Kirjoittaja Aihe: Mikä on mahtavin fantasiasi?  (Luettu 43354 kertaa)

Sidottava88

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #30 : 02.04.2020, 14:32 »
Elää, kuin nyt elän...

Miten elät? Kerro lisää

arkinenalistuja

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #31 : 02.04.2020, 19:37 »
Lainaus käyttäjältä: Sidottava88
Miten elät? Kerro lisää

Tämän kaikkia tasoja voi olla ulkopuolisen vaikea ymmärtää, enkä halua lähteä filosofoimaan tms. Mutta siis ihan tämä peruskuvio eli tapasin naisen, jonka tahto on omaani voimakkaampi ja elän hänen halustaan eristettynä muista ihmisistä. Tosin kyl mä täs kerran kokeilin, että mitä tapahtuu, jos yritän kapinoida ja laitoin hänelle viestinä tyyliin "oot tosi kiva tyyppi, mut tää on mulle liikaa. Hyvää jatkoa, eikä muistella pahalla", niin sekunnin päästä tuli viesti "lataan sinusta videon tor verkkoon" ja kuvassa palkki just latautui. Et se testi loppu ku kanan lento.

I
« Viimeksi muokattu: 02.04.2020, 20:03 kirjoittanut arkinenalistuja »

Bilquis

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 45
  • Hymyile! Se hämmentää ihmisiä
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #32 : 03.04.2020, 19:57 »
Suurin fantasiani on niin kauan kuin muistan ollut se, että pääsisin livenä katsomaan kun kaksi miespuolista panee toisiaan pitkään ja hartaasti  >:D

Pip

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #33 : 03.04.2020, 20:10 »
Suurin fantasiani on niin kauan kuin muistan ollut se, että pääsisin livenä katsomaan kun kaksi miespuolista panee toisiaan pitkään ja hartaasti  >:D
Käsittääkseni toi ei oo niin harvinainen fantasia naisilla. Ainakaan pervoilla.

arkinenalistuja

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #34 : 04.04.2020, 01:51 »
Mahtavin fantasiani on, että joudun tapaamani naisen seksuaalisesti hyväksikäytettäväksi, kuritettavaksi, manipuloitavaksi, eristettäväksi kotiorjaksi. Tähän asti vaikuttaa kaikilla tasoilla hyvältä. Joudun kyllä luopumaan paljosta, mutta kaikkea ei voi saada ja irti en enää pääse vaan olen tilanteessa nk. Jumissa... Ainoa mitä voin tehdä on neuvotella ja tuoda mukaan asioita, joista itsekin pidän. Lopullisuus on kova sana.

momoi36

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #35 : 04.04.2020, 12:23 »
Suurin fantasiani on niin kauan kuin muistan ollut se, että pääsisin livenä katsomaan kun kaksi miespuolista panee toisiaan pitkään ja hartaasti  >:D

Oi kyllä!!!

arkinenalistuja

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #36 : 04.04.2020, 12:43 »
Tuun mielelläni pantavaksi tällaiseen proggikseen :)

balthazar

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #37 : 06.04.2020, 11:49 »
Mä lähtisin ponnistamaan tätä vähän eri näkökulmasta:

Ne jotka mua tuntee ja joiden kanssa oon keskustellut asioista, tietää jo että haluaisin asua vanhalla paloasemalla. Sellaisessa missä on se metallitolppa ylhäältä alas ja silleen. Siellä mä asustelisin sekalaisen kinkyporukan kanssa, jotka saa ihan samalla tavalla olla ja elää niinkuin parhaaksi näkee, kaikki sais touhuta omia touhujaan. Tottakai siihen kuuluisi aika olennaisena osana myös se yhteisöllisyys, sosiaalisuus ja solidaarisuus, mutta jokaisella olisi silti ihan omatkin tilat, ettei tarvitse pakosti olla kokoajan tekemisissä muiden kanssa, koska ei tietenkään aina vaan lähe.

Näkisin että tässä kokoelmassa olisi hyötyä eri alojen osaavista; parturi, kosmetologi, vaatturi, kokki, siivooja, hitsari, pyykkäri, mekaanikko, sähkömies ja niin edelleen. Pointtina se että kaikki tekee juuri sitä mistä tykkää, ja niinkuin ainakin joku kädellisten lauma siellä kaikki tukisi ja sukisi toisiaan.

Tietenkin siellä olisi ihan väistämättä myös sitä seksinperkelettä ja jos monenmoista sessiointia, mutta se olisi niin toissijaista verrattuna siihen yleiseen olemiseen, tuusaamiseen ja puuhasteluun että siinä kaikenlaisten yksittäisten orgastisten toimitusten järjestäminen olisi vain se kerma muuten vankan ja herkullisen kakun päällä.

Ouroboros

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #38 : 06.04.2020, 21:46 »
Mä lähtisin ponnistamaan tätä vähän eri näkökulmasta:

Ne jotka mua tuntee ja joiden kanssa oon keskustellut asioista, tietää jo että haluaisin asua vanhalla paloasemalla. Sellaisessa missä on se metallitolppa ylhäältä alas ja silleen. Siellä mä asustelisin sekalaisen kinkyporukan kanssa, jotka saa ihan samalla tavalla olla ja elää niinkuin parhaaksi näkee, kaikki sais touhuta omia touhujaan. Tottakai siihen kuuluisi aika olennaisena osana myös se yhteisöllisyys, sosiaalisuus ja solidaarisuus, mutta jokaisella olisi silti ihan omatkin tilat, ettei tarvitse pakosti olla kokoajan tekemisissä muiden kanssa, koska ei tietenkään aina vaan lähe.

Näkisin että tässä kokoelmassa olisi hyötyä eri alojen osaavista; parturi, kosmetologi, vaatturi, kokki, siivooja, hitsari, pyykkäri, mekaanikko, sähkömies ja niin edelleen. Pointtina se että kaikki tekee juuri sitä mistä tykkää, ja niinkuin ainakin joku kädellisten lauma siellä kaikki tukisi ja sukisi toisiaan.

Tietenkin siellä olisi ihan väistämättä myös sitä seksinperkelettä ja jos monenmoista sessiointia, mutta se olisi niin toissijaista verrattuna siihen yleiseen olemiseen, tuusaamiseen ja puuhasteluun että siinä kaikenlaisten yksittäisten orgastisten toimitusten järjestäminen olisi vain se kerma muuten vankan ja herkullisen kakun päällä.

Oi, niinku kinky-yhteisö  :love:
Samaa pohdiskellut, mutten paloasematarkkuudella. Lähtisin.

Pohja

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #39 : 10.04.2020, 06:02 »
Vankileiri trooppisessa viidakossa. Piikkilanka-aitoja, bambuhäkkejä, roikotustelineitä ranteista riiputtamiseen ja ruoskintaan. Kaltereilla katettuja märän rapaisia maakuoppia, joissa joutuisi virumaan. Hiekkakenttä, jonka hiekkaan voisi vangin kaivaa kaulaansa myöten. Pakkotyötä. Kuulusteluita. Kuuman helteinen ilma, joka mahdollistaisi kokoaikaisen pakotetun alastomuuden. Ja kuparinruskeaksi päivettynyt atleetinvartaloinen top/domme pyörittämässä koko sirkusta pelkät nahkabikinit ja avokärkiset gladiaattorisandaalit yllään.

Näin siis, jos puhutaan mittakaavasta. Suomessa tuo onnistuisi ehkä juuri ja juuri heinäkuussa.

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #40 : 13.04.2020, 13:22 »
No jos jätetään pois kaikki vore/unbirth ja muut fyysisesti mahdottomat jutut niin mahtavimmat fantasiani mitä en kuitenkaan haluaisi toteuttaa ovat enimmäkseen erilaisia forced feminization/bimbofication/dollification skenaarioita joihin liittyisi ruumiini fyysistä muokkaamista kirurgisesti yms. Todellisuudessa olisin valmis toteuttamaan kyseisiä fantasioita lähinnä roolileikin tasolla.

Mahtavin toteutettava fantasiani on luultavasti että kaksi, kolme tai useampi isotissistä naista hieroisi tissejään minua vasteen; yksi voisi tunkea tissinsä kasvoilleni niin että naamani olisi hänen tissivaossaan, toinen hieroisi kulliani tisseillään, kolmas antaisi tissinsä kourittavikseni jne. tai muuten vaan antautuisivat yhdessä tisseineen kopeloitavikseni.

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #41 : 13.04.2020, 13:40 »
Ylipäänsä isoin fantasiani on löytää kumppani jolla olisi mun tissifetissiäni vastaava fetisistinen suhtautuminen omiin tisseihinsä.

sonja23

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Providence knows best
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #42 : 13.04.2020, 15:13 »
Tällä hetkellä suurin fantasia olisi olla orjana jossain isossa kartanossa keskieuroopassa. Fantasioissani omistajana voisi olla "vanhempi" pariskunta, jonka täydellisessä omistuksessa olisin. Päivisin toimisin heille kotiorjana, mutta iltaisin kidutettavana seksiorjana. Kohteluni olisi todella julmaa ja sadistista. Mitään turvasanoja tai rajoja ei tunnettaisi, vaan olisin täysin omistajieni sairaiden mieltymysten kohde. Tunnelmaa väritettäisiin kaikenlaisia fasismi/natsi estetiikalla





Eralumi

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #43 : 13.04.2020, 17:20 »
Mun suurin fantasiani on löytää nainen joka pärjäis mulle fyysisesti ja laittais mut oikeesti "nippuun" vaikka pistäisin vastaan. Vaikken ole muuten millään tavalla alistuvaa tyyppiä, niin tuo ajatus on kiehtonut jo jonkin aikaa.
Epäilen kuitenkin, että jos toi joskus toteutuisi, se ei olis niin kivaa ja kutkuttavaa kuin ajatuksena omassa päässä. Mutta jos tilaisuus tulis, niin toteuttaisin sen silti.

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #44 : 13.04.2020, 17:56 »
Mun suurin fantasiani on löytää nainen joka pärjäis mulle fyysisesti ja laittais mut oikeesti "nippuun" vaikka pistäisin vastaan. Vaikken ole muuten millään tavalla alistuvaa tyyppiä, niin tuo ajatus on kiehtonut jo jonkin aikaa.
Epäilen kuitenkin, että jos toi joskus toteutuisi, se ei olis niin kivaa ja kutkuttavaa kuin ajatuksena omassa päässä. Mutta jos tilaisuus tulis, niin toteuttaisin sen silti.

Mulla on sama. En ole hirveän vaikea niputettava jos on vähän budotaustaa ja/tai kunnolla salitaustaa tai muuten vaan osaa, mutta peruspirkot tuskin saa mua nippuun. Ehdottomasti toteuttaisin jos tilaisuus tulisi. Tosin mun fantasiaan liittyy myös pakotettua läheisyyttä ja seksiä. Olisin valmis kokeilemaan myös niin että vetäisin kunnon treenillä ensin itseni väsyksiin niin en voisi panna niin paljon vastaan, voisi löytyä enemmän niputtajia.

Kuinkahan monella miehellä on tällainen fantasia... siinä raiskausketjussa aika moni mies taisi toivoa tulevansa raiskatuksi.