Kirjoittaja Aihe: Alastonsuomi.com?  (Luettu 104957 kertaa)

Ynspi

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #150 : 29.02.2020, 10:43 »
Mie oon alastonsuomen vakiokansaa ja sieltä itse asiassa miun koko pervoilu on saanut alkunsa  :)) Oon kylläkin sivustolla puhtaasti mökkimiittien takia. Ne kun ovat miun elämän parhaita juttuja ikinä. Ja chattihuone on mahtava paikka, sielä on hauskaa väkeä. Samalla nickillä löydyn kuin täältäkin.

Sinnister94

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #151 : 20.05.2020, 18:32 »
Alastonsuomen plussat ja miinukset:

+ tulee kommenttia nopeasti
+ kommentit hivelee itsetuntoa

- tulee myös ikävää kommenttia helposti
- samalta kuulostavat kommentit
- kinkylle/bdsm-jutuissa pyörivälle voi olla huono paikka, ei välttämättä löydy ymmärrystä, mm. läskit (kuten minä) saa painonhallintaehdotuksia ja tuhahteluja osakseen
- kuvienkerjääjät
- mielipiteenkyselijät: "mitä mieltä oot mun sukukalleuden koosta?"

Kylmä Aurinko

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #152 : 20.05.2020, 19:09 »
Nyt ei kykene selaamaan ketjua läpi. Oliko siellä mitään edelleen toimivaa klubia baarilaisille?

MariaAndromeda

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #153 : 20.05.2020, 21:41 »
- kinkylle/bdsm-jutuissa pyörivälle voi olla huono paikka, ei välttämättä löydy ymmärrystä, mm. läskit (kuten minä) saa painonhallintaehdotuksia ja tuhahteluja osakseen

Mulla on hyvin erilainen kokemus tästä. AS:ssä on musta kuva alastomana ja lihavana, ja kommentit on olleet häkellyttävän positiivisia. Mutta onhan siellä niitä ahdasmielisiä idiootteja, sitä en kielillä. Blogipostausten/-kommenttien perusteella useampi on päässyt mun ignore-listalle, muttei yksikään mulle kohdistetun kommentin vuoksi.

Rakentaja

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #154 : 19.11.2020, 21:46 »
Meillä vaihtunut nimi siellä, nykyään Charelize_Rakentaja.
Läpsimis giffi
As mies: Älä satuta rouvaa, minä pitäisin hyvänä
Rakentaja: Tuletko Uljaana valkoisella kepparilla pelastamaan vai tuletko emännän tilalle pyllistämään?

_Eos_

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #155 : 19.11.2020, 23:30 »
Tuleeha tuolla enemmän ja vähemmän jumitettua. Välillä en vaan voi olla kiduttamatta ja hukuttamatta itseäni siihen salama- ja ei-salamakyrpäselfiemereen. Sellanen viharakkaussuhde sivustoon, välillä lähdössä ja aina kuitenkin päätyy takasin. Oikeasti siellä on kyllä myös esteettisesti ja eroottisesti kiehtoviakin kuvia, joitakin hymyntynkää aiheuttaneita ihmisiäkin kohdannut. Ehtymätön huumorin lähde, jos on hervottomalla tuulella.  ::)

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #156 : 20.11.2020, 17:09 »
Kahdesti olen siellä lyhyen pätkän ollut ja molemmilla kerroilla tavannut asiallisia ja mukavia ihmisiä, ihan livenäkin. Olen siellä keskustellut pitkät pätkät elämästä ja syvällisiäkin keskusteluita. Minulla oli siellä hyvin kiltit kuvat (käytännössä ei paljasta pintaa ollenkaan) ja sain niistä silti paljon hyvää palautetta. Negatiivisia kommentteja taisi olla kymmenkunta.

Kokemuksena positiivinen, en osaa moittia. Huomattavasti helpompi väylä tutustua ihmisiin, kuin esim. tämä Baari tai Tintteri.

Jukeman

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #157 : 20.11.2020, 18:46 »
Vähäiseksi jäänyt nykyään assin käyttö, vippiä viimeksi varmaan pari vuotta sitten.
Muutamia tuttavuuksia sitä kautta tullut, mikä ihan kiva. Ihmisten ilkeys toisia kohtaan jaksanut siellä aina ihmetyttää. Naisissakin niitä jotka avoimesti haukkuu jonkun kikkelikuvaa, lieneekö sitten pahanolon purkua vai mitä.

gnome

Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #158 : 22.11.2020, 09:33 »
Muutamaan kertaan on sielä tili ollu. Ei sitä sivuston menoa vaan jaksa, keväällä taas tuli tehtyä tili ja poistin sen myös suht nopsaan.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2020, 11:13 kirjoittanut gnome »

komppi

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #159 : 22.11.2020, 10:39 »
Joskus siellä on oivaltavia blogikirjoituksia, mutta kun vastaukset rajoittuu pariin lauseeseen, on se melkoista monologia. Usein pitää itse kirjoittaa uusi teksti jos haluaa oman panoksen heitää kehään.

Pääasiassahan se on kuvagalleria, tai kalugalleria!  Ja uutena toimintona on tämä ns.'sponsorointi'  ;D ;D  Eli sellainen aikuisten Tori.Fi.

Mutta onhan se yksi hiekkalaatikko monien joukossa.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #160 : 22.11.2020, 19:46 »
Oli tunnukset jonniin aikaa. Anti oli lähinnä kuvia piippeleistä, niitä kun olen ihan elävinäkin nähnyt niin ei mitään uutta.

Kaislanen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 49
  • Koko universumin kaikkein paras ihminen
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #161 : 22.11.2020, 20:20 »
Oi, ne ihanat päättömät pippelit  :love:

Mä käyn kerran viikossa lisäilemässä uusia vanilijaisen siveitä nakukuvia ja runkkaamassa sille virtuaalimällin määrälle.

Mun mielestä on erittäin mukavaa, että on olemassa kanava sitä varten, että voi saada kehuja, jotka missä tahansa muualla tuntuis epäasiallisilta.

Rakentaja

  • Vieras
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #162 : 22.11.2020, 20:32 »
Kyllä siellä aika moni plussailee ja kommentoi bdsm aiheisia kuvia myös. Joskus vaan tulee sitä negatiivista, tosin sitä tulee myös vaniljaisista kuvista.

Lupus

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 120
  • Homo homini lupus!
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #163 : 22.02.2022, 09:42 »
Siellä pääsi toteuttamaan aluksi exhibbaripuoltaan, mutta nykyisin paikka tuntuu ihan väärältä itselleni. 100% homo/hetero -linjasta, tai mies/nainen/pari -kategoriasta poikkeavalle penikselliselle, ilmapiiri voi käydä siellä ahdistavaksikin. Aktiivisena ollessaan saa mukaviakin kommentteja, jotka ainakin aluksi kohottivat itsetuntoa ja toimivat motivaationa jatkaa siellä. OF-tilejään mainostavat ovat vallanneet yhä enemmän tilaa. Siihen mainostamistarkoitukseen AS on varmasti paras mahdollinen paikka, kun sopiva yleisö on jo valmiiksi olemassa palvelun tarjoajille. Muutama mukava ihminen saa minut pysymään vielä siellä, mutta ilman maksullista vippiä ei henkilökohtainen viestinvaihto onnistu ilman, että kaikki muutkin käyttäjät pääsevät lukemaan viestejäsi. Onneksi tärkeimpien ihmisten kanssa voi kommunikoida muutakin kautta. AS alkaa olla omalta osaltani siis mennyttä aikaa, mutta blogit jaksavat vielä kiinnostaa parin kaverin lisäksi. Parhaimpien blogien kirjoittajat tosin näyttävät löytyvän olevan tämän baarin vakioasiakkaita🙂

Alastonapupoika

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 15
  • Morjens! Cfnm.ää ja Femdomia rakastava switch mies
  • Galleria
Vs: Alastonsuomi.com?
« Vastaus #164 : 08.03.2022, 17:05 »
Minut löytää Alaston Suomesta

Samalla nimimerkillä Eli Alastonapupoika