Kirjoittaja Aihe: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI  (Luettu 60801 kertaa)

orja teemu

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #45 : 16.12.2015, 04:45 »
Nyt kyllä näyttää enemmän kuin hyvältä. On toimintaa ja tekemistä mietitty ihan värisuoran verran joten ihan takuulla viihtyy kaikki kynnelle kykenevät. Iso plussa tuosta bilevosun leasing mahdollisuudesta vaikkei tämä lutka vuokraa niin ideana 10+. Keep up that awesome work.

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #46 : 16.12.2015, 08:32 »
on kyllä subeilla nyt niin hyvä tekemisen meininki että liput oli pakko ostaa  :D 

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #47 : 16.12.2015, 18:46 »
on kyllä subeilla nyt niin hyvä tekemisen meininki että liput oli pakko ostaa  :D


Täsmälleen samaa mieltä, ja itse ostin myös liput, jo pelkästään uuden yhdistyksen kannattamiseksi :)
Osta sinäkin ;)


-SubienKannattajaRenttu-

Draugo

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #48 : 16.12.2015, 18:58 »
Muuten ostaisin mutta ei ole tosiaan järkeä ennen kun tiedä pääsenkö johonkin bileiden jälkeen :) Vähän ankeaa jäädä autoon nukkumaan jos ei järjestä mitään majoitusta ja veikkaan että tapahtuman lähialueilla olevat hotellit ovat auttamattoman kalliita.
Pitää koittaa järjestellä jotain Tammikuussa, ehkä silloin on vielä lippuja jäljellä.

submit

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #49 : 16.12.2015, 19:12 »
Melko edullisen majoituksen saa kasaamalla neljän hengen porukan ja varaamalla huoneen esim. Omenahotellista (lähellä bilepaikkaa). Just tsekkasin, oli vielä huoneita vapaana hintaan 116-119 € / yö, siinä jää maksettavaa alimmillaan 29 € / hlö. Itse olen aikoinaan toiminut noin - saattaa hyvässä lykyssä saada uusia ystäviäkin :)

Draugo

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #50 : 16.12.2015, 20:51 »
Melko edullisen majoituksen saa kasaamalla neljän hengen porukan ja varaamalla huoneen esim. Omenahotellista (lähellä bilepaikkaa). Just tsekkasin, oli vielä huoneita vapaana hintaan 116-119 € / yö, siinä jää maksettavaa alimmillaan 29 € / hlö. Itse olen aikoinaan toiminut noin - saattaa hyvässä lykyssä saada uusia ystäviäkin :)

Tuo on aina näppärää jos vaan saa porukkaa kasaan ja ihmiset ei jätä tulematta ja jätä laskua muille :)

Onko vapaaehtoisia huonekavereita Tamperelaiselle pervolle?

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #51 : 17.12.2015, 00:39 »
Melko edullisen majoituksen saa kasaamalla neljän hengen porukan ja varaamalla huoneen esim. Omenahotellista (lähellä bilepaikkaa). Just tsekkasin, oli vielä huoneita vapaana hintaan 116-119 € / yö, siinä jää maksettavaa alimmillaan 29 € / hlö. Itse olen aikoinaan toiminut noin - saattaa hyvässä lykyssä saada uusia ystäviäkin :)

Tuo on aina näppärää jos vaan saa porukkaa kasaan ja ihmiset ei jätä tulematta ja jätä laskua muille :)

Onko vapaaehtoisia huonekavereita Tamperelaiselle pervolle?

Jos pelkäät koko köntän jäävän itselle maksettavaks tai et saa porukkaa kasaan  ja et pelkää nukkua vieraiden kanssa, niin halvimmat hostellit on Helsingissä 20-30e/yö (makuusalipaikat siis).

Itsellä on muuta ja en ole vuosiin missään bileissä tms käynyt, mutta todella hienoa, että tulee uusia järjestäjiä mukaan kuvioihin!

LoD

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • Haluttu ja rakastettu elämännälkäinen AlfaNainen
  • Galleria
    • Mieleni pimeitä syövereitä
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #52 : 17.12.2015, 14:56 »
Voisihan sitä ehkä harkita paikalle lipumista...

isabella

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #53 : 17.12.2015, 19:45 »
Saako näitä lippuja mitenkään muuten kuin antamalla Koko nimen, Sähköpostin ja Osoitteen?

Ainoa pakollinen oikein oltava tieto on sähköposti jonne lippu toimitetaan. Muut kohdat voi ohittaa vaikka laittamalla x-kirjaimen ko. kohtiin.

Rupesin ostamaan lippuja ja huomasin että ainoa tapa maksamiseen on nettipankki. Eli vaikka nimen ja osoitteen kohdalle laittelisikin x-kirjaimia, maksajan tiedot näkyvät kuitenkin. Etukäteislipun ostaminen anonyymisti ei siis ilmeisesti onnistu mitenkään? Kaikki eivät halua välttämättä jättää dokumenttia siitä että ovat ostaneet lippuja pervobileisiin.

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #54 : 17.12.2015, 21:20 »
Saako näitä lippuja mitenkään muuten kuin antamalla Koko nimen, Sähköpostin ja Osoitteen?

Ainoa pakollinen oikein oltava tieto on sähköposti jonne lippu toimitetaan. Muut kohdat voi ohittaa vaikka laittamalla x-kirjaimen ko. kohtiin.

Rupesin ostamaan lippuja ja huomasin että ainoa tapa maksamiseen on nettipankki. Eli vaikka nimen ja osoitteen kohdalle laittelisikin x-kirjaimia, maksajan tiedot näkyvät kuitenkin. Etukäteislipun ostaminen anonyymisti ei siis ilmeisesti onnistu mitenkään? Kaikki eivät halua välttämättä jättää dokumenttia siitä että ovat ostaneet lippuja pervobileisiin.

Maksun saajana tiliotteessa on Holvi Payment Services Oy. Eli ostajan tiliotteessa ei näy edes Subspace ry:n nimeä. Ja maksajan tiedot näkyvät ainoastaan nettikaupan hoitajille. Eli aivan samoin kuin tavalliselle pankkitilille maksettaessa, paitsi ostajan tiliotteeseen ei mitään pervoa ilmesty!


Lainaus
Vaaditaanko lipun ostamiseen rekisteröitymistä?
– Ei. Maksaminen tapahtuu verkkopankkimaksulla.
Kuka näkee tiedot?
– Tiedot näkevät vain yhdistyksen taloudenhoitaja ja lippuvastaava.
Miten maksu näkyy tiliotteella?
– Maksun saajana näkyy Holvi Payment Services Oy
 

https://subspacery.wordpress.com/dsom/bile_faq/

isabella

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #55 : 17.12.2015, 21:40 »
Oma tiliotteeni ei minua huoleta, se on pankkisalaisuuden piirissä. Enkä epäile Subspacea tai ketään bileiden järjestämiseen liittyvää henkilöä epäluotettavaksi. Mutta jos maksan liput omalta tililtäni, niillä jotka nettikauppaa hoitavat on mustaa valkoisella että olen ostanut pervobilelipun. Eli osallistuakseni bileisiin joudun luovuttamaan henkilötietoni tuntemattomille ja luottamaan että he eivät esim. lähetä niitä työnantajalleni.

En siis oikeasti hetkeäkään usko että kukaan teksi niin (tai että työnantajaani kiinnostaisi tippaakaan :D). Mutta tällaiset ovat minulle vähän niinkuin periaatekysymyksiä.

Mainittakoon vielä että tämä ei ole elämän ja kuoleman kysymys vaikka olenkin neuroottinen minkään kirjallisen tai kuvallisen dokumenttijäljen jättämisestä. Olen joka tapauksessa aikaeissa ostaa 5 lippua :)

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #56 : 17.12.2015, 22:03 »
vinkki: hankkikaa virtuaalinen mastercard, tehkää sillä tuo yksi ostos ja lopettakaa kortti sen oltua olemassa tapahtuman aikainen pariminuuttinen :)
(Omassa tiliotteessa lukee silloin saajana ko. rahalaitos ja maksajana kortiin annettu vapaavalintainen nimi! Toki tuo virallinenkin nimi näkyy "metadatassa" jos poliisi kiinnostuu toimistasi ja vaatii pankkisalaisuuden avaamista. Ostajalle välittyy samantapainen info kuin esim paypal maksussa - esim meiliosoite tms. "Nimimerkki"!)

Edit: sorry holvi tarjoaa vain tilihyvitystä :( eli korteilla ei näemmä maksaminen onnaa..
Isabellalle: virtuaalidepit-kortin luonti esim elisarahoituksen kautta menee minuuteissa. Rahan siirto on ilmainen ja ensimmäiset 100 virtuaalista korttia maksavat 1e/kk voimassaolon ja katteen saat päättää itse.
Edit2: Itse käytän bulvaanina usein frendien firmoja, monasti kun lippuja,ym. Nettiostoja ei esim monista tukuista pysty luonnollinen henkilö edes tekemään vaan ostotapahtumassa on oltava y-tunnus.
« Viimeksi muokattu: 17.12.2015, 22:40 kirjoittanut Pulseproto »

isabella

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #57 : 17.12.2015, 22:17 »
Miten minusta CR tuntuu että tämä keskustelu käytiin jo Pervpark-bileketjun yhteydessä aikaisemmin ::) Prepaidin tai virtuaaliluottokorttien hakkiminen vain yksiin bileisiin osallistumiseksi tuntuu aika vaivalloiselta. Enkä varsinaisesti kaivannut neuvoa miten tämän ongelman voisi kikkailemalla kiertää, juurihan kerroin että liput ovat hankinnassa ja että olen ilolla tulossa bileisiin :) Lähinnä halusin järjestäjiltä varmistaa onko asia todella näin ja tuoda tietoisuuteen tämänkin puolen asiasta. Useimmat näiden asioiden suhteen tarkat ihmiset varmasti vain jättävät tulematta bileisiin tai mihinkään muuhunkaan julkiseen tapahtumaan.

Mutta asia tuli jo selväksi, en aio alkaa tästä vääntämään kanssasi CR. Tsemppiä Subspacelle bilejärjestelyihin, kaikki suunnitelmat kuulostavat huikean hienoilta!


submit

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #58 : 17.12.2015, 22:21 »
Väärinkäsityksien välttämiseksi siivosin tästä hauskaksi aiotun kommenttini ;)
« Viimeksi muokattu: 17.12.2015, 23:19 kirjoittanut submit »

subspace

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #59 : 17.12.2015, 22:28 »
Oma tiliotteeni ei minua huoleta, se on pankkisalaisuuden piirissä. Enkä epäile Subspacea tai ketään bileiden järjestämiseen liittyvää henkilöä epäluotettavaksi. Mutta jos maksan liput omalta tililtäni, niillä jotka nettikauppaa hoitavat on mustaa valkoisella että olen ostanut pervobilelipun. Eli osallistuakseni bileisiin joudun luovuttamaan henkilötietoni tuntemattomille ja luottamaan että he eivät esim. lähetä niitä työnantajalleni.

En siis oikeasti hetkeäkään usko että kukaan teksi niin (tai että työnantajaani kiinnostaisi tippaakaan :D). Mutta tällaiset ovat minulle vähän niinkuin periaatekysymyksiä.

Mainittakoon vielä että tämä ei ole elämän ja kuoleman kysymys vaikka olenkin neuroottinen minkään kirjallisen tai kuvallisen dokumenttijäljen jättämisestä. Olen joka tapauksessa aikaeissa ostaa 5 lippua :)

Pitää erottaa tuosta kommentista kaksi asiaa:

1. Holvilla on FIVAn toimilupa eli heidän toimintaa tarkastellaan ihan samalla kuin muutakin pankkitoimintaa Suomessa. Eli sitä kautta heitä koskee sama vaitiolositoumus mikä pankkejakin. Ostajan kuitissa on maininta ainoastaan Holvista.

2. Mitä yhdistykselle näkyvään tietoon tulee. Kyllä, maksu kirjautuu yhdistyksen tilille tilinomistajan nimellä. Ihan kuten missä tahansa verkkokaupassa/maksussa (seksiliikkeet jne) tai vaikkapa jos maksat yhdistyksille jäsenmaksuja. Yleensähän näitä tietoja pääsee tarkastelemaan vain yhdistyksen taloudenhoitajat ja hänenkin on vaikea päästä nikin perään jos maksajana näkyy "Pera Pervo" se ei vielä ihan mahdottomasti paljasta kuka nimen takaa löytyy kinkymaailmassa..