Kirjoittaja Aihe: Mikä on mahtavin fantasiasi?  (Luettu 43334 kertaa)

tildalinda

  • Vieras
Mikä on mahtavin fantasiasi?
« : 22.10.2015, 20:47 »
Mitkä/mikä on sinun mahtavin fantasiasi? (siis sellainen jota et ehkä oikeasti kuitenkaan haluaisi toteuttaa mutta silti haaveilet siitä)

Ja toisaalta mikä on suurin toteutettavissa oleva fantasiasi, sellainen jossa suostuisit oikeasti mukana olemaan?

Oletko ehkä jo sitä kokeillutkin ?

Minun suurin ja mahtavin fantasiani olisi joutua vangiksi pidemmäksi aikaa, olla kokonaan vangitsijan käytettävissä ilman turvasanoja ja ei-listoja. Haluaisin tulla piinatuksi oikein kunnolla. Haluaisin katsoa alistuisinko sittenkään( siis oikeasti).
Haluaisin käydä oikean valtataistelun.
Se ei tosin enää olisi leikkiä ja varmaan ylittäisi hyväksytyn käyttäytymisen rajat.
Kaipa siitä jo tulisi pahoinpitelysyytekin jommalle kummalle osapuolelle.
Mutta sehän onkin vain fantasia.

Todellisuudessa vangitsijan pitäisi välttää jälkien jättämistä ja nipistimiä ja liian kovaa anaalia ja rintoihinkaan ei oikeastaan saisi koskea liian kovaa ja turvasana olisi tietenkin olemassa.
Ei kuulosta enää kovinkaan mahtavalta fantasialta.

Miten fantasian sitten oikeasti voi toteuttaa? Vai onko parempi antaa fantasian jäädäkin fantasiaksi ja tehdä oikeasti vähän helpompia juttuja?






Loc

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #1 : 22.10.2015, 20:59 »
Hankala sanoa koska tulee jatkuvasti uusia ja parempia mieleen.

Fantasioiden toteutus riippuu vastapuolesta(jos fantasiassa ihmis- tai muuta sellaista) ja toki fyysisen ja henkisen kestokyvyn rajoista. Ylipäätään melko loputtomasti kokeiltavaa kaikkiin lähtöihin jos olisi vastapuoli jolla niin henki kuin ruumiskin on valmis niin pitkälle kun tahto ja rakkaus yhdessä voivat.

Joskus kattona oli että sekä pehmo että hcn ohi mitä netillä on tarjota. Nyt se tuntuu jo sen verran ahtaalta että mietinnässä uusia.

Omat rajat. No. Kai ne joskus löytyy.

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #2 : 23.10.2015, 12:20 »
Minun suurin ja mahtavin fantasiani olisi joutua vangiksi pidemmäksi aikaa, olla kokonaan vangitsijan käytettävissä ilman turvasanoja ja ei-listoja. Haluaisin tulla piinatuksi oikein kunnolla. Haluaisin katsoa alistuisinko sittenkään( siis oikeasti).
Haluaisin käydä oikean valtataistelun.
Se ei tosin enää olisi leikkiä ja varmaan ylittäisi hyväksytyn käyttäytymisen rajat.
Kaipa siitä jo tulisi pahoinpitelysyytekin jommalle kummalle osapuolelle.
Mutta sehän onkin vain fantasia.

Todellisuudessa vangitsijan pitäisi välttää jälkien jättämistä ja nipistimiä ja liian kovaa anaalia ja rintoihinkaan ei oikeastaan saisi koskea liian kovaa ja turvasana olisi tietenkin olemassa.

Amen.

Ja ihan sen kyllä sanon vielä, että tää kaikki on kuitenkin "vain leikkiä" niin hauskaahan sen pitää olla eikä hampaat irvessä vääntämistä ;)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #3 : 23.10.2015, 14:31 »
Minun suurin ja mahtavin fantasiani olisi joutua vangiksi pidemmäksi aikaa, olla kokonaan vangitsijan käytettävissä ilman turvasanoja ja ei-listoja. Haluaisin tulla piinatuksi oikein kunnolla. Haluaisin katsoa alistuisinko sittenkään( siis oikeasti).
Haluaisin käydä oikean valtataistelun.
Se ei tosin enää olisi leikkiä ja varmaan ylittäisi hyväksytyn käyttäytymisen rajat.
Kaipa siitä jo tulisi pahoinpitelysyytekin jommalle kummalle osapuolelle.
Mutta sehän onkin vain fantasia.

Todellisuudessa vangitsijan pitäisi välttää jälkien jättämistä ja nipistimiä ja liian kovaa anaalia ja rintoihinkaan ei oikeastaan saisi koskea liian kovaa ja turvasana olisi tietenkin olemassa.

Amen.

Ja ihan sen kyllä sanon vielä, että tää kaikki on kuitenkin "vain leikkiä" niin hauskaahan sen pitää olla eikä hampaat irvessä vääntämistä ;)

Jos kohde pystyy irrottautumaan yhteiskunnasta ja sosiaalisista suhteista vaikkapa vuodeksi niin ei ylläoleva oo kummonenkaan järjestää.
Tuosta ei mitään syytteitä tai muita vastaavia tule koska kyse ei ole mitenkään rikollisesta toiminnasta.
Pahoinpitely syytettä, vaikka tohtorisedällä käytäisiin, ei sitäkään kovin helposti napsahda jos kohde ei itse tee rikosilmoitusta.

Itse tunnen tapauksia jotka on tuollaista tehnyt n. vuodeksi.
Mullaki ois kaivoissa tilaa, mutta ei kiinnostusta.  ;D


OuluM26V

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #4 : 23.10.2015, 16:33 »
Omissa syvissä fantasioissa olisin parisuhteessa todellisen femdom/hotwife naisen kanssa. Nainen hallitsisi seksielämäämme täysin ja itse en saisi orgasmeja välttämättä ollenkaan.. Siveysvyö olisi tietysti aina päällä ja minut pakotettu kotona/bileissä tytöksi. Töissäkin vähintään naisten hepeneisiin..
Minun rooli olisi valmistella naiseni aina kulloisenkin miehen vaatimuksien mukaisesti treffeille ja myös palvella heitä kaikin mahdollisin tavoin mikäli he näin haluaisivat. Palkintona mikäli kaikki menisi hyvin olisi se että saisin nuolla naistani, yleensä puhtaaksi vieraiden jälkeen.
Straponit ja forced bi meininki olisi meillä ihan peruskauraa, rangaistukset minulle saisi päättää joko naisestani nauttivat miehet tai kumppanini halutessaan. Mikäli kotonamme olisi miehiä, saisivat he makuuhuoneen naiseni kanssa käyttöön ja minä joutuisin muualle, nöyryytettynä tytöksi tietenkin... Semmoista mieli monesti haluaa.

Oikeassa parisuhteessa ehkä siveysvyö, satunnainen tyttöily ja dominoiva kumppani jo varmasti "riittäisi" aika pitkälle. Vielä kun välillä ehkä olisi kiva itsekin päättää miten tehdään myös seksin suhteen taitaisi tuo ylläoleva turhan rajua itselle. Noh, joka tapauksessa sitä mielessä kaikenlaista liikkuu ja monenlaista olisi kiva kokeilla :)

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #5 : 23.10.2015, 18:39 »
Minun fantasia on oikeastaan aika totettamiskelpoinen. Kärsin klaustrofobiasta, joka voi subille olla aika outoa. Fantasia on tällainen:
Kymmenkerroksinen talo. Minut laitetaan alakerrassa sidottuna hissiin ja joku painaa 10 kerroksen nappulaa, kun hissi saapuu ylös se painetaan taas alhaalta alaspäin ja sitten ylöspäin...todennäköisesti tulisin hulluksi.

Olen käynyt Puijon tornissa monta kertaa...kävelemällä rappuja pitkin

Kelpie

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #6 : 02.01.2018, 20:31 »
MÄ.

Karhu_III

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #7 : 08.02.2018, 00:29 »
Naisen pyllyn ja pierujen nuuhkiminen ja samalla pienen munan nöyryyttäminen
« Viimeksi muokattu: 08.02.2018, 14:51 kirjoittanut Karhu_III »

UW

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #8 : 08.02.2018, 00:45 »
En sen enempää ole kerinnyt hekumoimaan, mutta eräässä occult kirjassa mainittu Philosophers Ring jossa joukko miehiä ja naisia tekevät ringissä oraalia toisilleen kuulostaa kyllä ihan kiintoisalta   8) joitain enemmän suoraa bdsm-elementtiä sisältäviä kimppakivoja olen kuullut mainittavan. Eihän nuo täyttä utopiaa ole, mutta kun moni valittaa kuinka vaikea löytää yhtä seuralaista...löytää nyt sitten vaikka 6-8 henkilö jotka tulevat keskenään toimeen ja saadaan samaan aikaan ja samaan paikkaan. Ei kuulosta sellaiselta minkä eteen jaksaisin käyttää energiaani atm  :P

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2782
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #9 : 08.02.2018, 09:17 »
En sen enempää ole kerinnyt hekumoimaan, mutta eräässä occult kirjassa mainittu Philosophers Ring jossa joukko miehiä ja naisia tekevät ringissä oraalia toisilleen kuulostaa kyllä ihan kiintoisalta   8) joitain enemmän suoraa bdsm-elementtiä sisältäviä kimppakivoja olen kuullut mainittavan. Eihän nuo täyttä utopiaa ole, mutta kun moni valittaa kuinka vaikea löytää yhtä seuralaista...löytää nyt sitten vaikka 6-8 henkilö jotka tulevat keskenään toimeen ja saadaan samaan aikaan ja samaan paikkaan. Ei kuulosta sellaiselta minkä eteen jaksaisin käyttää energiaani atm :P
Kuuluuko tämäkin fantasiaan? Täällä tuolla saa kyllä ihan mukavaa toimintaa....

Itsellä fantasiaan kuuluu nuubialainen prinsessa (taikka "joku muu" joka on tarpeeksi musta ja naispuoleinen), giniä ja tonikkia, vaaleita vaatteita minulle ja olkihattu, veranta, kiikkustuoli, ehkäpä härkäruoska, isohkoa laakeaa aluetta missä toiminnan kohde voi tehdä itselleen luontaisia hommia joita joku korkeampiarvoinen valvoo ja mahdollisesti jouduttaa hyväksi havaitsemillaan tavoilla...

CRPulse

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #10 : 08.02.2018, 09:56 »
.. Eiköhän moinen liittyisi "cyberrobotiikan alaan", subin esineellistämiseen, bimbo/dollyficationiin, jne -yhdistettynä täälläkin mainittuun "esim. vuoden kestävään diiliin" ..

Puris

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Galleria
    • Fetlife
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #11 : 08.02.2018, 13:59 »
Ostaa kullalleni :love: kaikki Louboutinin mallit. Ikävä kyllä niitä harvinaisimpia on tosi vaikea löytää vai mitensemeni.  ;D

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #12 : 08.02.2018, 14:06 »
Ostaa kullalleni :love: kaikki Louboutinin mallit. Ikävä kyllä niitä harvinaisimpia on tosi vaikea löytää vai mitensemeni.  ;D

 :love:

Luminukke

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #13 : 08.02.2018, 14:43 »
Ihan niinkin kevyt fantasia kuin se, että minut kidnapattaisiin isolla joukolla, hyväksikäytettäisiin, raiskattaisiin ja kidutettaisiin, rikottaisiin (henkisesti ja fyysisesti miel. pitkäkestoisesti) ja mahdollisimman tuskallisesti, sitten hitaasti lopulta tapettaisiin ja raato dumpattaisiin jonnekin mistä sen löytäisi helposti/elukoille ruoaksi. :)

Sir Henry

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 39
  • I've got a little itch down there. Would you mind?
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #14 : 08.02.2018, 14:54 »
Iso kartano jossain Englannin maaseudulla, jossa minulla olisi sadistinen kotiopettajatar pukeutuneena viktoriaaniseen ajan tyyliin. Pienestäkin rikkeestä tulisi piiskaa, ja joskus sitä piiskaa tulisi ihan muuten vaan.