Kirjoittaja Aihe: Mikä on mahtavin fantasiasi?  (Luettu 43359 kertaa)

Prometheus

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #90 : 28.05.2021, 14:17 »
Hmmmm... Itseä on miehenä kiehtonut jo pidemmän aikaa ajatus sadistiselle naiselle alistumisesta ja pantavana olemisesta, mutta en oo vielä löytäny sopivaa tyyppiä (jolla olis itsellä aito halu / taito dominoida ja satuttaa), johon luottaisin riittävästi, jotta sitä olis ollu mahdollista kokeilla käytännössä. Tai ehkä jossain määrin mutta ei läheskään niin pitkälle vietynä mitä toivoisin.

Fantasiassani tahdon tulla yllättäen henkisesti nujerretuksi, fyysisesti alistetuksi, emotionaalisesti hyväksikäytetyksi ja manipuloiduksi, johdatelluksi, käskytetyksi, pakotetuksi, omistetuksi, pahoinpidellyksi, häpäistyksi, puhkinussituksi ja kokonaisvaltaisesti rikotuksi turvallisessa ympäristössä häikälemättömän sadistin arvaamattomien mielijohteiden armoilla. Haluisin maata hapenpuutteessa sänkyyn sidottuna ja antaa mun pyllyn pakon edessä toiselle ihmiselle - olla kerrankin ite se tärisevä märkä rätti, jonka sanoista ei saa mitään selvää. Haluisin tuntea naisen kynnet ja hengityksen mun niskassa kun mua nussitaan oikein kunnolla ja päästää kaikesta irti niin, että löytäisin itteni lopulta jostain Saturnuksen tienoolta laulamassa suvivirttä Amy Winehousen seksikkään haamun kanssa.

Fantasia itsessään ei oo mitenkään alusta loppuun käsikirjoitettu millintarkka kohtaus, vaan pikemminkin erilaisista elementeistä ja palasista koostuva (pahoittelut epämääräisestä ilmauksesta) eroottinen mosaiikki, jonka sanallistaminen ei oo edes mun kaltaiselle runoilijalle kovin helppoa.

Olennaisin osa fantasiaa on kuitenkin vastaus kysymykseen: kuka alistaa?

Mielikuva täydellisestä alistajasta on omassa päässä aika vivahteikas, eikä mua kiihota tippaakaan ajatus geneerisen ja tunnekylmän Orjattaren armoille joutumisesta. Mua kiihottaa ajatus välittävästä, "viattoman" oloisesta ja hellästä ihmisestä, jonka suloisen ulkokuoren alla on julma ja häikäilemätön sadisti, joka osaa käyttää hyväkseen henkisiä ja verbaalisia alistuskeinoja fyysisen väkivallan lisäks. Vitunmoista bonusta olis se, että kyseinen ihminen tuntis mut läpikotaisin, tietäis mun heikot kohdat ja osais leikitellä niillä täysin estoitta. Ihminen, joka vaan istuis hajareisin mun päälle session alussa ja ilmottais vastaansanomattomasti, että nyt on asiat niin, että tästä eteenpäin sä teet kiltisti mitä mä sanon, tai muuten panen sua tällä metrisellä sträpärillä kuivana niin syvälle pyllyyn kun lähtee. Pelkkä ajatuskin siitä, että joku nainen onnistuis murtamaan mun vastarinnan vetää mut ihan veteläks ja sellasiin tiloihin, että arkisten asioiden hoitamisesta ei meinaa tulla yhtään mitään.

Tahtoisin tulla henkisesti ja fyysisesti nujerretuks hyvissä käsissä ja antaa toisen ihmisen käyttää mua sadistisiin tarpeisiinsa niin, että mut myös palkittaisiin nautinnolla hyvästä käytöksestä ja tottelevaisuudesta. Tämä ei siis varsinaisesti ole mikään raiskausfantasia, vaikka siihen kuuluukin pakottamista ja vaarantunteella leikittelyä. Kaiken muhun kohdistuvan toiminnan perimmäisin vaikutin pitäis olla kunnioitus ja arvostus, vaikka se saattaa tietysti kuulostaa vähän ristiriitaiselta tässä kontekstissa. Haaveilen voivani heittäytyä tutun ja turvallisen mutta samaan aikaan julman ja arvaamattoman ihmisen armoille niin, että session jälkeen olisin löysää ja ylikeitettyä spagettia, jonka voi kaapia haarukalla lattiasta ja halia kuntoon.

Itselle tässä fantasiassa ei oo pelkästään kyse fyysisestä dominanssista vaan myös siitä, että joku sais musta henkisen niskalenkin, jonka ansiosta antaisin periksi häikäilemättömälle vallankäytölle tietoisena sen seurauksista. Sanalla sanoen haluaisin taipua, kohdata häpeän, olla hetken aikaa jonkun tottelevainen narttu ja antaa periksi ihan kaikelle. Voimattomuuden tunne ja avuttomuus kiehtoo suuresti koska en yleensä koe sellaisia tunteita seksin aikana. Myös ajatus itseä isokokoisemmasta naisesta kutkuttaa mutta fyysisesti alakynnessä oleminen ei oo mitenkään must itselle tän fantasian suhteen. Pienetkin ihmiset voi olla pippurisia ja olennaisinta on mun mielestä se itsevarmuus, jolla toista käsittelee ja ohjailee.

Oon leikeissä suurimman osan ajasta dominoiva mutta mua kiinnostaa päästä fantasiani kautta ns. subin pään sisään ja kokea aito nöyryys, jotta voisin kasvaa sitä kautta paremmaksi alistajaksi ja laajentaa omaa perspektiiviä muutenkin.

Olennainen osa fantasiaa on myös se, että sadisti kasais mut session jälkeen osoittamalla läheisyyttä, hellyyttä ja ylpeyttä siitä miten hyvä narttu musta on onnistuttu kouluttamaan. En todellakaan haluis tulla jätetyksi yksin siinä mielentilassa, vaan kaipaisin toista ihmistä lähelleni.

Nautin jäljistä tosi paljon, joten osa koko homman herkullisuutta syntyy itselle siitä, että voisin istua seuraavana päivänä perse hellänä asiakaspalaverissa ja tuntea (ah niin vitun ihanat) kynnenjäljet kauluspaidan alla - samalla kun huoraan yritysmaailmassa esittämässä kunnon kansalaista ja luotettavaa toimijaa.

Mä saan salaista, suorastaan hekumallista nautintoa raavituista kynnenjäljistä, jotka polttelee ympäri kehoa vielä päiviä sessioiden jälkeen kenenkään sitä huomaamatta (kumppania lukuunottamatta tietysti). Se piilotettu kivuntunne on mun salainen nautinto ja kryptoniitti, joka saa mut kirjaimellisesti leijailemaan kun laskeudun takas todellisuuteen session jälkeisestä huumasta.

Tiedän, että kaikkea ei voi saada mutta uskon silti, että tää fantasia toteutuu ainakin joiltain osin kun aika on sopiva. Olipas helvetin mielenkiintoista sanallistaa tää kaikki. Ihan itseäkin ihmetyttää huomata, että mussa on tällainenkin puoli dominoivan minän rinnalla.

Blessed be the fruit!
« Viimeksi muokattu: 29.05.2021, 14:53 kirjoittanut Prometheus »

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #91 : 28.05.2021, 15:52 »
Prome avasi masomiehen mielenmaailmaa taidokkaasti. Monessa olen ihan kuin samasta valumuotista, mutta pantavanaolosta ja anaalijutuista en piittaa. Normiseksiin vivahtavat jutut pois, niin osuisi tarkalleen mun viettipohjaisen mielen mustasävytteisiin maisemiin!

maso

HereticMartyr

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #92 : 01.07.2021, 02:06 »
En voi irrottaa vain yhtä fantasiaa. Semmoiset missä minusta kuitenkin pitää huolta joukko nunnia ja sairaanhoitajia. Jos olen haavainen, verinen ja märkä ja sotkuinen, minua autetaan ja rauhoitellaan. Saan mennä vaikka miten pahaan paniikkiin mutta minulle puhutaan lempeästi ja jos se ei auta, minulle laitetaan suoneen rauhoittavia ja vahditaan kunnes tulen taas tajuihini.

Itse asiassa melkein kaikkiin fantasioihini kuuluu kuukautisvuoto, olen transjäbä mutta en tunne dysforiaa juuri sitä asiaa kohtaan. koska no, suurin osa cisnaisista inhoaa sitä. Päin vastoin se on minusta kiihottava. Se että saisin kärsiä repivästä kivuista ja maata verisessä sängyssä kivusta puolitajuttomana kun eri vuosisatojen hoitajat vaihtaisivat minulle verisiä rättejä  ja rauhoittelisivat minua on ihan helvetin kiihottava ajatus.

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 323
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #93 : 01.07.2021, 08:04 »
Aikamoista settiä.. mun fantasiat taitaa olla aika kesyjä. Ultimaattisena tietysti että haluaisin löytää kumppanin - oletetusti naisen - johon voisin ensin ihastua ihan fyysisellä ja romanttisella tasolla, joka ymmärtäisi mua ihan ihmisenä kaikkine ominaisuuksineni kuten ajoittainen laiskuus ja epäsiisteys.. ja joka sitten paljastastuisikin kinkyksi. Tai ainakin asenteeltaan sellaiseksi, että edes harkitsisi kokeilevansa kaikkia mahdollisia juttuja sanomatta suoraan "ei". Tietty minunkin pitäisi sit olla valmis sanomaan hänelle samoin, luottaen siihen ettei hänen päässään liiku mitään oikeasti mua puistattavia juttuja.  O:-)

Ei tää nyt varmaan oo mikään rietas seksifantasia, mutta kyllä se mulle on ihan riittävä, ei tollaisia ihmisiä kuitenkaan ole kuin yksi tuhannesta ja mä olen kokeillut ehkä vasta nippanappa kolmeakymmentä. :))

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #94 : 02.07.2021, 17:35 »
Viime aikoina mahtavimmat fantasiat on taas pyöriny tissifetissini ympärillä. Just nyt mahtavin fantasia ois tavata nainen joka jakaisi tissifetissini ja olisi valmis antamaan tissinsä vapaasti kopeloitavikseni aina kun minusta siltä tuntuu, ja jolla olisi myös rintojensuurennusfetissi jotta voisin hänen kanssaan nussiessa kuvailla kuinka haluan pumpata hänen tissinsä entistä isommiksi ja jos sopivasti rahaa sattuisi olemaan niin vielä toteuttaa tämän rintojensuurennuksen.

Skumppa

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #95 : 27.07.2021, 15:18 »
Muutama vielä toteuttamatta jäänyt, jotka toivottavasti vielä joskus onnistuvat. Fantasioin olevani itse kohteena.


Ekaksi pakko tähänkin mainita kuohuviini enema. Epämukavan luja paine, sotkua, kipua. Tämä voisi johtaa siihen että minusta tehdään "suihkulähde" ja saan sotkea koko kropan skumpalla, tai sitten joudun juomaan sen.


Toiseki sanoisin luja kidutus chilillä. Sidottuna esimerkiksi suihkun lattialle, jossa penikseen ja peppuun hierotaan lujaa tuntuvaa chiliä tms. Tämän jälkeen domina jää istumaan ja katsomaan kun kärvistelen tuskissani, itken ja anelen helpotusta. (sähkö toiminee myös)


Kolmanneksi lisään anaalin polttamisen. Joko kuumennetulla lasi- tai metallilelulla tai vaikka teippaamalla pakarat erilleen ja kosketella sen jälkeen tupakan tulipäällä. Pitkä kidutus ja lopuksi koko tulipää anusta vasten.


Neljäs voisikin olla raju kurkun käyttö. Sträppäriä tai dildoa niin kauan ja syvälle kurkkuun, että oksennus lentää ja taju lähtee.



Tietysti kevyemmät jutut pyörivät mielessä myös, mutta nuo mahtavat olla tällä hetkellä mahtavimmat.  O:-)

Mr.Mod

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #96 : 27.07.2021, 20:25 »
Oikeuden mukainen maailma 😂

Mr. Naughty_Guy

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #97 : 27.07.2021, 22:40 »
Ei välttämättä mahtavin, mutta tietyllä tavoin nöyryyttävin fantasia, jota en ole varma, haluaisinko kuitenkaan edes toteuttaa, mutta joka pyörii mielessäni kuitenkin aika ajoin. Eli: Kaunis nainen, pitkä,(min. n. 190cm), isompi mies ja selkeästi pienempi/lyhyempi mies (=minä) tapaisivat esim. hotellihuoneessa. Lähtöasetelmana olisi, että vain toinen miehistä saisi pillua, toisen miehistä joutuessa katselemaan panoa. Nainen vertailisi miehet, tarkistaen myös molempien miesten vehkeet. Tämän jälkeen nainen asettuisi miesten keskelle kuin tuomari nyrkkeily-/painiottelun jälkeen ja nostaisi voittajan käden ylös, häviäjän käden jäädessä alas. Itse olisin tuo häviäjä, joten joutuisin tunnustamaan tappioni ja heti sen jälkeen minulle teipattaisiin luuseri-tekstillä varustettu a4-kokoinen lappunen paidan rintamukseen, laitettaisiin käteni käsiraudoin selkäni taakse ja määrättäisiin tuolille istumaan ja seuraamaan aitiopaikalta kuumaa seksiä...  >:D

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 349
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #98 : 27.07.2021, 23:25 »
Tavata fyysisesti vahva nainen ja päästä hänen alistettavaksi.

tjzy

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #99 : 28.07.2021, 22:14 »
Mun mahtavin fantasia olisi tulla neliraaja-amputoiduksi. Silleen olkapää- ja lonkkanivelten kohdalta, niin että musta jäisi jäljelle pelkkä torso (plus pää ::) ). Halu toteuttaa tämä on ajoittain hyvinkin suuri, mutta valitettavasti vaikuttaa vähän siltä, ettei tämä ole kaikista toteutettavimpien fantasioiden joukossa. Ja ehkä ihan hyvä niin... Mutta ilman muuta suostuisin olemaan mukana tässä fantasiassa, jos se jotenkin passelisti olisi mahdollista toteuttaa. Sairasta, eikö? Mutta ihan sairaan kiehtovaa, ainakin mulle itelleni :)

Ehkä ainut huono juttu tuollaisissa amputaatioissa olisi se, että masturbointi olisi vähän turhan hankalaa. Ja toki moni muukin juttu siinä ohella :D Ehkä pitäisi löytää joku tähän mun rinnalle ennen tän fantasian toteuttamista ;)

Satanik.Venus

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #100 : 28.07.2021, 23:43 »
Menee kyllä nyt heittämällä sinne tabuosastolle, mutta tjzyn postauksen jälkeen minäkin kannan korteni ”sairasta”-kekoon.

Mahtavin (väkivalta)fantasiani on tehdä jollekin neliraaja-amputaatio. Fantasiaan liittyy miehen kaikkien ulokkeiden amputoiminen päätä lukuunottamatta. Tässä fantasiassa minulla on teurastajan essu, valkoiset veren peittämät vaatteet ja kädessä jokin liian tylsä ja hommaan nähden ihan väärä työkalu, esimerkiksi ruosteinen vanha puukkosaha. Lopuksi toiminnan kohde mahtuisi kuljetettavaksi sellaiselle teräsvaunupöydälle, jollaisia sairaaloissa on. Jokin siinä peruuttamattomuudessa ja lohduttomuudessa kiehtoo, vaikka en ikinä haluaisi oikeasti tehdä mitään väkivaltaa kenellekään muuten kuin pyydetysti ja sovitusti, enkä silloinkaan aiheuttaa mitään pysyvää haittaa.

Mahtavin seksifantasia vaihtelee, mutta tällä hetkellä siihen liittyy miehet ajettuina tuotantolaitoksiin, kontilleen ja kiinnitetyiksi odottamaan että heitä tullaan käyttämään, hoitamaan tai kiduttamaan, miltä kulloinkin sattuu tuntumaan.

Kaikkea se idealistin mieli tuottaa.

tjzy

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #101 : 29.07.2021, 21:44 »
Menee kyllä nyt heittämällä sinne tabuosastolle, mutta tjzyn postauksen jälkeen minäkin kannan korteni ”sairasta”-kekoon.

Mahtavin (väkivalta)fantasiani on tehdä jollekin neliraaja-amputaatio. Fantasiaan liittyy miehen kaikkien ulokkeiden amputoiminen päätä lukuunottamatta. Tässä fantasiassa minulla on teurastajan essu, valkoiset veren peittämät vaatteet ja kädessä jokin liian tylsä ja hommaan nähden ihan väärä työkalu, esimerkiksi ruosteinen vanha puukkosaha. Lopuksi toiminnan kohde mahtuisi kuljetettavaksi sellaiselle teräsvaunupöydälle, jollaisia sairaaloissa on. Jokin siinä peruuttamattomuudessa ja lohduttomuudessa kiehtoo, vaikka en ikinä haluaisi oikeasti tehdä mitään väkivaltaa kenellekään muuten kuin pyydetysti ja sovitusti, enkä silloinkaan aiheuttaa mitään pysyvää haittaa.

Mahtavin seksifantasia vaihtelee, mutta tällä hetkellä siihen liittyy miehet ajettuina tuotantolaitoksiin, kontilleen ja kiinnitetyiksi odottamaan että heitä tullaan käyttämään, hoitamaan tai kiduttamaan, miltä kulloinkin sattuu tuntumaan.

Kaikkea se idealistin mieli tuottaa.

Mielenkiintoista :D Jos sulla olisi oikeat työkalut ja osaamista niin tässähän olis oiva mahdollisuus  ::) Mutta mulla ei niinkään tuo kipu tai itse amputaatioleikkais prosessina kiinnosta, vaan lähinnä toi lopputulos. Ja siksipä hengissä haluaisin pysyä amputaatioiden jälkeenkin :) Jännä kuitenkin, miten lähellä meän fantasiat ovat toisiaan!

Kyllä ihmismieli vaan on kummallinen.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #102 : 29.07.2021, 21:49 »
Mulla ei oo sillai fantasioita, mutta ei mitenkään pariin ylläolevaan liittyen, mulla kyllä saattaa olla puutarhasakset.  ???

 ;D

Satanik.Venus

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #103 : 29.07.2021, 22:12 »
Mulla ei oo sillai fantasioita, mutta ei mitenkään pariin ylläolevaan liittyen, mulla kyllä saattaa olla puutarhasakset.  ???

 ;D

Nii mitä mä niille tuotantoeläinmiehille niillä puutarhasaksilla tekisin?  ??? Kastraation?  ;)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #104 : 29.07.2021, 22:16 »
Mulla ei oo sillai fantasioita, mutta ei mitenkään pariin ylläolevaan liittyen, mulla kyllä saattaa olla puutarhasakset.  ???

 ;D

Nii mitä mä niille tuotantoeläinmiehille niillä puutarhasaksilla tekisin?  ??? Kastraation?  ;)

Se on sun fantsu, so I dunno.  ;D