Kirjoittaja Aihe: Kinky for a day  (Luettu 1332 kertaa)

Dangerboy

  • Vieras
Kinky for a day
« : 26.11.2015, 00:23 »
Olen onnellisesti naimisissa oleva mies. Suhde vaimooni on kaikin puolin hieno. Fetissini on sitoa ja alistaa naista. Alistaminen on minulle pikemminkin naisen vartalon palvomista. Oma makuni on jakautunut moneen suuntaan. Tavallaan pidän sporttisista naisista mutta toisaalta näen myös isoja tyttöjä joilla on ihanan lihaksikkaat pohkeet jotka haluaisin pakottaa töihin. "Daytime" olen naisen ja miehen täydellisen tasa-arvon puolesta, mutta makkarissa sexileikkeihin kuuluu alistaminen.

Vaimoni on todella upea. Hän ei sinäänsä kiihotu alistamisleikeistä mutta hän suostuu niihin kiltisti. Hän tietää että palvon hänen vartaloaan ja hoidan hommat aina niin että hän saa kunnon orgasmit.

Olisi kuitenkin joskus mahtavaa kohdata nainen joka oikeasti kiihoittuisi alistumisesta. Siinä ei edes tarvisi olla penetraatiota,  jo psykologinen alistaminen jonkun siitä pitävän kanssa olisi mahtavaa. Haluaisin tällaisen salaisen suhteen. (Uskon jopa että mahtava vaimoni voisi hyväksyä tällaisen suhteen jos päättäisin kertoa siitä. Se ei kuitankaan ole ekana suunnitelmissa : ) )

Minulla on hurjan kinkky mielikuvitus vaikka olenki ihan tavallinen perheellinen perusjäbä ja kaikkia ihmisiä arvostava tyyppi. Olisi upeeta viedä fantasioita pitkälle jonkun hengenheimolaisen kanssa.

Minusta on erityisen mahtavaa sitoa naisia ja saattaa heidät orgasmin partaalle ja pitää heitä sadistisesti siinä : )

Jee!


Dangerboy

  • Vieras
Vs: Kinky for a day
« Vastaus #1 : 26.11.2015, 00:33 »
Haluaisin vielä listätä että minusta on upeeta että BDSM Baari on "sitoutumaton" : )

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kinky for a day
« Vastaus #2 : 26.11.2015, 17:01 »