Kirjoittaja Aihe: Mikä on mahtavin fantasiasi?  (Luettu 43860 kertaa)

Tre74

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 88
  • Alistuva narttuni - missä lienet?
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #150 : 11.04.2023, 13:39 »
Likka ja Isäntä -novellisarja on pitkältikin fantasiaa, jonka haluaisin elää todeksi, jos ei olis huollettavia ym.
Siis niin hyvin niitä kirjoittelet, että kumpa pääsisit toteuttamaankin  O:-)

Passion

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #151 : 11.04.2023, 13:58 »
Kyllä sinne kärkeen kuuluu sellaisesta naisesta nauttiminen, joka rakastaa klassista tyyliä hameineen, sukkineen, korkkareineen. Hän kantaa pitkää, hoikkaa ja huoliteltua kehoaan ylpeänä. Hän rakastaa esiintyä ja olla näyttelyesine.

Ehkä liian tavallinen ja tylsä fantasia, mutta se on kuitenkin oma fantasiani

Hämäräntaite

  • Rsyke
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • "Autuaampi on antaa kuin ottaa"
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #152 : 11.10.2023, 12:59 »
Varmaan kuumin fantasiani tällä hetkellä on olla pitkä, raamikas ja lihaksikas domina. Ajatus siitä että minulla on täysi kontrolli muihin ja saan olemuksellani muut kostumaan on vastustamaton. Kehoni on palvonnan kohde ja auktoriteettini alaisuuteen on pitkä jono. Tunnettuna kookkaana ja vahvana naisena tyydytän itsevarmoin ottein asiakkaiden toiveet. Ihmiset kuolaavat perääni, mutta päätän kylmästi itse kuka on aikani arvoinen. Herätän ihmisissä pelonsekaista kunnioitusta, kun voimaa löytyy niin paljon että saan itseni kokoisen nostettua seinää vasten ja kannettua sänkyyn.
Omistan fetissiklubin, jossa minut tunnetaan Kuningatarena. Sessioin maksua vastaan asiakkaiden kanssa, mutta hinnat ovat sen mukaiset. Järjestän säännöllisesti kilpailuja, jossa voittaja pääsee käsittelyyni ilmaiseksi.
Minulla on paljon palvelijoita, jotka täyttävät käskyni, arkisista askareista nautinnon tuottamiseen, yksin tai ryhmässä. Palvelijaksi pääseminen vaatii että on aina valmis vastaamaan kulloisiinkin himoihini ja perversioihini. Totteleminen olisi ehdotonta ja niskuroinnista seuraisi mielivaltainen rangaistus suoraan Kuningatarelta.
Tämä on enimmäkseen epärealistinen fantasia eikä itsessään toteutuskelpoinen, mutta pelkkä pikainen ajattelukin tuottaa nautintoa. Pystyn kuitenkin toteuttamaan siitä osia. Olen ristiinpukeutuja ja verrattain epätyypillinen mies, vaikka käytänkin tällä hetkellä vain miesten vaatteita. Haluan kasvattaa suuret lihakset, mutta pitää muuten ulkoisen ilmaisuni välillä naisellisena, välillä androgyyninä. Sessioidessa voisin omaksua dominoivan naisen roolin, pukeutumisella, kehonkielellä ja toiminnalla.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2023, 13:14 kirjoittanut Hämäräntaite »

kuunlilja

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #153 : 11.10.2023, 16:07 »
Mahtavin fantasia varmaan on jonkinlainen
Isompi kimppa/ryhmäsessio.
Rohkeus ei kuitenkaan riitä mihinkään bileisiin asti vaan tarviin sen oman turvallisen ihmisen jonka kanssa toteuttaa.

LiliumRegale

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Kuriton kissapeto 🐈
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #154 : 12.10.2023, 00:16 »
Mahtavin fantasiani on varmaan joku Inglorious Basterdsin Hans Landa antamassa mulle kunnolla piiskaa ja nussimassa mua suuhun jos huudan liian kovaa. Olisin sidottuna pöytään tai pukkiin, muut sotilaat katsoisi vieressä ja runkkais tai kaikki panis mua molemmista päistä vuorotellen.

No täähän ei tule toteutumaan.  ;D

Toteutettavissa olevista fantasioista mahtavinta on vaikea valita. Kai joku vangiksi joutuminen ja erilaisten rangaistusten vastaan ottaminen tai jonkun papin tai muun jeesustelijan vietteleminen ja raivonussiminen syntiseksi.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #155 : 12.10.2023, 10:53 »
Ehkäpä joku totaalinen avuttomuus ja kontrollin menettäminen Dommen ollessa pikkutarkasti ohjaamassa ihan kaikkea mitä tapahtuu ja mitä ei.

Dommen kontrolli ja sen oheisvaikutukset musertavat minut niin, että olen lopulta vain tahdoton ihmismato. Sellaiset kahlinnat ja liikkumisen rajoitukset, etten pysty tekemään mitään itseni hyväksi. Pitkäaikainen sessio, joka on vaativa niin henkisesti kuin fyysisesti. Nöyryytystä, häpäistyä ja nolaamista sekä fyysistä rääkkiä loppuun asti.

nylonmies

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Nylonsukkafetissimies
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #156 : 12.10.2023, 16:43 »
Se että pääsen nylonsukkafetissinä pukea päälle stay-up ja sukkanauhat seksin aikana naisen kanssa ja naisella on päällä sellaiset myös.Jos löytyy joku kiva nainen kunhan asiat osuu kohdalleen.

Rami

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #157 : 12.10.2023, 20:55 »
Mahtavin fantasiani on äärinmäisen herttainen.

Tähän kuuluu persoonaltaan ihana nainen, yhtä aktiivinen liikkuja kuin minä (olen pullukka ja liikun noin 5 tuntia viikossa työn ulkopuolella) ja istuisimme puistonpenkillä, pitäen toistemme käsistämme kiinni.

Kävisimme yhdessä marketissa, tuumailaan mitä ruokaa tehtäisiin. Vängätään hetki siitä, kun sitä oli toissa viikolla ja pohditaan jotain variaatiota siitä tai pelataan erä KSP ratkaisemaan pulma. Valitaan ainekset voittajan mukaan ja maksamme ne kassalla. Kotona jakaisimme ruuanlaitton askareet, toista välillä kourien ja niskaan pusutellen. Tämän rakkaudella tehdyn ruuan hautuessa/paistuessa pitkään, menisimme hyväilemään ja nauttimaan toistamme makuuhuoneeseen tai olkkariin. Ajastimen huutaessa jättäisimme lemmenleikin kesken, ruoka hautumaan sivuun ja jatkamaan sitä, mihin jäätiin, ellei nälkä iske siinä vaiheessa himon yli.

Pari muksua siihen kylkeen voisi täydentää arkea kivasti.  :love:

JuliusC

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #158 : 14.10.2023, 18:24 »
Ihanan mielenkiintoinen, rohkean avoin ja mielikuvitusta kiihottava viestiketju. Hauska huomata kuinka saman tyyppisiä fantasioita ihmisillä on. Kinkyillä ainakin😊 Ketjun aloittajan fantasia oli kuin omasta päästäni, kuten myös monet muut.   

Toisin soppaan yhden fantasian lisää, jonka varmasti jaan monien kanssa: toteuttaa omia ja toisten fantasioita. Varsinkin niitä haastavia, joissa koetellaan henkistä ja fyysistä sietokykyä.

Uskon vahvasti, että fantasioiden toteuttaminen, jollain turvallisella tasolla, on aina mahdollista. Monesti se vaatii vain mielikuvitusta, eläytymiskykyä ja toki vaivannäköä.

Otetaan esimerkkinä fantasiat, joissa alistettava joutuu useiden ihmisten hyväksikäyttämäksi / palvelemaan useita ihmisiä.
Valitaan lähtökohdaksi vaikkapa jonkinlainen klubi ,tanssiravintola ,vankila, bordelli tms. Luodaan aito äänimaailma, lisätään tuoksuja, sijoitetaan henkilö pieneen tilaan, joka tehdään aidon kaltaiseksi ja/tai rajoitetaan henkilön mahdollisuuksia liikkua ja kykyä nähdä selkeästi.
Ja sitten…tämä on yksi minun rakkaimmista fantasioistani: esittää erilaisia roolihahmoja, näytellen, pukeutuen, käyttämällä peruukkeja, muita tekokarvoja, toppauksia, dildoja jne. niin, että alistetulle osapuolelle tulee vaikutelma useista erilaisista henkilöistä.

     

Esteetikko

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 22
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #159 : 28.10.2023, 05:30 »
Harrastaa seksiä koko yö Sanna Marinin kanssa 😃

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #160 : 28.10.2023, 10:48 »
Mulla on suurena fantasiana on osallistua viikonlopun kestävään leirikoulumuotoiseen piikakouluun, tai sisäoppilaitos tyyliseen opetukseen.

Oppilaita olis parillenen määrä. esim. lisäkseni 3 tyttöä oppilaina (subeja) ja 1-2 ankaraa naisopettajaa (dommea) ja elettäisiin esim 50 luvun tyyliin (ei telkkaria, tai kännyköitä).

Harjoiteltais entisajan naisten käytöstapoja ja etikettiä
Pukeuduttais koulupukuun
Meikattais
Hiukset letitettäis
Opeteltais biologiaa ja ympäristöoppia
Tehtäis perinneruokia
Leikittäis perinneleikkejä (sisällä ja ulkona)
Siivousta
Neulomista (esim villasukkien) ja virkkausta
Ompelua ja ristipistoja
Pitsin nypläämistä

Opettaja(t) opettais ja pitäis kuria yllä vanhanajan kotikurin muodossa. Jos oppilas ei opi niin saa piiskaa ja nurkka-aikaa. Tietysti korvatillikoita ja tukistuksia viljelisivät. Ehkäpä myös joitain kollektiivisia rangaistuksia myös.




semar

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 69
  • Toksinen setämies
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #161 : 29.10.2023, 10:37 »
Mahtavin fantasiani? Hirvittävän vaikea kysymys varsinkin aikaperspektiivin vuoksi. On fantasioita, jotka ovat aikanaan olleet jättimäisiä ja sitten hiipuneet tavallisiksi tai olemattomiin. Oma kinkyytenikin kun on muuttunut vuosien mittaan ja jotkin asiat ovat jopa pudonneet kokonaan pois. Toisaalta monia fantasioita olen päässyt toteuttamaan. Ovatko ne silloin enää fantasioita?

Floora nähtävästi kirjoitti auki yhden omankin, vielä toteuttamistaan odottavan fantasiani:

En tiiä mahtavin fantasia. Mutta oon viime aikoina fantasisoinut paljon siitä, että saisin miellyttää ainoana subina Dom/me porukkaa illan. Alottaisin jollain ei-seksuaalisella, tyyliin ruuan tarjoilemisella. Sitten se menis seksuaalista kohti. Semmonen kiusoitteleva, vähän pidempi sessio, jossa mulle ei kerrota etukäteen mitä tehdään. Nöyryytystä, miellyttämistä, kipua ja pelkoa. Tämän toteuttaisin sadismipainotteisen porukan kanssa. Porukalla tarkotan ehkä 3-4 tyyppiä. Ei varmaan olis sillee vaikee toteuttaa, kun löytyy vaan oikeet tyypit. Joskus tulevaisuudessa vielä!

Tällaista haluaisin. Vieraiden vastaanottoa, ruoanlaittoa ja tarjoilua pelkkään essuun puettuna. Alistumisen tunnetta lisäisi naisten juhlava mutta ei-kinkyhenkinen pukeutuminen. Illan edetessä yhä vaativampaa palvelua, jossa tulevat mukaan nämä suoraan Flooran postauksesta lainatut elementit:  Nöyryytystä, miellyttämistä, kipua ja pelkoa. Samaan kokonaisuuteen voi kytkeä toisenkin fantasiani, jossa omistajani antaisi minut toiselle Dommelle lainaan. Joutuisin kuuntelemaan lainaamisesta sopimisen saamatta itse sanoa sanaakaan ehdoista tai siitä kenen haltuun minut annetaan.

kettupoika

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #162 : 18.01.2024, 13:34 »
Mielenkiintoinen lanka! Oma mahtavin fantasia perustuu aikalailla tällaseen:

Miljöö on jokin laitos/mielisairaala/tms, jossa on isoja, vahvoja ja julmia hoitajia, jotka etsii mua. Sitten kun ne löytää mut, niin ne ottaa mut kiinni, riisuu väkisin täysin alastomaksi ja raahaa mut pehmustettuun huoneeseen. Siellä mut sitten sidotaan paikalleen ja kutitellaan aivan hulluksi, eikä mua päästetä ikinä pois. Voin vaan kikattaa ja rimpuilla nakuna, kunnes lopulta oon pelkkä hikinen ja läähättävä sekasotku. Tykkään hioa todella yksityiskohtasia tarinoita tähän asetelmaan liittyen, mutta tuossa ne tärkeimmät elementit pähkinänkuoressa. Niin ja erityisen tärkeä asia on, että ne hoitajat kutittaa mua kumihanskat käsissään. Verbaalinen nöyryytys ja alentaminen on myös usein erittäin toimiva lisämauste.

Haaveilen tekeväni tuosta jonain päivänä ainakin sen verran toteutettavan, että rekvisiitalla saisi mahdollisimman aidon vaikutelman miljööstä. En tiedä tosin löytyykö Suomesta koskaan useampaa henkilöä kerrallaan, jotka haluaisivat ryhtyä noiksi hoitajiksi, niin se väkisin riisuminen ja raahaaminen lienee sitten jäävän fantasiaksi. Enkä nyt tietenkään oikeasti haluaisi ikuisesti rimpuilla kutitettavana :D

Tähän mennessä olen tullut sidotuksi ja kutitetuksi pari kertaa, mikä oli todella kivaa, mutta olen jäänyt kaipaamaan rajumpia otteita ja oikeaa avuttomuuden tunnetta.

manniska

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • == Results from bdsmtest.org == 98% Rope bunny 9
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #163 : 19.01.2024, 10:12 »
Tälläistä olen pyöritellyt mielessä ja kesällä tarkoitus toteuttaakkin jos löytyy passeli syrjäinen paikka.

Menemme erään naispuolisen tuttavan kanssa jonnekkin syrjäiselle alueelle jossa metsää lähellä, minä pukeudun tyttöilykamppeisiin ja päähäni huppu jossa vain suun kohdalla aukko. Tämän jälkeen ystäväni laittaa minulle vielä käsiraudat jonka jälkeen nuolettaa itsensä ja kun hänet on tyydytetty kieetää selkäni taakse ja laittaa suukapulan ja kaulapannan. Seuraavaksi kaulapantaan tulee lukolla ketju kiinni talutushihnaan ja minua lähetään kävelyttämään jonkin matkan päähän ja ketju joka kaulapannassa niin toinen pää kiinnitetään puun tyvelle että joudun olemaan polvillaan tms... tämän jälkeen käsiin vaihdetaan toiset käsiraudat jotka yhdistettynä ajastimella toimivalla lukolla johon ystäväni määrittänyt tietyn ajan jonka haluaa minun siinä olevan jonka jälkeen poistuu paikalta jättäen minut yksin....

Mietinnässä ollut jos laittaisi vielä pumpattavan tapin. Jos tää toteutuu niin täytyy sit kirjottaa joku novellin kaltainen tai sessiokertomus tuosta

oPoika

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #164 : 20.01.2024, 13:25 »
Joku sellainen se on, että minua koulutettaan kivulla, nöyryyttämisellä ja yleisellä auktoriteetilla opettelemaan tekemään asioita, jotka ovat minulle vaikeita mutta eivät suorastaan vastenmielisiä.

Ideana on kokonaisvaltainen hallinta ja pitkäaikainen kehittyminen kouluttajan tarpeisiin ja mielivaltaan.