti suunnittelemaan:D mut mulla on katossa  koukut kiinni makuuhuoneessa eikä niihin kukaan koskaan huomiota kiinnitä ja muut lelut kaapissa vaikka olen kyllä miettinyt jotain muuta sijoitus tapaa kuten kuten isomman puoleista rahia joka toimisi laatikkona(lukossa vieraiden varalta) ja siihen sidonta lenkit niin olisi hyvä,huomaamaton ja nopea sidonta paikka keskellä olohuoneen lattiaa kenenkään tietämättä

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #4 : 26.08.2011, 18:53 »
tosiaan taisi olla *submit* joka mainitsi muussa keskustelussa tuon foxyfurniture sivun olihan se pakko käydä katsomassa ja ehkä siitä jotain ajatuksia tulee jos ei ole sivu tuttu. Mie rupesin heti suunnittelemaan:D mut mulla on katossa  koukut kiinni makuuhuoneessa eikä niihin kukaan koskaan huomiota kiinnitä ja muut lelut kaapissa vaikka olen kyllä miettinyt jotain muuta sijoitus tapaa kuten kuten isomman puoleista rahia joka toimisi laatikkona(lukossa vieraiden varalta) ja siihen sidonta lenkit niin olisi hyvä,huomaamaton ja nopea sidonta paikka keskellä olohuoneen lattiaa kenenkään tietämättä

No eipä hullumpa värkkejä nuokaan.

xantra1986

  • Vieras
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #5 : 26.08.2011, 19:17 »
No ainakin ihan kivasti alkoi löytymään sisustusvermeitä. Olin yllättynyt, että niitä löytyikin suhteellisen edullisesti Carlsonilta, mitä olen aina pitänyt kovin tyyriinä paikkana. Peilit oli paljon halvempia siellä, kuin monessa nettikaupassa ja muissa liikkeissä. Ja vieläpä sain mieleiset!!

Täytyy vähän miettiä, ketä ilkeää pyytää asentelemaan koukkuja kattoon ;D

Kävin katsastamassa foxyfurnituren sivuja (kiitoksia vain vinkistä Switchmasterille!) ja ihan mahtavaa, että sieltä saakin ilmaiset teko-ohjeet. Nyt vaan selittelemään velipojalle, että mihin tarvitsen tuollaista kukka telinettä, kun muuten en omista yhtään viherkasvia  ::) Pitää ilmeisesti kipasta kukkakaupan kautta joku jukkapalmu..


Koo

  • Vieras
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #6 : 26.08.2011, 21:59 »
Suunitelmissa on edes yhden koukun asentaminen kattoon, ongelmana on vaan se, että mistä tiedän missä kattotuolit sijaitsee? Kyseessä siis ok-talo, katon verhoilulevyihin ei kannata mitään kiinnittää - tulee vain reikä ja remonttia....

Backuppina on tietty se, että "nyrkkeilysäkkihän siihen tulee"....  C:-)

xantra1986

  • Vieras
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #7 : 26.08.2011, 22:11 »
Suunitelmissa on edes yhden koukun asentaminen kattoon, ongelmana on vaan se, että mistä tiedän missä kattotuolit sijaitsee? Kyseessä siis ok-talo, katon verhoilulevyihin ei kannata mitään kiinnittää - tulee vain reikä ja remonttia....

Backuppina on tietty se, että "nyrkkeilysäkkihän siihen tulee"....  C:-)

Nyrkkeilysäkkipä hyvinkin  ::) Koputtele kattoa niin löydät juoksut sieltä missä kuulostaa vähemmän ontolta :) Tosin vähän olen kyllä paska tässä neuvomaan, kun sain järjestettyä tanssimalla reiän seinäänkin.. että ehkä joku remonttisubi olis paikallaan :)

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #8 : 26.08.2011, 22:20 »
Suunitelmissa on edes yhden koukun asentaminen kattoon, ongelmana on vaan se, että mistä tiedän missä kattotuolit sijaitsee? Kyseessä siis ok-talo, katon verhoilulevyihin ei kannata mitään kiinnittää - tulee vain reikä ja remonttia....

Backuppina on tietty se, että "nyrkkeilysäkkihän siihen tulee"....  C:-)

Nyrkkeilysäkkipä hyvinkin  ::) Koputtele kattoa niin löydät juoksut sieltä missä kuulostaa vähemmän ontolta :) Tosin vähän olen kyllä paska tässä neuvomaan, kun sain järjestettyä tanssimalla reiän seinäänkin.. että ehkä joku remonttisubi olis paikallaan :)


Ja jos tuo ei auta löytämään niitä juoksuja, niin sitten yritä lainata jostakin ns. koolaustutka tai seinäskanneri, jolla voit etsiä kattorakenteet levyjen läpi. Samainen vehje on kätevä löytämään myös metallin sieltä katosta, niin ettet vahingossa poraa koukkua esimerkiksi sähköjohtoon.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #9 : 26.08.2011, 22:36 »
Kävin katsastamassa foxyfurnituren sivuja (kiitoksia vain vinkistä Switchmasterille!) ja ihan mahtavaa, että sieltä saakin ilmaiset teko-ohjeet. Nyt vaan selittelemään velipojalle, että mihin tarvitsen tuollaista kukka telinettä, kun muuten en omista yhtään viherkasvia  ::) Pitää ilmeisesti kipasta kukkakaupan kautta joku jukkapalmu..

No hanki niitä viherkasveja... sellaisiakin on aika paljon jotka ei tartte kovin hyvää huolenpitoa. Ne piristää kummasti sisustusta.

ursa

  • Vieras
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #10 : 26.08.2011, 23:06 »
Suunitelmissa on edes yhden koukun asentaminen kattoon, ongelmana on vaan se, että mistä tiedän missä kattotuolit sijaitsee? Kyseessä siis ok-talo, katon verhoilulevyihin ei kannata mitään kiinnittää - tulee vain reikä ja remonttia....

Backuppina on tietty se, että "nyrkkeilysäkkihän siihen tulee"....  C:-)

Eikös tuo koukun kiinnitys kannata antaa jonkun sellaisen hommaksi, joka löytää myös ne kattotuolien kohdat? Jos ei pääse tutkimaan välikattoa tai ullakkoa niin ainakin räystäiden alta pitäisi pilkistää myös kattotuolien päät.

Mr.Vic

Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #11 : 26.08.2011, 23:25 »
Suunitelmissa on edes yhden koukun asentaminen kattoon, ongelmana on vaan se, että mistä tiedän missä kattotuolit sijaitsee? Kyseessä siis ok-talo, katon verhoilulevyihin ei kannata mitään kiinnittää - tulee vain reikä ja remonttia....

Backuppina on tietty se, että "nyrkkeilysäkkihän siihen tulee"....  C:-)

Eikös tuo koukun kiinnitys kannata antaa jonkun sellaisen hommaksi, joka löytää myös ne kattotuolien kohdat? Jos ei pääse tutkimaan välikattoa tai ullakkoa niin ainakin räystäiden alta pitäisi pilkistää myös kattotuolien päät.

Talon piirrustuksista on apua jos sellaiset on tarjolla kuin myös rakenneilmaisimesta. Parhaan kestävyyden saa tietysti, mikäli katto on tehty paikallavaletusta betonista tai riittävän paksusta laatasta, johon saa porattua hyvät ankkuripisteet.

EDIT: En lukenut millaisesta talosta oli kyse ja erillistaloissa harvemmin on (puisissa siis) betoni/kivirakenteita. Vaikka talosta varsinainen ullakko uupuisikin, on ainakin uudemmissa taloissa tarkastusluukku välikaton kunnon kartoittamista varten. Löytyy joko katolta tai talon päätyseinästä.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2011, 12:00 kirjoittanut Mr.Vic »

Koo

  • Vieras
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #12 : 27.08.2011, 11:30 »
Eikös tuo koukun kiinnitys kannata antaa jonkun sellaisen hommaksi, joka löytää myös ne kattotuolien kohdat? Jos ei pääse tutkimaan välikattoa tai ullakkoa niin ainakin räystäiden alta pitäisi pilkistää myös kattotuolien päät.

Kiitos tästä ja muistakin vinkeistä; eiköhän ne kattotuolit ja niihin sopiva kohta näillä löydy :) Piirustuksia ei ole käytössä, epäilen vahvasti ettei betonilaattaa katosta löydy, on sen oloinen talo. Olen tässä vuokralla että siksi en tiedä rakenteista yhtään mitään, ullakkoa ei ole eikä välikatolle pääse purkamatta jotain.

Koukun asentamiseen löytyy osaaminen, välineet ja halukin, mutta käytännössä joudun jonkun joka tapauksessa pyytämään poraus- ja kiinnitysavuksi - minua kun huimaa jo tuolilla seistessä :(

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #13 : 28.08.2011, 08:08 »
Viherkasvejahan löytyy ihan nättejä silkkisinäkin, mikäli oikeat kasvit tuntuvat hankalilta...Meillä on osa leluista kapiokirstussa olkkarin nurkassa, lukkoa ei ole, mutta päällimmäiseksi on viikattu kerros pöytäliinoja yms. Helppo nostaa pois tarvittaessa, eikä  ketään  kiinnosta niiden penkominen :)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #14 : 28.08.2011, 08:11 »
Jos on lapsiperhe ja kerrossänky. Siitä helppo irroittaa yläsänkyyn menevät tikkaat, mikäli sellaista mallia...siirtää ne sopivaan paikkaan ja kiinnittää sub niihin. Kokeiltu on ja toimii.
Tikkaissa monta kiinnitystapaa ja kiinnityspistettä riippuen Domin senkertaisesta kiusaamishalusta.  ;)