Kirjoittaja Aihe: Mikä on mahtavin fantasiasi?  (Luettu 43349 kertaa)

LookingForMyDom

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #15 : 12.03.2018, 01:09 »
Mahtavin fantasia ois löytää kokemut dominantti kumppani, jonka kanssa vois kärsivällisesti kokeilla omia rajoja. Tykkään osittain tulla pakotetuksi, mm. ihan yksinkertainen munan pakottaminen kurkkuun. Ite oon vielä kiin kokematon, että omat rajat on vielä vähä hakusessa, mutta senpä takia haluankin päästä kokeilemaan rajojani.

Tämä seuraava saattaa kuulostaa hieman oudolta, eikä ehkä niin syvästi liity D/S suhteisiin, mutta laitanpa sen tähän silti. Eli siis ihan yksinkertaisesti mahan tai rintakehän päällä istuminen. Jotenkin rakastan sitä murskatuksi tulemisen tunnetta ja vaikeutta hengittää.

T: Nuori subityttönen

Punapää

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #16 : 12.03.2018, 13:40 »
Ihan niinkin kevyt fantasia kuin se, että minut kidnapattaisiin isolla joukolla, hyväksikäytettäisiin, raiskattaisiin ja kidutettaisiin, rikottaisiin (henkisesti ja fyysisesti miel. pitkäkestoisesti) ja mahdollisimman tuskallisesti, sitten hitaasti lopulta tapettaisiin ja raato dumpattaisiin jonnekin mistä sen löytäisi helposti/elukoille ruoaksi. :)

Aika samoilla linjoilla.. ehkä muokkaisin hieman toteutuskelpoisemmaksi.. ainakin tuota loppua xD Mutta ideana joo. Lisäisin vielä oman kontrollin täydellisen menetyksen, niiksi mistä saan eniten kiksejä.. Eli mieleni turruttaminen/osittain tiedoton tila.. Toteutuksia on monia  ;D Ehkä en myöskään niin maso ole.. Mutta joo raiskaus/hyväksikäyttö, vankina olo fantasiamaailma on just parasta!  :D

Anonyymi sissy

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #17 : 12.03.2018, 13:49 »
Voinko tätä vielä fantasiaksi sanoa, mutta..Kun itse olen ensin oppinut kunnolla pukeutumaan kuin Nainen. Roolileikinä voisi olla kiva tapa viettää päivää. Tavallista viikonlopunpäivää, minä pukeutuneena naiseksi ja ollen naisen roolissa. Nainen pukeutuneena mieheksi, ollen miehen roolissa. Yhteinen päivä roolit sekoittaen, kinkymausteilla tai ei, kuitenkin rooliasetelma ulottuisi myös makuuhuoneen puolelle, lelujakin apuna käyttäen. Minnekään cittariin en kylläkään lähtisi ruokaostoksille naiseksi pukeutuneena.

Retsam

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #18 : 12.03.2018, 18:24 »
omistaa aikakone ja palata kaksi ja puolituhatta päivää ajassa taaksepäin...

Wblive

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #19 : 13.03.2018, 13:46 »
Ei niin rough fantasia ja joku päivä vielä toteutankin mutta;
Sub ripustetaan käsistä kattokoukkuun riippumaan siten että varpaat juuri ja juuri yltävät lattiaan, gagi suussa. Nilkkojen väliin tanko jotta jalat ovat auki -> ketju nilkoista koukkuun jolloin voi nostaa jalat irti lattiasta.
Piiska viuhumaan ympäri subin kehoa. Subin nänneihin painot jotka heiluvat kun pienikin liike tapahtuu.
Subin pilluun tappi joka ei saa tippua. Tällöin sub joutuu jännittämään lantionpohjalihaksia melkoisesti... tuottaa melkoista kramppia jossakin vaiheessa.
Kun tappi tippuu rangaistuksena kylmää vettä norona pitkin selkää. Ja viivotinta pakaroille

Toteutettavissa kun oikea paikka ja sub löytyy😈👍

vila

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #20 : 14.03.2018, 00:36 »
Haluaisin harrastaa sellaista elokuvien vaniljaseksiä taljalla takkatulen ääressä. Taustalla soisi romanttinen hissimusiikki. Tämän kaiken pitäisi tapahtua Aspenissa ihanan laskettelupäivän jälkeen.

Totuus: kiihottuisin siitä taljasta, puoliso pilaisi koko homman puujalkavitseillä ja pervoiluilla - enkå näytä hyvältä pelkässä villapaidassa.

Crossing the line

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #21 : 29.06.2018, 15:41 »
Se olisi varmaan seuraava(tutun ja luotettavan Dommen seurannassa):
Perussession yhteydessä, kun turvasana on sovittu ja minut jossain välissä sidottu täysin liikuntakyvyttömäksi, kuuluisi ovikellon kilahdus. Seuraavaksi, ennen oven avaamista, Domme laittaisi niin ison gagin suuhun, etten pystyisi edes lähimain sanomaan turvasanaa. Oven avattuaan, Domme saattaisi tilaan pariskunnan tai kaksi, jotka saisivat vapaat kädet käyttää minua ihan kuten haluaisivat.
Session lopuksi, kun olisin venytetty ennennäkemättömästi ja raiskattu kannustusten saattelemana, Dommeni piiskaisi minut vielä omalla nahkavyölläni. Lopulta kaikki naiset virtsaisivat päälleni.

mama89

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #22 : 29.06.2018, 17:29 »
Olen 200% alistuva, mutta fantasioin olevani oikein itsevarma ja komea femdom mustissa latex-korsetissa ja pitkävartisissa latex-korkkareissa, ja mulla olisi oma säälittävä subi-mies orjana, mielellään vielä mua isompi ja vahvempi, jota voisin nöyryyttää, käskyttää ja käyttää hyväkseni. Panna sträppärillä perseeseen, fistata perse auki ja istua hänen naaman päällä tukahduttaen hengityksen. Hän saisi nuolla mulle orkkuja, mutta itse olisi tietenkin siveysvyössä. Lopuksi piiskaisin tämän perseen punaiseksi ja lukitsisin laatikkoon. Ihanaa :love: Minusta kun ei alistajaa saisi sitten mitenkään, mutta aina saa haaveilla  >:D

Palvelijapoika

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #23 : 17.03.2020, 18:38 »
Haaveilen pääseväni taikka joutuvani palvelemaan useampaa naista pidemmäksi aikaa. Tärkeää olisi, että nämä naiset käyttäisivät minua aivan miten parhaaksi katsovat, eikä minun haluillani, tai mielihyvälläni olisi minkäänlaista roolia tapahtumien kulussa. Nämä naiset käyttäisivät minua arkensa helpottamiseen (kotitöihin), seksuaaliseen nautintoonsa tai vaikka vaan ajankulukseen pitäisivät hauskaa kustannuksellani (esim. nöyryyttäen tai kipua tuottaen). Mieluiten he olisivat sadistisia minua kohtaan, ja saisivat nautintoa minun kärsimyksestä, ja alistaisivat minut täysin "epäihmisarvoiseen" asemaan.

Paalukytky

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 99
  • Onhan se vaan ihanaa nähdä kun toinen nauttii.
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #24 : 20.03.2020, 11:11 »
Olla Domina illanvieton kokki ja palvelija heidän ehdoilla.

Sidottava88

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #25 : 30.03.2020, 17:00 »
Tulla kidnapatuksi useamman kauniin naisen toimesta ja olla heidän vankinaan jossain huvilalla josta ei olisi ulospääsyä. Yöt nukkuisin kahleissa ja päivisin olisin lypsettävänä ja hyväksikäytettävänä tiukasti sidottuna tietenkin. Joskus latexia, joskus köyttä ja joskus Style Fetishin sidontatuotteita. Ei liiallista kivun tuottamista muuta kun yliherkän kalun vatkausta. Mukana myös vacbediä ja vac cubea. Sähköä ja lypsykoneita. Käsitöitä ja ratsastamista.

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1474
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #26 : 30.03.2020, 21:50 »
Siitä fantasioin jokaisena hetkenä, kun pysähdyn ajattelemaan, että yks kaks Uudenmaan sulku olisikin purettu ja pääsisin ajamaan muruseni luo.

subitar89

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #27 : 31.03.2020, 21:38 »
Kai se mulla on täydellinen 24/7 D/s-suhde. Siten, että olisin täysin toisen hallinnan alla. Mulla olisi toisen määräämät rutiinit ja tehtävät. Niitä valvottaisiin ja tarvittaessa mua rangaistaisiin. Piiskaa voisin saada muutenkin Omistajani nautinnon takia.
Kuitenkaan en ajattele että tuon pitäisi tarkoittaa millään lailla kidutusta tai valtavaa nöyryytystä. Oisin toisen omaisuutta ja mua kohdeltaisiin oikeudenmukaisesti ja minusta pidettäisiin huolta. Mutta silti päätäntävalta olisi ihan kaikessa toisella. Raha-asioissa, pukeutumisessani, ajankäytössäni, ruokavaliossani jne. Toinen voisi päättää kaikesta täysin mielensä mukaan ja tehdä minulle mitä vain. Teoriassa jopa rikkoa minut. Mutta että edes teoriassa tähän olisin valmis niin toki mä tahtoisin voida luottaa toiseen ja tarpeiden pitäisi siinä mielessä kohdata, että kokisin kuitenkin olevani turvassa. Aito pelko ei kuulu fantasioihini.
Omistajani kanssa uskaltaisin tähän lähteä, mutta äärimmillään tuo vaatisi häneltä liikaa. Etenkin kun minut pitäisi saada opetettua alistumaan aidosti kaikessa. Ilman että toisin omaa tahtoani liikaa esiin, mitä kyllä (edelleen) teen.
Siksi tällä hetkellä, vaikka alistuva olen myös makkarin ulkopuolella, vallansiirto on vain osittaista. Mulla on asioita mistä päätän ihan itse. Toki ehkä siitäkin syystä, ettei Omistajaani kiinnosta niihin puuttua.

Pioni

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #28 : 31.03.2020, 21:48 »
Kai se mulla on täydellinen 24/7 D/s-suhde. Siten, että olisin täysin toisen hallinnan alla. Mulla olisi toisen määräämät rutiinit ja tehtävät. Niitä valvottaisiin ja tarvittaessa mua rangaistaisiin. Piiskaa voisin saada muutenkin Omistajani nautinnon takia.
Kuitenkaan en ajattele että tuon pitäisi tarkoittaa millään lailla kidutusta tai valtavaa nöyryytystä. Oisin toisen omaisuutta ja mua kohdeltaisiin oikeudenmukaisesti ja minusta pidettäisiin huolta. Mutta silti päätäntävalta olisi ihan kaikessa toisella. Raha-asioissa, pukeutumisessani, ajankäytössäni, ruokavaliossani jne. Toinen voisi päättää kaikesta täysin mielensä mukaan ja tehdä minulle mitä vain.

Miulla on melko sama fantasia eli käytännössä 24/7 kotikurisuhde. Olisi tarkat säännöt, joiden puitteissa tulee toimia. En kyllä tiedä, pystyisinkö siihen tällä luonteellani, mutta toisaalta se voisi olla myös jossain määrin vapauttavaa. Ei tarvitsisi enää itse päättää asioista. Ainakin fantasiana se toimisi hyvin.

arkinenalistuja

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #29 : 01.04.2020, 13:18 »
Elää, kuin nyt elän...