Kirjoittaja Aihe: Mielenkiinnon hiipuminen  (Luettu 17225 kertaa)

Awkward

  • Vieras
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #30 : 17.12.2015, 16:25 »
Olen alkanut luottaa, ennen biibaana pitämiini, biorytmeihin. Selkeitä nousuja ja laskuja mielen kirkkaissa ja pimeissä paikoissa.


Loc

  • Vieras
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #31 : 17.12.2015, 16:27 »
Totta kai saa kieltäytyä. Yhtä lailla mies saa kieltäytyä katsomasta tahdonko-enkö-jahkailua ja jatkaa matkaa sellaisen luo joka tietää mitä tahtoo.

Prinsessa

  • Vieras
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #32 : 17.12.2015, 17:31 »
Sitä ei voi tarpeeksi painottaa, että kieltäytyä saa missä leikin vaiheessa tahansa. Subin rooli ei tarkoita sitä, että pitää tehdä kaikki mitä käsketään. Leikin säännöt sovitaan etukäteen ja yhdessä. Ja aina on oikeus sanoa stop, jos siltä tuntuu. Mua huolettaa erityisesti ne kokemattomat submissive osapuolet, jotka eitiedä omia rajojaan eikä mieltymyksiään. Kun ei niitä tiedä aina ne kokeneemmatkaan. Siinä on se riski, että käy oikeasti huonosti.

Mielenkiinnon hiipuminen taas on ihan normaalia. Tää vuodenaikakin on sellainen, että toisia innostaa ja toisia ei. Nää vaiheet tulee ja menee. Välillä pervoiluttaa enemmän. Mutta ei se mikään huono juttu ole, jos välillä elelee sitäkin taviselämäänsä.

Mm niin.
Ei tää joo mitään vakavaa ole mutta kummastuttavaa hieman

Masterix

  • Vieras
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #33 : 17.12.2015, 18:56 »
Kerran kinky, aina kinky... kokovaniljaan ei ainakaan ole enää paluuta. 
Jos kinkyilyn heittää pois, se tulee kuitenkin joskus bumerangina takaisin.

Amunet

Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #34 : 17.12.2015, 19:41 »
Totta kai saa kieltäytyä. Yhtä lailla mies saa kieltäytyä katsomasta tahdonko-enkö-jahkailua ja jatkaa matkaa sellaisen luo joka tietää mitä tahtoo.

Se vapaus on jokaisella. Tai voihan sitä jäädä kärsivällisesti odottamaan ja opastamaan. Onko kauniimpaa kuin orastava pervon alku, josta kehkeytyy ties vaikka se unelmien leikkikaveri. Ei liikaa, eikä liian pian  :)

hanskikasko

  • Vieras
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #35 : 18.12.2015, 22:30 »
Ihan mielenkiintoinen topikki. Omasta tahosta voin sanoa, että ollaan ihan on tai off nappula. Muutaman kerran kaikki tavarat ja asut heittäny roskiin, aateellu että antaa olla.. nyt taas hankittu takas. Fiiliksen kunnon sessioon voi laukaista ihannormi hyvä pv, ulkona olo, soittaminen, kunnon känni, parisuhde, sää tms.. erillaiset tilanteet. Ehkä tätä on/offia voi selittää horoskooppini, epätasapainoton vaaka..kaippa se sitä on että jokainen tuntee erilailla ja on oman kehonsa orja tai käskyläinen. Luullakseni kun tähän bdsm hommaan kun ei ole käyttöopaskirjaa että näin se pitää tehdä ja pitää yllä..

klipklop

  • Vieras
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #36 : 18.12.2015, 22:43 »
Veikkaan että aika monella on kausia ettei seksi (oli se mitä tahansa) kiinnosta pätkääkään, ja sitten taas niitä juoksuaikoja millon ei muuta kykene edes miettimäänkään. Mulla ainakin. Nyt on taas menossa mielenkiinnoton kausi, sinällään ihan helvetin jees nii voi keskittyä täysillä Falloutin pelaamiseen!  ;D

Loc

  • Vieras
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #37 : 18.12.2015, 22:51 »
Totta kai saa kieltäytyä. Yhtä lailla mies saa kieltäytyä katsomasta tahdonko-enkö-jahkailua ja jatkaa matkaa sellaisen luo joka tietää mitä tahtoo.

Se vapaus on jokaisella. Tai voihan sitä jäädä kärsivällisesti odottamaan ja opastamaan. Onko kauniimpaa kuin orastava pervon alku, josta kehkeytyy ties vaikka se unelmien leikkikaveri. Ei liikaa, eikä liian pian  :)

Se että kasvattaa voi muita ihmisiä. Se sitten että tiedostaa tekevänsä niin, eikä kuvittele muuta. Seksiä harrastetaan sellaisten ihmisten kanssa jotka sitä haluavat harrastaa. Sellainen joka ei tiedä edes haluaako harrastaa seksiä ei ole seksikumppani vaan jonkinlainen opastettava. Se sitten että jos haussa on seksiseuraa, niin harvempaa kiinnostaa ryhtyä kasvattamaan. Lisäksi kasvattajan moraali. Omiin kasvatteihin koskeminen on turhan kiikunkaakun.

Eli jos haussa kasvatteja niin hakee sitten niitä. Jos haussa seksiä, suhde tms niin sitten niitä. Kasvatti on väärässä paikassa jos hakee kasvattajaa seksiä hakevien ihmisten seurasta. Henkisetkin lapset ovat lapsia, ja lapsiin sekaantuminen on minusta yksiselitteisen väärin.

MrSynti

  • Vieras
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #38 : 19.12.2015, 13:54 »
No worries.
Omaan rauhalliseen tahtiin, pala kerrallaan ja paljon itsetutkiskelua harrastaen.
Hosumalla ei tule kuin virtsapäisiä lapsia.  ::)
Onnea matkaan.

blacklie

Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #39 : 19.12.2015, 19:34 »

Kuten moni jo on maininnut seksuaalisuus muuttuu jatkuvasti ja joskus ei vaan tee mieli. Itse olen aika on ja off- tyyppi. Ei vaan huvita niin ei huvita. Joskus pidin kivusta. Enää en voi sietää sitä nimeksikään. Vaniljakin maistuu välillä.

Prinsessa

  • Vieras
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #40 : 20.12.2015, 20:17 »
No worries.
Omaan rauhalliseen tahtiin, pala kerrallaan ja paljon itsetutkiskelua harrastaen.
Hosumalla ei tule kuin virtsapäisiä lapsia.  ::)
Onnea matkaan.

hih kiitos!

Prinsessa

  • Vieras
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #41 : 20.12.2015, 20:19 »

Kuten moni jo on maininnut seksuaalisuus muuttuu jatkuvasti ja joskus ei vaan tee mieli. Itse olen aika on ja off- tyyppi. Ei vaan huvita niin ei huvita. Joskus pidin kivusta. Enää en voi sietää sitä nimeksikään. Vaniljakin maistuu välillä.

Niin, pitää vaan totutella vaihtuvaan mieleen hah.

Underworld

  • Vieras
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #42 : 20.12.2015, 21:33 »
Kun kokenut aina tietynlaista halveksuntaa tuuliviiri-ihmisiä kohtaan(yleisellä tasolla, ei niinkään/pelkästään kinkyilyyn liittyen)niin samojen tendenssien näkeminen itsessä ollut hieman nöyryyttävää, joskin loppupeleissä positiivisessa mielessä.
Ei niinkään kinkyilyä vs ei kinkyilyä, mutta mm suhtautuminen skeneen ollut toisinaan on-off tai viha-rakkaus vaikutteista. Jälkikäteen pieniltä tuntuvat pointit saavat toisinaan ärtymys-lukemat korkealle ja bileet/miitit eivät kiinnosta, asia monesti taas toisin viikon tai muutaman kuluttua. Se hyvä puoli elämässä on, ettei sitä tarvitse liian vakavissaan ottaa  :)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #43 : 21.12.2015, 07:21 »
Itsellä monesti asiat menevät sylissä,  jossa alkuhuumassa voi kiinnostua kaikenlaisesta, mutta ajan saatossa jää vain se mikä kiinnostaa oikeasti, niin on myös käynyt "kinkyilyn" kanssa, jossa kaikki välineet ovat tarpeettomia niin kauan kuin niitä ei tarvita. Tämä sama pätee myös sitominen,  eliitse sidonta ei ole oleellinen,  vaan mihin sillä pyritään tai päästään on merkittävää. Kun olen jutellut monen subin kanssa, niin on mukava heidän kasvavan ajan saatossa laitteista ja välineistä ulos, sillä pitävät tärkeimpänä sitä että subi pysyy toiminnan keskipisteenä, jolloin karsastavat näitä laite testaajia, joille pääasia on päästä uutta lelua johonkin testaamaan.

Eli laitteet ovat mukavaa rekvisiittaa, mutta ovatko ne tärkeänpä kuin itse esiintyjät,  jolloin niille on annettu pääosan rooli. Kumminkin moni subi tietää aivan yksinkertaisen kämmenen olevan paljon vaikuttavan,  kun on joutunut dominoivan puolen polville itse asettumaan☺

Amunet

Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #44 : 21.12.2015, 08:04 »
Jälkikäteen pieniltä tuntuvat pointit saavat toisinaan ärtymys-lukemat korkealle ja bileet/miitit eivät kiinnosta, asia monesti taas toisin viikon tai muutaman kuluttua. Se hyvä puoli elämässä on, ettei sitä tarvitse liian vakavissaan ottaa  :)

Nappaan tästä tuon ylläolevan: näin se menee itselläkin. Tilannekatsaus on joskus oikeasti paikallaan. Ei ole mitään järkeä laukata eteenpäin laput silmillä. Pää pysyy koossa, kun muistaa jarruttaa välillä. Paine pysyä scenessä ajan tasalla, tai mikä liekään se motiivi itse kullakin, ei saisi mennä omien mieltymysten ja sisäisen minän tarpeiden edelle.